Jasmine 3.fejezet.


3.fejezet
Leparkoltunk egy hatalmas épület elött majd kipattantunk a kocsiból és bementünk.Anyuék ismét rámtukmálták az öcsémet aki vigyorogva jött mellettem.

Bementünk a nagy épületbe ahol csomó mikrofon volt meg minden féle hangfal meg ilyen izék amiknek nem tudom mi a nevük.Erősítő stb. minden ami kell egy próbához.
összedugták a mikrofonokat majd a hangfalakat és nekifogtak a próbának.Én leültem egy székre a sarokban.Chrisi természetesen követett mint általában.
-Akkor először a What makes you beautifult.-mondta Harry mire elindult azaz ismerős dallam és apu énekelni kezdett.Mikor vége lett a dalnak anyu,Laura és Hanna szakadtak a röhögéstől Zyta csak furán nézett rájuk pont ahogy én is.
-Nektek mi bajotok?-kérdezte apu felháborodva.
-Hát ez nagyon vicces volt.-röhögött Laura.
-Mert?-kérdezte meglepődve Niall.
-Mert egyszerűen ez a dal olyan jajj meghalok a röhögéstől.-mondta anyu majd röhögtek tovább.-Most elképzeltem hogy..jaj meghalok szóval elképzeltem Liamet ezzel az istenem nee.-majd röhögött tovább.Senki nem tudta hogy mi van.
-Hogy képzeltél el?-kérdezte aopu.
-Hát..azzal a oldalra vasalt séróval..-mondta anyu majd röhögött tovább.
-Milyen oldalra vasalt séróval?-érdeklődtem.
-Mutassd meg neki.-mondta anyu még mindig nevetve Laurának aki idejött hozzám és mutatott egy képet a telenonján.

-Jesszus.-mondtam majd elvigyorodtam.-Apu mit ne mondjak,nagyon csinos voltál..és ez a haj.
-Had nézzem.-mondta Chris majd ő is megnézte a képet és felnevetett.-Apu nem akarsz most is ilyen hajat?
-Azt sem tudom miről van szó.-mondta apu.
-Nem akarod megtudni.-mondtam bólogatva mire ő vállatrántott.
-Szerintem ha befejeztétek a társalgást folytathatjuk is.-mondta Zayn.-Gotta be you?Tudjátok még?
-Én igen.-mondta apu büszkén.
Elindult a zene és ismét apu kezdett énekelni.Mikor vége volt a számnak anyuék ismét röhögésben törtek ki.
-Mivan kiről találtatok képet?-kérdezte unottan Niall.
-Rólad drágám.-mondta Hanna.-Olyan kis édes.

-Jézusom,nem akarom látni,inkább folytassuk.-mondta Niall.-One Thing?
-Na ki tudja még?!-kérdezte apu.-Én mindenesetre tudom ..
-Liam te mindent tudsz..-mondta Louis.-Te vagy a bandaesze..-mondta röhögve.
-Te meg a banda majma.-vágott vissza apu.
-Köszi Liam.-válaszolt neki Louis majd beindult egy szám ezt is adták még anno a tvben.Ezt is az apám kezdte.Ez már a 3.Na számolom,legalább nem unatkozom.
Miután ennek a dalnak is vége volt ahol már Harry alíg tudta a szöveget és Niall is megakadt benne,viszont a refrén az ment.
-Mi jön?-kérdezte Louis.-More Than This?
-Az.-mondta Harry.
Mikor beindult a zene és apu énekelni kezdett felkaptam a fejemet .Ezt sokat énekelték nekem mikor kisebb voltam.Miközben apu  énekelt rámkacsintott.Mikor már elpróbáltak egy csomó számot bejelentették hogy most a gyerekek fognak énekelni ami engem lesokkolt szó szerint mert én NEM tudok énekelni és nem is akarok.
-Na majd én énekelek.-mondta Chris majd felpattant mellőlem.-Reppeljek?
-Reppelj.-mondta Harry majd leült egy székre.
-Mit?-kérdezte majd a baseball sapkáját megigazította.Nem bírtam ki hogy ne röhögjem el magamat.
-Amit akarsz.-mondta Niall majd mindenki leült egyszékre és vártuk a produkciót.
-Most produkáld magadat itt mindenki elött ne otthon.-mondta neki apu.
-Produkálom is nyugalom.-mondta azzal megköszörülte a torkát és elkezdett valamit belőlem meg akkora röhögőgörcs tőrt elő hogy mindenki engem nézett.

-Ne nevess!Csináldd meg jobban.-mondta Harry felháborodva nekem.
-Nem tudom megcsinálni sehogy.-mondtam majd röhögtem tovább.
-Akkor ne nevess.-oktatott ki.-Kérj bocsánatot.
-Dehogy kérek bocsánatot.Ez az év legjobb produkciója volt.Soha nem nevettem ilyen kellemeset és jót.-válaszoltam.
-Mondom akkor nevethetsz ha megtudod csinálni jobban.-Harry.-Állj ki és énekelj.-bökött a fejével oda ahol Chrisi állt.
-Nem fogok énekelni,én nem tudok énekelni.-hangsúlyoztam ki a nem szót.
-Nem baj.-mondta Harry.-Akkor is énekelj nem nevetóünk ki.
-De nem fogom leégetni magamat mindenki elött.-válaszoltam.
-Jasmine ne kéresd már magadat.-mondta anyu.—Igenis tudsz énekelni.
-Apuci aranytorkocskáját örökölte a pici lányka?-kérdezte Louis vihogva.
-Nem.-válaszoltam tömören.-És nem fogok énekelni.
-Majd akkor énekel veled Nathan.-mondta Harry.
-Én?-lepődött meg Nath.
-Igen,tudod téged hívnak Nathannak.-mondta neki Harry.
-Jó.-mondta.-Jössz Jazzy?
-Nem.-mondtam.-Mondom hogy nem akarok énekelni.
-Jasmine..menj már.-mondta apu is.
-Jó de nem fogtok kinevetni.-mondtam majd felálltam és odaléptem Nathan mellé.-Mit kell énekelni?
-Énekeljünk Justin biebert.-mondta Nath.-A Never Say never,ismered?Régi de jó szám.
-Ismerem.-mondtam.-Akkor 3 ra.
Énekelni kezdtünk..én végig egy pókot néztem a sarokban szóval..nem éppen volt kedvem mindenki szemébe nézni mert még lesokkolok itt azt elfelejtem hogy mi van.
Mikor vége lett a számnak Nathan meghajolt én meg szépen a padlót bámulva visszaültem a eredeti helyemre.
-Jazzy nem tudom mit akartál..igenis jó hangod van.-mondta Roberta mosolyogva.
-Mondtam én hogy apuci arany torkocskáját örököülte a kislehányka.-mondta Louis vigyorogva.
-Apuci pici lánya.-mondta röhögve Zayn.-Nem akartok valami szép pillanatot?!öleljétek már meg egymást vagy valami.
-Minek?!-kérdeztem.-Így is eleget ölelgettem kiskoromban.
-Nem baj.-mondta Zayn.-Attól még most is megölelheted apádat.
-Istenem.-mondtam majd odamentem apuhoz és megöleltem.-Megfelelt a kicsiny lelkednek?
-Hé,ne szenvtelenkedj.-mondta apu.
-Igen.-vigyorgott Zayn.
-Remek.-mondtam majd visszaűltem a helyemre.
-Na most újra ti jöttök.-mondta Zyta és apáékra mutatott.
-Nononono, még a No Name Team nem volt.-röhögött Niall.
-Neee.-mondta egyszerre anyu,Hanna éás Laura.
-Mi az a No Name Team?-érdeklődött Chrisi.
-Nem tudják?-kérdezte meglepetten Harry.
-Nem.-mondta anyu.
-De tényleg mi az?-érdeklődött Jackie.
 -Anyáitok.-röhögött Niall.
-Micsoda?-kérdezte Bella.
-No Name Team volt anyukáitok csapatneve mikor elindultak az x-factorban.-mondta apu.-És igen emlékezetes maradt ugye Harry?
-Igen,főleg az egér amit Niall gitárjával akartunk megfogni.-Harry.
-Hát igen a gitáromba akarták beletenni az egeret.-mondta Niall durcásan.-Mert Harry nem talált ketrecet.
-Akkor még jó ötletnek tűnt.-mondta Harry vigyorogva.
-Egyszer meg lementünk fürdeni az ottani medencébe és mikor visszértünk drága édesapukáitok felforgatták az egész házat.Harry még a kanapé alá is benézett,Liam a kanalas szekrényben keresett ha jól emlékszem Niall meg valami lábosban.-mesélte anyu.
-Hát az felejthetetlen volt.Sok élmény..jó csapat voltunk.-mondta Zayn nagyot sóhajtva.
-Mi az hogy voltunk?-háborodott fel Louis.-Most is azok vagyunk csak kiegészültünk pár gyerekkel.
-Már aki.-mondta Zyta.-Na de had halljuk azt a dalt.
-Melyiket?-kérdezte Laura.
-Amelyiket akarjátok.-mondta apu mire anyuék felálltak és valami számot énekeltek amit én nem ismertem.Tökl jó hangjuk van.Nem is tudtam hogy Laurának és Hannának is jó hangja van,most már tudom.Mikor befejezték mindenki tapsolt.
A koncerten ti is színpadra léphetnétek.-mondta Zayn hümmögve.-Tuti tombolnának..
-Persze még csak az kéne.-mondta Hanna maujd leült és az ölébe vette Jackiet.
-De tényleg igazavan Zaynnek.-mondta Roberta.-Tök jók vagytok,színpadra léphetnétek szerintem is.
-Egyetértek.-mondtam én is.-Menjetek ti is dalolászni.
.Oké,én megyek.-jelentette ki anyu.-Ha Jasmine is jön.
-Én?-lepődtem meg.-Kizárt dolog.
-Jó beszéljétek meg.-mondta Louis.-Addig is próbáljunk még kicsit.
Apámék próbáltak még egy jó órát majd elmentünk itt Budapesten egy hotelba,Zaynék meg haza.Holnap elvileg lesz valami koncert itt Budapesten valami Sport László Papp Kertben vagy Aréna vagy valami ilyesmi.
A hotelben egy oylan lakosztályt kaptunk ahol 3 szoba van  naőppali és konyha.Én szerencsétlenséggemre az öcsémmel kerültem egy szobába.Bella meganyuékkal fog aludni mint általában mert folyton sipákol ,hogy egyszer rosszat álmodott egyszer meg hogy fél a szörnyektől.Egyszer azért vert fel mindenkit este mert azt állította hogy egy tarantula van az ágya alatt.
Mindenki lezuhanyzott majd lefeküdtünk aludni.Az éjjel közepén Chrisi felriasztott hogy fél és hogy had aludjon mellettem.Én jó nővér létemre megengedtem neki.
Jó reggelt.jött be anyu a szobánkban.-Jaj de kis édesek vagytok.Miért is alszotok együtt?
-Mert Chrisi fél éjjel és megengedtem neki hogy mellettem aludjon.-nyújtóztam egy nagyot.
-Milyen redes vagy.Büszke vagyok rád,na de keljetek.-mondta mire én felültem az ágyban .Chris drága nem volt hajlandó felkelni ezért végül  apának kellett intézkednie.
Miután mindenki felkelt együtt már Harryékkel mentünk el a McDonald’sba reggelizni.Hát mit ne mondjak nem valami csudafinom reggelit kaptunk.
-De én akkor is hagymával akarom a rántottát.-állt le veszekedni  Niall a McDonald’sos kiszolgálóval.-Érti?Nekem nem jó baconnel nekem hagyma kell.
Végül Niall kiharcolta megának a hagymás rántottát.Reggeli után elmentünk újra abba a próbaterembe majd azután miután ott próbáltak még apuék utána mentünk is erre a László Sport Papp cuccba.
Egy nagy kör alakú épület volt.Mintha valami ufóba léptünk volna be.
-Mivan ha amint beléptünk felszáll és elvisznek az ufók és anyműtétet hajtanak végre rajtunk?-kérdezte Chrisi aki megint csak az én kezemet fogta.
-Drágám ufók nem léteznek,túl sokat videójátékozol.-válaszoltam neki.
-Nem igaz.Én kifinomult precizitással videójátékozom és így napi 3-4 órát.-jelentette ki.
-És az nem sok?
-Nem.-vágta rá rögtön.
Beléptünk a hatalmas épületbe ahol egy nagy színpad volt felállítva.Hátramentünk a színfalak mögé.Ott Chris drága már ki is rángatott a színpadra .Nagyon fura volt itt állni ekkora színpadon.
Apuék eltervezték hogy mi hogy lesz.
-Én country-zni akarok.-jelentette ki Zayn.
-Countryzz.-mondta Harry.-De akkor én oiperát énekelek.
-Nee mikor legutoljára hallottalak operázni akkor is borzalmas volt sőőőt ezt még Jazzy is tudja.Szegényt megsirattad.-mondta apu.
-Micsoda?-kérdeztem .-Hogy engem?!
-Ahja,pár napod kisbaba voltál mikor Harry utoljára operát énekelt és úgy sírtál mikor abbahagyta.-nevetett apa.
-Óóó az jó.-mondtam majd fordultam egyet a tengelyem körül.
-Ha Zayn countryzik és Harry operázik akkor én ír népdalt fogok énekelni.-mondta Niall.
-Sok sikert.
-Úúúúés  Mc Tommo is újra színpadra léphet?-örvendezett Louis.
-Lépjen.-mondta Zayn.-Jihhá Zayn újra éled.
-Na és Rocker Lili nem akar rockot énekelni?-kérdezte nevetve Harry.-Olyan menő volt.-nézett apura aki vissza nézett rá.
-Neeem félő hogy megijednek az emberek és elszaladnak.-mondta apu.
-Naaa léccii Rocker Lili is lépjen újraszínpadra.-könyörgött Louis.
.Jó,de..muszáj az a sok festéket magamra kenni?
-Igen,muszáj..-Harry.-Menj kezdheted is.-mondta mire apu elvonult.
Mikor visszajött azt hittem meghalok a röhögéstől.Szeme fekete festékkel kihúzva nagyon vastagon egész arca tiszta alapozó volt.Egy fekete póló volt rajta amire papírból ráragasztva egy halálfej és fekete nadrág.Karján is volt egy halálfej.A haja fel volt zselézve és égnek meredt.
-Ne nevess.-nézett rám.-Nem illik kinevetni apádat,és igen tudom hogy csinos avgyok.
-Nagyon .-mondtam majd odamentem hozzá és nézegetni kezdtem.-Nincs rajtad kicsit sok alapozó?Amúgy nagyon kis édes öltözék.
-Jólvan Jasmine..-mondta majd elsétált mellettem.
-Várj és mit fogsz énekelni?-kérdeztem mire ő felémfordult.
-Ne akard megtudni.-és itt elnevette magát.
-Liiiaaaaaaamm.-hallatszott anyu hangja.-Hogy nézel ki?!
-Jézus apu.-mondta Bella.-Mi ez a maskara?Félek tőled.
-Látod fél tőled a gyerek.-mondta anyu mérgesen.
-Óóó kicsikém nem kell tőlem félni..ez csak jelmez.-mondta apu Bellának.
-Mi az a cucc apánkon?-ugrott a hátamra Chrisi.
-Ő Rocker Lili.-mon dtam majd megfogtam az öcsémet hogy le ne essen a hátamról.
-Nagyon raj öltözet.-mondta Chris.
-Hát igen.
Az öcsémmel a hátamon rohangáltam fel s alá a színpadon míg egy hang bele nem szólt a mikrofonba hogy mindenki menjen le a színpadról mert engedik be a embereket és fél óra múlva kezdés.Mi a színfalak mögül nézhetjük a műsort.Elvileg valami műdorvezetőt is béreltek aki az elején bemondd dolgokat de az nem volt itt és már nagyon kezdeni kellett volna.
-Jasmine.-jött hozzám Harry.-Nem akarod te bemondani azt ami itt a papíron van?Semmi extra csak mutatkozz be és mondd el ami a papíron van esetleg süss el pár poént stb..és legyél vidám és mosolygós.Az akit béreltünk műsorvezetőnek lebetegedett.Anyukádék megazt mondták hogy tuti nem jönnek ki beszélni a színpadra már csak te maradtál.
-Én nem merek kimenni ezer sőőt több ezer ember elé egyedül.-mondtam remegő hangon.
-Akkor majd Chris kimegy veled.-jelentette ki majd elmagyaqrázta az öcsémnek is a dolgát és kilkött minket a színpadra.
-Sziasztok!Köszöntök mindenkit a őő Papp László Budapest Sport Arénában!Én  Jasmine Payne vagyok ,igen..az a Jasmine Payne.-mondtam a szövegemet majd elmosolyodtam.A fények megvilágítottak  és vagy több ezer ember csak engem és az öcsémet nézte.
-Én Chris Payne vagyok Jasmine öccse áés én is mindenkit köszöntök itt.-mondta Chrisi kicsit félve.
-Óóóó.-mondta együtt a közönség.-De aranyos.
-Tudom hogy aranyos avgyok.-mondta Chris.-Ez nem újdonság de most átadom a szót Jazzynek.-etzzel rám mutatott én meg belekezdtem.-
-Hölgyeim és uraim,fiatalok,örgek emlékeznek még arra a fiúbandára aki 2010-ben elindult az x-factor tehetségkutatójában,ráadásul egyenként..majd Nicole Schercinger ajálnlására fiúbandát alkottak és 3.helyen végeztek?Nos emléksznek?Igen?-mondtam mire a közönség nagyban bólogatott és igen válaszok hangzottak el.
-Az jó,én nem.Mivel még nem is éltem.-mondtam mire mindenki nevetésben tört ki.-Jólvan nem poénkodom el.Nos mindenki emlékszik remek.Nos  ma  este ezek a fiúk akik már rég nem azok az aranyos kis tinifiúcskák mint régen voltak megmutatják egy más oldalukat is.Nos köszöntsék a színpadon Zayn Malikot aki Countrizny fog.Liam Paynet aki rockot fog énekelni,Niall Horant aki írt népdalt ad elő,Harry Stylest aki operát fog énekelni majd Louis Tomlinsont aki ragaszkodott hozzá hogy Mc Tommoként emlegessük..reppelni fog.-mondtam mosolyogva ami a lapra volt írva mondjuk az Mc Tommos nem volt ráírva de bemondtam.-Nos én átadóm a szót nekik.Jó szórakozást és ma még jelentkezünk.-mondtam majd lehátráltam a színpadról és apuék átvették a szót.
-Nagyon ügyesek voltatok,megmentettetek mindenkit.-mondta majd megölelt engem és az öcsémet és meg is puszilt.-Büszke vagyok rátok.Amúgy milyen volt ott kinnt állni?
-Kicsit fusztráló volt hogy több ezer ember engem bámul és minden mozdulatomat lesik de azon kívül nagyon jó.-mondtam majd nagy levegőt vettem.
-Ugye tudod hogy ezt élőben közvetítik és mikor rekléám lesz neked és az öcsédnek kell szórakoztatbni a közönséget mint műsorvezetőkk?-nézett ránk anyu mire én mégnagyobbat nézetem.
-És mégis mivel?-klérdeztem sürgető hangon.
-Őőő énekeltessétek meg őket..vagy mutass bnekik táncot ők meg utánozzanak.Na?-ajánlotta anyu.
-Óóó remek.-mondtam majd szorongattam a kezemben lévő mikrofont.
Miután lemet az első fele a koncertnek és rreklám következett a tv-ben engem és Christ kiküldtek a színpadra.
-Na újra mi.-mondtam a mikrofonba.-Na szóval hogy is van az a híres dal?-kérdeztem.
-Melyik is?-kiabált be egy ember.
-Hát ez.-mondta Chrisi majd énekelni kezdte.-Baby you light up my world...-és a közönség folytatta.
-Tudtam én hogy ismerni fogjátok.-mondtam.-Nos mi lenne ha játszanánk egy olyat hogy mi elkezdünk egy dalt és ti folytatjátok?-kérdeztem mire a közönség nagyban sikítozni és kiabálni kezdett.Elvoltam velük míg a színfalak mögüól nem szóltak hogy élő adás van.-És akkor most újra a One Direction.-kiabáltam majd lementem a színpadról.
-Na ügyesek voltatok.Ma még egy reklám lesz az is menni fog ugye?-anyu.
-Persze.-válaszoltam majd újra a mikrofont kezdtem szorongatni.-
Mikor eljött a 2.reklám azt is sikeresen végigparádéztuk Chrissel.Chris vicc3eket mesélt és rávett hogy téncoljak nekik ők meg utánoztak.Lement a 2.reklám is majd apuék énekeltek még párat majd bohóckodtak és majd mikor elköszöntek behívtak a színpadra minket.
-Jasmine,Chris gyertek be.-mondta apu.
-Nos Jazzy és Chrisi megmentették a mai koncertet azzal hogy tudtak jelentkezni  vagyis úgy értem hogy kis műsorvezetők voltak mert az a műsorvezető aki lett volna lebetegedett és így rájuk maradt.-mondta Harry.-Szóval  milyen műsorvezetők voltak?
-Aranyosak.-vízhangzott a közönségben ez a szó.
-Azok.—mondta apu majd megpuszilt minket. mire a közönség ismét óóóóóó-zni kezdett.
-Sziasztok.-köszöntek el majd hirtelen lekapcsolódtak a fények.
-Hát ez isteni volt.-mondta Niall míglementünk a színpadról.
-Tényleg nem mentek autógrammot osztogatni?-kérdezte Chrisi.-Én is adok.-mondta nevetve majd apu a hátára vette és úgy mentek ki autógrammot osztani mind én is rávettem Louist hogy had másszak a hátára és én az ő hátán mentem ki.Anyuék is követtek minket és szépen mögénk sorakoztak.Egy asztalnál ültek le apuék dedikálni .Engem és Christ apu az ölébe vett és így szépen írta a aláírásokat.
-Áááá.-sikítozott egy lány.-Liam nagyon aranyos gyerekeid vannak.
-Köszi.-mosolygott a lányra apu.-Parancsolj .-nyomott a kezébe wegy autógrammot.-
-Csinálhatnánk egy közös fotót?-kérdezte.De azok a kis aranyosak is legyenek rajta.-kérte a következő lány mire beálltunk fotózkodni.
Sikeresen végig szenvedtük az estébe húzódó fotozkodást és autógramosztást majd visszamentünk a szállodába aludni.Mindenki nagyon kimerült volt.
-Jasmine.-rángatta Chris a vállamat.-Kelj fel sé adjál enni.
-Te bolond vagy!Menj anyuékhoz majd őkl adnak.-mondtam amjd megfordultam az ágyban.
-De Jazzy éhes vagyok!-nyávogott.
-De én meg álmos vagyok.-mondtam amjd nagyot ásítottam.
-De Jazzy.
-De Chrisi.
-De Jazzy.
-De Chris..hagyjál aludni.-mondtam.
-DE adjál enni.-fogtam meg a kezemet.
-Nem kapsz enni,mi vagyok én?Az anyád?Na anyuék majd adnak neked enni.-mondtam majd kitélptem a kezemetaz övéből.
-De te vagy a pótnaucim.-mondta szomorú hangon.
-Hogyne..-mondtam majd felültem.-Komolyan  nem fogsz aludni hagyni míg nem szerzek neked kaját?
-Hát nagy valószínűsége van.-mondta.
-Jó,na gyere.-mondtam majd megfogtam a kezét és elindultam kifelé a szobából át apuékéba.
-Anya,apa keljetek fel.-mmondtam nyugodtan.
-Mi az?-ült fel apu.
-Chris éhes.-mondtam mire nagyot sóhajtott.
-Ne szórakozzatok már menjetek aludni.
-Én azt tenném ha az öcsém hagyna,de éhes.-mondtam ideges hangon.
-Remek,és mit akarszenni?-kérdezte apu Chrisitől.
-Bármit.-felelete mire apu felkelt és kiment a konyhába.
-Hmm..-mondta majd kinyitotta a mélyhűtőt..-Fagyi  jó lesz?
-Ez komoly?-kérdeztem tág pupillákkal mikor Chrisnek adott egy jégkrémet.

-Te is kérsz?-nézett rám.
-Köszi kihagyom és elmegyek aludni.Jó éjt.-mondtam majd bevonultam vissza a szobába aludni.


Nos szeretnék 10 komit:)És sok sok véleményt^^Örülnék ha leírnátok a véleményeteket a fejiről:D

7 megjegyzés:

  1. Elso aki komit ad;))..mindig megnezem,h tetel-e mar fel uj fejit:)..Nagyon tetszett ez a fejezet..nagyon elveztem amikor a fiuk megint beoltoztek:)).. nagyon aranyosak a gyerekek is<3

    VálaszTörlés
  2. ajj,annyira jó :DD és Chris olyan aranyoos:DD

    VálaszTörlés
  3. Következőt. ;)♥

    VálaszTörlés
  4. nagyon imádom a blogot.. szerintem Jazzy máskor is felléphetne, énekelhetne.. így szerintem a közönség zabálná őket.. köviit ^^ *w*

    VálaszTörlés
  5. áá nagyon jó volt:)) kövit gyorsan:))

    VálaszTörlés
  6. Hát én a rocker lilin még most is szakadok!!
    Jazzy-ék nagyon aranyosak voltak.
    Kövit!!
    :)

    VálaszTörlés
  7. ahj nagyon jó imádoom!Bár az én blogom is ilyen király lenne!Nagyon birom Chris-t olyan édi.siess a kövivel! x333

    VálaszTörlés