Jasmine 8.fejezet.


8.fejezet.
-Lökjed.-vigyorogtam barátnőmre.
-Elmegyünk este..-vigyorgott.
-Hova?-kérdeztem döbbenten.
-Mondom,elmegyünk kicsit a ssötétben,nyugi jó lesz.-mondta vigyorogva.
-Oké.-válaszoltam.
Megvártuk míg Jack elalszik és utána egy elemlámpával és a telefonjainkal nekivágtunk az utcának.Nem tudom hogyan de végül egy erdő közepén kötöttünk ki.
-És most innen hogy jutunk ki?-kérdeztem halkan.-Nagyon félek.
-Én is..-suttogta Alex majd közelebb jött hozzám.
Ekkor valami hangokat hallottunk a bokor mögül.
-Jaj a kislánykák..-mondta egy hang.
-Jézusom.-és rohanni kezdtünk.Szaladtunk és szaladtunk míg egyszer Alexis meg nem állt.
-Miért álltál meg?!-kérdeztem amjd visszaléptem mellé.
-Jasmine ha valaki még követne minket tuti hogy már elkapott volna.-moöndta mire az a valaki újra hangokat adott ki.
-Ejej a rossz kislányok,éjjel az erdőben.
Bepánikoltam és sikítva rohantam el onnan..hallottam hogy valaki követni kezd de nem tudtam hogy ki így csak rohantam.Egyszer csak megláttam az erdő szélét és kirontottam onnan.Ez a mi utcánk hála az istennek..de hol..hol van Alex?4Bennt hagytam az erdőben?
Ebben a pillanatban rohant ki Alex az erdőből és elrohant mellettem.
-Szaladjj.-mondta majd közben megfogta a kezemet és megrántotta.Eszeveszett futásba kezdtünk míg be nem értünk a mi házunkba.Igen,hozzánk mentünk be mert úgy éreztük hogy valaki még mindig követ és figyel minket.A házban még égett a villany.Berontottunk a bejárati ajtón egyenesen a nappaliba ahol anyám és apám volt.
-Ti mit kerestek itt hajnalok hajnalán?-kérdezte meglepődve apu.
-Valaki az erdő..-és ekkor elsírtam magamat.-Nem ez nagyon gyorsan és ..
-Mi bajod Jasmine?-jött oda hozzám anyu.-Valami baj történt?
-Csak mindiössze.-próbáltam kinyögni.
-Alexis mi történt?-nézett apám Alexre.
-Bementünk az erdőbe és valaki követett minket..és majdnem elkapott.-mondta Alex.-És nagyon ijesztő volt azt hittük elkap és és és..sokkos állapotban vagyunk még mindig.
-Elhiszem..azt hiszem találkoztatok az erdésszel.-nevett anyu.-Egyszer gyerekkoromban rám is rámhozta a frászt,akkor is öreg volt már de most kész hulla az ember és ott él az erdőben és esténként ott járkál.
-Jut is eszembe minek mentetek ti az erdőbe?-kérdezte apu.-Mivan ha valami bajotok esik?!Jasmine mi lenne velünk ha valami bajod esett volna?
-Túlélnétek hiszen utáltok.-mondtam nyugodtan.-Mi lenne ha ma inkább már itt maradnánk?-néztem Alexre aki bólintott.
-De mi Jasmine kislányom tévhitben élsz.-montda anyu majd közelebb jött.-Nem utálunk téged.-majd megölkelt.-Mi nagyon szeretünk téged és féltünk.
-Egyetértek édesanyáddal és meg ne halljam hogy az erdőbe mentek este mert komolyan bármi bajotok eshetett volna.-monta apám .
Alexel felmentünk aqz emeletre.Anyu megágyazott nekünk majd lefeküdtünk aludni.Aanyu még este felhívta Jacket hoiigy minden rendben van és itt vagyunk..és majd holnap bepótoljuk ezt a Alexnál alvást.
-Én nem tudok aludni.-ültem fel és kapcsoltam fel a villanyt.
-Egyetértek,awmúgy mennyi az idő?
-Hajnali fél 2 .-válaszoltam vigyorogva majd kutatni kezdtem aq fiókomban és előhútztam egy fényképet.-Nézd.

-Jaj de kis cuki voltam.-mondta vigyorogva.-De te is.
-Hmm..milyen képeim vannak még itt..áá az öcsémről is van megy sexy képem.

-Az mi rajta?-kérdezte Alex nevetve.
-Az kérem szíípen egy houzentróógli.-mondtam nevetve.
-Nagyon sexy.-mondta majd kivette a képet a kezemből.-A hugom jövendőbelije.-vigyorgott.
-Hogyne.-mondtam.
-Lányok.-lépett be a szobába anyu.-Nem kéne már aludnotok?Reggel én felkeltek mindenkit fél 8kor.-mondta szigorúan.
-Jó ,alszunk.-mondtam nyugodtan majd felálltam ésodamentem anyuhoz és megöleltem.
-Na jó éjszakát.-mondta anyumajd elengedtemés lefeküdtem Alexis mellé anyám meg lekapcsolta a villanyt.
Reggel valami erős zajra keltünk.Nagyon bántotta ez a hang a fülemet.
-Nem tudom ki vagy ésmit csapkodszdeazonnal hagyd abbamert megőrítezaszar.-kiabáltam.
-Mondtam én hogy reggel 8kor felkeltelek titeket.-hallottam meg anyu hangját majdújra csapkodni kezdte azt a valamit.
Lassan kicsitottam a szememet és anyura néztem,egy fakanál és egylábos voltnála és azt csapkodta.
-Óó jézusom a fülem.-mondta Alexis is.
-Jó reggelt.-mosolygott anyu.
-Óóó egek..-mondtammajd visszadőőőőltem.
-Szeretnétek lányok,gyerünk felkelés.Esküszöm hogy behívom Christ hogy ugráljon rajtatok.-mondta anyu.
-Sok sikert.-mondtam nyugodtan.
-Chris drágám gyere ide,fel kéne kelteni a lusta népet.-kiabált mire egyszer csak Chris szó szerint beleugrotta vesélmbe.
-Te marha.-kiabáltam.-A vesém.
-Mi van a veséddel?-lépett be a szobába apám is.
-Semmi Chris elnyomta.-válaszoltam.Chris ugrálni kezdett rajtam majd Alexisen.
-Ha nem keltek fel megnyalom a fejeteket.-jelentette ki Chris.
-Nyald.-mondta Alex.
-Igen?-Chris,és odament és megnyalta Alexis homlokát.
-Fúúj ez undorító.-mondta Alex majd felpattant és egy zsepivel letörölte a nyálat.
-Te is kérsz?-kérdezte chris szemöldökhúzogatva.
-Aha,persze kérek..felőlem  nyalogathatsz de nem kelek fel akkor sem.-mondtam majd magamhoz szorítottam a takarómat.
-Hmm..-mondta Chris majd kiment és 5 perc múlva visszajött hirtelen csak azt vettem észre hogy apám felemel és bevitt a fürdőbe ahol Chris várt egy kád vízzel és beraktak a kádba.
-Óóó menjetek a fenébe.-mondtam majd ki akartammászni a kádból de nem hagyták.
-Kapsz habfürdőt is.-mondta Chris majd telenyomta a kádat ami tiszta hab lett .
-Jéé ott a télapó.-kiáltott fel Bella.
-Óóó kincsem az csak a nővéred..-mondta neki anyu.
-És miért fürdik reggel?-kérdezte Bella.
-Mert hülye.-röhögött az öcsém mire én fogtam és berántottam magam mellé a kádba.
-Ez gonosz volt.-mondta majd köpködni kezdte a habot és felém fújtta.
-Álljál le mert még képes vagyok és vízbe folytalak .-mondtam majd a fejére kentem egy nagy adag habot majd kiszálltam a kádból.
-Jasmien hová tűntél?-kérdezte döbbenten Chris.-Jasmien.Megfulladt..
-Öhm..itt vagyok.-mondtam majd megtörölköztem és felöltöztem rendes ruhába.
Ezek után megreggeliztünk és leültünk a nappaliba filmet nézni amiből végül nem lett semmi mert Chris videójátékozni kezdett.

-Játszatok velem.-nézett ránk mire mi Alexel összenéztünk és bólintottunk.Leültünk Chris mellé és játszani kezdtünk,a vgére az sült ki belőle hogy Alexis nyert.
-Ez nem éri.. ez bunda volt.-mondtam mire Alexis felnevetett.
-Tudod én szoktam játszani ilyet az unokabátyámmal.-mosolygott Alex.
-Én meg nem!Nincs is unokabátyám.-vágtam rá.-Miért nincsen unokabátyám?Anyu!!Miért nincsen unokabátyám?
-Mondjad Jasmine!Nem hallottam.Tudod ,hogy ilyenkor főzök.-Anyu kijött a konyhából a kezében egy tállal.
-Szóval,nekem miért nincsen unokabátyám?ismételtem meg kérdésemet.
-Kérem szépen passzolom,kérdezd meg édesapádat.-válaszolt anyu,majd szépen visszasétált a konyhába.
-Rendben.-Felálltam és kimentem a kertbe mert apám kinnt tevékenxkedett.Mikor kiértem hozzászóltam.-Apu..öhm nekem miért nincsen unokabátyám?-tettem fel kulcskérdésemet.
-Nem tudom!-válaszolt majd ültette tovább a virágokat.
-Bővebben?-kérdeztem majd mellé álltam.
-Jasmine,mert nincs.
-De miért?-idegesítettem .
-Mert nem tudom.Mert nincs,honnan tudjam?Nem avgok én múltbalátó..-monta majd felállt és elment a következő virágért ,majd azt is elültette.
-Hát oké.-mondtam majd visszamentem a házba.
-Megtudtál valami újjat?-kérdezte Alexis.
-Semmit.-válaszoltam majd levetettem magam Alex mellé a kanapéra.

[..]

Az egész hetet együtt töltöttük Alexel,vagy én aludtam náluk vagyő nálunk.Szuper volt,mivel csomót nevettünk és hülyültünk.A következő héten indulunk Magyarországra újra,hiszen Zyta és Zayn összekötik életüket.Hála az égnek nem kell koszorúslánynak lennem ugyanis nem kértek meg rá,eddig..de hát még bármi lehet...

Khm..komiktól ne nagyon kíméljetek:) Mondjuk legyen 8 komi és holnap esetleg kövi:)

10 megjegyzés:

  1. Nagyon jó.! Siess a kövivel.!:)♥

    VálaszTörlés
  2. öööööööööö...CSÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚCS még írok 7 komit xdd ok?:Dxdddddd ~Betty

    VálaszTörlés
  3. nagyon zsír..majd mondom az ötimetXD jöhet a kövi:P

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jóóó :)))) Imádom *-* Kövitt *-*

    VálaszTörlés
  5. Tök jó lett ez a rész is mint a többi.Kíváncsi vagyok,hogy hogyan nézhet ki az erdész.Érdekel a folytatás légyszi SIESSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!
    Lovecsi:D 1Dodo <3

    VálaszTörlés
  6. Szia egy díj vár rád: http://baratnok-londonban.blogspot.hu/2012/08/1-dijunk-w.html

    VálaszTörlés
  7. Király király kiráááály
    XD

    VálaszTörlés
  8. Heló! Anna vagyok.
    Egy gondom van. A KÉREM SZÉPEN-t túl sokszor használod az összes blogodban. Ennyi. Bocsi de én így érzem és engem ez nagyon zavar ez. De a történeted nagyon jó sokáig fennmaradok és titokban olvasom minden nap. Szupi:D

    VálaszTörlés