Új szerkesztők a fedélzeten!

Sziasztok!
Én lennék az egyik új szerkesztő! Remélem, sok- sok dologban tudok, majd nektek segíteni, hisz már most rengetek, ötletem van új posztok gyanánt! Kritikákat írok, de nyugodtan írhatok nekem trailer videó ügyében, és bogajánló ügyén is!
Huh, rólam is akkor pár szó.  14 éves vagyok, remek szülinapom lesz, mivel suliba mehetek azon a napon, és ha jól tudom hétfő is lesz, ezen a remek napon. Most kezdek egy új sulit, szóval újra elsős lehetek, hurrá. Tehetségem van egy sorozatra rákattanni, addig nem nyugszom, amíg végig nem néztem az a millió rész, ezért néztem már végig a Dr. csont mind a 9 évadát, és izgatottan váron a 10et. Nagyon szeretem krimim, bűnügyi, rendőrös, nyomozós, gyilkolós filmeket, könyveket, sorozatok.  Szeretem, ha sikítanak, és folyik a vér, ami azért elég fura és valljuk be morbid egy lánytól, de ilyen vagyok.  

Viszont a másik szenvedélyem az írás, hogy a fejembe lévő zavart kicsit kikuszáljam.  Csoki, zene, és megfelelő hőmérséklet nélkül – ez nyáron azzal jár, hogy beülök a ventillátor mellé, vagy a légkondicionáló alá – és képes vagyok egész éjjel fent lenni, csak hogy befejezzek egy részt, mert tudom, hogy a jó kis mondatok, amik eszembe jutottak, holnapra hűlt helyük lenne az agyamba.  Remélem kicsit többet megtudtatok rólam, még ha ide-oda csapongtam a témák között! 
Hallgassátok nem fogjátok megbánni! :) KATT, KATT S zárásként becsatolnám saját történetes blogomat! Bármi kérdéseket lenne megtaláltok az email címemen: robinsummer09@gmail.com , írjatok nyugodtan, nem harapok! :)
Link



***


Üdv minden kedves olvasónak és idetévedőnek! Nos, én lennék a másik új szerkesztő, Lottie H, ezen a nagyszerű blogon, aminek nagyon örülök. A bemutatkozás nem az erősségem, ezt nézzétek el, de megpróbálom a legtöbbet kihozni magamból. Kezdeném is azzal, hogy miket lehet kérni tőlem:
  • Kritika
  • Gif, illetve képek keresése
  • Különféle ajánlók
Igyekszem rendszeresen hozni a különböző dolgokat, kéréseket és színesíteni a blog palettáját. Őszintén remélem, hogy senkinek sem fogok csalódást okozni, és meg lesztek velem elégedve!


Magamról még annyit ejtenék meg, hogy: A koromat nem szívesen szeretném hangoztatni, mert nem igazán vagyok vele megbékélve, mivel akik nem ismernek személyesen, azok egyből besorolnak a korosztályomnak abba a kategóriájába, ahová én egyáltalán nem tartozom. Értsétek úgy, hogy ilyenkor mindenki a buta, naiv kislányokhoz köt. Szóval, a koromról ennyi.
Egy művészlélek leányzónak tartom magamat, aki sehol sem lenne a zene, a rajzolás, az olvasás és az írás nélkül. Ezek a dolgok kapcsolnak ki igazán, ilyenkor elfelejtem minden gondomat, erővel tudnak feltölteni.
Ezen kívül, mint minden más ember a barátaimmal is szeretem elütni az időt.
Visszatérve az íráshoz, nemrég kezdtem bele egy blogba, amit a fejléc alatti címre kattintva meg is tekinthettek.



A történet még nagyon az elején tart, de igyekszem a részeket hozni és minél egyedibbé, kalandosabbá tenni az eseményeket. Ugyan az eleje kicsi unalmasnak tűnhet, de történésekkel ez meg lesz cáfolva. 
Ha valakinek felkeltette az érdeklődését nyugodtan kukkantson be!
A végére pedig még annyit hagynék, hogy az e-mail címemen bármikor elértek: lottieharries098@gmail.com
Bármilyen kérdésetek, kérésetek van, forduljatok csak hozzám!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése