Magyarázat - Patricia F.

Sziasztok! Nagyon- nagyon hosszú magyarázattal tartozom nektek, tudom, tudom! De mindennek megvan az oka, ahogy annak is, hogy nagyon rég nem jelentkeztem! December van, mindjárt itt a félévi, elkapott a tanulási vágy -amit én sem értek, és félek is magamtól- utálom a matekot, édesapám majdnem autóbalesetet szenvedett, megkaptam életem első egyesét hetedikben, ami miatt el is lettem tiltva egy ideig a géptől, és ami miatt elkapott a tanulási vágy... szerintem! Most is titokban lógtam fel, és annyi ideig míg gyorsan írok nektek. A blogversenyben a kategóriák közül a blogokonak az olvasásának neki álltam, azzal haladgatok, remélem hamarosan tudok hirdetni! Valamint itt vannak az ünnepek, utazunk haza a családhoz, tehát nem hiszem, hogy leszek gép közelben, hacsak nem valósul meg a tervem, és nem kapok laptopot a Jézuskától. Remélem ti sem, és a szerkesztők sem neheztelnek rám! Ha úgy van, nyugodtan jelezzétek nekem!:)

Fogok jelentkezni még az ünnepek előtt, ha mást nem is, de kellemes ünnepeket kívánni!
Sok- sok puszi

Patricia F.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése