Little Horan 3 11.fejezet.


11.fejezet.


*Liam szemszög*


Wolverhapton...régen jártam már otthon.
Leparkolt a taxi a házunk elött.Hajnali fél 4 van.Kifizettem és kipakoltam a bőröndjeim és megindultam a ház felé.
Kíváncsi leszek anyu és apu reakciójára mikor elmondom nekik hogy Lizzie terhes.Érdekes lesz.
Halkan benyitottam a házba ahopl még égett az össze villany.
-Liam kisfiam.-ugrott anyu a nyakamba.-Nagyon hiányoztál.-mondta majd arcon puszilt.
-Te is anyu.-mondtam majd visszaöleltem őt.
-Szia Liam.-mondta apu is.Odamentem és őt is megöleltem.-Örülünk hogy hazalátogatsz.
-Mesélj.Mi van veled.-mondta anyu.
-Jaj anyu nem lehetne holnap?Írtó fáradt vagyok.
-De persze.Menj csak a szobádban megágyaztam.Halkan menj mert a hugod alszik a szembenlévő szobában.-mondta anyu.Én felkaptam a bőröndöm és mentem is fel a szobámba.
Ott kipakoltam és elmentem fürdeni majd rögtön aludni.
Reggel a hugom hangjára ébredtem.
-Liam hát nem is mondtad hogy hazajöttél.-rontott be a szobámba én meg a fejemrehúztam a párnámat.
-Zsebiii.-mondtam.-Könyörgöm nee.Had aludjak.
-Nem,nem,nem és nem.-mondta.-Gyere biztos van sok mesélnivalód.Nekem is van gyere máár.-komolyan mondom még olykor Louisnál is rosszabb.
-Oké.-megyek.-Menj ki és csukd be magad után az ajtót.
-Nem fogsz kijönni.-mondta.-Szóval megvárom míg felkelsz.
-Oké.-mondtam majd felültem.-Megfelel?
-Nem.-mondta.-Állj fel.
-Zsebi te rosszabb vagy mint Louis.-mondtam majd felálltam.
-Mióta alszol te egy szál alsógatyában?-kérdezte.
-Öhm most óta.-mondtam.
-Oké,na öltözz fel és gyerünk ki reggelizni.-mondta majd kiment én meg nagy levegőt vettem és felöltöztem és belőttem a séróm.
Kimentem a konyhába ahol anyámék voltak.
-Máskor ne engedjétek hogy felkeltsen.-mondtam amjd leültem az asztalhoz.
-Mi?Ő volt?Zsebiiii..-mondta anya.
-Bocsi.-modnta Zsebi és leült velem szemben és az asztalra könyökölt és a kézfejére fektette állát és úgy nézett rám én meg önkéntelenül elröhögtem magamat.
-Ez miért jó?-kérdeztem nevetve.
-Megfigyellek..változtál e..-mondtam.
-És változtam?
-Nem.-vágta rá.
-Na de Liam drágám mesélj már valamit.Mi volt veled?Tényleg mi van Lizziekével?-kíváncsiűskodott anyu.
-Óóó nem akarod te azt tudni..-mondtam bólogatva.
-Dehogynem.-mondta apu.-Mondd csak.
-Oké..elmondom de meg fogtok lepődni.
-Mert?-kérdezte Zsebi.-Buzi lettél?
-Mi bajod?-kérdeztem.-Dehogyis te bolond vagy.
-Akkor?
-Hát...hogy egyik nap...-kezdtem bele.-kiderült hogy...őőő várjatok elöbb ígérjétek meg hogy nem fogtok nagyon kiborulni.-mondtam végignézve mindenkin.
-Jó nem foog senki kiborulni.-mondta apa.-Azok uitán hogy múlt héten Zsebi bejelentette hogy 23 éves pasija van azóta már semmin nem lepődöm meg.
-Oké.-majd nagyot sóhajtottam.-Szóóval..egyik nap..kiderült hogy..avgyis pontosabban..hogy kiderült tegnap..hogy Lizzie..hogy vagyis terhes.-mondtam ki mire anyu megfordult és tátott szájjal nézett rám.
-Jól hallottam?-kérdezte.
-Komoly?-kérdezte Zsebi vigyorogva.
-Igen.-bólogattam.
-És mennyi idős a baba?-kérdezte anyu még mindig döbbent képpel.
-5 hetes.-mondtam bólogatva.
-Ez a nagy hír?-kérdezte unottan apu.
-Igen látom nem nagyon lepődtél meg.-mondtam.
-Nem is..igazából számítottam rá hogy egyszer bekövetkezik hogy ez a kislány terhes lesz szóval..nem meglepő.-nézett rám apu.
-Hmm..jó tudni.-mondtam.
Anyu elém rakott egy csomó rántottát amit alig bírtam megenni.
-Várjunk csak jól hallottam az elöbb?-érdeklődtem.-Zsebikém 23 éves pasikkal kavarsz?
-Nem a te dolgod.-mondta.
-Óóó drágám hidd el az én dolgom.Tudtommal a hugom vagy.-magyaráztam.
-És?
-Hagyjuk.-mondtam.-Majd bemutathatnál a barátodnak.
-Hmm..jó..ma úgyis jön hozzánk.-és ekkor kopogtak.Hirtelen felugrottam és ajtót nyitottam.-Liam ne.-kiabált Zsebi a konyhából.
-Helo.-köszöntem.-Te vagy Zsebi pasija?-kérdeztem majd végigmértem a pacákot.
-Helo.Te lennél...?-kérdezte.
-Zsebi bátyja vagyok.-fogtam vele kezet.-Liam PAyne.
-Ohh..-mondta.-Nem is tudtam hogy van bátyja.Én William Welse vagyok.
-Örülök a találkozásnak.-szorítottam mega kezét jó erősen.
-Szint úgy.-mondta majd elengedte a kezemet,majd bement az ajtón egyenesen a hugomhoz és csókolózni kezdtek.Én ezt nem fogom nézni.
Felmentem a szobámba és körülnéztem.
Minden ott volt ugyan úgy ahogy itt hagytam egy hónapja.A könyvek a polcon,a hifi a polc melletti fiokosszekrényen..semmi nem változott.
Odamentem a fiókomhoz és kihúztam a legfelső fiókot.Jéé..egy fényképalbum.Kivettem és kinyitottam.Én voltam benne kiskoromban.Csomó kép volt itt.Fura ezeket így visszanézni.
Ezt meg fogom mutatni Lizzienek.Kivettem egy fényképet és a polcomra raktam.
******************************************************************************************
Már egy teljes hete otthon töltöm a napjaimat.Már igazán kezd hiáynozni Lizzie.
Most is az ágyon ülök és csak meredek ki az ablakon.Nincs itt semmi élet.Semmi nincs itt.Unalom van..
Hirtelen megcsörrent a telefonom.
Niall száma villogott a képernyőn.
-Igen?-szóltam bele.
-Liam,Lizzie eltűnt.-mondta lihegve.
-Micsoda?Hová tűnt?-kérdeztem.-Velem ne szórakozzatok.
-Nem szórakozunk.Nem veszi fel a tzelefont senkinek nem próbálnád megte felhívni és megtudni hogy hol van?
-De persze akkor hívom és majd visszahívlak szia.
Azonnal tárcsáztam is Lizzie számát.
Kicsörgött 1x,2x,3x,4x azt hittem nem fogja felvenni de egyszer csak meghallottam a hangját.
-Szia.-szólt bele a telefonba.
-Lizzie,a frászt hozod rám,Niall azt mondta hogy eltűntél.
-Ohh,az jó!-válaszolt.
-Hol vagy?-kérdeztem sürgető hangon.
-Ott ahol te nem.-válaszolt.-Nem vagyok hülye,tudod nem fogom megmondani hogy hol vagyok mert akkor még megmondod apámnak annak meg feltett szándéka hogy elvigyen egy orvoshoz és elvetessem a babát.-mondta.
-Ohh..-mondtam.-Oké..akkor ne mondd meg csak azt hogy jól vagy e?
-Jól vagyok.-válaszolt.
-Kérlek mondd meg hol vagy.-mondtam könyörgő hangon.
-Nem.
-Odamegyek hozzád.Nem mondom meg senkinek hogy hol vagy,odautazom bárhol is vagy.
-Londonban vagyok egy hotelben.-jött a válasz.
-Rendben legkésöbb,estére ott vagyok.-mondtam.-Szia.
Visszahívtam Niallt és megmondtam neki hogy én megyek oda és hogy jólvan.Niall ebbe belegeyezett.
Fogtam zsebreraktam azt a képet amit megakarok mutatni Lizzienek mega telóm és a pénztárcám magamrakaptam egy pulcsit és már mentem is.
Van egy autóm amit még tavaly vettem.Szép kis darab.
-Mindenki!Elmentem.-közöltem majd kirohantam az ajtón.Beültem a kocsiba és elhajtottam.
Nem volt forgalom így pár óra alatt odaértem Londonba.Pontosabban 2 óra alatt.
Csak az a kérdés merült fel bennem hogy mi a jó istent keres pont Londonban?Írországból hogy kerül Londonba?
újra felhívtam Lizziet és elmondta hogy pontosan  melyik hotelben van.
Leparkoltam a hotel elött és bementem.A portán megállítottak és kikáérdeztek hogy hova akarok menni mert nem láttak még itt.
Nem hitték el nekem hogy Lizziehez jöttem és azt sem hogy én vagyok a barátja így újra felhívtam Lizziet aki lejött a portára.
-Tényleg hozzám jött.-mondta Lizzie.-Én hívtam ide.
Erre a biztonságiak engedték hogy elmenjek Lizzievel.
Megfogta a kezemet és húzni kezdett a lift felé.
-Amúgy neked is szia.-mondtam mikor becsukódott a lift ajtaja.
-Helo.-mondta majd elvigyorodott.Én odahajoltam és megcsókoltam.Hiszen ha már idáig elautóztam legalább egy csókot had kapjak.
Felmentünk a legfelső emeletre és ott bementünk egy szobába.
-Mióta vagy itt?-kérdeztem nyugodtan.
-Öhm 3 napja.-válaszolt.
-És nekem csak ma szóltak hogy eltűntél,remek.-Lizzie erre csak elmosolyodott.
-Csak Laura tudja hogy most itt vagyok meg te.-válaszolt nekem majd arconpuszilt.
-Nem mehetnénk innen el?-kérdeztem.-Elvinnélek hozzánk.-ajánlottam.
-De ott megtalálnak.
-Nem nézel te túl sok filmet?-kérdeztem nevetve.-Elszöksz és bújkálni akarsz,ne is álmodj róla.Szépen most elviszlek haza.-közöltem.
Lizzie összeszedte a cuccait majd megfogtam a kezét és elindultam vele.
-Kifizetted a szállást?-kérdeztem mire ő megrázta a fejét.Odamentem és én kifizettem neki a szállást majd beültünk a kocsiba és elhajtottunk.
-Amúgy miért is szöktél el pontosan?-kérdeztem.
-Mert apám kijelentette hogy el kell vetetnem a gyereket én meg kijelentettem hogy nem fogom és hogy akkor inkább elmegyek,de ők nem vették komolyan én meg tényleg elmentem.-mondta a sztorit.
-Értem..ohh van itt valami amit meg akartam mutatni.-mondtam majd elővettem a zsebemből a képet és a kezébe adtam.
-Ez te vagy?-vigyorgott,mire én csak bólintottam.-Mint egy jóllakott óvodás.-mondta.-Nagyon aranyos voltál.
-Szóval mostmár nem vagyok az?-kérdeztem felháborodva.
-De..-mondta.Ekkor megcsörrent a telefonom.
-Vedd fel.-mondtam.-És hangosítsd ki.
Lizzie felvette és kihangosította.
-Havvvvver .-hallottam meg Louis hangját.-Ments meg.
-Mitől is?-kérdeztem.
-Phoebe és Daisy királynőset akarnak játszani.-mondta elfúló hangon.
-Legyél jó tesó és játsz velük.-mondta Lizzie.
-Na de én már játszottam velük.Egész héten azt játszottam velük.Sőőt még ki is festettek.Rózsaszín körömlakkos a körmöm és nem jön le.Akkor a szemem ki van festve és hercegnő ruha van rajtam..bocsáss meg anyu esküvői ruhája.
-Úristen most elképzeltelek.-mondtam.
-Amúgy mi ez a zúgás?-kérdezte.
-Vezetek.-közöltem.
-Ohh kocsikáztok?-kérdezte Louis.
-Igen.-mondtam .-Nos még valami?
-Igen..nem mehetnék esetleg oda csövezni hozzátok?-kérdezte.
-Felőlem...van egy vendégszoba..-mondtam nyugodtan.
-Lou.-hallatszott a telefonban egy lány hang.-Hol vagy bátyus??
-Te tényleg Louis honnan telefonálsz?-kérdezte Lizzie nevetve.
-A szekrényből.-suttogta.-Nee megtaláltak.-kiabálta.-Majd még hívlak.-Sziasztok.
Louis nem tette le a telefont és mindent hallottunk.
-No de Loui miaz hogy elbújsz a szekrénybe,most nem bújócskázunk.-mondta egyik huga.
-Lottie hív.-mondta egy másik húga.-Azt mondta majd ő kifesti a szemedet.
-Phoebe kérlek ne.-hallatszott Louis hangjában a kínszenvedés.-Mi lenne ha elmennénk fagyizni?
-Nem.Majd holnap.-ekkor egy hatalmas sikítás hallatszott.
-Na jó azt hiszem ezt mosttesszük le.-mondtam amjd kinyimtam a telefonomat.
-Hát ezeknél van élet.-mondta Lizzie.
-Ja..én egész héten unatkoztam.-mondtam.-Nem volt semmi izgi..ha lementem a nappaliba csak azt láttam hogy a húgom hogy nyáladozik a pasijával.Semmi több.
-Én meg otthon sínylődtem majd eljöttwem.-mondta Lizzie.
Miután megtettük a 3 órásra sikeredett utat-mert meg kellett állnunk 3x pisilni egy benzínkútnál-otthon leparkoltam..
Kiszálltunka  kocsiból és bementünk a házba.
-Megjöttünk.-kiabáltam.-Anya,apa..itt van Lizzie.
Anyu kijött a konyhából apu mega nappaliból.
-Szia.-mondta anyu.-Nem is látszik rajtad hogy gyereket várnál.-motyogta.
-Szia.-mondta Lizzie is.-Szép is lenne ha látszana az 6. héten.
-Szia Lizzie.-köszönt neki apu is.
-Hello Geoff.-köszönt neki is Lizzie.
Miután megvolt a köszönés felvezettem Lizziet a szobámba.
-Olyan menő szobád van .-mondta vigyorogva.-És milyen szép rend van.-igazából hatalmas kupi volt..
-Hát most..-mondtam.-Ez van.
-Miért vannak az alsónadrágok szétszórva a földön?És miért vannak a szekrényből kidobálva a ruhák és miért van szennyes szétdobálva?-vont kérdőre,én csak megrántottam a vállamat.
Lizzie felállt és elkezdett rendet rakni.
-Ne csináldd már.-mondtam neki.-Nem fogsz helyettem dolgozni.
-De én szívesen rakok rendet.-mondta mosolyogva mire én újra megrántottam a vállamat.
-Akkor tied a pálya.-mondtam majd leültem az ágyra.
-A koszos ruháidat hovarakjam?-kérdezte pont mikor anyu benyitott.
-Ti mi az istent csináltok..úristen milyen rend van itt.Liam Payne hogy hagyhatod hogy Lizzie rakjon rendet?Szörnyű vagy.
-Öhm ,én szívesen csinálom.-mondta Lizzie mosolyogva.-Én ajánlottam fel hogy redet rakok szóval hova rakjam a koszos ruhákat?
-Add csak ide.-mondta anyu.Lizzie anyu kezébe nyomta a koszuos cuccokat.-Szóval eredetileg azért jöttem be hogy megkérdezzem hogy nem vagytok e éhesek?
-Én igen.-válaszoltam.-És Lizzie is éhes.-mondtam fenyegető hangon,mire anyu távozott és Lizzie rámnézett.
-És ha nem vagyok éhes?-kérdezte.
-Akkor is eszel.-mondtam mire ő megrántotta a vállát és rendezgette a könyveket a polcon.
-Ez mi?-húzott elő egy felnőtteknek szóló újságot a polc mögül.-Hmm..miket nézegetsz te?-kérdezte.
-Jézusom,add ide.-vettem ki az újságot a kezáből.-Ez nem az enyém.
-Aha..én meg az angol királynő vagyok.-mondta.-Akkor kié?Hadd halljam Lili maci.-vigyorgott.
-Ahj jó enyém de ez régi nézd meg a dátumot több éves.-védekeztem.
-Oké,oké.-mondta majd kivette a kezemből és összetépte és kidobta.
-Na gyere,menjünk le enni.-mondtam majd kézen fogtam és magam után húztam.
Lennt leültünk az asztalhoz és anyu elénkrakta az ételt.
-Köszönöm nagyon finom volt.-mondta Lizzie mikor befejezte az evést.
-Nem tesz semmit.-mondta anyumajd elmosogatta a tányérját.
-No és Lizzie mesélj valamit.-mondta anyu.
-Öhm..mit?-kérdezett vissza.
-Mi van veled?
-Köszönöm ,megvagyok és nem tudok mit mesélni.-mondta majd nagyot sóhajtott.
Felálltam és a tányéromat a mosogatóba helyeztem.
-Elmegyünk egy kicsit.Sziasztok.-mondtam amjd kihúztam Lizziet az ajtón.
-Hova megyünk?-érdeklődött Lizzie.
-A parkba.-mondtam.
Kiértünk a parkba és ott sétáltunk vagy fél órát biztos.Már este 5 óra volt mikor elindultunk hazafelé de összetalálkoztunk a szomszéd nénivel.
-Óó Liamkém.-mondta a néni nekem.-Nagyon rég láttalak és ki ez az ifjú kishölgy csak nem a barátnőd?
-Csókolom.-köszöntem.-De az.-válaszoltam.Sosem kedveltem igazán ezt a nénit annyit kérdez hogy az csak na.És beszél..pletykás..-De mi megyünk mert anyukám vár.-mondtam egy igazán nagy marhaságot majd elmentünk.
-Ez ki volt?-kérdezte Lizzie.
-A szomszéd néni.-válaszoltam.-Nagyon pletykás ezért nem éppen szeretek vele beszélgetni.
-Ohh értem a problémát.
Mikor a ház elé értünk fura meglepetésben volt részünk.
-Louis?Te mit keresel itt?-kérdezte Lizzie.
-Te mondtad hogy jöhetek.-nézett rám.
-Ohh de nem gondoltam komolyan,na mind1.Menjünk be.-mondtam majd bementem a házba.
-Anyu itt van Louis.-kiabáltam.
-Óóó Karen.-mondta Louis boldogan majd még meg is ölelte anyámat.
-Szia Louis.Miért van kifestve a körmöd?-lepődött meg anyu.
-Tudod Karen 4 hugom van.
-Nem vagy éhes ?.-kérdezte anyu.
-De ha már így rákérdeztél,de éhes vagyok.-mondta Louis.
-Meg hülye .-jegyeztem meg.
-Köszi Liam.-mondta Louis majd bement a konyhába anyu után.Hallottam hogyanyu mégazt mondjaLouisnak hogyérezze otthopn magát meg hogymegágyaz a vendégszobában.
Én Lizzievel felmentem az én szobámba.Ohh megmutatom neki azta fényképalbumot..
-Gyere ide babám.-mondtam neki majd leültem vele az ágyra és előkotortam az albumot a fiókból.-Nézd meg.
-Ohh de kis édes voltál.-mondta majd nézegette a képeket.-Itt úgy nézel ki mint valami elefántbébi.-mondta nevetve.
-Köszi.-mondtam.-Ez kedves.
-Itt meg mint valami oposszum.-jegyezte meg Lizzie.
-Köszi amúgy egyre jobbakat mondasz.-válaszoltam mosolyogva.
-Tudom.-vigyorgott.
-Ez ki?-mutatott egy képre ahol egy lánnyal álltam olyan 9 évesen.
-Őőő az?Őőőő az az..nem tudom.-válaszoltam.
-Tudom hogy tudod csak nem akarod megmondani, nos ki ez?
-Christa.-mondtam ki.-Egyszer bevalotta hogy szerelmes belém,az osztálytársam volt általános iskolában.
-Ohh..szóval..van egy hódolód?-kérdezte Lizzie felháborodva.-Akkor már 2.-mondta majd megölelt.
-Hát már mióta nem beszéltem vele.Tuti nem is emlékszik rám.-mondtam majd megpusziltam a Lizzie feje búbját.
-Aha..
-Hallod..nem hívnád fel a szüleidet a kedvemért?
-De..de csak a te kedvedért.-mondta Lizzie.
-Oké.-mondtam majd elővette a telóját és tárcsázott egy számot.
-Szia anyu.-mondta .-Igen jól vagyok.Liaméknél vagyok és itt is fogok maradni még kicsit biztos ne aggódjatok.Igen.Nem.Persze az északi sarkra hogyne.Anyu nem.Nehogy ide merdd..szioa Niall.Nem ne kiabálj.Nem.Nem Oké.Oké Szia.-majd letette.
-Érdekes..-mondtam.
-Marhára..nem csinálunk valamit?
-Mit szeretnél?
-Nem nézünk valami jó kis filmet?-ajánlotta.-Mondjuk megvan a Marley meg én?-kérdezte mire én bólintottam és odamentem és levettem a polcról és beraktam a dvd-be és elindítottam.
-Szegény kutyus.-mondta Lizzie sírva a végén.
-Te tényleg sírsz?-kérdeztem.
-Persze ennek a filmnek a végén mindig elsírom magamt.-mondta.-Ahj úgy hasrafeküdnék de nem lehet.-nyavajgott.
-Ne nyávogj törődj bele.-vigyorogtam.
-Fiatalság.-kopogott Louis az ajtón.-Bejöhet Louis papi?
-Nem.-mondtuk Lizzievel egyszerre mire Loui benyitott és leült a fotelba...
-Jött a télapóó.-mondta mire mi furán néztünk rá.
-A nyár közepén?-kérdeztem.
-Igen .-mondta majd úgy csinált mintha szakálla lenne.-Nem játszunk hercegnőset?
-Hercegnőset?Már nem azért de Louis..hány éves is vagy?-kérdezte Lizzie.
-Kifestem a körmötöket..-mondta szomorúan.-Mami.-nézett Lizziere.
-Félek tőled.-mondta Lizzie.-Nagyon.
-Óóó kár akkor játszunk kutyásat én leszek a kutya és majd ugatok és nyalogatok.-mondta egy kicsit félreérthetően.
-Még jobban félek tőled.-mondta ismét Lizzie.Ekkor Louis elkezdett vonyítani majd ugatott és vonyított.
-Louis a fülem.-mondtam majd befogtam.-Olyan vagy mint egy 10 éves.
-Óóó nézzétek csak itt van Serpentina.-mondta majd előhúzot egy játékpónit a zsebéből.
-Melyik hugodé?-kérdeztem nyugodtan de a válasz nyugtalanító volt.
-Egyiké sem!Én kaptam a szülinapomra Daisytől.-mondta büszkén.
-Sokkolsz.-mondta Lizzie.
-Nem nézünk egy kis tv-t?-kérdezte Louis.-Most megy a kedvenc természetfilmem.
-Mióta nézel te természet filmeket?-kérdeztem értetlenül.
-Mióta a tigrtisek párzásáról szól.-mondta majd egész nyugodtan bekapcsolta a tvmet és kapcsolgatni kezdte.
-Ohh értem.-mondta Lizzie.-És most azt fogjuk néuzni hogy párosodnak a tigrisek?Hmm..nagyon érdekes lehet..mondjuk biztos érd3ekesebb mint Liam pórnóújságja amit ma találtam khm..
-Haver ezt nem gondoltam volna rólad.-mondta Louis.-Hol vannak?-kérdezte merész tekintettel.
-Mik?
-Az újságok..-mondta.
-Egy darab volt de azt Lizzie széttépte és kidobta a kukába.-válaszoltam.
-Chh..-mondta Louis majd csúnyán nézett Lizziere.
Egyszer csak megszólalt Louis telefont.
-Óó az én kishugom..várjatok kihangosítom.-mondta majd felvette.
-Louis William Hejcegnő Tomlinson.-hallottuk meg egyik lány hangját.-Hol vagy?Azt mondtad kimész pisilni de azóta már felfeszítettük az ajtót és nem vagy ott.
-Tudom édes Phoebem tudom ..de édes aranyhusom el kellett mennem..
-De elvitted Sertpentinát.-mondta oylan hangon hogy majdnem sírt.
-Daisy nekem adta.-mondta durcásan Louis.
-De Louis.-és sírni kezdett.
-Tui nem vagytok testvérek?-kérdeztem.
-Ki van ott?-kérdezte.
-Liam és Lizzie.
-Óóóó sziasztok.-köszönt.
-Helo.-köszöntünk egyszerre.
-Küldjétek haza Louist.-vált sírossá a hangja.
-Louis menj haza.-mondta Lizzie vigyorogva.-Nem akar menni.
-De..óóó.-mondta a Phoebe csalódottan.-Akkor menj és nyaljál sót.-és lerakta.
-Louis ez tuti a te hugod.-jelentettem ki.
-Tudom.-mondta majd színpadiasan a homlokához emelte a kezét.-Na jólvan fiatalság Louis papi elhúz tentikélni.Lilike hol is van a vendég szoba?
-Tudod mit inkább megmutatom.-mondtam amjd felálltam és elindultam kifelé.-Kövess.-Louis jött utánam mint egy engedelmes kutya.
Elvezettem oda és még az ajtót is kitárta nekem.De miután el akartam volna indulni történt egy igen fura és felfoghatatlan dolog.Louis arcon puszilt.
-Köszike Lilike.-mondta majd bement és becsukata az ajtót.
Mielött visszamnetem volna Lizziehez a szobámba tettem egy kis kitérőt a fürdőbe és ott sikálni kezdtem az arcom szappannal.
Miután sikeresen eltűntettem onnan Louis nyálát visszamntem Lizziehez.
-Mitől tiszta víza fejed?-kérdezte nevetne.
-Louis arcon puszilt.-mondtam fintorogva mire ő felnevetett.-És lemostam a nyálát.
-Amúgy öhm azt tudod hogy nekem már csak holnapra van tiszta ruhám és őő pizsmám sincsen.-jegyezte meg Lizzie mire nagyot sóhajtottam.
-A pizsamát még megoldjuk,ruhát meg veszünk.-mondtam.-Nos te szeretnél elöbb zuhanyozni menni?
-Megyek.-mondta.-De akkor kaphatok valamit amit felvehetek pizsomának?
-Hát őő mondjuk egy póló?-kérdeztem majd kinyitottam a szekrényemet és kivettem egy pólót.-Ohh van egy pólóm ami hatalmas és a feliratz rajta igen nyerő.-mondtam majd előkotortam.
Sötétkék póló volt és rá volt írva hogy 'I love Liam'.Odaadtam neki mire ő nagyot nézett.
-És még Zayn az egoista?-lepődött meg.-Komolyan azt akarod hogy ezt felvegyem?
-Aha,miért ne?
-Oké...-mondta majd bement a fürdőbe.Tudni illik nekem saját fürdőm van.
Már vagy egy órája bennt dekkolt a fürdőben mikor már nem vírtam és rákérdeztem.
-Lizzie mi az istent csinálsz?
-Takarítok.-mondta.
-Mit?
-A mocskodat.-válaszolt.
-Milyen mocskomat?-kérdeztem .
-Ami itt van bennt.-ekkor kinyílt az ajtó és kilépett rajta Lizzie.
-Nos?-kérdezte majd megfordult elöttem.
-Nagyon csinos vagy ebben a pólóban.-mondtam mire ő elvigyorodott.
-Oké.Míg te lefürdesz mit csináljak?-kérdezte.
-Nem tudom nézd a természetfilmet amiben a tigrisek párosodnak.-mondtam mire ő felhúzta a szemöldökét.-Vagy mit tudom én.-mondtam majd bevonultam a fürdőbe.
Gyorsan megfürödtem a csillogó fürdőben.Tényleg szó szerint minden csillogott még a wc is.
Miután elkészültem kimentem Lizziehez aki az ágyamon ült és a fénykép albumot nézegette.
Mikor mellé értem felnézett rám.
-Nem vagy fáradt?-kérdeztem.
-Kicsit.-mondta.
-Akkor feküdj le.-mondtam mire ő letette az albumot a földre és lefeküdt én meg mellé feküdtem.
-Tényleg ..-jutott eszembe.-És hogy van a 3.tag?-kérdeztem vigyorogva mire ő elvigyorodott.
-Szerintem jól.-mondta.-Mondjuk még igazán picike..szóval..
-No és mi lesz a neve?-érdeklődtem.-Szerinted fiú vagy lány lesz?
-Szerintem fiú lesz.-jelentette ki.
-Én is arra tippelek.-mondtam.-És a név?Tuti gondolkoztál már rajta..
-Öhm..igazából..nem..-motyogta.-Miért te igen?
-Nem.-válaszoltam.-Még igazából fel sem fogtam teljesen.
-Pedig kezdj megbarátkozni a gondolattal.-válaszolt majd megpuszilta az arcomat.
-Kezdek.-válaszoltam nevetve.-Már majdnem sikerült.
Lassan álombamerültünk.
Reggel arra keltem hogy Lizzie nincs mellettem.Na mit csinál már megint?
Felkeltem és a fürdőben találtam meg fejét fogva ült a padlón.
-Mi a baj?-kérdeztem.
-Szerinted?-kérdezte kicsit bunkón amit per pill megértette.
-Megint rádjött a hányinger?Vagy háyntál is?
-Hánytam is.-válaszolt.
-Jaj istenem.-mondtam majd megöleltem.
-Liam.-hallottam meg anyu hangját.-Tudnál segíteni egy kicsit?Hol vagytok?-kérdezte.
-Itt vagyunk.-szóltam mire idejött.
-Mi a baj?Miért ültök a földön?Valami baj van?-ijedezett.
-Hányingere van és már hányt is.-mondtam nyugodtan de Lizzie hátát simogattam közben.
-Ohh...értem,Liam kérlek menj le és szereld meg nekem a mosogatógép csövét mert valaim van vele.-kért meg mire én bólintottam.-Majd én vigyázok Lizziere.
Lementem és nekiálltam szerelni.Nem tudom mit csináltam de már nem csöpögött az a valami és működött így.
-Anyu..megjavítottam azt hiszem.-kiabáltam.
-Ne kiabálj kisfiam itt állunk mögötted.-mondta anyu majd odament a mosogéphez.
-Rendben.Köszönöm.-mondta.-Mit kértek reggelire?-kérdezte.
-Én semmit köszönöm.-mondta Lizzie.-Nem akarom hogy az is kijöjjön belőlem.-közölte majd helyet foglalt az asztalnál.
-És te Liam?-nézett rám anyu.
-Én egy kávét szeretnék.-mondtam majd leültem az asztalhoz én is.
-Jó reggelt.-köszönt Zsebi.-Áh szia Lizzie te mióta vagy itt?
-Tegnap óta.-válaszolt neki Lizzie.
-Az jó.-mondta Zsebi.-Anyu kaphatnék én is egy kávét?
-Persze.-mondta anyu.
Miután megittuk a kávét úgy döntöttem hogy elmegyünk sétálni a
parkba.Szépen kézenfogva elindultunk majd mikor a parkba értünk
leültünk egy padra.
-Jó nálatok.-mondta Lizzie.-Anyukád nagyon kedves meg
minden.-mosolygott rám azzal a szép mosolyával.
-Örülök ,hogy jól érzed magad nálunk.-mondtam majd megcsókoltam.
-Liam te vagy az?-hallottam meg egy régi ismerősöm hangját.


Nos,tudom hogy nem tetszik a gyerek de azért raktam ki szavazást hogy legyen e !Bogárkáim megszavaztátok hogy legyen akkor most mivan?18 nem..oké aki ott nemet írt az reklamálhat de az igen(több mint 90 igen volt) volt a több!Szóval ha az reklamál aki arra szavazott hogy legyen azt nem tudom megértni...
Szeretném hallani a véleményeket..remélem tetszeni fog ez a rész..mostmár NEM szedem ki a gyereket sajnálom..túl sok munkám lenne oda ha kiszedném._. Sajnálom!Mind1 nem tudok mit csinálni._. Sajnálom!
Mondjuk imádlak titeket hogy elolvassátok amit írtam nagyon jól esik...~Muszáj volt leírni..

10 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik hogy lesz gyerek:) gyorsan kövit:)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem jó a gyerek:)

    VálaszTörlés
  3. nekem semmi bajom sincsen a gyerekkel még örülök is neki!! :)) és nagyon jó volt ez a rész is :) kövit!! :)

    VálaszTörlés
  4. Kibaszott jó volt!*-* nekem tetszik a gyerek ;) Legyen fiú xd
    Köviit :))

    VálaszTörlés
  5. szerintem is jó ötlet a gyerek:).
    köviii*-*

    VálaszTörlés
  6. Semmi bajom nincs a kölökkel.
    Jó a story!!
    Kövit!!
    :)

    VálaszTörlés
  7. szerintem nagyon cuki hogy lesz kicsi Liam.. a mi blogunkban is mindenki terhes úgy hogy értem a problémád. amúgy én már rájöttem hogy ki az az ismerős úgy hogy gyorsan kövit..;]]

    VálaszTörlés
  8. Nekem is tetszik h lesz gyerek:)..remelem h fiu lesz,mert akkor ugyanolyan szep lesz mint Liam;))<3..gyorsan kovit:)

    VálaszTörlés
  9. én nemet válaszoltam deee igy is tetszikk ;)) :DD ugyhogy csak haráá :** ^^

    VálaszTörlés