Jasmine 4.fejezet.


4.fejezet.
Reggel mikor felkeltem Chris még aludt így halkan felöltöztem és kimentem.De kinnt senkit nem találtam.Bejártam az egész hotelszobát de anyuékat sehol sem találtam meg.
-Chris.-mentem be a szobába és kezdtem el ébresztgetni.-Anyuék eltűntek.
-Micsoda?-kérdezte kómásan.
-Kelj fel és öltözz fel és mondom apu és anyu és Bella sincs sehol.-mondtam újra mire Chrisi felkelt és felöltözött majd ő is körbenézett.
-Szerintem elvitték őket az ufók.-mondta halál nyugodtan bólogatva.
-Igen,ennek nagy valószuínűsége van.-mondtam majd kimentem a konyhába..és ekkor feltűnt hogy egy cetli van a hűtőre ragasztva.
’Gyerekek!
Ha felébredtetek rögtön gyertek le a hotel kávézójába ott leszünk mert itt tartunk megbeszélést a többiekkel.Azért nem keltettünk fel mert gondoltuk hagyunk titeket kicsit pihenni.Mikor ezt a levelet olvassátok,tudom mi jár a fejetekben..na tipli lefelé a kávézóba.
Anyu.’
-Tudom hol vannak.-jelentettem ki.
-Hol?Marsról írtak búcsúlevelet?-kérdezte Chrisi mire én felhúztam a szemöldökömet.
-Nem.-mondtam idegesen.-Miért lennének a Marson.?
-Mert elvitték őket az ufók.-mondta halál nyugodtan.-És kiszívták az agyukat és csak egy levelet küldhettek.
-Na jólvan,gyere.-fogtam meg az öcsém kezét és indultam, meg vele ki az ajtón amit kulcsrazártam majd le a kávézóba.
Anyuék tényleg ott voltak.Még Zaynnék is ott dekkoltak.Hány óra lehet?Na mind1.
-Jó reggelt.-köszöntem.
-Ohh szóval megtaláltátok a levelet.-mondta anyu mosolyogva.
-Igen..-mondtam.
-Óóó .-lett csalódott Chrisi hangja.-Akkor mégsem az ufók vittek el titeket.-nézett apura.
-Öhm...miért vittek volna el az ufók?-kérdezte apu.
-Chris drága azt mondta hogy elvittek titeket az ufók mert nem találtunk titeket sehol.-világosítottam fel mindenkit.
-Jaj de kis édes.-mondta Laura mosolyogva.
-Tudom hogy cuki vagyok.-emelte meg baseball sapkáját.
-És még tudja is.-mondta Harry.
-Persze hogy tudom.-mennt oda Chris és ült le apa ölébe.-Hiszen én irtó cuki vagyok.
-Ja nagyon.-mondtam halkan.-A lenyaltsérós ksielefánt.
-Elefánt?Most ledagadtoztál?-kérdezte Chris felháborodva.
-Le én.-mondtam majd elvigyorodtam. 
-Jó ha én lenyaltsérós elefánt vagyok akkor te meg ..te meg..egy nagy kukac.-mondta mire mindenki felnevetett.-Persze az elefántot nem röhögitek ki..
-Na jó.-mondta anyu.-Gyerekek maradjatok nyugodtan,csendben.
Ekkor  a kávézóban hirtelen megszólalt egy dal..ha jól emlékszem ez a One Thing volt.
Mindenki egyszerre kezdett el énekelni..mmég anyuék is énekelték.Láttam hogy a kicsik lebújnak az asztal alá..én szépen ültem és a földet kémleletem.
A kávézóban mindenki minket nézett hogy mi ez a hangzavar.
A dalnak hirtelen vége volt és jött egy másik.
-Könyörgöt ezt többet ne.-mondtam majd körbenézutem.-Mindenki minket nézzett.
-Ha valami probléma van el lehet menni..-mondta Louis.-Amúgy kislányok másszatok ki az asztal alól.Áúúú ki volt ez.
-Én.-hallatszott Jackie hangja az asztal alól majd kimászott és Louis mögé állt aki hátrafordult.-Vigyázz feketeöves karatés vagyok.-mondta majd beállt egy karatepózba.
-Majd össze hugyozom magamat.-mondta Louis nevetve mire Jackie odaugrott és belegharapott a kezébe.
-Áúúú.-kiáltott fel Louis.-Ez fááj,Niall szedd le rólam a lányodat.
-Jackie kicsikém nem szabad megharapni másokat.-mondta Niall amjd oadment és szépen felemelte Jackiet majd visszaült az eredeti helyére és az ölébe vette.
-Most haragszol?-nézett szépen Jackie Niallre.
-Nem..-mondta Niall majd megölelte.
-De gyönyörű pillanat.-mondta Harry.-Nathan kisfiam te nem akarsz idejönni apádhoz?-tárta szét a karjait.
Nathan kimászott Laura öléből és szépen odaült Harryébe.
Ekkor eszembe jutott valami..
-Öhm apu..nekem ugye tudjátok hogy júliusban lesz a tánc gálám és az jövőhéten lesz?-kérdeztem kicsit aggódva.-Ugye addig hazautazunk?
-Hááát szerintem igen.-mondta.-Tényleg nem akartök eljönni Jasmine gálájára?-mnézett körbe.
-Szívesen elmegyünk.-mondta Roebrta.-Vagyis én szívesen megyek..Louis megelkísért ugye szívem?
-Persze .-mondta Louis majd megpuszilta Roberta arcát.
-Többiek?-kérdezte apu.-Niall ti tutira jöttök nem?
-De persze.-válaszolt neki Niall.
-Mi is jövünk.-mondta Laura majd rámmosolygott.
-Akkor mi sem maradunk ki.-mondta Zyta majd ő is rám mosolygott.
-Jujj de jó lesz.-mondtam majd felnevettem.-De akkor ott nem ismerek senkit.-jelentettem be.
-Letagadnál minket?-kérdezte szívére téve kezét Harry.
-Le.-mondtam majd elvigyorodtam.-Dehogyis.

-Szerencséd.-nevetett apu.-Na menjünk van itt nem messze egy Westend nevű hely ahol lehet minden félét csinálni.Menjünk oda.
Elindultunk a Westendbe..innen fél óra volt az út.Egy hatalmas nagy épületbe léptünk be.Jobbra majd balra néztem.Ez a sok szép üzlet..kell venni valamit innen.
Bementünk egy cipősboltba ahol találtam egy nagyon szuper cipőt.Addig kínoztam aput hogy vegye meg nekem míg meg nem vette.

Csomó boltban vásároltunk..apám a többi fiúval kinnt szenvedett az egyik padon.
Jackie talált az egyik boltban egy vámpírjelmezt és beöltözött annak.


Hanna meg is vette neki mert ez illik az ő stílusához vagy valami ilyesmi..
-Lécci apa,lécci,lécci,kérlek.-könyörgött apunak Chris mert valami új videójátékot akart.
-Nem fogom megvenni aztaz ezredik szart.-közölte apu.
-Tessék?Jól hallottam,szart?Persze..Jasmine mindent megkap..-mondta durcásan.
-Fúú Chris én megőrülök tőled menj majd édesanyád megveszi neked.-mondta apu majd anyura mutatott aki éppen ruhákat válogatott az egyik boltban.Chrisi odament anyuhoz majd csalódottan vissza hozzánk.
-Nem veszi meg.-mondta majd legörbítette az ajkát és szépen nézett apura.
-Jó,mennyibe kerül?-kérdezte majd bement Chrissel a játékboltba.
-Tudtam hogy megenyhül.-mondta Harry.
-Miért te nem enyhülnél meg?-kérdeztem halkan.
-Nem én erős vagyok én alkalmazom az apai szigort.-mondta majd karbafonta a kezét.
-Apuuu.-ment oda Harryhez Nathan.-Kaphatok fagyit?
-Nem.-vágta rá Harry.-Megfog fáájdulni a torkod.
-Naa apa lécci,lécci nem fog megfájdulni csak had kapjak apa lécci.-könyörgött Nathan.
-Jó,menjünk.-vette elő Harry a pénztárcáját.
-Méghogy apai szigor.-morogta Louis.
Ekkor jöttek ki a játékboltból apuék.
-Jól látom hogy Nathan fagyit eszik?-nézett Chrias apára aki egy hatalmasat sóhajtott.
-Jól.-mondta apu.-De te nem kapsz!Hangsúlyozom nem.
-Mert?Persze az ééjjel közepén ehetek fagyit de nappal nem.-háborodott fel Chrisi.
-Jól hallottam?-kérdezte anyu aki ebben a percben ért ide hozzánk.
-Mit?-fordult meg apu lassan.
-Fagyit adtál a gyereknek aznap éjjel mikor éhes volt?-döbbent le teljesen anya.
-Dehogyis,ugye Chrisi?Nem kaptál fagyit?-mondta apu.
-Khm..-köszörültem mega torkom mire apu rámnézett.
-Jasmine is tudja hogy nem..
-Aha..persze hogyne..szóval akkor megkapom azt az édes kis rövidnadrágot?-néztem apura aki bólintott.-Nem kapott fagyit egyik este sem az öcsém.
-Nekem ne próbáljatok meg hazudni.-nézett ránk szúrósan anyu.-Jasmine tudom hogy hazudsz.
-Óóó igen?-kérdeztem majd odamentem anyuhoz és a fülébe súgtam.-Jézuska,télapó,húsvétinyuszi.
-Héhéhé ez most célzás?-nézett rám csúnyán.
-Az..-vigyorogtam.
-Jólvan Jasmine...-mondta majd megfogta a hugom kezét.-Menjünk szerintem..
Végre otthon..hosszadalmas volt ez a Kanada majd Magyarország út.Mint már említettük nekem holnap lesz napra pontosan a tánc gálám.6 számot fogok táncolni.
-Jasmine most pakold össze minden ruhádat amire szükséged lesz a gálán.-utasított anyu.
-Már megcsináltam.-válaszoltam majd levetettem magamat a tv elé.
-Bombaaaaaaaaaaa.-ugrott be mellém Chris de amjdnem letarolt.
-Chris ne mássz cipővel a fehér kanapéra.-mondta anyu nyugodtan majd bement a konyhába.Chris mintha meg sem hallotta volna cipővel terperszkedett mellettem.-Chris Payne mit mondtam?-kiabált anyu mikor kijött a konyhából.
-Mit?-nézett Chris vigyorogva anyura.
-Mondom ne mássz cipővel a kanapéra.-mondta anyu ideges hangon.
-Tessék?-kérdezte Chris.
-Na jólvan,Liam beszélj a fiaddal vagy esküszöm megtépem.-kiabált idegesen.
-Mi a probléma?-jött ki apu a szobából.
-Most mondd meg a drága kisfiadnak hogy másszon le cipővel a kanapéról,mert nem ért a szép szóból.-mondta anyu idegesen majd besuhant a konyhába.
-Chris mássz le légyszíves cipővel a kanapéról és ne keljen 2x mondanom mert ha elmondom másodszorra is akkor biztos hogy eladom az összesvideójátékodat.-mondta szigorú hangon.
-Jó,na leveszem.-mondta majd levette a cipőjét és a kanapé mögé dobta.
-És ennek ott a helye?-kérdezte apu.
-Igen..-mondta Chris majd a tv-t kezdte bámulni.
-Na azonnal vidd a helyére.-mondta apu majd ő is leült mellém.
-Istenem mindent a kicsinek kell csinálni.-morogta Chris majd felállt és elvitte a cipőjét.
-No és Jazzy izgulsz a holnap miatt?-nézett rám.
-Nem.-válaszoltam.-Mit izguljak?!Ezerszer voltam már színpadon..
-Jólvan prücsök te  tudod.-mondta majd összeborzolta a hajamat.
-Héjj órákig tart míg kiféülöm.-mondtam majd megpróbáltam a kezemmel rendbetenni.
-Szóljál egész nyugodtan,szívesen levágom.-mondta vigyorogva.
-Na persze de akkor nullás géppel nyírlak meg .-mondtam majd az oldalába böktem.
-Héé ez fájt .-mondta apu majd csikizni kezdett.
-Nee hát meghalok.-nyögtem miközben csikizett.-Azt akarod hogy meghalljak?
-Dehogy.-mondta majd abbahagyta a csikizésamet és megölelt és homlokonpuszilt.-Olyan édes kislány voltál.
-Szóval mostmár nem vagyok az?-kérdeztem felháborodva.
-Óóó dehogynem.-mondta majd hagyta hogy végre felüljek.
-Megkínoztál.-mondtam majd felálltam és felmentem az emeletre.Benéztem Bella és Chris szobájába.Bella szépen játszott Jackievel.Várjunk csak Jackie mióta van itt?!
-Mi jót csináltok?-kérdeztem mire mindketten rám néztek.
-Éppen fodrászoljuk a Barbie babákat.-mondta Jackie.-Nézd meg milyen szép lett.

-Jesszus ennek hol a haja?-kérdeztem meglepetten.
-Levágtuk.-tapsikolt Bella.
-Őőő oké.-mondtam majd inkább elhagytam a szobát és bementem azenyémbe de viszont mikor beléptem egy hatalmas kiáltás hallatszott Belláék szobájából.


Szeretnék kapni komenntárokat!6 komi és csak akkor jön holnap a kövi:)+ szeretnék még 1 rendszeres olvasót:c

10 megjegyzés: