Jasmine 5.fejezet.


5.fejezet.
Gyorsan visszaszaladtak Belláék szobájába.Amit ott láttam nem volt szép látvány.Majdnem minden plüssállatot megkopasztottak még Chrisét is.
-Mit tettetek a kedvenc macimmal?-kérdezte chris remegő hangon.-Most kivel fogok aludni?
-Mi a baj?-állt anyu és apu az ajtóban.-Jézus gyerekek mi van itt?
-Meggyilkolták.-mondta Chris majd könny gyűlt a szemébe.-Meggyilkolták Jasont.-és elsírta magát.A levágott szőrű plüssfigurával odament anyuhoz aki felemelte és magához ölelte.
-Jaj kicsikém ne sírj ..majd veszünk másikat,próbálta vígasztalni.
-De őt nem lehet pótolni.-mondta sírva.-Ő volt a kedvencem.
-Lányok ez nem volt szép dolog.-szídta meg őket kicsit apu.-Na most takarítsatok fel.Jasmine segítenél nekik?
-Nem.-vágtam rá és elindultam volna kifelé a szobából de apu megfogta a karomat.
-Jasmine.
-Ahj..-mondtam majd elkezdtem összeszedegetni a sok szőrt vagy mit..
Mikor elkészültünk a szoba megszabadításával a sok  szőrtöl utána apu és anyu bejelentették hogy ők most elmennek a boltba és csak Bella mehet velük.Fúú úgy imádom ezeket a kijelentéseket.Remek itthon maradhatok egydül az öcsémmel.
Jackiet is hazaviszik szóval legalább egy kölöktől megszabadulok.Én szeretem a gyerekeket de túlzott mennyiségben idegesítőek.
-Na nem sokára jövünk.-mondta anyu majd távoztak a hugommal.
Úgy döntöttem hogy megyek csinálok valami táplálékot magamnak mert éhes vagyok.Kimentem a konyhába csináltam magamnak 2 szendvicset mivel tudom hogy Chris éhes lesz és aaz egyiket oda kell adnom neki.Elkezdtem eszegetni majd egyszer csak megcsörrent aputelefonja ami a pulton hevert.A kijelzőn Zayn név villogott.Úgy döntöttem hogy felveszem..semmi bajom nem lehet..
Hallo.-szóltam bele bátortalanul.-Jasmine vagyok.
-Szia Jasmine.-köszönt Zayn.-Apukáddal szeretnék beszélni,ide tudnád adni nekem
-Nem sajnos mert nicns itthon.-közöltem a puszta tényt.
-Óó kár..-mondta csalódott hangon.-Akkor elmondom neked,nos tudod Zytával már régen együtt vagyunk és eljött a mi időnk.Így megkértem a kezét..és jövőhéten lesz az esküvőnk itt Magyarországon ha tudnál szólni édesapádéknak nagyon megköszönném.
-Persze szólok és őő gratulálok.
-Köszönjük Jasmine.Szia.-mondta majd lerakta.Miután lerakta a telent kezdtem nézegetni.Apu nem engedi sűrűn hogy nézegessem így először a háttérképet néztem meg.Egy kép volt rólam és anyuról.Óóó de kis édes voltam.Miután tanulmányoztam a háttérkép minden egyes pici részletét utána bementem a menübe a képek közé.Ott is találtam pár érdekes fotót anyuról,rólam és Chrisiékről is.Chrisről találtam egy irtó aranyos kiskori képet.
Találtam még ott egy képet Niallről majd egy olyan képet amin rajta van a ’One Direction’.

Nagyon régi kép lehet mert itt apu még nagyon fiatalnak néz ki pont úgy mint a többi srác.Harry milyen kis tejbetök volt és Niall..még mindig ugyan oylan szőke.Zaynre rá sem ismerek Louisnak meg tök menő haja volt..mondjuk még most is ilyen.
A következő képen én voltam.Jesszus..ilyen képeket honnan szed?!Tök pici voltam..

Végignéztem az összes képet.Egyszer csak hallottam hogy nyitódik a bejáratri ajtó.Gyorsan leraktam a telefont és beszaladtam a nappaliba.
Apuék beléptek a házba és hallottam ahogy pakolnak.
-Jók voltatok?-kérdezte hangosan apu.
-Én igen.-mondtam kicsit remegő hangon.
-És az öcséd?Tényleg hol van az öcséd?-kiabált apu mire én odamentem ahol ők voltak.
-Nem tudom,de Zayn hívott hogy jövő héten lesz az esküvőjük Zytával és hogy meg vagyunk hívva.-mondtam a szövegem.
-Óóó ez nagyszerű hír.-mondta anyu.-Akkor újra irány Magyarország.
-Ja..-mondtam halkan.
-Nos visszatérve az öcsédre,hol is van?-kérdezte apu.
-Nem tudom..Chris..-kiabáltam de semmi válasz.Erre felmentem a szobájába de ott sem volt.-Nem találom.-mentem vissza anyuékhoz akik összenéztek és azonnal keresni kezdték.
-Chris..-kiabált anyu.-Jesszusom hol van?
-Chris..-apu.
Végig jártuk az egész házat de sehol nem találtuk a kisöcsémet.Anyu teljesen ki volt borulva hogy eltűnt.Risztotta is Nialléket akik rögtön átjöttek hozzánk és ők is keresték de sehol nem találtuk.
-Lehet hogy elszökött.-mondtam kicsit hülyeségnek tűnő ötletem.
-Van benne valami...-motyogta Niall.-Ha itt nincs akkor csak odakinnt lehet.
-Jézusom,és ha valami baja esett?-kérdezte anyu ijedten.
-Azonnal keressük meg.-jelentette ki apu és kabátját felkapva kiindult az ajtón.Mindenki ugyan így tett Chris keresésére indult.Bgejártuk a környező utcákat..mindent de sehol enm volt.Kezdtem komolyan aggódni érte..mégis csak a kisöcsém..
Ekkor eszembe jutott a játszótér..Chris imád ott lenni.
-Apu.-montem oda hozzá.
-Jasmine most hagyjál békén.-mondta idegesen.
-De..
-Jasmine..hagyjál béjkén.-Jó akkor elmegyek egyedül érte..tuti egyszerűen tuti hogy ott lesz.
Fogtam magamat és mindenkit elhagyva a játszótérre indultam.Mikor odaértem beléptem a kapuin,mivel a játszótér körbe volt kerítve és csak egy kapun lehetett belépni oda.
-Chrisi itt vagy?-kérdeztem majd elkezdtem körülnézni a játékok között.
Volt egy hatalmas játékvíziló ahova szeretnek bebújni a gyerekek..Chris sehol nem volt..
Mikor már végképp úgy döntöttem hogy feladom és elmegyek akkor jutott eszembe egy hely ahova kiskoromban én is imádtam bebújni.A játszótér mellett van egy emlékmű ami ilyen kör alakú és oda simán befér egy kisgyerek.Odamentem és benéztem és jééééééééééé....ott volt Chris.
-Hogytaláltál meg?-kérdezte majd kibújt onnan.
-Jajj úgy aggódtam érted.-mondtam majd megöleltem.-Mindenki téged keres hogy juthatott eszedbe elszökni?
-Bocsánat.-mondta majd csak a kezét fogtam tovább és indultunk haza.
-Tudod mindenki téged keres..lehet hogy anyu azótta már a rendörséget is kihívta..
-Jézus..nem gondoltam volna hogy feltűnik hogy nem vagyok otthon..-motyogta.
-Nem értem mégis hogy ne tűnt volna fől hogy nem vagy meg?Olyan löükött vagy.-mondtam neki.Szép lassan sétáltunk haza.
Beléptünk a házba,ott rögtön a nappali felé vettem az irányt ahol anyuék ültek.
-Khm..-köszörültem meg a törkom mire mindenki idfenézett.Anyu és apu egyszerre pattant fel és ölelték meg Christ.
-Jaj kisfiam a szívbajt hoztad ránk.-mondta neki anyu majd megpuszilta.
-Jasmine..hol volt?-kérdezte apu.
-Ha  meghallgattál volna esetleg tudnád.-mondtam neki sértődötten.-De te nem hagytad hogy elmondjam.-mondtam majd felvonultam a szobámba.Leültem az ágyra és elővettem azt a laptopot amit tavaly kaptam karácsonyra.
Ekkor valaki kopogott.
-Bejöhetek?-kérdezte apu.
-Esetleg.-mondtam majd felnéztem rá.
Apu bejött és leült mellém az ágyra.
-Sajnálom hogy nem figyeltem rád.-mondta nyugodt hangon.
-Nem gond,megszoktam.-mondtam komoly hangon.
 -Mit szoktál meg?-kérdezte majd rámvigyorgott.-Teljesen el vagy kényeztetve egészen kicsi korod óta.
-Mióta vannak chrisék teljesen elhanyagoltok.-mondtam durcásan mire apunak leesett az álla.
-Persze..eztcsak beképzeled édesem.-mondta majd kivette a kezemből a laptopot.-Figyelj rám,attól függetlenül hogy van 2 testvéred mi ugyan úgy szeretünk téged mint régen.
-Aha..-mondtam.-Nagyon jó de vissza kaphatnám a laptopom?
-Nem.-mondta majd lecsukta a tetejét.-Amíg nem vagy hajlandó elmondani hol volt az öcséd.
-A játszótér mellett az emlékműnél.-vágtam rá.-Megkaphatom?
-Nem.-mondta újra.-Csak ha kapok egy ölelést.
-Ahj.-mondtam amjd megöleltem.-Most már visszakaphatom?!
-Nem.-mondta majd felkuncogott.
-Mit akarsz még?!-kérdeztem felháborodva.
-Gyere le,ne kuksolj a szobádban egyedül egy laptop elött,az csak butít.
-Ahj apa hagyjál már.-mondtam naki mire ő csak vigyorgott.-Olyan vagy mint egy szendvicsautómata.
-Óóó remek hasonlat.-monta nevetve.-Na de most gyere le szépen..amúgy Jasmine te játszottál a telefonommal?
-Én?Sohaa..-mondtam fejemet rázva.
-Aha persze és akkor ez is higyjem,ugye Jasmine?-kérdezte nyugodtan mire én csak vállatrántottam majd bólintottam.
-Jólvan.-mondta majd a laptopommal együtt távozott.
-Hééé.-szaladtam utána.-Kérem vissza......anyuuuuuuuuuuuuuuu apa nem adja vissza a laptopomat.-nyávogtam.
-Biztos megvan az oka rá.-mondta anyu a nappaliból.Apu bement a nappaliba én meg követtem.
Anyu ölében ült Chris mellettük meg Bella.
-Hol vannak Niallék?-kérdeztem meglepetten mert nemrég még itt voltak.
-Hazamentek.-mondta nyugodtan anyu.
-Remek de apa nem adja vissza a laptopomat.-mondtam majd karbafontam a kezemet.
-Miért nem?-nézett anyu apura.
-Mert nem akarom hogy ezzel butítsa magát.-mondta apu ezt a tragikus okot.
-Tudod mit akkor ne add ide..de..visszakapod még..fogszte még tőlem kérni valamit..jut is eszembe én hoztam hatza Christ..szóval add csak ide.-érveltem.
-Nem fogom odaadni.-mondta nyugodtan apa.
-Jó tartsd meg..de lehetőség szerint ne nézegessd.
-Mert?Mi van benne amit nem szabad látnom?-kérdezte majd felnyitotta és leült vele a kanapéra.
Odamentem mellé és néztem hogy mit csinál.Bement a dokumentumok mappába a képeim közé.Nee csak azt ne..meg fogja találni a..
-Ez ki..??És miért fogja a kezed?-nézett rám döbbent tekintettel..én egy kcisit elpirultam majd próbáltam elvenni a laptopomat.

Szóóóóval sajnálom hogy tegnap nem volt új feji csak nem akartam összecsapni:SD Na de most itt az új:) Szeretnék 10 komit!És csak akkor jön holnap új fekji aki tud komizni az komizzon lécci kíváncsi vagyok minden véleményre(: És szeretnék rendszeres olvasóókat*-*

12 megjegyzés:

  1. waaaaaaa*---* deimádom(Y) gyorsan köviit*-*

    VálaszTörlés
  2. Uristeeeeeen kövit légyszííííííí :DDDd

    VálaszTörlés
  3. Jajj gyorsan kövit mert igen jó lett :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett!!:DD Kíváncsi vagyok ki az a srác.:) Gyorsan a kövit!:D<3

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jóóóó!!!*-* Kövit gyorsaaan^^ xD

    VálaszTörlés
  6. Jasmin pasizik:...kivancsi vagyok Liam reakciojara:))..nagyon gyorsan kovit <3

    VálaszTörlés
  7. Wow! Kircsi lett! Várom az új részt! Kíváncsi vagyok lesz-e balhé a paszásból!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó :) Vár egy kis meglepi itt:D http://onedirectionblogge.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  9. Tök jóóó♥ Am van 1 díj a blogomba neked :))
    http://adventurewith1d.blogspot.hu/2012/08/dij.html

    VálaszTörlés
  10. Imádommm *.* Gyorsan gyorsan kövviitt!!! :DDDD

    VálaszTörlés