Tomlinson Sisters.5.fejezet.~

5.fejezet.~


-Remek,ha ezt megvitattuk,akkor ki kéne találni,hogy mi legyen a vacsora.-jelentette ki Niall.-Éhes vagyok,nagyon.
-Te mikor nem vagy éhes?-Liam.
-Nem megmondtam,hogy maradj csöndbe?-nézett rá szigorúan Louis.
-Megmondalak Daniellenek.-fenyegette Liam Louis mire mindenki röhögni kezdett..És kersztbe le fog nyelni.
-Valószínű.-Louis szem forgatva.
-Beteg vagy,Louis?-ment oda hozzá Harry és fejére tette tenyerét.-Olyan komoly vagy.
-Uram,isten.-mondta színpadiasan Zayn.
-Hogy mi?-kérdezte meglepetten Niall.
-Lehetetlen.-mondtam.
-Nem vagyok beteg.-mondta nyugodtan Louis.-Amúgy,Niall kérdésére a válasz.Autózzatok el a legközelebbi Mc'Donalds-ig.
-Mégis ki fog elautózni odáig?-Liam.
-Majd te.-vágta rá Louis.
-Én?Egyedül nem megyek.Esetleg ha valaki velem jön,egy vállalkozó szellemű embert kérek.-Liam.
-Majd én megyek.-mondta Niall.
-Jó,én is.-mondtam,mire mindenki rám nézett.-Most mi van?Valakinek kell ezekre vigyázni!-mutattam a két hülyére.
-Akkor menjetek.-sóhajtott Louis.
-Siessetek,mert már éhes vagyok.-pacskolta meg a hasát Daisy.
-Dagadt leszel.-pillantott Zayn Daisyre.
-Valószínű.-morgolódott Daisy.-Valaki ide adná a távirányítót?
-Ne tévézz annyit!Károsítja a szemedet és elbutítja az elméd.-mondta Louis.
-Mondom,hogy beteg.-fonta keresztbe a kezeit Harry.
-Nem mennétek végre?Éhes vagyok!-Daisy.
Elindultunk kifelé a kocsihoz.Liam vezetett és az anyós ülésen ült mellette Niall én meg egyedül hátul.
Mikor Liam beindította a motort megszólalt az Up all night album első száma a What makes you beautiful.
-Muszáj?-kérdeztem fejemet fogva.-Egész évben ezt hallgattam.Már kívülről tudom az egészet.
-Óó..kivűlről?Elénekled nekünk az albumot?-Liam.
-Azonnal.-motyogtam majd hátradőltem.
-Amúgy merre is van itt Mc'Donalds?-Niall.
-Hát őő,én egészségesen táplálkozom,így nem tudom.Kövesd a táblákat.-mutattam rá egyre.
-De jézusom!.-kiáltott fel Liam.-Ez több mint 2 órányira van innen.
-Akkor jó vezetést.-mondtam mire ő rálépett a gázra.
Már vagy egy órája kocsikáztunk,mikor vége lett az Up all night albumnak.Ekkor mikor már áldottam az istent,hogy vége,újra kezdődött.Valaki kétszer vette fel.
-Már megint ez?-kérdezte Niall majd lecsúszott az ülésen.
Liam halkan énekelni kezdett és úgy vezetett tovább.Mikor végre valahára odaértünk a Mc'Donaldshoz..kiszálltunk a kocsiból és be akartunk menni.De kiderült,hogy...
zárva van.
-Ezt nem hiszem el.!Elautóztam 2 órát ehhez az idióta étteremhez és erre zárva?-Hát hol élünk mi?-kelt ki magából Niall.
-Ilyen az élet.-morogtam.-Mehetünk haza.-indultam meg a kocsi felé.
A fiúk követtek és elindultunk hazafelé.Nem elég,hogy 2 órát autóztunk ide,de még kaját sem kaptunk.Niallnek hirtelen egy hatalmasat kordult a gyomra.
-Pocak-mocak éhezik.-görbítette le az ajkát.Nagyon aranyos volt.
Jézusom..miket gondolok..ha Louis meghallaná ezeket a gondolatokat szerintem ki borulna.
Megint az Up all night album ment.
-Könyörgöm..sírva és térden állva könyörgöm,hadd ne kelljen még egyszer végig hallgatnom.Én szeretem a zenéteket,de ez már túlzás.-mondtam tenyereimet összeszorítva.-Nincs valami más?
Niall turkálni kezdett a kalaptartóban majd kihúzott egy cd-t és vállat vonva berakta.
Mikor elindult a dallam kitört belőlem a röhögés.
-Mi ez?-kérdeztem,Niall és Liam halkan énekelték a gyerekdalt.
-Hull a hó és hó zikk-zik-zik micimackó fázik -zik-zik-énekelték,én csak nevettem.
-Elég volt.Ez rosszabb mint az előző!Tedd vissza.-mondtam megkomolyodva.
-Mi az ,hogy rosszabb?-háborodott fel Liam.
-Hát..ahj..igaz ebből már nem beszélem ki magamat..de már elmondtam,hogy szeretem a zenéteket..-magyaráztam.
-Nem haragszunk,cicus.-vigyorgott rám Niall.
-Nem vagyok macska.De végképp nem állat.-mondtam felháborodva.
-Édes kiscica.-vigyorgott tovább.
-Hogyne..-morogtam majd inkább kinéztem az ablakon és nem foglalkoztam velóük.
Hazafelé megálltunk egy Nandosnál ami hála az istennek nyitva volt.Nem értem miért nem ide jöttünk először..
Egy csomó kajával megpakolva száguldottunk haza.
Otthon bevittük a cuccost és mindenkinek odadobtunk egy zacskót.
-Ez nem Mekis kaja.-csügedt Daisy.-Azt hittem ehetek egy jó szaftos Big Macet...de úgy látom,hogy nem.
-Legközelebb te mész velük.-váltottam témát.-Micimackót is hallgattunk ezek meg énekeltek.-mondtam elszörnyedve.
-Én nevelésem.-mondta Louis egy öntelt vigyorral.

Gondoltam,most az új klippből mellékelek egy sexy fotót:)LIVE WHILE WE'RE YOUNG!:D *-*


Remélem ez már hosszabb lett mint az előző és elnyerte a tetszéseteket!:)Szeretnék minél több komit kapni a fejezetre!5 minimum legyen meg!
















6 megjegyzés: