Little Horan 3 14.fejezet.


14.fejezet.

Louis rögtön felpattant és elrohant.A szobában beállt a hatalmas csönd még a légy sem zümmögött.Egyszer csak Jazzy megszólalt.
-Hova ment Louis?-kérdezte Jasmine.
-Hát tudod a testvére korházba került és így most ő nagyon aggódik érte és így utána ment.-magyaráztam neki.
-Van testvére?-kérdezte Jazzy.
-Igen.-válaszoltam.
-Játszon velem valaki.-kérte Jazzy.
-Na majd én.-mondta Hanna.-Várj hozok neked valamit.-és már itt sem volt.Mikor visszajött egy dobozt tartott a kezében.Lerakta a földre 
-Ez mi?-kérdezte Jasmine.
-Kisautók.-mondta Hanna.Hanna jól eljátszott vele.Harry és Hanna összevesztek hogy az egyik kisautónak mi a márkája így Jasmine Harryhez vágtaazegyiket.
-Áúúú.-mondta Harry.-Ez fájt.-simogatta a karját.
-Jazzy ez csúnyaság volt.-szólt rá Liam.-Nem szabad dobálózni az fáj.
-Bocsánat.-mondta majd felállt és odament Liamhez.-Most haragszol rám?
-Nem de máskor ne dobálózz.-mondta majd megpusziltaaz arcát.-Na menj szépen játszani.
-Jó.-mondta Jazzy majd visszaűlt autózni.
-Ma lesz egy hockey meccs,nem megyünk el?-kérdezte Niall.
-Menjetek mi lányok addig sütünk valamit.-mondtam nyugodtan.
-Jó akkor..jöttök?-kérdezte Niall mire a fiúk felálltak és távoztak.
-Ne süssd bele a sütie Jasminet.-mondta Liam mielött még elment.
-Na mi mit sütünk?-nézett rám Laura.
-Én nem tudok sütni.-jellentette ki Hanna.
-Én tudok.-mondta Lau büszkén.-Régen sokat segítettem sütni anyunak.
-Na mitakkor  süssünk?-kérdezte Zyta.
-Almáspitét.-mondta Jazzy tapsikolva.
-Jó akkor...kell a recept.-mondtam majd Jazzyt a pultra ültettem és elővettem a recepteskönyvet.
Elkezdtünk sütni.Jasminnek nem tetszett ahogy összekeverem a lisztetz a vaníliáscukorral ezért egy csomó liszt a nyakamban landolt.
Mikor elkészültünk a sütivel mindenki tiszta tészta és liszt meg minden ételdarab volt.
Ekkor jöttek mega fiúk.
-Sziasztok lányok na mit sütöttetek nekünk?-lépett be Niall.
-Almáspitét.-tapsikolt megint Jasmine.
-Hogy néztek ti ki?-kérdezte Zayn meglepetten.
-Csinosan.-állt be Lau egy pózba.
-Na hol az a süti?-türelmetlenkedett Niall.
-Most vettük még csak ki tűz forró.-mondtam nyugodtan.
-Ugye Hanna nem csinált benne semmit?-kérdezte Niall nyugtalanul.
-De és mérget raktam bele.-mondta Hanna durcásan.-És te fogod azt kapni.
-Nagyon jó ha ezt megbeszéltük akkor ehetnénk is a sütiből.-mondta Harry.
-És milyen volt a meccs?-kérdezte Zyta.
-Nagyon zsír volt.-mondta Liam majd idejött hozzám és kivette a kezemből Jasminet aki úgy nézett ki mint egy hóember.Tiszta liszt volt.
-Milyen eredetien nézel ki.-mondta neki mire Jasmine csak Liambe kente azt a sok lisztet.
Miután megbeszéltük a dolgokat ettünk a sütiből ami igen finomra sikeredett majd bementünk Louis után a korházba.Jasmine beadtuk a szülei9mnek hogy azért már ne vigyük be a korházba még elkap valamit.
Bennt Louis egy padon ült.
-Haver na mivan?-kérdezte Harry.
-Semmi nem mondanak semmit az orvosok.-közölte.-Lottie is csak azt mondta hogy egyszerűen otthon összeesett és lehet hogy agyrázkódása is van az eséstől.
-Nem ülhetsz itt bennt egész nap.-mondta neki Liam.-Gyere el hozzánk ott tudsz pihenni a vendégszobában,Jasmine sem fog zavarni.
-Igaza van Liamnek.-mondtam.-Gyere hozzánk.
-Mi melletted állunk.-mondta Zayn.
-Igen mi mind melletted állunk.-mondta Harry is.Louis felállt és megölelt mindenkit majd eljött velünk haza.
Mikor hazaértünk Louis bement a vendégszobába aludni.Liammel kimentünk a nappaliba és leültünk.
-Mi mit csináljunk?-Liam.
-Nem tudom.-mondtam nagyot sóhajtva,ekkor megcsörrent a telefonom.-Igen?
-Lizzie nem akarjátok Jasminet hazavinni?-hallottam meg benne anyu hangját.-Hisztizik,nem lehet hozzászólni csak sír és kiabál.
-Oké,Liam elmegy érte.-mondtam majd lerakta.-Menj el Jasmineért.-adtam ki az utasítást.
-Oké.-mondta majd felállt és kiment az ajtón.Egy jó fél óra múlva ért vissza Jazzyvel.
-Miért hisztiztél?-kérdeztem mikor Liam lerakta elém.
-Mert ahj nem volt kedvem a nagymamival játszani és nem kaptam tőle fagyit.-mondta durcásan.
-De kérlek Jazzy kicsim maradj csöndben mert Louis alszik a szobában és most nem éppen van jó hangulatában,jó?-kérte Liam Jazzyt.
-Jó,de kapok fagyit.-mondta durcása.
-Jó elmegyek veled és veszek neked fagyit,jó lesz úgy?-kérdeztem,mire Jazzy bólintott.-Gyere.-mondtam majd felemeltem és elindultam kifelé vele az ajtón.
Van egyfagyizó tőlünk nem messze.2 utcányira.A kezemben vittem mert úgy gyorsabban odaérünk.
Miokor odaértünk a fagyizóhoz Jasmine már teljesen be volt zsongva.
Odaléptem a fagyispulthoz és megnéztük milyen ízek vannak.
-Jónapot.-köszönt egy kedves hang.-Mit adhato..Lizzie?-én felnéztem és egyenesen Katievel találtam szembe magamat.
Tudjátok ő az a lány akivel még Louissal webkameráztunk.
-Szia Katie.-köszöntem.-Hogy kerülsz te ide?
-Itt dolgozom.-mosolygott.
-Szia.-integettt neki Jasmine.
-Óó de kis aranyos..-mondta mosolyogva.-Őő a kid is?
-A kislányom.-mondtam majd megpusziltam Jazzy arcát.
-Komolyan?-döbbent le teljesen.
-Igen.-válaszoltam.-Na és veled mivan?
-Semmi..forever alone.-mondta vigyorogva.-Na de mind1 mit adhatok?!
-Kicsim mit szeretnél?-néztem rá.
-Csoki.-mondta majd ugrálni kezdett a kezemben.Katie adott egy csokis fagyit majd én kifizettem majd beszélgetni kezdtünk.
-És hogy hívják?-nézett rám.
-Jasmine.-válaszoltam.
-Na és ki az apa?-kérdezte.-Liam?-csak bólintottam.
-Igen persze hogy Liam.-mosolyogtam.
-Mivan apuval?-érdeklődött Jasmine.
-Semmi egyed csak a fagyidat.-mondtam majd egyszalvétával megtöröltem azarcát ami már most tiszta csoki volt.
Egyszer csak megcsörrent a telefonom.
-Pillinat.-moysolyogtam Katiere.-Mondjad.-szóltam bele.
-Lizzie kérlek siessetek haza,megtudták mi Phoebe baja és Louist alíg bírom itt tartani és rohanna.Beviszem a korházba van nálad házkulcs?!-beszélt Liam.
-Rendben akkor megyünk és igen van nálam házkulcs.-válaszoltam.-Szia.
Letettem a telefonomat majd elköszöntem Katietől és menteünk is haza.Gyors léptekben haladtam hazafelé.
Otthon a kulcsommal kinyitottam az ajtót majd beléptünk a házba.
-Anyu játszál velem.-kérte.
-Jaj kicsikém,most nem tudok játszani veled.-mondtam majd megpusziltam az arcát.-Most bemegyünk a korházba apuék után.
Fogtam magamat Jasminet beültettem a kocsiba majd ráléptem a gázra.Szerencsére tavaly megtanultam vezetni és külön kocsim is van.Szóval..nem jelent gondot semmi már azt hiszem.
Leparkoltam a korház elé majd bementünk Jasdminnel.A portán megkérdeztem hogy hol találom Phoebe Tomlinsont.Ő megmondta hogy a 3. emeleten,így felmentünk oda liftel.
Fennt kiszálltunk a liftből majd egyenesen odamentünk ahol Liamék álltak.Csak Liam ácsorgott a folyosón.
Gondolom Louis bennt van a kishugánál.
-Szia.-mentem oda és szájonpusziltam Liamet.-Na mivan Phoebevel?
-Nos mikor összeesett agyrázkódást kapott de azon kívül semmi komoly.-mondta Liam.
-Huhh akkor jó.De mitől esett össze?
-Azt nem tudják.-válaszolt Liam majd átvette Jazzyt.
-Apu képzeld el anyuval mikor fagyizni voltunk anyui beszélgetett egy lánnyal.-mesélt Jasmine Liamnek.
-Milyen lánnyal?-nézett rám Liam.
-Katie.-mondtam .
-Őőő ismerem?
-Nem tudom,az a lényeg hogy Katie.-mondtam amjd a fülem mögé tűrtem a hajamat.
-Apu,apu,apu..-mondta Jazzy.
-Tessék?
-Semmi.-mondta majd megölelte Liamet.-Fáradt vagyok.
-Hát akkor aludjál.-mondta Liam majd simogatni kezdte a hátát.Jasmine elaludt Liam vállán.Olyan aranyos volt.
Louis kijött a kórteremből.
-Na miújság? Hogy van?-kérdeztem.
-Jól van valószínűleg leesett a vércukor szintje…ezt mondta az orvos. Még bent tartják pár napra de semmi komoly az agyrázkódáson kívül.
-Hazamész vagy bentmaradsz még egy kicsit?-kérdeztem.
-Hát mivel nálatok van a kocsim örülnék ha hazavinnétek de szerintem aztán még visszajövök anyuékkal.-mondta.
-Jó akkor menjünk mert Jazzy már teljesen összenyálazta a pólóm.-Liam.
-Na akkor menjünk.-Louis.
Lementünk és beültünk az autóba. Én természetesen abba amivel jöttem Liam meg a másikba. Betettem jasminet az ülésébe és Liamék után mentünk. Mikor hazaértünk én felvittem Jazzyt az ágyába aludni.
Louis elhajtott a kocsijával mi meg leültünk a nappaliba tv-zni.Ekkor robbant be a házba Laura.
-Lizzie remek hírem van.-mondta.
-Jesszus.-mondtam.-Mi az?
-Hazajön a bátyám amerikából 7 év után.-vigyorgott .
-Komoly?-kérdeztem mire ő csak bólintott.
-Van bátyád?!-lepődött meg Liam.
-Aha.-vigyorgott tovább Lau.-28 éves.
-Na és mikor érkezik?!-kérdeztem mosolyogva.
-Ma vagyis nem sokára..Harry tiszta féltékeny.-nevetett.
-Mégis mire?-kérdeztem nevetve én is.
-Hát arra hogy ennyire várom őt.Először azt hitte hogy valami titkos szektában vagyok benne és hogy nem mondom el enki mert egyszer beszéltem
Parkerrel telefonon.
-Harry kombinál.-mondta Liam.-Harry mindig kombinál ..
-Tudom.-mondta Lau nevetve.-Nem jöttök át?Hozzátok Jasminet is.Parker bármelyik percben itt lehet na gyertek.
-Jó.-mondtam majd felmentem a szobába az alvó Jasmineért és a vállamra fektettem.-Mehetünk.-suttogtam.
-Ne vigyem én?-kérdezte Liam.
-Viheted.-mondtam majd szépen az ő vállára fektettem Jazzyt.
-Na menjünk már.-mondta Lau teljesen bezsongva.
Átmentünk Lauráék házához és beléptünk majd a nappaliban leültünk és vártuk Parker érkezését.Parkerről csak annyit kell tudni hogy Laura testvére Amerikában él.Ismerem 
mert régebben sokat kínzott engem és Laurát.
Egyszer csak kinyílt az ajtó ,Laura meg felpattant a helyéről.
Jasmine is felébredt Lautra nagy örvendezésére.
-Parker hát annyira hiányoztál.-hallatszott Lau hangja majd beléptek a nappaliba.
-Te is Lau.-mondta majd megölelték egymást de ezt már a nappaliban.-Óó szia Lizzike.-vigyorgott rám.
-Szia Parker.-mondtam majd felálltam és én is megöleltem.
-Mekkorát nőttetek ti lányok.-mondta még mindig vigyorogva.
-Ő kicsoda?-kérdezte Jasmine Liamtől.
-Menj és kérdezd meg tőle.-mondta Jasminnek Liam.Jasmine erre kimászott Liam öléből és ideállt Parker elé.
-Te ki vagy?-kérdezte mire Parker elmosolyodott és leguggolt elé.
-Parker Green vagyok Laura testvére.-fogta meg Jasmine kezét.-No,és te ?
-Én Jasmine Payne vagyok.-mondta azon az édes kis hangján.
Liam is felállt és bemutatkozott Parkernek.
-Liam Payne.-mondta majd kezet fogott Parkerrel majd Jazzyt felemelte.
-Te vagy Lizzie,pasija?-vigyorgott Parker.


Sajnálom hogy ilyen kis rövidke fejezet lett csak tudjátok újra kellett írnom az egészet: S Mert minden kitörlődött.://Remélem azért tetszik^^:DKaphatok komikat?:DD

8 megjegyzés:

  1. Jó lett:DD <3 Nembaj ;)^^Kövit várom már !*-*

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett.várom a kövit!!!

    VálaszTörlés
  3. az én testvremet mióta hívják Parkernek? o.o najóxdd amkövit*-*

    VálaszTörlés
  4. Hehe xD Laura mostantól :P jólett*-* mint a többi :D jöhetakövi^^

    VálaszTörlés
  5. jáj...XD olyan édes a kis Jazzy:)^^ jöhet a kövi hogy csak azért is idegesítselek:D

    VálaszTörlés
  6. úú nagyon jó lett:) Jasmine nagyon édes:) kövit gyorsan:D

    VálaszTörlés
  7. szuper lett... Jazzy nagyon cuki..:33 köviit *w*

    VálaszTörlés