Tomlinson Sisters 11.fejezet.~

11.fejezet.




[..Másnap délelőtt..]*Ellie szemszög*


-Beszélnünk kell.-fordultunk egyszerre egymás felé Niallel,majd felnevettünk.
-Kezd te!-vágta rá és elmosolyodott.
-Neem!Kezd csak te.-válaszoltam.
-Jó,akkor gyere sétáljunk egyet.-mondta majd az ajtó felé mutatott és elindult kifelé.Én követtem őt.
Kimentünk az utcánkba sétálni.
-Hallgatlak.-mondtam miközben egymás mellett sétáltunk.-Háát..nem tudom,hogy,hogy kezdjek hozzá.-mondta kezeit tördelve.-Én..jajj..Ellie egyszerűen csak kimondom ,nem húzom az időt.Én szeretlek téged.-fordult hirtelen felém és nekem meg elállt a lélegzetem.Nem tudom mennyi ideig nem vehettem levegőt,csak gondolataimba merülve és magam elé meredve álltam ott , én magam sem tudom mit csináltak.-Ellie lélegezz.-rázta meg kicsit a vállam Niall.
-Próbálok.-szólaltam meg kicsit rekedtesen.-De,de..ezt hogy értetted?-ráztam meg kicsit a fejemet,hátha kitisztulnak a gondolataim.
-Hát szeretlek.Úgy.-mondta mire ismét megráztam a fejemet.
-Áá az lehetetlen..
-Nem,nem az.Jut is eszembe,te mit is akartál mondani?-érdeklődött édesen mosolyogva.
-Valami hasonlót ahhoz amit te mondtál nekem..-válaszoltam elfúló hangon.
-Az,az..te is engem?-kérdezte majd egy hatalmas vigyor ült ki a képére.-Mármint te is úgy érzel irántam mint ,én te irántad?
-Igen.-válaszoltam elpirulva.Annyira szép,és jó érzés járta át a testemet..talán ezt nevezik szerelemnek.
-Akkor..öhm..hát hm..-dadogott.-Akkor megkérdezem.-vett nagy levegőt és egyenesen a szemembe nézett.-Ellie,leszel a barát nőm?-mondta ki mire bennem majdnem megállt az ütő.
-Te-tessék?-kérdeztem nagyokat pislogva.
-Leszel a barát nőm?-kérdezte ismét.Szemeivel úgy nézett rám,hogy azt hittem menten agy vérzésben halok meg.
-Hát ő persze.DE biztos vagy te ebben?
-Teljes mértékben biztos vagyok benne!-válaszolt magabiztosan majd közelebb lépett és megfogta a kezemet ,majd magához húzott és átölelt.
Furcsa érzés volt a karjaiban lenni.Mintha repültem volna,de szó szerint majdnem szárnyaltam a boldogságtól.
-Remélem a bátyád nem lesz kiborulva.
-Hidd el attól jobban kiborult volna,ha Daisy megfogja Harry tra-la-la-ját.-mondtam bólogatva.
-Óó akkor jó.-sóhajtott.


Bocsi,bocsi,bocsi!Ennyire tellett!!!!:D Holnap ígétrem péntek alkalmából hozok egy hosszú fejit csak most este van és ennyi!Tényleg sajnálom!!Kérek azért komikat!
Ha meglesz holnapra 5 komi akkor kérem szépen lesz kövi holnap :)

























6 megjegyzés:

  1. cuki*.* de lécci hnap kövit... tényleg és hosszabbat :D ari,sőőt édddi :3 legalább jó álmaim lesznek :DD

    VálaszTörlés
  2. annyira jó :) és olyan cukik :)) am nekem valami furcsa... hh nem Liam?? xdd mondjuk örülök Niall-nek mert Ő a kedvencem :) kövit!! :))

    VálaszTörlés
  3. Na végre imádom Niall-t és Ellie-t *-* gyorsan kövit :D

    VálaszTörlés
  4. aaaannyira jó, hogy össze jöttek és én aaaannyirrrra ööörüüülök ennnek. Alig várom a folytatást.

    VálaszTörlés