Menüstílus, Fejlécek, meg minden egyéb

 Halihó cuncikáim! :)
Most ez ilyen mindenes bejegyzés lesz részemről, mivel lusta vagyok külön szedegetni a témákat... elnézést. Illetve már pofátlanul tömör vagyok a kódoknál, de ha valaki valamit nem ért sikítson és örömmel magyarázok :)
Kezdeném a kódos külcsivel, amit igazából alapvetően nem is szoktam vállalni, de most éppen jó kedvem volt e téren és mivel szabad kezet kaptam, így nem is volt nehéz dolgom :D Viszonylag egyszerű lett, nem szerettem volna úgy bonyolítai a dolgokat, hogy még a blog tulajdonosa se igazodjon ki rajta. Ha valakit érdekel itt megnézheti.

http://amy-and-justin.blogspot.hu/
 Itt van még pár fejléc is.

És akkor a kódok közül az első egy menü stílus, szerintem egész aranyos :)
oldal♥ oldal♥ oldal♥ oldal♥


Pöttyös keretű szöveg doboz



Illetve ez sajnos nem tudom megmutatni, de itt van egy kép effekt is. Ha ráviszed az egeret a kép elhalványul.


És végül egy link effekt:

Nos ennyi elég is volt belőlem, további jó blogolást! xoxo:Crystal

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy szóltál. Igyekszem javítani, de nekem valamiért az összeset lezárja... :c

    VálaszTörlés
  2. Szi,
    Az a bajom, hogy be akartam rakni a másodikat ( ha rámegyek a kép elhalványul) de nem engedi menteni, és semmilyen HTML - kódot nem ment el. Mi leehet a baj?:'cc

    VálaszTörlés
  3. Vittem a menüstílust a blogomra, természetesen kiírom a forrást! :)

    VálaszTörlés