Eredményhiredés - Legjobb prológus


Na sziasztok! Nos, lehet, hogy nagyon utálni fogtok, de őszinte leszek. 16 versenyzőből kettő kapott helyezést. Én nem azt mondom, hogy rossz, amit csináltok, mert egyáltalán nem az, mert tényleg, legyetek büszkék magatokra, amiért kitartóan blogoltok, csak nekem valahogy ez a kettő nyerte el a tetszésemet. A többi számomra nem volt kiemelkedő. Nem bántásból tényleg, én nagyon örülök, hogy jelentkeztetek és olvashattam a műveiteket! További sikeres blogolást, sok-sok szeretet teljes olvasót nektek! :) 
Hú, még egy észrevételem is volt; Több, mint a háromnegyede a blogoknak már nem 1D-s, és ez meglepett. :)  És akkor.......

Gratulálok mindenkinek! Legközelebb biztos, hogy Ti is nyerni fogtok!! :)

Értékelés menete:
- Mennyire volt érdekes számomra.
- Fogalmazás.
- Értelem.

Az eredmény:

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



Nyeremények:
2. helyezettnek: Interjú
1.helyezettnek: Interjú, és hirdetjük a blogját!
Gratulálok! További sikeres blogolást kívánok! :)<3

LTP

2 megjegyzés:

  1. Drága L.T.P.~! :)

    Első körben szeretném megköszönni már egyáltalán azt, hogy időt szántál rám. Igazából nem gondoltam volna, hogy helyezést érek, hisz elég sokan jelentkeztek a kategóriában. Most írhatnám itt sorra, hogy húha, meg társai hisz tényleg nagyon meglepett.
    Hihetetlen, hogy nyertem, komolyan. Szebbé tetted a napom.Köszönöm szépen!
    Puszi Cassy

    VálaszTörlés