Eredmény: Legszebb leírás

Hellóbelló:)
Nem sokáig húznám a szót... Bogi után én is meghoztam a saját kategóriám nyerteseit. Én is mondok majd pár szót, illetve indoklom döntésem.
Hogy őszinte legyek a döntés... csupán az első - második helynél volt nehéz...,de majd ezt is bőven kifejtem....

Szóval:)

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

3. Helyezett lett 
 

3. Helyezett: Bridget Dawson
Indoklás: Igazából nem voltam hosszúak, a leírások..., és ez az oka annak, hogy a harmadik helyre csúsztál. Ennek ellenére, szerintem nagyon is megérdemled a helyezést, hiszen elég jó történetet alakítottál ki. 

2. Helyezett 


2. Helyezett: Szilvi
Indoklás: Egyszerűen imádtam... [ mondjuk ez eddig is így volt ] Nagyon tetszenek a leírások, de én egy kicsit hiányoltam ezt Harry szemszögéből. 

*DOBPERGÉS*

1. Helyezett 


1. Helyezett: szerencsendio
Indoklás: Erre nincsenek szavak. A feltétel az volt, hogy legyen benne leírás.... de a tiéd tele van ezzel a csodás elemmel, ráadásul tökéletes képet alkot az olvasóban. Már rögtön a prológussal lenyűgöztél. 
Gratulálok, az első helyhez... 

Gratulálok minden versenyzőnek, és ne csüggedjetek... sok lehetőségetek lesz még. :) 
 
 


3 megjegyzés:

  1. Drága Bea!
    Nagyon szépen köszönöm <3 Nagyon jól esik *.* Nagyon megleptél vele <333
    Millio puszi Xx

    VálaszTörlés
  2. Szia. Köszönöm a második helyet, nagyon örülök neki. :)
    xx

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Köszönöm a harmadik helyet, örülök neki!

    VálaszTörlés