Legszebb design eredményhirdetés, hóesés effektek, zenelejátszó

Kezdjük a versennyel:
Nem is húznám fölösleges beszéddel az időt, szerintem az értékelés szempontjai egyértelműek.(de ha, mégse) Nézetem a fejlécet, a színek harmóniáját, a betűtípusokat, valamint a bejegyzések rendezettségét is. Összességében a blog egész hangulatát figyelembe vettem a döntéskor. Akik helyezést is elértek, legyenek olyan tüneményesek és dobjanak meg egy e-maillel a díjakkal kapcsolatban. :)
*
*
*
*
*
*dob pergés*


És aki a legszebb designet tudhatja magáénak a versenyzők közül:

Gratulálok minden drága versenyzőnek. Akik nem ért el helyezést azok se csüggedjenek, elvégre a könyvet sem a borító alapján kell megítélni. Biztos vagyok benne, hogy mindenki nagyon jó blogot mondhat magáénak :)



********
És akkor egy kis téma váltás. Még ha a valóságban nem is lesz fehér karácsonyunk (hála az égnek, utálom a telet) a blogon akkor is eshet a hó :) Ezt a néhány kódot hoztam, amikkel havazás varázsolható a blogba. Érdemes végig próbálgatni, mivel máshogy néznek ki... kinek melyik tetszik meg :D





Illetve a címben említettem egy zenelejátszót is, amit én sokkal jobban kedvelek, mint amik elterjedtek a blogos világban. Elég sok helyen találkozni, olyan lejátszóval ami a blog felső vagy alsó részén helyezkedik, el... nem tudom nekem egyszerűen nem szimpi :DD Tehát itt egy másik, ami az oldalsávban fog elhelyezkedni és viszonylag letisztult is, így nem rontja a blog összhatását sem.Valamint nem fagyasztja be a blogot... akinek lassú gépe van sokszor tapasztalhatja, hogy a zenelejátszó miatt egyszerűen az egész blog befagy...
A lejátszót ezen a címen éritek el:http://www.sheepproductions.com/billy/

És búcsúzoul: Kellemes és finom ételekben gazdag karácsonyt! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése