Jasmine 9.fejezet/2.rész./


9.fejezet/2.rész./

Olyan hajnali fél 4 lehetett mikor Zyta elment átöltözni és elindultak Zaynnel a nászútra.Elindultak a kocsi felé amivel mennek a reptérre.Mindenki rendesen megdobálta őket rízzsel.Mind a ketten beültek az autóba és elkocsikáztak a holdfényben,mindenki tapsolt még majd elszállíngóztak a vendégek.Én szó szerint majdnem eldőltem a fáradtságtól.Chris és Jackie meg a többi gyerek még ugráltak.Szörnyű mennyire pörögnek ezek még ilyenkor is.Anyuék pakoltak,majd miután kicsikét rendberakták a dolgokat elindultunk egy szállodába Pilisvörösvárra.
Mikor kiszálltunk a kocsiból már alíg álltam a lábamon.
Apu bement a szállodába és intézte a dolgokat.Hamar megkaptuk a szállásunkat és mentünk azonnal aludni.
Másnap elindultunk feltérképezni Pilisvörösvárt.Nem tudom hogy de valami utcában kötöttünk ki ahol szerencsésen eltévedtünk.
-Mondtam én hogy ne balra hanem jobbra menjünk.-oktatta ki anyu aput.
-De az a tábla azt irta hogy erre kell menni.-magyarázta apu.
-Most már annyira tök mind1 !Legalább ne vesszetek össze.-mondtam a fejemet fogva.
-Te inkább maradj csöndben.-szólt rám apám.Ekkor megcsörrent anyu telefonja.
-Igen?-szólt bele ideges hangon.-Niall rohadtúl elegem van igen!Nem nem érdekel,fúú idefigyelj.De nem.De de de de ,Niall ne mondd már nekem ha itt elmegyünk óó köszike szia.Jobbra.-mondta anyu majd a két törpét kézenfogva elkanyarodott jobbra és így kiértünk a fő útra.
-Most mivan?-kérdezte apám.
-Ránk várnak a reptéren.-közölte anyu majd megszaporázta lépteit.-Horvátországba megyünk.
-Minek?-kérdezte Chris.
-Ott eladunk téged egy tevéért.-vágta rá anyu majd mentünk tovább.Mikor visszaértünk a szállodába ott kicsit összepakoltunk és már kocsiba is ültünk és robogtunk a reptérre.
[..]
-Szerinted tényleg eladnak egy tevéért cserébe?-fordult felém Chris a Horvátországi repülőtéren ahova 10 perce szállt le a gépünk.
-Olyan fárasztó vagy.-mondtm Chrisnek.-Miért adnának el?
-Nem tudom,tudod hogy tőlük bármi kitelik.-dta majd a fejére húzta a baseball sapkáját.
Egy családi házat béreltünk így közösen,Niallékkel és az egész bandával,kivéve Zayn és Zyta mivel ők most öhm,öhm Olaszországban vannak nászúton.
-De rég jártam erre.-mondta Louis majd levetette magát a közös nappaliban a kanapéra.
-Mi lenne ha elmennénk kicsit sétálgatni a városban?-kérdezte Roberta kedvesen mosolyogva.
-De elöbb menjünk el enni.-jelentette ki Jackie .-Éhezem.Ki ért egyet?-tette fel a kérdést,mire niall a magasba emelte a kezét.
-Gondoltam.-morogta anyu.-Akkor menjünk el elöbb egy étterembe.
Mindenki felöltözött valami illedelmes ruhába majd elindultunk egy étterembe ahol megvacsoráztunk majd kimentünk sétálni a városba.


Remélem annak ellenére h rövidke olvassátok(: Remélem tetszeni fog!:)Amúgy én ezt a sztorit le fogom zárni a 10.fejezetnél(: Sajnálom nekem egyszerre nem megy ennyi blog és igen ennyi volt ez a sztori is a kövi fejiben lezárom!:)Puszi xx
Még valami!Mivel a 10.lesz az utolsó fejezet így azt szeretném úgy megírni ahogy TI szeretnétek!Mindenféle ötletet szívesen várok és ha adsz ötletet pl. hogy mit csináljanak a szereplők esetleg hova menjenek bármit ami csk eszedbe jut kérlek ide írd le komiba---->>> http://directionerekide.blogspot.hu/2012/08/otletekti-otleteitek.html OLVASSD EL!HA TÖRIK HA SZAKAD:CC KÉRRLEK!!*kiskutyaszemek*

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó!:D Kár, hogy befejezed, de megértelek. Már elég régóta írod és tökéletes volt. Ez a kedvenc blogom. Ez a rész is tökély lett. Sok sikert a továbbiakban!:D=)=><3

    VálaszTörlés
  2. Szia kár hogy abba hagyod. ;( ez volt az egyik kedvenc blogom..Szerintem nagyon jó volt ez a rész az eddigiek is.
    Írsz még Liames blogot vagy olvasol?Ha igen elküldenéd nekem szívesen el olvasnám őket.
    Lovecsi:D 1DodoPayne <3

    VálaszTörlés