Kritika: Sarki fény

Link 
KINÉZET:
Összesében a kinézet nagyon tetszik, letisztult. Kicsit - számomra - túl csicsázott. A modulcímkék alá, írsz még egy kis szöveget. Meg a különböző árnyékolás.
A fejléc jó lett, csak az írót és készítőt a sarokba raktam volna valahova, inkább Alexander Rybac fanfiction-t képzelném el ott. A lovacskáknak még nem tudom mi szerepe lesz, de  a fejlécen és az előzetes videóban is visszaköszön, így gondolom lesz jelentősége.
Te vagy az első aki lenyűgözött a menüddel, tudniillik, az első, amit igazán megfigyelek egy designben, az a navigátor. Tényleg minden meg van, amit tudni kell az embernek. S az a kis backstage sarok, iszonyat aranyos.  Egyedül a versenyplakátokat raknám be egy hasonló oldalra. Semmi kivetni valóm, le a kalappal!

TÖRTÉNET: 
Egy komoly zene, eszméletlenül szeretem őket. Örülök, hogy nem egy sablon sztorival állok szembe. Öröm volt minden kis zenés szakszavat olvasni, örülök, hogy valaki tényleg értékeli egy hangszer értéket. Ami először eszembe jutott, az a Taylor Swift- Everything has change ft ed Sheeran  videoklip, aki kis zenekar.
Alexander sose volt a szívem csücske, de most ebben a csomagolásban, mintha kicsit megkedveltem volna. Frida viselkedése, se hasonlít az enyémre, mint tűz és víz. Mégis teljesen átszellemültem, a mindig tud valami újat és váratlant mutatni, sose unatkozó lányra.
Végre nem a sablon helyszínek és nevek köszönnek vissza egy oldalon, amiért képzeli piros pontot írok fel neked.
A fogalmazásoddal sincs gond, csak néha a jelen idő miatt, furcsán hangzanak  a mondatok. Jobban jártál volna, ha múltban íród, sokkal többet ki lehet hozni belőle, könnyebb a fogalmazása és nem tudom, szerintem szebb. Van egy jó pár szóismétlésed erre figyel, s pár helyesírási hiba is. De ettől függelemül a történet teszik.
engem lenyűgöztél - ami nem olyan könnyű, tekintve, hogy én mindenben a hibát látom. egy hatalmas képzeletbeli ötös a 11. z Anni-Fridi Synni Lyngstad részére a naplóba!
További jó blogolást, 
Raine Loire 

2 megjegyzés: