Jasmine 7.fejezet.


7.fejezet.
[..]
-Na add szépen ide a kezedet apunak.-mondta apu Bellának aki készségesen kézenfogta majd bementünk az étterembe.
-Én Jasmine mellett szeretnék ülni.-mondta Chris ugrándozva.
-Viselkedj.-fogta meg anyu a kezét.
Odamentünk egy asztalhoz ahol már ültek 2 ember egy nő és egy férfi.
Igazán előkelő étterem volt és gondolom jó drága is.
-Hát Liam barátom rég láttalak.-állt fel a férfi és kezetfogott apámmal.
-Én is örülök hogy látlak Henrik.-mondta apu.
-Szeretném bemutatni a feleségemet.-mondta ez a Henrik vagy ki a fene.-Ashleyt.
Ezzel a csajjal is kezefogott apu majd ő is beszélni kezdett.
-Én is had mutassam be a családomat.Ő itt a feleségem Elizabeth.-itt anyu kezetfogott Henrikkel és Ashleyvel is.-Ő itt a legnagyobb lányom Jasmine.-Én is kezetfogtam mindkettő bájgúnárral,nekem ezek nagyon nem színpatikusak.-Ők pedig itt az ikrek Chris és Bella.
-Nagyon aranyos gyerekek.-mosolygott  Ashley.
Leültünk mi is az asztalhoz.Én anyu és Chris közé kerültem legnagyobb szerencsémre.
A pincérek kihozták a tálat.Mindenki szedett magának.
-Én nem vagyok hajlandó megenni ezt a zsíros húshoz hasonló valamit.-jelentettem ki.-Ez nem étel.
-Jasmine.-morogta apu.
-Hmm..-mondta Henrik.-Mekkora szája van a kicsilánynak.
-De akkor is én ezt nem fogom megenni,és ki fogok állni a magam igazáért és akkor is nekem nem kell ez a túlságosan zsíros valami.-jelentettem ki.-Kérek mást,mondjuk valéami enyhénzsíros táplálékot.
-Jasmine viselkedj már.-szólt rám anyu.
-Én viselkedem,csak elmondtam a véleményemet az itteni ételről.Túl zsíros a hús.-mondtam újra.-Én meg ezt nem fogom megenni.
-Elnézést.-mondta apu majd felállt az asztaltól és megfogta a karomat és magával húzott a mosdók elé.-Mégis hogy képzeled ezt?!-kérdezte szigorúan.
-Én?Sehogy..nem szoktam képzelegni.
-Jasmine mi bajod?Nem szoktál te ilyen lenni..-mondta nyugodtabban.
-Nekem nincsen semmi bajom csak kérem szépen az a hús túl zsíros és én azt nem fogom megenni.-jelentettem ki újra.
-Na most szépen visszamegyünk és elnézést kérsz és csöndben maradsz vacsora végéig.-mondta szigorúan.
-Persze apuci azonnal.-válaszoltam.
-Ne szenvtelenkedj.-nézett rám villámló tekintettel.
-Nem szenvtelenkedek..de nem fogok elnézést kérni.-mondtam majd visszavonultam az asztalhoz és visszaültem a helyemre.
Apu is visszajött és leült az asztalhoz.
-Elnézést Henrik és Ashley ne haragudjatok Jasmine viselkedése miatt..-mondta majd villámló tekintettel nézett rám.
-Óóó mi nem haragszunk.-mondta Henrik.-Sőőt tetszik ez a viselkedés.Mondja csak meg ha valami nem tetszik neki.Igenis reklamáljon.
-Akkor is zsíros az a hús.-mondtam halkan.
Vacsora végén jött a pincér és vitte el a tányérokat.
-Esetleg valami probléma volt az étellel?-kérdezte teli tányéromat nézve.
-Igen.-vágtam rá.-Túl zsíros volt a hús,így remélem ez az adag zsíros valamit nem kell kifizetni.-A pincér döbbenten nézett rám majd a felnőttekre.-Szóval?-kérdeztem.
-Természetesen nem ha tényleg ennyire rossz lett volna..-mondta majd elvitte a tányérokat.
Mindenki fizetett.Én önelégültem hagytam el az épületet,otthon úgyis le lesz kiabálva a fejem de nekem jólesett elmondani a véleményemet.
Mikor hazaértünk egyből felstartoltam a szobámba,nem akarok egy taslit,meglátszana.
Átöltöztem majd elpakoltam és ekkor hallottam valakit feljönni a lépcsőn,éreztem hogy ebből nem lesz semmi jó.
Apám rontott be a szobámba és egyenesen beállt elém.
-Hogy gondoltad ezt?-kérdezte villámló tekintettel.-Mégis hogy?Mondd csak..Már nagyon érik az a pofon.
-Hol érleled?-kérdeztem vigyorogva,és erre kaptam egy hatalmas pofont majd apám kirontott az ajtón.-Utálsz,és mindig is utáltál..-kiabáltam utána.-Jobb lett volna ha meg sem születek,sokkal boldogabbak lettetek volna.
Kulcskrazártam az ajtómat majd leültem az ágyamra és magam elé meredtem.Utál az apám,de oké akkor játszunk.Semmi probléma.
Fogtam magamat és sértődötten elvonultam zuhanyozni,kinnt szerencsétlenségemre találkoztam az öcsémmel aki beállt elém és a két kezét a falnak támasztotta.


-Hagyj békén.-mondtam majd el akartam menni mellette de ő nem engedett.-Mondom hogy hagyjál békén.
-Nem,most mi bajod van?-kérdezte döbbenten és aranyosan próbált rámnézni.
-Semmi,de engem utál mindenki,így nem értem minek születtem meg..titeket imádnak engem utálnak.-mondtam.-Nos engedj át vagy fellöklek.-közöltem mire ő döbbent kléppel nézett rám majd arébb állt.Én belontottam a szobámba és jó hangosan becsaptam az ajtót.
-Jasmine ne csapkodd az ajtót a hugod aludni próbál.-szólt anyám.
-Nagy ívben teszek rá.-válaszoltam és kulcsrazártam az ajtót és lefeküdtem aludni.
Reggel arra ébredtem hogy kopognak az aqjtómon.
-Jasmine nyissd ki.-hallottam apám hangját.
-Persze majd neked ki fogom nyitni.Tudtommal utálsz és hagyjál békén.-mondtam majd szép lassan felöltöztem majd kinyitottam az ajtómat és elsétláltam apám mellett aki döbbenten nézett utánam.
-Jasmine.-mondta halkan.
-Mondtam már hagyj békén.-mondtam amjd lementem a konyhába.
-Jó reggelt tündérem.-köszönt anyu.
-Nem vagyok a tündéred.-vágtam rá majd szépen készítettem magamnak reggelit amit el is fogyasztottam majd felvettem a cipőmet és elkiabáltam magamat.
-Elmentem.
-Nem mész sehova.-mondta apa mérgesen.
-Dehogynem.-válaszoltam és már otthon sem voltam.Átmentem a szomszédba Alexisékhez szerencsémre otthon találtam őket.
-Szia Jazzy.-köszönt.-Gyere be.
-Szia Alex.Nem megyünk el valahova?
-Megkérdezem aput mert anyu elutazott így csak apám van otthon.-mondta.-Na gyere be.
Bementem és követtem a nappaliba Alexet.
-Szia Jasmine.-köszönt nekem mosolyogva Jack.Jack Alexis apukája.
-Szia Jack,Alex el jöhet vele sétálni?
-Persze lányok menjetek csak érezzétek jól magatokat.-mondta mosolyogva.
Alexel kimentünk sétálni..egész délelött sétálgattunk,beszélgettünk,hülyültünk.
Délután csak estefelé kerültem haza mert a délután Alexissel töltöttem.Ki találtuk hohy had aludjak náluk mert mindent elmeséltem neki ami tegnap történt.
Alexis elkísért hozzánk és ott ő fogja megkérdezni hogy ott aludhatok e náluk.
Beléptünk hozzánk...mindenki a nappaliban volt.
-Sziasztok.-köszöntem nyugodtan.
-Jééé Lizzie nézd egy idegen.-nézett rám apu,mire én megforgattam a szememet.
-Mi jártatokban erre?-kérdezte anyám.
-Azt szeretném kérdezni hogy Jazzy nem aludhatna e ma nálunk..?!-kérdezte Alex mire a szüleim összenéztek .
-Aludjon.-mondta apám vállrángatva.
-Oké akkor hello.-mondtam amjd felmentünk a szobámba és összepakoltuk a cuccainkat és átcuccoltunk Alexékhez.
-Van egy ötletem.-mondta Alexis szemöldökhúzogatva. 

Fennt a a feji és szeretnék 7 komit és csak akkor jön holnap a kövÍ^-^_:)


9 megjegyzés:

  1. nagyon jó részeket írsz:) van egy-két szóismétlés de az nem baj:D hamar a következőt:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó eza rész (is) annyira jól tudsz írni..annyira imádoma blogod :) <3

    VálaszTörlés
  3. tök jó :D nagyon birom hogy Jasmine ijen kis önfejű ;pp kövivel siess!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon bírom Jasmine-t :DD várom a kövit :DD

    VálaszTörlés
  5. bírom a kiscsajt:D kövit nagyon jó:D

    VálaszTörlés
  6. Ez jo lett ahogy az osszes tobbi johet a kovi

    VálaszTörlés
  7. Szia!Tudom nem szoktam komizni,de nagyon szeretem a blogodat.Ezért vár rád ott egy díj.Ja és ha már ott jársz akkor esetleg el is olvashatnád.Előre is köszi és a következő részhez megpróbálok komizni.
    http://lovefriendstimecomes.blogspot.hu/
    Lovecsi:D 1Dodo <3

    VálaszTörlés
  8. Siess a kövivel (: jóó lett (: :$♥

    VálaszTörlés