Jasmine 1.fejezet.


1.fejezet.

Rögtön a közepébe.Pont ahogy szoktam.
A nevem ismerős lehet nektek legalábbis a vezeték nevem.Jasmine  Aillin Payne vagyok.Édesapám a híres Liam Payne és édesanyám meg Elizabeth Payne(Horan).Tudjátok az a Liam Payne..
Na de most térjünk vissza rám.Ohh szólítsatok csak Jazzynek hisz mindenki így szólít pici baba korom óta.Mondjuk azóta eltelt 'pár' év hiszen már 12 éves vagyok.



Van 2  kisebb testvérem egyik fiú egyik lány és ráadásul ikrek és mind a ketten 6 évesek.Az öcsém Chris Conor Payne és a hugom meg Isabella Alice Payne.Jövőre kezdik az első osztályt.
Én igazából teljesen meg vagyok elégedve a családommal nem úgy mint a többi 12 éves.Nem értem az osztálytársaimat.Vannak szüleik,nem éheznek,mindent megkapnak....kell ennél több?Vannak akik
,éheznek inkább örülnénk hogy nem egy szegény országba születtek mint azok a szerencsétlen gyerekek Afrikában és Indiában.
Jelenleg a 6.A osztály tanulója vagyok a helyi általános iskolában.Legjobb barátnőm a szomszédunkban lakik,a neve  Alexis  Parker.
Az iskolán kívüli elfoglaltságom nem más mint a tánc.Imádom táncolni.Mi minden féle műfajban tanulunk táncokat nem csak egynél ragadunk le mint a többi tánc iskola ahol csak a gyerekek a seggüket rázzák.
Komoly elképzeléseim vannak a jövőmről ,de arról majd késöbb beszélünk.
A szüleim szerint elég érett gondolkodású 12 éves vagyok.Apám mindig azt mondja hogy ne a múltal foglalkozzak hanem mindig is a jelennel és a jövővel mert amit a múltban elmulasztottunk a jővőben még megtehetjük.Anyu  mindig azt mondja hogy éljek az álmaimnak és valósítsak meg mindent amit szeretnék.
-Kapcsolhatom?-dugta be anyu a szobámba a fejét mire én csak bólintottam mire ő leoltotta a lámpát.-Álmodj szépeket.-elhagyta a szobámat én meg éreztem hogy egyszer csak elnyom az álom.
-Szép jó reggelt.-jött be apu és tárta ki az ablakot ahonnan bejött a hideg levegő.-Ideje felébredni el fogsz késni az iskolából.-mondta nyugodt hangon.-Kapsz 5 percet vagy különben tudod hívom az öcsédet.-vihogott.
Hát igen ha nem kelek fell minidg jön Chrisi és ugrál rajtam és akkor az ember kikészül.
-Kelek.-nyögtem majd kinyitottam a szemeimet és felültem az ágyban.Apu kiment a szobából én meg felkeltem és elkezdtem kutatni a szekrényemben.
Egy farmert és egy rózsaszín pólót vettem fel majd lerohantam a lépcsőn táskámat közbe felkapva a konyhába.
-Jó reggelt.-ültem le az asztalhoz reggelizni.
-Szia kicsim.-mondta anyu majd elém rakta a kakaómat és egy vajas kiflit.-Jó étvágyat.-mosolygott.
-De apu ne már.-hallottam meg kisöcsém hangját az emeletről.-Ahj de apu aúú nemár apu.
-Mit csinálnak?-kérdeztem mire anyu vállat rántott.-Szerntem apád éppen a testvéreidet ébreszti.
-Ahh..szegények.-mondtam majd elfogyasztottam a reggelimet és felálltam az asztaltól.-Elmentem.-kiabáltam és már szaladtam is.Alex már  kinnt várt a házunk elött.
-Na mivan?Ma is elaludtál?-vihogott.-Tudtam én.
-Nem ma kivételsen nem.-mondtam majd elindultunk a suliba.
A suli csak két utcányira van tőlünk így gyalog is hamar odaérünk.
Mikor beértünk az osztályba Jason ismét el akart gáncsolni mint mindig.
-Ismét nem sikerül.-mondtam unottan majd ledobtam a táskámat a helyemre és Alexel kimentünk  a folyósóra sétálni.-
Beszélgettünk minenféléről míg be nem csöngettek.Első óránk ma matek volt,amit szerettem mert mindig is jól megérttem a matekot így az osztály egyik legjobb matekosa és egyik legjobb tanulója vagyok.
Miután vége lett a matek órának,irodalom majd testnevelés jött.Ezek után meg kettő rajz óra.Ma szerencsére csak 5 óránk van így hamar hazaérek.
Alexel együtt mentünk haza és hazafelé végig beszélgettünk.
-Hazaértem.-kiabáltam miután beléptem az ajtón.
-Na mondtam én hogy mondjárt itt lesz.-hallottam meg anyu hangját a konyhából.
-Jasmine.-jött ki a konyhából Harry és Laura.Ők a keresztszüleim ,igen.Csak ritkán szoktak eljönni hozzánk hiszen nem laknak közel hozzánk.
Mindkettejüket megölelgettem és megpusziltam.
-Hoztunk neked valamit.-mondta Laura.-Remélem tetszeni fog.
Előhúzott a zsebéből egy nyakláncot amin a medál egy kis fényképező volt.Nagyon tetszett.

-Köszönöm.-mondtam majd Harry és Laura nyakába ugrottam.-Ez nagyon szép.
-Nem tesz semmit.-vigyorgott Harry.-Nem tudod hol van apád?Beszélnem kell vele ..
-Nem.-válaszoltam.-Mint láthattad ebben a pillanatban léptem be a házba.De várjál mindjárt előhúzom a varázsgömbömet és megmondom.-kacsintottam rá mire ő megrázta a fejét.
-Te rosszabb vagy mint anyád.-mondta  Harry.
-Köszi ez hízelgő.-mondtam majd bementem a konyhába.-Mi lesz az ebéd?
-Borsó leves és rántott hús.-válaszolt anyu és már terített is.
Miután készen lett az asztal megterítésével mindenki bejött és leült az asztalhoz,apámat és a tesóimat is beleértve.
-Ez most komoly?-röhögött Harry.-Te még minidg nem nőttél ki ebből?
-Mire gondolsz?-nézett apu Harryre.-Ja hogy a kanál.Nem de ha problémát jelent..
-Engem nem zavar .-mondta Harry röhögve.-Te sem változol.
-Tényleg hol hagytátok Nathant?-kérdezte anyu.
-Beteg így inkább Harry szüleinél hagytuk.-válaszolt Laura.
-Szegény,gyógyuljon meg.-mosolygott anyu.
-Fúúj Chris mit csinálsz?-kérdeztem.Mikor odanéztem láttam hogy éppen a kezével turkál a borsólevesben.
-Chris istenem..-mondta apu majd felállt és felemelte Chrisit és elvitte a fürdőbe.
-Mit fog vele csinálni?-kérdzte Laura.
-Semmit.Megmossa a kezét.-mondta anyu nyugodtan.
Miután sikeresen megebédeltünk én felmentem tanulni majd játszottam Bellával.Folyton hercegnőset akar játszani vagy pónizni.
Szóval mikor túl voltam a játékon Bellával azután leültem kicsit gépezni.Megnéztem van e valami érdekes..de semmit nem találtam így ki is kapcsoltam a számítógépet.
Levonultam  a nappaliba és bekapcsoltam a tvt.Először mindig a zenetvt nézem meg hátha megy rajta a kedvenc számom.De most nem zene ment hanem valami régi interjú egy fiúbandával aminek a neve One Direction ..várjunk csak.

-Apuuuuu.-kiabáltam és ugráltam a kanapén.
-Mi az?-rohant le az emeletről.-Valami baj van?
-Ott vagy.-muattam a tvre.
-A szívbajt hoztad rám kislányom és hol vagyok?-kérdezte.
-Ott.-mutattam a tvre.
Apu leült mellém a kanapéra és együtt néztük az interjút.
Az a gáz hogy én csak a banda egyik felét ismerem.Louist és Zayn szinte semennyire csak kisebb koromban találkoztam velük de abból sem rémlik sok.
-Jézus.-állt mögém Harry.-Azok a fürtök...-mondta.-Mmmm még mindig olyan sexyk mint régen.Jaj de jó is volt akkor ugye Liam barátom?
-Igen.Mi lehet Louissal és Zaynnel?-nézett apu Harryre.
-Louis valahol Kanadában él egy csajjal.Zayn meg Zytával azt hiszem őőőő várj mindjárt mondom Magyarországon mert Zyta anyukája magyar.
-Magyar?-kérdeztem vissza.-Azok messze vannak innen nem?
-De,de vagyis nem is annyira.Meg kéne látogatnunk a nyáron a két jó madarat egy napra újra összeállhatna  a One Direction.-mondta apu vigyorogva.
-Igazad van.-mondta Harry.-Úúúúú.-kiáltott fel hirtelen.-Azt nézd haver..ez a What makes you beautiful.
Egy számomra ismeretlen dallam indult be a tv-ben.Egész jó,sőőt nekem nagyon tetszik.
-Ez a ti számotok?-kérdeztem mire apu és Harry feláltak és táncolni és énekelni kezdtek.
-Mi folyik itt?-jött be anyu és Laura.
-Apu és Harry miért táncol a nappali közepén?-kérdezte Bella megszeppenve.
-Lau tudod te mi ez ?!Ez a  What makes you beautiful.-mondta anyu majd lerakta a karjában lévő Chrisit.
-De most mit kell ezen ennyire bezsongani?-kérdeztem.-Oké jó a szám de akkor is .
-Hát tudod életem mi ezzel a számmal sok mindenen mentünk keresztül.-mondta apu.
-Aha...biztos.-mondtam.Én nem értem ezt.
Egy újabb interjú következett.
-Hallod Liam nem hívod át Nialléket?!-kérdezte Harry.-Nézhetnénk együtt ezeket és nosztalgiázhatnánk amúgy meg régen láttam, a szőkét?
-Szőke még?-kérdezte Laura.
-Aha.-válaszolt anyu.
-Mint te ugye Lizzie?-vigyorgott Harry.
-Harry vigyázz a szádra.-mondta anyu.-Én amúgy meg egyáltalán nem vagyok szőke.-közölte.
-Jazzy nem szaladnál át Niallékhez?-nézett rám anyu.
-De,persze.-mondtam majd felálltam és már mentem is.Két háznyira laknak tőlünk ami igen kis táv számomra.Be sem csöngettem csak beléptem.
-Sziasztok.-köszöntem jó hangosan.
-Jazzy te vagy az?-jött ki Hanna a nagynéném a szobából.-Mi jártadban erre?
-Niallért jöttem.Anyuék hívják valami interjú megy a tvben és nosztalgiáznak Harry és apu.
-Micsoda?-hallottam meg Niall hangját.-Apád és Harry?Harold drága ott van?
-Igen és Lau is.
-Akkor megyek,Hanna te is jössz?-kérdezte Niall majd elindult kifelé az ajtón Hanna meg követte.-Jackie gyere te is.-kiabált Niall.
Jackie az unokatesóm.Ő egy 7 éves kislány.Oda jár 1.osztályba ahova én.
-Óó szia Jazzy,-mondta majd megölelt.-
-Gyertek mert zárom a házat.-mondta Hanna mire mi kijöttünk Jackievel kézenfogva.
-Siessünk.-mondta Niall majd megszaporáztuk lépteinklet.
-Na végre.-hallottam Harry hangját a nappaliból mikor beléptünk.-Niall haver.- De rég láttalak szőke.-mondta Harry szín tiszta örömmel a hangjában.Megölelték egymást ez egy igazi baráti ölelés volt.
-Gyertek gyorsan..ez ez óó ez a Gotta be yopu.-kiabált aou a nappaliból.
Bevonultunk a nappaliba   a tvben egy lassab szám ment .Ez sem volt rossz.
-Apu milyen csinos hajad volt.-röhögtem.
-Tudom.-nézett rám.-Nekem mindig csinos hajam volt.
-Aha persze.-mondtam majd leültem az egyik fotelbe.Miután lement a szám újra interjú jött amit végigröhögtek de nem csak ők mi is mert nagyon vicceseket válaszoltak a kérdésekre.Interjú után egy újabb szám jött.
-One Thing.-mondta Niall halkan.-Istenem de régen volt.
-Mennyi rajongótok volt pontosan?-kérdeztem.
-Nem tartottuk pontosan számon.-mondta Niall.-Persze minidg összeszámoltuk nem?
-Ki tudja..na de sok volt?
-El sem tudod képzelni.-mondta apu.-Mikor kiléptünk a színpadra avgy ötezer tizenéves sikított fel egyszerre és kántálták hogy One Direcion.
-De jó lenne újra a színpadon álni és a dalainkat énekelni.-mondta Niall.
-Óó erről már beszéltünk.-válaszolt neki Harry.-Zayn Magyarországon él és Louis meg  Kanadában .
-De istenem elmondaná már végre valaki ki az a Louis és Zayn?-kérdeztem majd felemeltem a kezemet majd leejettem magam mellé.
-Zayn az a sötét barna és a Louis meg az ott az a hülye barom vadállat.-mondta röhögve Harry.
-Az jó.-mondtam.
-Egyszer Louis majdnem kinyírt téged.-mondta apu majd rámnézett.
-Mert?-miket meg nem tudni..
-Mert berúgta egy focilabdával annak a szobának az ablakát ahol te aludtál.Még nagyon kicsi voltál pár napos.-mondta anyu.-Dehát nem lett semmi bajod.
-Liam hogy nekirontott.-mondta Hanna majd elnevette magát.-Hatalmas volt.
Mindenki nevetettegy jót.
Bella és Jackie felmentek játszani Bella szobájába.
-Jazzy..-jött oda elém Chrisi.-Játszál velem lécci,lécci,lécci.
-Menjünk.-mondtam nagyot sóhajtva.
-Milyen édes kis lányod van Liam.-mondta Harry.-Hogy törődik az öcsikéjével.
-Tudom.-mondta apu büszkén.
Játszottam Chrisivel vagy 2 órát majd lementem apuékhoz a nappaliba.

-Nyáron megyünk Kanadába és Magyarországra.-mondta apu vigyorogva.

Ez lenne az 1.fejezet:))Remélem tetszet!!Véleményeket komibaa^^<3

9 megjegyzés:

  1. tetszik ^^ Louis meg az ott az a hülye barom vadállat xdd :DD Kövit !!Gyorsan :DD ;)

    VálaszTörlés
  2. whaa*--* gyorsan kövit:) nagyon tetszik♥

    VálaszTörlés
  3. gyorsan hozd a kövit nagyon jó *-*

    VálaszTörlés
  4. Ahh de jo<3..nagyon tetszik..s be aranyos a kis Chris:)

    VálaszTörlés
  5. nagyon jólett..nekem még úgy hihetetlen anya és apa szerepbe képzelni Lizziet és Liamet:D Meg kell még szokni..xd:D

    VálaszTörlés
  6. "Louis meg az a hülye barom vadállat." XDDD Chris amúgy MattyB nem? Hihetetlen, mert belegondolsz és elgondolkodsz... a One Direction fiúk kb 20 év után... :") ...még mindig ugyanolyan vicces barmok XDD

    VálaszTörlés
  7. Elsírtam magam..:D elképzeltem a srácokat,és hogy gyerekük lesz..és hát ilyenek..nagyon jó*.* kövit! =))

    VálaszTörlés