Kritika - Anime/Manga Világ

Üdv! Meg is érkeztem az első kritikámmal! 
Nyugodtan kérhettek tőlem, az információknál mindent megtaláltok!




Kinézet: 
Mint ahogy észrevettem, az uralkodó szín a kinézetedben a rózsaszín. Szépen összehangoltad, viszont én látok benne elég sok kivetnivalót. A háttér ugyan passzol mindenhez, de javaslom, hogy cseréld le, mert ez egy sablon háttér, amelyet már elég sok helyen láttam. Nekem a zenelejátszó sem tetszik, túl élénk, harsány külseje van, ami kicsit riasztó is lehet. 
Aztán a fejléc. Ez egy nagyon egyszerű, gyorsan összerakott munka lett, amiben csak a a fejléc bal oldalán lévő két karakter szimbolizálja azt, hogy miről is szól a blog. Javaslom, hogy készíts újat, ami kifejezőbb és nem ennyire összecsapott, illetve ne pörögjön, saját véleményem szerint, számomra idegesítő, ha rálépek és forog, de ez persze tőled függ.
A modulsávod szerintem rendben van.
Illetve a két egymással szemben elhelyezkedő, alsó, valamint felső sarkokban levő kis állatkák nagyon elnyerték a tetszésemet. Aranyosak.
Mindent összevetve van mit alakítanod a kinézeten, de úgy gondolom könnyen megoldható.

Történet:
Mivel nem történetet írsz, ezért nagyon a fogalmazásmódodra nem tudok kitérni. De nagyon megfogott, hogy ajánlókat, kritikákat írsz Anime, manga sorozatokról. Aki érdeklődik ezek után, annak mindenképp érdemes benéznie, mert számára nagyon érdekes oldal lehet a tiéd.
Szóval, csak támogatni tudom azt, hogy folytasd, mert látszik, hogy szívvel és lelkesedéssel vezeted ezt az mindezt!

remélem nem bántottalak meg semmivel! Én csak a munkámat végeztem! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése