#Kritika 13 The tour with Band

Sziasztok, manócskáim :)
Gondoltam, hozom egy kritikát mivel... ma van egy kis szabad időm, és eléggé unatkoztam.... Jól látjátok, nem a soron következő blog jön... hiszen azt csodával határos módon törölték (Y).. Na mindegy, nem ezért vagyok itt. :3




Kinézet: 
Őszintén szólva a fejléc összességében tetszik, de Eleanor képével kezdeni kellene valamit, mert nem a legmegnyerőbb. Tisztában vagyok vele, hogy alig lehet róla szerkeszthető képet találni... és magával a képpel nincs bajom, csupán az elhelyezéssel. Mivel El egyik oldala teljesen le van vágva szebben mutatna, ha a fejléc egyik szélére, tennéd így takarva lennének a hibásabb részek. 
A háttér tetszik, mind színben, mind pedig mintázatban passzol a fejléchez. Remekül el lett találva. A modulsávot imádom... Végre, találtam egy olyan blogot.... ahol minden főbb információ megtalálható egy helyen... Ráadásul ízléses az elrendezés, plusz még az egyéb díszítő elemeket is díjazom [ képek, idézetek és a könyvborító] 
Igazából mindennel meg vagyok elégedve, kivéve az a bordós szín. Szerintem egyáltalán nem passzol a blog színvilágához... hiszen a fejlécen a barna és bézs színek dominálnak... Javaslom, hogy a linkeknél is ezt a színárnyalatot használd. 

Történet: 
Öhm..., hát nem is tudom mit mondjak. Először is azzal kezdeném, hogy nem rossz... de nem is a legjobb. Az alap ötlet nekem iszonyatosan tetszik... és szívesen olvastam volna, mondjuk egy évvel ezelőtt.. Hogy miért akkor? Azért, mert akkor még nem voltak elterjedtek [ annyira ] a One Direction-os fanficek... és egy ilyen sztorival magasan ki lehetett volna emelkedni a sablon sztorik közül. Természetesen alaposan végig nézve, az eleje az, ami a sablonosabb hatást kelti... és ott is csak Jessie átlagos élete az, ami nekem annyira nem jött be. 
Amit tanácsolni tudok...: még több egyediség, hiszen azzal csak is emelni tudsz az így is jó színvonalon. 
Jobban figyelj a helyesírásra, és az elgépelésekre..., mert az összhangon eleget tud rontani, egy - két oda nem illő szó. Illetve a szinonimák...Erre nagyobb hangsúlyt kellene fektetni.. Nem mondom, hogy sok volt az ismétlés..., de mire a sztori végére értem... kicsit hiányoltam a változatosságot... Illetve a hosszan kifejtett gondolat meneteket.... Nagyjából ennyi lenne, amit mondani tudok... hiszen alapjában véve az én tetszésemet elnyerte a történt. 
További sok sikert. :) 


3 megjegyzés:

  1. Kedves Bea!
    Elképesztően gyakran használsz három pontot egymás után. Egy idő után idegesítő az írásjelek túlhalmozása. Nem bántásból, inkább jóindulattal mondom, mert szerintem még neked fel se tűnt.
    xoxo Sára

    VálaszTörlés
  2. Szia/Sziasztok!:)
    Érdeklõdnék, hogy tudnál/tudnátok-e hozni szerelmes és szomorú szerelmes dalokat..? Csak pár link vagy dalcím kellene..ha megtudod/megtudjátok csinálni, akkor elõre is köszönöm!:)

    VálaszTörlés