Jasmine 2.fejezet.


2.fejezet.

Eljött a nyár..igen..ma indulunk Kanadába és ha ott sikeresen megtaláljuk Louis Tomlinsont akkor utána vele együtt Magyarország az uticélunk.
-Jasmine Payne nem mondom el még egyszer hogy gyere mert indulunk hanem esküszöm felmegyek és lerángatlak.-kiabált idegesen apa.
-Megyek.-mondtam majd leszaladtam a lépcsőn.
-Szerencséd.-mormogta mikor el mentem mellette.-Na tedd le szépen a csinos kis fenekedet a autóülésre.Olyan borzalmasak vagytok..hol van anyád?-kérdezte majd bement a házba.Én beültem a kocsiba,már Chris és Bella is bennt üllt.
Egy jó 5 percen belül kézenfogva sétáltak ki a házból anyuék.Na mindjárt itt fognak nyáladozni ..remek.Mondjuk már megszokhattam volna hiszen mindig nyáladoznak.
Hirtelen Chrisi rácsapott a kezemre.
-Áúú mit ütögetsz?-kérdeztem felháborodva majd a kezemet dörzsölgettem ott ahol megütött.
-Szerinted mit csináltak bennt?-húzogatta az öcsém a szemöldökét.
-Azaz igazság hogy nem tudom de valahogy nem is szeretném megtudni.-válaszoltam neki.-És ha mégegyszer megütsz ráduszítom Jackie-t.
-Úristen.-mondta .-Csak Jackiet ne,tegnap azt mondta ha elveszem a barbieját kiherél.
-Anyu szerint olyan mint Hanna.-mondta Bella.
-Biztos..-mondtam majd meghallottam Niall kiabálását.
-Menjünk már.Így soha nem fogunk odaérni.Lizzie,Liam másszatok már be abba a redvás autóba.
-Drága volt,és tegnap takarítottam ki.-mondta apu felháborodva majd beültek anyuval a kocsiba.
Innen az Írországi reptérről indulunk repülővel Kanadába és ott Ottawában szállunk le.Elvileg Louis a reptéren fog várni,legalábbis apámék ezt mondták.
Harryvel Laurával és Nathannal a a reptéren fogunk találkozni.Mármint itt az Írországi reptéren.
Mikor odaértünk a reptérre kiszálltunk a kocsiból és a csomagjainkal elindultunk megkeresni Harryéket.
-Jasmine megteszed hogy megfogod az öcséd kezét?-kérdezte anyu.
-Jó,gyere ide Chrisi.-mondtam amjd kézenfogtam.-Lehetőség szerint ne rángass.
-Bocsi csak rámjött egy adrenalin löket.-mondta majd újra rángatni kezdte a kezemet és ugrált is.
-Szerintem azt sem tudod mi az.-motyogtam halkan.
Ekkor megláttam Harryéket.
-Na helloka.-mondta Harry majd elengedte Nathan kezét.Nathan egy 7 éves gyerek egy évvel idősebb mint a testvéreim és Jackievel egy idős.
-Szia Jazzy.-jött oda hozzám.-Foghatom én is a kezedet?-kérdezte édesen mosolyogva.
-Fogd.-mondtam amjd odanyújtottam neki a másik kezemet.
Így szálltunk fel még a repülőre is.Szerencsétlenségemre nekem Chrisi mellett kellett ülnöm aki végig karattyolt.
Mikor véágre elaludt bedugtam a füllhallgatómat és zenéthallgattam majd én is elaludtam.
Kemény 16 óra volt az út átszállásokkal meg mindennel.
Mikor leszállt a gép a Kanadai reptérre Chrisi teljesen beparázott hogy lefogunk zuhanni.Bárhogy mondtam neki hogy nem fogunk lezuhanni ő egyre jobban parázott a végén már annyira felidegesített hogy azt hittem magam dobom ki a gépből.
Megállt a gép és leszálhattunk róla végre.A csomagjainkat átvéve mentünk tovább.Harry felhívta Louist hogy hol lesz.
Elindultunk a reptéren már vagy fél órája ott sétálgattunk mikor megláttam egy barnás hajú csíkos póéóban lévő mezitláb mászkáló embert egyenesen felénk jönni.
-Louis.-kiáltották egyszerre.Mikor Louis ideért hozzánk  apuákkal megöleltzék egymást.-
-Már csak Zayn hiányzik.-mondta Niall nagyot sóhajtva.
-Aha..na de mutassátok már azokata gyerekeket.-mondta Louis amjd végignézett rajtunk.
-Jasmine rád sem ismerek.-nézett rám.-Mikor utolájra láttalak talán 5 éves lehettél.Jól megnőttél kiscsimpánz.
-Csimpánz?-kérdeztem felháborodva.-Na maradj szépen meg magadnak és en mert még egyszer lecsimpánzozni mert különben igen komoly problémáim lesznek veled és még véletlenül piros hajjal ébredsz egyszer..-mondtam a körmeimet nézegetve majd a mondatom végén felnéztem rá.
-Durván nyomja.-mondta Louis.-Liam haver nem hittem volna hoghy ilyen kemény a kiscsaj.-vigyorgott majd a mellettem álló Chrisire nézett.-Na és ő?
-Az öcsém Chris.-mondtam majd arébb taszajtottam kicsit.-Az meg ott anyu kezében a hugom Bella.
-Haver..nem gondoltam volna pár évvel ezelött hogy ha újra találkozunk 3 gyerekkel fogsz jönni.-vigyorgott Louiis.
-Te semmire nem gondoltál volna.-mondta apu.-Tényleg és te Louis hogy állsz..úgy minden téren?
-Van egy gyönyörű feleségem..-vigyorgott.-Otthon van,csak rátok vár mondtam neki hogy jöttök és hát igen.Ennyi.-fejezete be.-Na de a többi lurko Harry haver ez a kis göndör Nathan akiről beszéltél?
-Talált süllyedt.-mondta Harry.-Nathan mutatkozz be szépen Louisnak.
-Nathan Styles..-fogta meg Louis kezét.
-Milyen jólnevelt.-mondta.
-Azt te csak hiszed.-motyogta Laura.
-Jólvan na és Niall barátom?Ez a kis..husika a ti lánykátok Hannával?
-Szóval dagadtnak neveztél?-kérdezte Jackie majd rálépett Louis lábára.
-Chh..Hanna ez tuti a te lányod.-mondta Louis.-Hogy is hívják?
-Jackie.-mondta Hanna nevetve.-Jackie kicsikém máskor erősebbet,Louis csak tanulja meg ki az úr.
-Óóó én már megtanultam hogy Roberta az úr.-mondta.-Az én drágaa Robikám.
-Roberta a feleséged?-vigyorgott Niall.
-Aha.-bólintott Louis.-Na de menjünk mert Robi otthon ebéddel vár.
-Juhhhhééé.-mondta Niall.-Mi lesz az ebéd?
-Te sem változtál..-motyogott Louis.-És húsleves és pörkölt tésztával.
-A kedvencem.-mondta Niall bólogatva mire mindenki csak megrázta a feléj.
-Niall mi lenne ha viselkednél felnőtt ember vagy.-szólt rá anyu.
-Ne te csak ne beszélj.-vágott vissza Niall.
-Mert?-kérdezte anyu.
-Mert te vagy a kishug azért.-mondta majd keresztbefonta a karját.
-Aha..-mondta anyu.-És akkor most mit csináljak?Nem tehetek róla hogy te elöbb születtél.
-Hagyjuk a témát.-mondta Niall.-Inkább menjünk,éhezem.
Louisék házához érve (ahova kocsival mentünk) eltátottam a számaqt.Egyhatalmas épület volt és egy zászló volt az udvaron mire ez volt ráírva:”Tomlinson rezidencia”.
-Tomlinson rezidencia?-tettem szóvá gondolatomat.
-Problémád van vele?-kérdeztett vissza Louis.
-Ááhh nekem semmi.-mondtam majd inkább úgy döntöttem hogy csendben maradok.
Beléptünk a házba..az első amit megláttam egy rénszarvafej volt ami a falon volt és egyenesen rám nézett.Igen ijesztő volt ..
Egy nő jött velünk szemben.Gondolom ő Roberta Louis felesége.
-Roberta drágám megjöttünk,itt vannak az én kis drágáim.-mondta Louis örömmel a hangjában.
-Örülök.-mondta Roberta majd minenkivel kezet fogott még velem is de engem különösebn megnézett magának.
-Milyen szép szemed van.-mondta majd rám mosolygott.
-Köszönöm.-válaszoltam.
-Na gyertek üljünk asztalhoz.Még kihűl a vacsora.-mondta Roberta majd mindenki besereglett a konyhába.
Nagyon szépen meg volt terítve és a leves azasztal közepén volt.Röhögőgörcsöt fogok kapni ha apu itt is inni fogja a levest vagy villával enni.Végül nem így lett,kanállal ette a levest amit Louis is észrevett és szóvá is tett.
-Mivan kinőttél a kanálkorszakodból?-kérdezte gúnyosan mire apu csak vállat rántott.
Miután megvacsoráztunk Louis adott Bellának és Jackienek egy arcfestő készletet és egymásra festegettek.
Bella egy ilyen szívárványt kapott az arcára.Nagyon aranyos volt vele.
Végül ezaz egészarcfestősdi ráragadt a felnőttekre is és mindenkinek volt valami az arcán..én nem engedtem magamat kifesteni így csak rajtam nem volt valami hülye minta.
-Lizziekém gyere ide.-mondta anyunak Louis.-Kapsz egy édes kis mintát te is az arcocskádra.
-Louis hagyj békén így is tiszta festék vagyok már.-mondta anyu majd leült a kanapéra Louis meg mellé és próbálta kifesteni de anyu rácsapott a kezére.
-Áúúú.-mondta Louis.-Ez fájt.-majd durcásan arébbmennt.
-Ez örökre gyerek marad.-mondta apu nevetve.-Elképzeltelek ahog ülsz egy hinta székben 100 évesen és autózol az unokáiddal.
-Haver azt te fogod..a nagyobbik lányod egy kettőre felnő és jéé már potyognak is majd a kisunokák.-mondta Louis barátságos hangon mire én ránéztem gyilkos tekintettel.-Óó milyen kis gyilkos tekintete van a kislánykádnak.
-Louis inkább ne hergeld Liamet nem emlékszel..mikor berugtad az ablakomat focilambbdával akkor is majdnem megvert..szóval inkább maradj csöndben.-mondta anyu.
-Beszélt valaki Zaynnel?-hozta fel Niall a témát.-Hogy holnap indulunk hozzájuk?
-Én.-mondta Harry.-Azt mondta várnak Zytával !Valami kis faluban laknak Pilis..pilis..szent pilis valami pilis.-próbálkozott Harry.
-Van valakinél egy Magyarország térkép?-kérdeztem.
-A telefonodon van ,nem?-kérdezte apu.
-Ohh tényleg.-mondtam amjd elővettem a zsebemből a telefonomat és rákerestem erre a pilis szent valamire.-Na szóval van itt Pilisborosjenő,Pilisjászfalu,Pilisszentiván,Pilisvörösvár..és ennyi.
-Az Pilisszentiván.-mondta ki Harry.-Na ott élnek kettesben.
-Nincs gyerekük?-kérdezte Laura.
-Nincs..elvileg Zyta nem akart és akkor most nincs.-válaszolt Harry,
A felnőttek sokáig beszélgettek,nosztalgiáztak és nagyon sokat röhögtek.Minket gyerekeket elküldtek aludni már fél tízkor.
Én nem tudtam elaludni így kimentem a felnőttek közé.
-Te miért nem alszol?-vonta fel egyik szemöldökét apu.
-Mert nem tudok.-mondtam.
-Akkor menj és próbálj meg elaludni.-mondta anyu.-Egyszer csak siekrül addig meg mit tudom én nézd a plafont vagy valami.
-Köszi..-mondtam amjd megfordultam és visszamnetem a szobámba.-A telefonomról felmentem netre és Alexel beszélgettem vagy hajnali fél egyig.Akkor jött be apu áés elvette a telefonomat mert meglátta hogy mit csinálok.
-Aludj.-mondta majd távozott a telefonommal.
Nem tudom mikor de este sikeresen elaludtam.
Anyu jött ma ébreszteni és nem értettem őt mert tiszta ideg volt.
-Mi a baj?-kérdeztem.
-Semmi.-válaszolta.
-Na de anyu..mondd már el én semmiről nem tudhatok.-mondtam majd legörbítettem az alsó ajkamat.
-Chrisi felidegesített ennyi.-mondta.-Neki nem jó semmi..és nem hajlandó levvenni azta hülye baseball sapkát.-panaszkodott.
-Leveszem róla ha szeretnéd?-vigyorogtam majd gyorsan felölktöztem és odamentem Chrishez és levettem simán a fejéről a baseball sapit.
-Héé add vissza.-mondta nyávogós hangon.
-Nem kapod meg.-mondtam majd a fejemre tettem.-Ma én hordom.
-Nekem jobban áll.-mondta a kis egós.
-Szeretnéd..kérdezzünk meg mindenkit hogy jól áll e aza sapka nekem.Na gyere.-először Louissal találkoztunk és megkérdeztük tőle hogy szerinte hogy áll nekem ez a sapka.
-Nagyon csinos.-mondta vigyorogva.-Miért nem hordod többet?
 -Látod öcsi.-mondtam majd megpacskoltam az arcát.
Ezek után az újdonsült sapkámmal a fejemen mentem be a konyhába ahol Roberta és Laura volt.
-Sziasztok.-köszöntem mie ők csak rám mosolyogtak.
-Jó reggelt.-mondták egyszerre majd Roberta folytatta.-Nem kérsz egy kis fánkot?

-De kérek.-mondtam majd kivettem egyet a dobozból.-Köszönöm.
Még eltöltöttünk itt egy jó órát majd újra repülőre ültünk és Maygarország felé vettük az irányt.Ott még soha nem voltam de tudok róla pár dolgot.
Állítólag nagyon szép hely.Budapest a fővárosa és a folyója a Duna de van még egy nagyobb a Tisza.Állítólag nagyon kedvesek az emberek és van pár szép látványosság mint például a Citadella,vagy a Mátyás-templom.Ohh nehogy azt higyjétek hogy földrajztudós vagyok..ezeket mind az internetről szedem.
Egy egész napot vett igénybe az út átszállásokkal együtt.Másnap délelött 12 körül szálltunk le a Feri-hegyi reptéren vagy mi a neve.Ezt is a netről tudom.
Béreltünk autókat és azzal mentünk el Pilisizére ahol elvileg Zayn és Zyta lakik.Mindjárt ott vagyunk Zaynéknél.Egy földúton mentünk felfelé majd hirtelen apu leparkolt.
-Megjöttünk.-mondta .-Kiszállás  porontyok.
Kiszálltunk a kocsiból anyuék megint rámtukmálták Chrisit.Megint nekem kellett fognom a kezét.Már megszokhattam volna..
Mikor megérkeztek a másik kocsik a többiek is kiszálltak majd becsöngettünk.Zayn nyitottta ki a kertkaput.
-Zayn.-mondták egyszerre Harryék majd a egymás nyakába ugrottak.-Haver.
-Mekkora a boldogság.-mondta anyu Launak aki csak bólintott neki.
-Jó őket újra együtt látni.-mondta Hanna vigyorogva.
-Szerintem is.-mondta anyu.-Olyan aranyosak ahogy úgy örülnek egymásnak mint régen.-itt nagyot sóhajtott.
Zyta is kijött majd végignézett rajtunk.Mindenkit megölelt a felnőttek közül majd minket gyerekeket kezdett el fixirozni.
-Gyerekek megtennétek hogy bemutatkoztok?-kérdezte Zyta.-Azt sem tudom ki ki csak tippelni tudok.
-Tippelj.-mondta Louis vigyorogva.
-Oké,nos Jasmine..te vagy a legnagyobb így téged megismerlek.Akkor gondolom az öcséd aki a kezedet fogja és azt mondom hogy aki Lizzienél van az mega hugod.A kis göndör pedig Harry és Lau fia.Akkor meg a kis szőke Hanna lánya.Na?-kérdezte Zyta.
-Jól mondtad.-mosolygott anyu.
-Óóó csodás.-mondta Zyta.-Na de ne álljunk itt kinnt az udvaron menjünk be.
Betessékelt minket a lakásba ahol egy hatalmas nappali tárult elénk ami fekete és fehér színekben pompázott.A kanapé benne fekete volt a fal fehér.Igen kis takaros.
-Szép a nappali.-mondtam mire Zyta elmosolyodott.
-Köszi,igazából én mondtam Zaynek hogy ilyen legyen de először ellenezte de aztán belement.-magyarázta Zyta gondolatát.
-Várjatok most kimondom!-mondta Louis jó hangosan.-A One Direction újra összeállt.-mondta diadalmasan.
-Nagyon raj.-mondta Chrisi bólogatva.
-Milyen egyedi szókincse van a fiadnak,Liam.-mondta Zayn apunak.
-Tudom.-válaszolt apu vigyorogva.
-Kibéreltem egy próbatermet Budapesten.-kezdett bele Zayn.-Akár már ma is mehetünk próbálni és leszerveztem egy fellépést is.
-Az még rajabb.-mondta Chrisi.
-Maradj már csöndben.-szóltam rá.-Senki nem kíváncsi a véleményedre lenyaltsérós.
-Az én hajam kifinomult és frissenmosott és sexy.-mondta szemöldökét húzogatva.
-Mondom hogy gazdag és egyedi a szókincse.-mondta Zayn.
-Szerintem meg csak simán egoista.-mondtam unottan.
-Probléma?-kérdezte Chris.-Amúgy már visszatulajdoníthatnád a sapkámat.
-Mondom hogy nem kapod vissza rajtam lesz és kész.-közöltem vele mire ugrálni kezdett körülöttem.-Állj már le.
-Jasmine,Chris maradjatok nyugodtan.-szólt ránk anyu.
-Dehát nem adja vissza a sapkámat.-mondta Chrisi felháborodva.

-Jasmine add vissza a sapkáját és maradjatok nyugodtan.-utasított apa.
-Nesze.-vágtam hozzá mire ő felemelte mert leesett és simogatni kezdte .
-Antik darab,drága volt ,ne dobáld mert mert mert..mert ne.-mondta majd feltette a fejére.
-Na mi lenne ha elmennénk próbálni akkor?!-kérdezte Niall.-Fel kell idéznek azt a sok dalt.
-Apu apuu de alötte menjünk el fagyizni.-mondt oda Niallhez Jackie.
-De Jackie most nem alkalmas.-mondta neki Niall.
-De apu.-könyörgött neki.
-Jackie,most nem.-mondta Niall mire Jackie rálépett a lábára.
-Akkor fulladj meg.-mondta majd odament Hannához.
-És te ezt hagyod?!-kérdezte felháborodva Harry.
-Miért mit tudok csinálni?!Az anyja a gyerek pártját fogja nem tudok semmit tenni.-mondta Niall majd próbálta a súlyát a másik lábára terhelni.
-Szóval te Harry nem az én pártomat fogod?-kérdezte Jackie Harrytől.
-Per pillanat nem.-válaszolt neki mire Jackie odament és meghúzta a haját.
-Hanna kedves lennél szíves a lánykádat megnevelni?!-kérdezte Harry.-Megtépte azaranyatérő fürtjeimet.-simogatta haját.
-Harry te csak ne szólj bele abba hogy hogyan neveljem a lányomat.-mondta Hanna majd megsimogatta Jackie haját.
-Na ne gyerekeskedjünk inkább menjünk próbálni.-csapta össze apu a tenyerét.-A lányok jönnek kritizálni gyerekek majd játszanak,hovais kell menni próbálni?-nézett Zaynre.
-Budapestre.-válaszolt Zayn.
Kimentünk a lakásból,kocsiba ültünk és elindultunk Budapest felé.Igazán kíváncsi leszek mit fognak csinálni apuék.

Kaphatok pár komit?:) 5 komi után jön a kövi:)És véleményeket!!!!

14 megjegyzés:

  1. Nagyon jó nagyon tetszik :)) Nagyon bírom Jazzy-t a beszólásait meg különösképpen :DD Nagyon várom az új fejit :)

    VálaszTörlés
  2. Imádom <33
    Kövit!*-*
    Hallod?Kövitt*-*

    VálaszTörlés
  3. Uhh nagyon tetszik<3.. gyorsan kovit<3..

    VálaszTörlés
  4. gyorsan ird nekem a kövit.:DDDDD

    VálaszTörlés
  5. nagyon tetszik.csak így tovább.hamar kövit!!!!

    VálaszTörlés
  6. szuper.. főleg hogy végre m.o.-n is játszódik vlmi. *w*

    VálaszTörlés
  7. azért szerintem Hanna már megváltozhatott volna és megnevelhetné a gyerekét... na m1, te döntöd el hogyan írod.

    VálaszTörlés
  8. Lauval egyetértek,Hanna télleg változhatott volna,de végülis így is jó.:)) hamar kövit.:))

    VálaszTörlés
  9. hát ez nagy...xd kövit gyorsan:D

    VálaszTörlés
  10. nekem nagyon tetszik minden. főleg az hoogy nem változtak semmit.a one direction újra összeált, és olyanok mint régen. a feleségükkel együtt. tetsziik jazzy. nagyon jól megvan írva. viszont jackiet megtaníthatná az apja egy kis jómodorra.:D következőt. ♥

    VálaszTörlés
  11. hát szerintem így jó!amúgy meg kell védenie magát az embernek!nem szaladhat oda még 30 évesen is anyucihoz hogy védje meg!ez az élet rendje!am meg Louis vissza vághat...ki tiltja meg;)amúgy nagyon jó kövit!

    VálaszTörlés
  12. A kövi szón kívül senki sem tud semmit mondani?
    C c c c ....


    Egyébként köviiiiiit:)

    VálaszTörlés