Jasmine 6.fejezet.


6.fejezet.
-Senki.-mondtam fura hangon.
-Aha..szóval senki miért fogja a kezedet?
-Ahj az Mike az osztálytársam és a múlt hónapban..hát muszáj elmondanom?-kérdeztem amjd felnéztem anyura és apura.
-Én tudom.-mondta Chris vigyorogva.
-Igen?!-nézett apu Chrisre.-Mondd csak.
-Jasminenak pasija van.-mondta tapsikolva és vigyorogva.
-Mi az hogy van?-hangsúlyozta ki apa a ’van’ szót.-Ráadásul..Jasmine 12 éves vagy nem képzeled hogy én ezt engedni fogom.
-Chris te is jófej vagy..-monmdtam halkan.
-Mesélj csak.-mondta anyu,szigorú tekintettel nézett rám.
-Na hát az úgy volt hogy hogy..Mike bevalotta hogy tetszek neki én meg a buta naív fejemmel belementem hogy „járjak’ vele de ez múlt hónapban volt és már régen nem tart..-vallottam be mindent.A kezemet nézegettem.Nem mertem anyuék szemébe nézni.Kicsit  sőt nagyon szégyeltem magamat.
-Hát..most nem hiszek a fülemnek.-mondta anyu.-Chris ,Bella menjetekl fel játszani.-utasította őket.
-De anyu én Jasmine mellett akarok maradni.-mondta Chris majd idejött hozzám.-Én kiállok mellette.
-Akkor majd fönnt kiállsz mellette gyerünk menjetek a szobátokba..-mondta anyu majd felállt a kanapéról és a emelet felé mutatott.
Chrisék felmentek az emeletre anyu meg felém fordult.
-Szóval kislányom..mesélj csak el mindent.-mondta szigorú tekintettel.
-Dehát én már mindent elmondtam.-néztem rá bűnbánóan.Nagyon kényelmetlenűl éreztem magamat.
-Jó..szeretnék beszélni ennek a fiúnak a szüleivel.-mondta anyu.
-Nee..kérlek anyu csak azt ne,megutáltat az egész osztállyal,ki fognak közösíteni..kérlek ne .Inkább engem szídj le csak ne hívd fel a szüleit.-könyörögtem.
-Oké,nem hívom de csak miattad de igazán rosszul esik hogy nem mondtad el..Liam te nem szólsz hozzá?-nézett apura aki hirtelen kapta fel a fejét.
-Tessék?-kérdezte összezavarodottan.-Csak elgondolkodtam,áés de hozzá akarok szólni nos Jasmine felőlem lehet barátod,akár gyereked is de akkor az én házamban nincs kertesni valód.-nézett rám szomorú tekintettel.
-Neem nekem nem lesz soha többé senkim megígérem de ha mégis először veletek fogom közölni és nem titkolok el senkit csak ne haragudjatok rám.-néztem anyura majd apura.-Sőt én 88 macskával fogok megöregeni és meghalni.-itt az arcuk felvett egy igen vicces kifejezést.-Megígérem.
-Azért nem kell 88 macskával megöregedni és meghalni mi csak annyit kérünk hogy majd ha elértél egy bizonyos kort utána kezdj barátot keresgélni magadnak,persze valami normálisat mert az én házamba valami vadállat nem teszi be a lábát.-jelentette ki apu én meg csak hevesen bólogattam.
-Na gyere ide.-mondta anyu majd széttárta a karját én meg odamentem és megöleltem.
-Akkor nem utáltok?-kérdeztem amjd erősebbet szorítottam magamhoz anyukámat.
-Nem.-mondta anyu.-Miért utálnánk?Mindenki hibázhat.-mondta majd megsimogattaq a fejemet és megpuszilt.
-És te?-mentem oda apuhoz és tolakodóan beleültem az ölébe.-Te utálsz?
-Dehogyis hercegnőm.-mondta majd ő is megpuszilta az arcomat majd megölelt.
-Mostmár lejöhetünk?-kiabált Chrisi az emeletről.
-Le.-mondta anyu.Chris leszaladt az emeletről Bella meg követte.
-Szóval most mivan?-kérdezte Chris.-Jasmine miért ül apu ölében?
-Zavar?-kérdeztem nevetve majd felálltam onnan.-Na jó én azt hiszem elmegyek aludni ..
-Szerintem is ,holnap fáradt leszel a a a azon az izén.-mondta apu.
-Tánc..tánc a neve.-mondtam bólogatva.
-Az.-legyintett.
Én felmentem az emeletre lezuhanyoztam amjd pizsamába bújtam és lefeküdtem aludni.
[..]
Mindjárt ott vagyunk a épületnél ahopl a gála lesz.
Ekkor apám, leállította a motort és kiszálltunk a kocsikból.
A többiek is akik jöttek nézni ők is leparkoltak.Harry,Laura,Nathan,Niall,Hanna,Jackie,Louis,Roberta,majd kiszálltak a kocsiból.Niall az autója hátujához ment és kiemelt egy nagy kosarat.
-Ez mikor raktad a csomagtartóba?-kérdezte Hanna.
-Mikor te Jackievel voltál elfoglalva.Éreztem hogy azaz én pillanatom.-mondta Niall.
-És mi van a kosárban?-érdeklődött apu.
-A nagyvater ,szerinted?
-Elhoztad a nagypapit,apa?-kérdezte csillogó szemekkel Jackie.
-Persze .-simogatta meg Niall Jackie arcát,és közelebb ment  anyuhoz.-Neked meg van a telefon száma?Az enyémből kitörlődött.-súgta Niall anyának.
-Ah.Csak úgy magától?-tette keresztbe anya a kezét.
-Egyik nap játszottam rajta és valamit félre nyomtam.-magyarázta Niall.
-Jó majd megadom de most menjünk mert el fogunk késni.-lökte meg anya Niallt.
-Hohohoh!Te avval a kosárral nem jösz be!-mondta Hanna.
-Ahj már..letakarom.-nyávogott Niall.
-Jó de akkor Jacki ül közénk.-Hanna.Ezek után végre valahára elindultunk.
Elindultunk befelé az épültbe.
Én elhagytam őket és odamentem a többi táncos közé akik már át voltak öltözve a fellépőruhába az első számhoz.
-Payne kisasszony már megint elkéstél.-mutatott rám Buffy néni.
-Sajnálom,tudja a nagybátyám egy kosárszalonával akart bejönni.Ezt nem hagyhattam.-válaszoltam.
-Sipirc öltözni.-mondta Buffy néni.Elmentem a többi lány közé öltözni.Miközben felvettem Nyitótánchoz a ruhát,Charlotte odajött hozzám és zaklatni kezdett.

-Nálatok luxus ha egyszer időben jöttök?-kérdezte nagyképűen.
-Szerinted milyen lehet nyelv nélkül élni?-kérdeztem.
-Nem tudom.-válaszolt majd összehúzta a szemöldökét.
-Akkor próbáljuk ki.-közeledtem felé.
-Te hülye vagy.-mondta majd elvonult.Mikor sikeresen elkészültem kimentem a többiekhez.Mindenki teljessen be volt zsongva.
-Show time.-mondta Buffy néni majd feltessékelt mindenkit a színpadra.Beálltunk.
Kihúzódoott a függöny és hirtelen egy ismerős hang kiáltott fel a nézőkközönségből.
-Ott az én kislányom.-Mindenki rámnézett .
-Jasmine ez a te apukád?-súgta Lucy.
-Nem,dehogy.-válaszoltam.-Nem is hasonlítok rá.
-Liam drágám ülj már le a székbe.-mondta anyu majd lenyomta apámata székbe.
Ekkor beindult a zene és elkezdődött a tánc.
Mikor a táncnak vége lett lementünk a színpadról,Buffy néni kiment a színpadra és beszélni kezdett a mikrofonba.  
Én átöltöztem a következő táncunkhoz való ruhába.Az öltözőben szóbahozták apám kiabálását legnagyobb szerencsétlenségemre.
-Melyik rokonod volt?-kérdezte Penny.
-Távoli,nagyon távoli.-legyintettem.
-Mégis milyen távoli?
-Kanadai..-bólogattam.
-Gyerünk már gyerekek,olyanok vagytok mint a férjem a zuhanyzóban.-mondta kiabálva Buffy néni.
-Nem vagyunk szőrösek.-mondta Charlotte.
-Egyenlőre.Na gyerünk már.-lökött meg minket.
Kimentünk a színpadra a szememmel kerestem a drága családomat.
Elkezdődött a tánc ,egyszer csak azt vettem észre hogy mellettem áll egy ismerős ember.
A színpad elejére ment egy mikrofonnal a kezében és beszélni kezdett bele:
-Gyerünk emberek,kezeket fel fokozzuk a hangolattot!Néni maga is.-mondta Chris a mikrofonba.-tudom hogy otthon titokban fitneszezik.
Mikor vége lett a táncnak  Chris a színpad elején beállt egy pózba.
-Ohh yeahhh.-mondta.-Mi van a tapssal?-erre mindenki elkezdett tapsolni.
Levonultunk a színpadról..az öltözőben a lányokbeszélgetni kezdtek,mázlimra engem is belevontak.
-Ki volt ez az őrült kiskölök?-kérdezte szemforgatva Charlotte.
-Mintha hasonlított volna valakire a tánccsapatból.-itt rámnéztek.
-Most mit néztek rám?Nem ismerem.-válaszoltam.
-Jasmine,Jasmine téged kereslek mindnhol.-jött be Chris az öltözőbe.Egek..
 -Szóval nem a rokonod?-nézett rám mind az összes lány.
-Óó Jasmine az én nővérkém.-mondta Chris.
-Dehoygis..ő egy messzi Kanadai rokonom.-mondtam kicsit fura hagngon.
-Letagadsz?-kérdezte boci szemeket meresztve rám.
-Soha.-mondtam majd szépen kitessékeltem az ajtón.-Húzzál vissza anyuékhoz.
[..]
A gála végén minden táncos páronként felvonul.Hála a jó istennek páratlanul vagyunk a csapatban és így én egyedül vonulhatok fel.
Most mondták be Charlotteot és Suzyt ők együtt vonultak előre a színpadra és meghajoltak.Utánuk Bessie és Lili következett.És most meg én.
Mikor Buffy néni bemondta a nevemet a mikrofonba egyszerre lehett hallani a hatalmas sikongatást és kiabálást.
-Az én kislányom.
-Óóó az én unokahugom.
-Jasmine.
-Igazi rajongótábor.-mondta Buffy néni.
Mikor mindenkit bemondtak a gálának hivatalosan is vége lett.Hála a jó istennek ezen is túlestünk.Odamentem anyuékhoz.
-Szóval .-kezdtem bele.-Apu te egy messzi kanadai vagy..és alig ismerlek.-mondtam.
-Óóó Jasmine.-monmdta majd ölelgetni kezdett ekkor kuncogást hallottam a hátam mögött.
-Haha csak nem a kanadai rokonnal ölelkezünk.-mondta kuncogva Charlotte.
-Engedj már el.-mondtam amjd kibújtam apu öleléséből.
-Szia.-mondta apu charlottenak.-Esetleg valami problémád van?
-Igen..maga Jasmine kanadai rokona??-kérdezte nagy bátran Charlotte.
-Nem,az apja vagyok.-mondta nagy büszkén.
-Miért?-suttogtam halkan.
-Jaj Jasminekám ne szégyeld édesapádat.-mondta Louis majd a kezét a vállamra tette.
-Én nem szégyellem.-mondtam halkan.-Csak leéget ..
-Na jó menjünk haza,megéheztem.-mondta Niall.
-Dehát ott van nálad a kosár tele szalonnálval.-mondta anyu.
-Az kolbász volt,és megettem már.-közölte amjd kiindult az ajtóhoz.
Apám leállt beszélgetni Charlottel lesznagyobb örömömre.Én már úgy rángattam el onnan.
-Apu,gyere menjünk ne beszélgess gazdag csőcselék lányaival.-mondtam majd arébb rángattam.
-Legalább nekünk van pénzünk és nem szakadt turkálós ruhákban járunk mint egyesek.-mondta Charlotte.
-Én most megyek vissza és verem meg.-mondtam amjd elindultam befelé.Odaértem Charlotte elé és a szemébe néztem.Láttam hogy a családom mind engem figyel.Charlotte családja vagyis anyja és apja mögötte állt,anyja Charlotte vállára tette a kezét.
-Charlotte nagyon kihúztad a gyufát..-mondtam halkan,ekkor Harry mögém jött és ő az én vállamra helyezte a kezét.
-Valami probléma van?-kérdezte halkan.
-Jézusom.-tette szájára mindkettő kezét Charlotte anyulája.-Harry Styles ,jézusokm.-kezdett el ugrálni.
-Charlotte ehhez képest az én apám egy..csoda.-mondtam vigyorogva.
-Viola,.-mondta Charlotte anyjának az apja.-Maradj nyugton,amúgy ki ez hogy ennyire örüklsz neki.
-Harry Harry styles a One Directionból.-mondta Charlotte anyukája.
-És?-kérdezte Charlotte.-Anyu ne ugrándozz már,hülyének néznek.
-Itt vannak a többiek is?-kérdezte Charlotte anyukája csillogó tekintettel.
-Nincsenek.-mondta Harry.-És én se leszek mindjárt itt..na sziasztok.-mondta majd a vállamnál fogva a többiek felé fordított és mentünk is a kocsikhoz.
Mindenki hazament..Lauráék is hazautaztak mert ők is utaznak majd Zayn és Zyta esküvőjére,pont mint Louis és Roberta.
Én otthon szépen kipakoltam a táskámból a fellépőruháimat majd bekapcsoltam a laptopomat.
-Jasmine,gyere.-kiabállt apu.-Megyünk étterembe vacsorázni.
Ekkor anyu lépett be a szobámba.
-Hallottad megyünk el így normálisan nézzél ki kérlek.-mondta majd kutatni kezdett a szekrényemben.-Parancsolj ezt vedd fel.-dobott az ágyamra egy ruhát.
-Jó.-mondtam majd felálltam és átöltöztem és lementem.-Szóval?Hova is megyünk?
-Mondtam már étterembe.-mondta apu nyugodtan.
-De azon belül?
-Étterembe.-válaszolt nevetve.


VALAMI bővebb vélemény azon kívül h kövit kövit?:DD

5 megjegyzés:

  1. juj ez nagyon jó lett :D bírtam volna ha megveri azt a beképzelt libát :DD kövit *-*

    VálaszTörlés
  2. Már annyira vártaaaam:D Annyira jóó:D ne hogy abba merd hagyni,mert nagyon sokan szeretik ugyan úgy ezt is mint a Little Horant ezt tudoom!!! KÖVIIIIIIIIIT :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jo volt ez a feji is mondjuk vartam volna valami balhét a Charlotte családdal de mindegy :))) kövit

    VálaszTörlés
  4. csak azért is kövit:DD amúgy én már kifejtettem vagy ha nem kifejtem személyesen a véleményemXD

    VálaszTörlés