Blogajánló - Agapé

Sziasztok. Megérkeztem a(z) életem legeslegelső blogajánlómmal. Megpróbálom összeszedni magam... Nem lesz nehéz, mivel maga az alapsztori nem sablonos, és könnyen összeszedhető a lényeg.:) 
Pusz: Vivian Hemmings
Alapsztori: Kate Fortress vakmerően mondja ki a boldogító igent a nála tizenkét évvel idősebb férfinak, Robert Brownnak, aki egy kiadót futtat. Bár édesapja rossz szemmel véli, és Robot se tűri, Kate  mind ezeket félredobva megpróbálja tovább élni tökéletes életét, tökéletes párjával.

Saját vélemény+még több ismertető: Sokan szokták azt mondani, hogy ne ítélj a prológus alapján.. én is ezzel az érvvel élek. De egyszerűen Dorine Osteen már az elején megfogja az olvasó körét. A történet nem sablonos, nem fanfiction, ami előnyös.
  A mondatok megformáltak, a szereplőkkel együtt. Amint odáig eljutunk, hogy végre nekiállunk elolvasni a prológot, nem bánjuk meg!
  A jó olvasó maga elé tudja képzelni az egészet, a jó író pedig mind el tudja veled hitetni, hogy ez egy illúzió. Sajnálom, be vagyok zsongva, régen olvastam már ilyen kidolgozott történetet. Igen, igen, most jól elhalmozom dicséretekkel a szerkesztőt, de hát ennyi mindenkinek ki jár.
  So visszatérve a lényegre. Mindig van benne izgalom. Minden egyes részben. Ahogyan Robert próbál az úgynevezett arrogánsabb emberből, mindennapi, hotdog-evő férjé változni... felemelő érzés olvasni. Miért fogsz ki rajtam ennyire? El lopod az összes szavakat, lesokkolsz, mielőtt megtudnám írni az ajánlót.
  A blog tükrözi az érzéki kapcsolatot. Ahogyan Rob megnyugtatja, vigasztalja Kate-t. Ahogyan egymáshoz bújnak. Ezek az érzéki, leíróbb részek által megtervezett akadályokat egyszerűen, könnyen veszi az író. Nem halmozza el, nem spilázza túl. Csak annyit ír, amennyi kell. Ilyenkor nehéz azt mondani hogy 'állj', mert csak ömlenek az emberből a szavak. Vagyis csak pötyögtet a klaviatúrán.

  Így első blogajánlónak nem nagyon tudok mit mondani már... Fent van nyolc rész, mindenféleképpen azt ajánlom, hogy olvassátok el. Ha nem, akkor kimaradtok a jóból.:)

Dorine Osteen nagyon nagyon sok sikert kívánok a blogodhoz.! Szerintem már most sikeres, de még többet, hogy mindenki tudja, milyen zseniális író vagy.:)


XoXo Vivian Hemmings

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése