Egyedi karakterek #1

Helló, jó napot! 

Úgy gondoltam, ahogy így több blogcsportba is benéztem és megnyitottam egy két számomra jól csengő blogcímmel rendelkező oldalt. De, amilyen hamar jött az öröm, szontyolodtam el. Mivel ugyan az a szereplő, ami már millió blognál láttam, persze ez legyen a legnagyobb hiba, de ha már egyszer egyedi történetet írunk, legyünk karakter választásban is a legigényesebb. Ne csak a kedvenc blogunk főszereplőnek a legjobb barátnőjének arcát válasszuk. Ezért egy jó másfél órát rászántam a kutatásra és találtam, szám szerint 40 ilyen lányt, hölgyet. Ezért úgy gondoltam, higy bontott bejegyzés lesz és, ha tetszik akkor folyatom ezt a sorozatot! 
Remélem, tudtam segíteni!



Maria Valverde


Andrea Duro

Tristin Mays

Ashley Rickards

Blake Lively
Nan Zhang

Nerea Camacho

Claire Holt

Nichole Bloom
Ennyi lett volna ez a kis bejegyzés, ha tetszett akkor jelezzétek és, ha van rá igény folytatom! :) 
xx, 
Robin Summer 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése