Jasmine 9.fejezet/1.rész./


9.fejezet./1.rész./

[..]
Eljött az esküvő napja.Mindjárt befordulunk Pilisszentivánra az iskolába hiszen ott fogják megtartani az esküvőt.
Apu leállított a kocsi motorját majd szépen családostúl bevonultunk az épültbe.
Nem templomi esküvő lesz ez hanem sima nem tudom milyen.
Padok voltak kirakva és minden szépen fel volt díszítve.ár sok vendég ott volt.Láttam már egy csomó ismerős arcot,de senkihez sem mentünk oda hanem leültünk a padra.
Egy jó órán belül elkezdődött az esküvő.Zyta gyönyörű mennyasszonyi ruhában volt és egy szép csokor volt a kezében.Haja is gyönyörűen volt megcsinálva. Nekem a legjobban mégis a ruhája  tetszett. 



   
Zayn az oltárnál állt,mellette a pap.Zayn öltözéke is szép volt egy fekete öltöny volt rajta.Szépen mosolyogva várta mennyasszonyát.
Zytát azt hiszem az apja kísérte az oltárhoz.Szépen végigsétáltak a sorok között majd mikor odaértek Zaynhez Zyta apukája odaadta lánya kezét Zaynnek.
A pap belekezdett a szokásos mondanivalójába..én itt kikapcsoltam.Azt sem tudtam miről van szó,amíg egyszer csak Zyta ki nem monda azt a bizonyos ’igen’ szót,Zyta után Zayn is kimondta és a pap házastársaknak nyílvánított őket.
Zayn megcsókolta Zytát majd pörögtek tovább az események.
Zayn és Zyta szépen egymás mellett álltak a vendégek csak úgy sereglettek hozzá.Miután mindenki gratulált nekik kisereglettünk az udvarra ahol megterített asztalok voltak.A gyerekeknek volt egy külön aztal létesítve amin rózsaszín terító volt és a szalvétákból hattyúk voltak hajtogatva.
Sajnálatos módon a gyerekek közé kellett ülnöm ráadásul az öcsém mellé.Miközben ettünk végig köpködtek és dobálták az ételt.Olyan idegesítő volt.Egyszer csak Jackie meglátott egy macskát.
-Chris nézd ott egy macska fogjuk meg.-szólt Chrisnek aki rögtön pattant is magával rántva az egész terítőt.Minden ami az asztalon volt lerepült onnan és összetört,minden üvegpohár,tányér..egy szóval minden.
-Akkora egy idióta vagy.-kiabáltam utána mivel már elszaladt Jackie meg utána.
-Jaj gyerekek.-sopánkodott Zyta.-Mit műveltetek?
Én szép lassan felálltam arról a székről ahol eddig ültem majd lassan arrébb sétáltam.Én ebbe nem akarok belekeveredni,majd Chris elviszi a balhét.
Láttam hogy Zyta feláll és Zayn is és egyszerre néznek össze.Zyta fejétfogva kezdett el beszélni.
-Megnevelhetnétek a gyerekeiteke.-nézett először Niallre majd apura.
Én szép lassan odasunnyogtam anyu mellé.
-Anyu,én ebbe nem vagyok benne.-súgtam neki mire ő rámnézett és bólintott.
Zyta teljesen ki volt borulva ,hogy tönkrement az esküvője és csak erre fognak emlékezni az emberek nem másra.Sírva rohant el ..anyu meg utána.
-Nincs esküvő családi dráma nélkül.-mondta fejét fogva Louis majd felment a felállított kis színpadra és beszélni kezdett.-Na, emberek míg a menyasszonnyt visszahozzák,addig szórakoztatok kicsit a népet.-kezdett bele.-Nos,ismerik Supermant?Igen?Én is nekem jó barátom ha azt kiabálom,hogy Suuuuuuuuuuuuuuuuuuppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeermaaaaaaaaaaaan.-itt kiabálta nagyon viccesen.-Akkor ő egyből leszáll.-Mindenki szakadt a röhögéstől még én is.-Na látom tetszik,akkor folytassuk.-mondta és leszökkent a színpadról és egy könyvel tért vissza,kinyitotta a könyvet ,sokáig keresgélte azoldalt majd mikor megtalálta felcsillant a szeme és a közönségre nézett.Megköszörűlte a torkát majd folytatta –NO!-protested Jimmy.-mondta kiabálva a ’NO’-t.-Hmm..Liam barátom gyere ide.-mutatott apámra.
-Ennek nem lesz jó vége.-morogta apám majd felállt és felment a színpadra Louis mellé.Mikor Louis mellé ért ,az szembe állt vele majd összehúzta a szemöldökét  és jó erősen megpacskolta az arcát és végül megpofozta,nem erősen csak olyan barátian.Ezek után Louis ismételten elhagyta a színpadot majd egy banánnal tért vissza.Mit akar ez egy banánnal?Csak nem éhes?Ekkor olyan tortént amire nem számítottam,Louis meghámozta a banánt és apám képébe nyomta.
-Na jó látom a közönség alszik így olyan fegyverhez kell folyamondom..-mondta Louis majd ismét leszökkent a színpadról és egy műgaléambal tért vissza.Láttam hogy Zayn,Niall és Harry is nagyon röhög.-Még mindig el akarod tenni lábalól Kevint?-kérdezte Louis apámtól majd körbe kezdett járkálni körülötte.
-Hidd el egyszer sikerült mégegyszer sikerülni fog eltüntetni azt a galambot.-vigyorodott el apu.
-Óó valóban,Harry gyere ide.-mondta Louis majd felhúzta az orrát.-Na jó Zayn te is gyere cask ide,óó Niall te is itt vagy?Gyere haver,gyere..
-És most?-kérdezték egyszerre Louisra nézve.
-Mikrofont nekik.-mondta Louis majd lement a színpadról és egy mikrofonnal tért vissza.-Nincs több mikrofon így osztozunk,nos akkor zenét.-mondta mire beindult a őő az a őő az.
Na mindegy elénekeltek egy dalt..pont akkor mikor vége lett a dalnak került elő Chris és Jackie.
-Na most elkapom.-ugrott le apám a színpadról és indult meg az öcsém felé.
-No,apuci újra színrelép.-mondta be Louis a mikrofonba,mire az emberek felnevettek.
-Chris Conor Payne.-mondta szigorú hangon,ajaj ez fájni fog..-Gyere ide most.-hangsúlyozta ki a ’most’ szót.
-Nem direkt volt,tényleg sajnálom.-mondta Chris meghúzva magát.-Tényleg nem direkt volt,esküszöm.Bárkitől bocsánatot kérek csak ne pofozz fel vagy ilyesmi.-könyörgött.
-Nem foglak megütni.-mondta apu.-Gyere.-mondta majd kézenfogta és arrébb mentek beszélgetni.Mikor visszajöttek akkor már itt volt Zyta is..kicsit látszott a szemén,hogy sírt de nem annyira.Chris odament Zytához és a felnézett rá.
-Sajnálom.-mondta majd kiskutyaszemeket meresztve Zytára megölelte őt.
-Jó,semmi probléma.Jéé ki rakott itt rendet?-nézett a már álló asztalra.
-Louis volt.-mondta mindenki.
-Louis?-döbbent le Zyta.-Wow,nem kézeltem volna soha..
 -Mi sem.-monmdta Zayn.-No de akkor most jöjjön a tánc.-ekkor beindult egy zene és mindenki táncolni kezdett.
Mindenki remekül bulizott és táncolt,én csak fogtam magamat és leültem egy székre és néztem a sok táncoló embert.

Sajnálom tőlem ennyi tellett._. Remélem azért tetszik..tudjátok tisztára rosszul érzem magamat,lehet hogy beteg leszek és most nem írtam többet.

6 megjegyzés:

  1. Szerintem aranyos kis rész! Várom a kövit!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó réz lett! És Liam milyen szigorú apa már! Huh xDDD Louis pedig hozza a formáját! Nagyon tetszett ez a rész is ahogy a többi is! :D

    VálaszTörlés
  3. Sziaa nagyon jó lett és sziaa van számodra valamim :) nézd meg a blogomon :)http://she-is-a-history-of-phlegm.blogspot.hu/ :)

    VálaszTörlés
  4. Szia nekem nagyon tetszett ez a rész.Főleg Louis szórakoztató műsora.Nagyon tetszik ez a blog és az írásmódod is.Ezért vár a blogom egy díj a legjobb blog és író díja.Ha már ott jársz megszeretnélek kérni,hogy olvasd el.Előre is köszi ha megteszed.
    http://loveziammayne.blogspot.hu/
    Lovecsi:D 1DodoPayne <3

    VálaszTörlés
  5. (Újra Anna)
    Louissssssss? Nem hittem volna.

    VálaszTörlés