Little Horan 3 15.fejezet.


15.fejezet.


-Igen én.-mondta Liam kicsit durvábban a kelleténél.
-Az jó.-mondta Parker majd a padlót kezdte fixírozni majd felnézett rám és Laura.-Milyen szépek lettetek lányok.Lizzie te is gyönyörű vagy.-mondta mire én csak rámosolyogtam.
-Köszi.-mondtam.
Beszélgettünk még egy kicsit majd a beszélgetés végén mikor már indultunk haza Parker elhívott minket vacsorázni ma este pontosabban egy óra múlva természetesen beleegyeztünk.
Hazamentünk majd átöltöztem valami csinosabb ruhába és Jasminet is átöltöztettem.
-Liam te nem öltözöl át?-kérdeztem hiszen Liam csak a nappaliban állt és nézte ahogyteszek veszek.
-Nem,én nem jövök és Jasmine sem megy.-jelentette ki.
-Mi bajod?-kérdeztem rá nézve.
-Nem láttad hogy néz rád Parker..oda meg vissza van tőled.Nem vagyok kíváncsi arra hogy hogyan nyáladoztok és Jazzy meg nem akarom hogy lássa ahogyan nyáladoztok.-mondta Liam orrát felhúzva.
-Istenem miket beszélsz.Gyerünk öltözz át és megyünk.-közöltem.-Na.
-Nem megyek.-mondta újra.-Jasmine sem megy.
-Jó akkor ne gyere és parancsolj itt a lányod.-mondtam majd elhagytam a házat.Fúú hogy fel tud húzni ez a marharépa.
Elindultam Lauráék házához majd mikor odaértem becsöngettem.Parker nyitott ajtót.Kellemesen rámmosolygott majd betessékelt.
-Lizzie a kelleténél is csinosabb vagy.-mondta mosoylogva.
-Köszönöm.-mondtam.-Hol van Lau?
-Laura sajnos nem tud jönni.-mondta lehajtott fejjel.-Na és hol van a kis családod?
-Mert?-kérdeztem vissza.-És Liam meg nem akar jönni és Jasminet meg nem engedte.
-Mert?-kérdezte ő is.-Akkor ketten maradtunk.-mondta majd elmosolyodott.
-Remek.-morogtam.
-Mehetünk?-kérdezte.
-Hát...nem tudom.-mondtam nagyot sóhajtva.
-Naa Lizzie kérlek.-mondta majd szépen nézett rám.
-Jó de..jó.-mondtam majd kimentünk a kocsihoz.
Elmentünk egy étteremhez.Parker még az étterem ajtót is kitárta elöttem.
Együtt vacsoráztunk majd miután jól laktunk kicsit beszélgettünk majd Parker házhoz szállított.Ott kiszálltam a kocsiból Parker is kiszállt majd közelebbjött hozzám.
-Jó volt az este.-mondta majd elmosolyodott majd vészesen közeledni kezdett az arca az enyém felé.Megakart csókolni.Én elhajoltam és hátrébb léptem mire ő döbbenten nézett rám.-Miért nem akarsz megcsókolni?
-Parker én Liamet szeretem..-mondtam majd elfordultam és bementem a házba.
-Én meg téged.-mondta mire én nagyot néztem és visszafordultam.
-Micsoda?-kérdeztem lesokkolva.
-Szeretlek.-mondta ki újra.
-Na jó Parker engem hagyjál békén,nekem gyerekem van és mint mondtam én csakis kizárólag Liamet szeretem.-mondtam amjd beléptem a házba ahol égett a villany és Liammel találtam szembe magamat.
-Szóval...látom sikerült találnod magadnak valakit.-mondta majd csalódottan elfordult.
-Dehogyis ne butáskodj.-mondtam majd megöleltem őt.-Én téged szeretlek ezt Parkerrel is közöltem.
-Persze gondolom miután már jól elnevetgéltetek együtt..-mondta sértődötten.
-Liam .-mondtam majd elé áltam és a szemébe néztem.-Most komolyan azt hiszed hogy nekem Parker kell?
-Igen.-mondta.-Úgy vigyorogtok egymásra.
-Persze..hogyne.-mondtam majd megint átöleltem Liamet majd felnéztem rá.-Szeretlek.
-Én is.-mondta majd visszaölelt.-De ha megtudom hogy bármit kavarsz...
-Ne is folytassd nem akarok vele semmit.-mondtam majd szépen megcsókoltam Liamet.
-Akkor jó.-mondta majd átölelt.-Hmm..gyere velem fürdeni.-mondta majd elkezdett húzni a fürdő felé.
-De Jasmine..
-Jasmine alszik.-mondta majd behúzott a fürdőbe.Együtt fürödtünk meg majd kiültünk a nappaliba tv-t nézni.
Hulio éppen Serenát csókolta volna meg mikor egy hatalmas csörömpölés hallatszott az emeletről.Liammel összenéztünk és felpattantunk és felmentünk a lehető leggyorsabban az emeletre.Jasmine sírt és mellette a lámpa feküdt és össze volt törve.
-Jaj angyalom.-mondta Liam majd felemelte Jasminet és megölelte.-Ne sírj kicském.Lizzie fogd majd én összetakarítom.
Jazzyt a kezembe rakta.
-Anyu nagyon megijedtem .-mondta sírva.
-Jólvan nem kell félni kicsikém semmi nem történt,gyere elaltatanyu ,jó?
-Jó,de apu is jöjjön ide...aput akarom.-mondta majd sírni kezdett.
-Apu is mindjárt jön,jó?Na ne sírj.-mondtam majd letöröltem egy zsepivel azarcát.Liam belépett a szobába egy jó negyed óra múlva.
-Apu.-mondta Jazzy és már Liam ölében is volt.
-Na mivan?Kisédesem gyere ide.-mondta majd átölelte.-Aludj szépen ,na .-majd lefektette és énekelt neki mire Jazzy el si aludt.Szépen magunk közé fektettük majd mi is elszenderedtünk.
Reggelt arra keltem hogy Jasmine és Liam sincs itt mellettem.Hovát tűntek ezek?!
Felkeltem felöltöztem és lementem a konyhába majd a nappaliba.Sehol sem találtam őket de mikor újra bementem a konyhába a hűtőn találtam egy cetlit amin ez állt:
"Lizzie!
Jasminnel elmentünk a boltba ha esetleg felébrednél ne aggódjál.
Puszil:Liam."
Fogtam magamat és leültem a konyhapultra és gondolkozni kezdtem.Átgondoltam az életemet.Mindent egyszerűen nem tudok rosszat mondani.
Egyszer csak kinyílt az ajtó és belépett rajta Liam és Jasmine Liam keze tele volt szatyrokkal.
-Anyu,apu vett nekem egy pónit.-mutatta a kezében lévő kis lovacskát.
-Óó ez nagyon szép.-mondtam majd megpusziltam az arcát.
Segítettem Liamnek kipakolni a cuccokat amiket vettek.Jasmine addig a konyhapulton játszott az új lovacskájával.
Ekkor robbantak be az ajtón a többiek.
-Szép jó reggelt.-mondták egyszerre.
-Mit csinálunk ma?-kérdezte Laura.
-Nem tudom..amit szeretnétek.
-Remek,remek..én nosztalgiázni akarok.-közölte Harry majd levetette magát a kanapéra.
-Igaza van nosztalgiázzunk.-mondtam.-Ki kér kávét?
-Mindenki.-mondta Zayn.
Lefőztem egy csomó kávét majd a nappaliban ültünk le beszélgetni.
-Na ki kezdi?-kérdezte Liam.
-Majd én.-mondta Niall.-Szóval 6 évvel ezelött hazajöttünk a turnéról és ott kezdődött minden.
-Hát igen.-sóhajtott nagyot Harry.-Liam,Zayn és Louis bedobták Lizziet a medencébe és mikor elmentünk kempingezni Lizzie Laura és Niall segítségével kiúsztatta őket a tóra.Hát az hatalmas volt.
-Hé haver .-mondta Zayn.-Te örülnél ha egy tó közepén ébredtél volna?
-Hát mit ne mondjak durva élmény volt egy tó közepén ébredni.-mondta Louis.
-Nekem tetszett.-mondta Liam.-Lehet hogy ezentúl a tavakban fogok aludni matracokon,jól hullámzik.
-Liam a tavak mióta hullámoznak?
-Most óta.-mondta Liam.
-Az zsír.-mondta Lau.-Jajj emlékeztek mikor elutaztatok Franciaországba és mi utánatok mentünk?
-Hát kicsit meglepő volt.-nevetett Niall.
-Jajj és mikor az x-factorban  nem emlékszem melyik meghallgatáson egyik mentor nemet mondott és akkor Louis kiabált milye van a fának és egyszerre hogy levele levele.-mondtam nevetve mire a többiekből is kitört a nevetés.
-Na és mikor egeret kergettetek fiúk?-kérdezte Hanna boldogan mosolyogva.-Niall gitárjába akarta Harry bezárni és párnák voltak a hasatokra kötve és szűrő volt a fejeteken
és fakanál a kezetekben és nem tudtátok elkapni.Én meg fogtam és levittem a gondnoknak.
-Igen..-mondta Niall.-Harry ha akkor beleraksz egy egeret tudod hogy kicsináltalak volna?
-Igen.-nevetett Harry.
-És mikor elmentünk vásárolni és egy idős nénikének azt mondtuk a Tescoban hogy Liam,Harry és Niall a gyerekeink Lizzievel és én vagyok a férje?-nézett Zayn körbbe.
-Jajj az nagyon fájdalmas volt.Hát ..nem is tudok mmit mondani.-mondtam nyugodtan.
-És mikor Harry és Hanna összeveszett egy térképen?Ja és Louis Obamával akart fotózkodni?Az is nagy volt.-mondta nevetve Liam.
-Ja főleg hogy csurom vizesen mentünk haza.-mondta Lau.
-Hanna lökött először..-mondta Niall.-Csak Zayn és Louis maradt szárazon.
-Hát igen mert rokkantak voltak.-mondta Hanna.
-Úúú és a balesetetek az se volt semmi.-mondtam.-Csak Liam maradt ép.
-Persze mert tuti valami titkos kungfuharcos.-mondta Louis.
-Igen Louis,Japánba jártam balesetvédelmi órákra.-mondta Liam.
-Óóó most buktál le.-mondta Louis.
-Jólvan Mc Tommo.-mondtam.
-Látom ez neked nagyon tetszik Lizzie.-mondta Louis mosolyogva.
-Igen.-mondtam majd visszamosolyogtam.-Várjunk csak és arra emlékeztek mikor Liam,Harry és Niall alsógatyában rohangáltak?Hát az hatalmas volt.
-Igen mert mi 3 kanos állat vagyunk.-mondta Niall nevetve.
-Na ebbe a témába ne menjünk bele.-mondta Hanna.-Itt kiskorúak is vannak.
-Igaza van.-mondtam.-De az akkor is hatalmas volt.
-Júúúúúj.-kiáltott fel Laura.-Mikor horror filmet néztünk..és beijesztettük a fiúkat..jajj Harry mi is volt..ja hogy törölték a twittered akkor jajj ..
-Louisnak az volt hogy 'Louis Tomlinson már vártalak és Liamnek meg hogy 'Liam Payne abból a kettőből egy lesz mert csak 2x volt jó.-mondtam majd Liamre néztem.
-Nekem mi volt?-kérdezte Niall.-És Zaynnek?
-Zayn aludt.-röhögött Hanna.-És nekem Niall Horan elfogyott a mákos tészta.-itt mindenki felröhög9ött.
-Jaj Liam és az a sok kettes hát folyton azzal húzott minket ugye Lilike?-nézett Lau Liamre.
-De akkor is csak 2x volt jó.-jelentette ki mire mindenki felnevetett.
-Ez a kettes a védjegyünké vált.-mondta Lau nagyot sóhajtva.-Milyen jó lett volna 2.helyen kiesni.
-Hehe én nem akarok sztár lenni.-mondtam.-Túl macerás a fiúkat látva.
-De hé mi sztárok vagyunk.-nevetett Hanna.
-Ja bocsi.-mondtam.
-Harry nézd meg milyen szép lovat vett nekem apu.-mennt oda Jazzy Harryhez.
-Óóó valóban nagyon szép.-mondta Harry.-Liam nekem mikor veszel ilyet?
-Nem kapsz ugyan olyat mint azenyém.-mondta Jazzy durcásan.
-Óó akkor Liam nekem vegyél tehenet.Oké?-kérte Harry.
-Persze Harry rohanok.-mondta Liam nevetve.
-Azok a régi szép idők.-mondta Louis majd nagyot sóhajtott.
-Milyen jó lenne visszamenni az időben és visszanézni minden hülyeségünket és újra nevetni.-mondta Laura.
-Ha lehetne én megtenném.-mondta Zayn nagyot sóhajtva majd egy könnycsepp gördült le az arcán.
-Jó is lenne.-mondtam halkan majd én is elsírtam magamat.Hiába,visszagondoltam mindenre..itt él
a fejemben Liammel az első csókunk a vidámparkban..minden vissza tudom pörgetni azokata szép napokat.Azta sok marhaságot.Louis aranyköpéseit.Kevint.
Láttam hogy lassan mindenki arcán elfolyik pár könnycsepp.
-Mami miért sírsz?-jött ide hozzám Jasmine.
-Nem sírok kicsikém.-mondtam amjud magamhoz öleltem.
-Mi egy nagy család vagyunk.-mondta Liam.-Így mind ahányan vagyunk.
Igaza van.Nem is akármilyen család vagyunk mi.Egy nagy és összetartó család.
Sok mindenen mentünk keresztül együtt és úgy érzem még sok mindenen fogunk.
Egyszer mindennek vége lesz..dehát ennek nem most van itt az ideje még elöttünk az élet..
Nem akarok elköszönni senkitől sem..de azt hiszem muszáj lesz!Az én mesém itt befejeződött..tudom nehéz a búcsú..de ami egyszer elkezdődött annak egyszer vége is lesz.
Én már mindent elmeséltem amit csak tudtam nektek..nem tudok többet mondani,csak annyit.Jó volt ,szép volt..drámai volt..minden volt az én életem.De boldog vagyok és ez így van rendjén.
Igazából ahogyan most letörlöm a könnyeimet és belenézek ennek a sok jó ember szemébe itt körülöttem eszembe jut hogy én itt mindenkit szívemből szeretek és valahogy úgy érzem ez örökre így marad..
Köszönöm hogy elolvastad!Igazából ezt a fejezetet sírva írtam meg..potyogtak a könnyeim mikor írtam azokat a nosztalgiázós sorokat..NEM lesz több Little Horan..hisz Lizzie felnőtt..ahogyan a fiúk is:)Végig követhettétek ezt a kis sztorit minden vicces,drámai pillanatát:)Nagyon örülök hogy több mint 100-an olvassátok/olvastátok a blogomat!DE én arra gondoltam hogy folytatom ezt a sztorit!Jasmine szemszögében fogom tovább írni!Ne aggódjatok nem egy 3 éves szemszögében hanem mondjuk mikor már 12 éves...hmm??Ha esetleg érdekel valakit komizzon!:)Ha nem tudsz komizni facebook 'OneDirection.' nevű oldalán megtalálsz!És ott közölheted az üzifalon a véleményedet!:)))<333

14 megjegyzés:

  1. Szerintem folytasd annyira jókat szoktál írni !

    VálaszTörlés
  2. Istenem,én megkönnyeztem ezt a részt...Szerintem is folytasd,nagyon szeretem ezt a 'kis' történetet (:

    VálaszTörlés
  3. FOLYTASD!KÉRLEK! :$ NAGYON JÓ ez a rész is :)

    VálaszTörlés
  4. Kérlek ne hagyd abba! Annyira jó! Ez a rész pedig nagyon szép lett,és én is megkönnyeztem :)

    VálaszTörlés
  5. Hát ez tényleg nagyon megható volt imáttam.. És örülnék ha folytatnád hiszen nagyon jókat tudsz írni..:D

    VálaszTörlés
  6. istenem ez olyan szép volt! :') szerintem is folytatnod kéne :)

    VálaszTörlés
  7. én is a sírás határán álltam...én is visszagondoltam az elejére:) Folytasd szerintem is:)

    VálaszTörlés
  8. én a végén már nem bírtam elsírtam magam :)) Annyira jó és nagyon fognak hiányozni Lizzie és a többiek :D Ennél jobb blogot még nem olvastam, és szerintem ennél jobb nincs is :) Nagyon tehetséges vagy, és alig várom, hogy olvashassam az új történetedet!! :DD

    VálaszTörlés
  9. Imádtam a Little Horant, és nagyon sajnálom hogy vége lett. Sikerült engem is megsiratnod :)

    VálaszTörlés
  10. Örült jól írsz, nagyon tehetséges vagy, kár hogy vége, minden féle kép folytasd,a végén már én sem bírtam és elsirtam magam. Én úgy éreztem magam a Little Horan olvasása közbe, minha én lennék Lizzie, és mintha minden szereplő a szemünk előtt nőtt volna fel, hisz Lizzie és Liam szülök lettek. Minden féle képp folytasd, hisz nagyon TEHETSÉGE vagy!!!!! :D

    VálaszTörlés
  11. Nagyon,nagyon.nagyon tehetséges vagy!!! Kérlek fojtasd, mert fenomenálisan jó volt végig olvasni ahogy Lizzie-ék felnőttek! amikor olyan volt röhögtem mint egy "kecskemacska" vagy éppen "marharépa", de sokszor meg is sirattál. :) 1000% hogy olvasni fogom Jasmine szemszögéből is!!!!! :D

    VálaszTörlés
  12. Ne hagyd abba...:)

    VálaszTörlés
  13. Ne má... Most mér hagyod abba? Olyan jó volt. De az biztos hogy olvasni fogom a Jasmine-t is.

    VálaszTörlés