Szünet [ Bea Styles ]

Sziasztok.

Nagyon sokat gondolkodtam és úgy döntöttem egy kicsit szüneteltetem a szerkesztés. Ennek több oka is van és mindegyik egymáshoz kapcsolódik.
1. Nem érzem, hogy olyan szinten vagyok szerkesztésben, amivel mások elé lehet állni..... és ezen próbálok fejleszteni.
2. Nem vagyok olyan ember, aki könnyen belenyugszik a dolgokba. Vegyük itt példának a felesleges rendelésekkel töltött órákat... [ bizony egy fejlécet nem 10 percig tart megcsinálni ]
3. Akár mennyire vagyok bunkó engem is könnyen meglehet bántani... és az a bizonyos pohár, annyira betelt nálam, hogy a víz már a padlón folyik... Annyit kérnék, ha tőlem fogtok a későbbiekben rendelni tüntessétek fel, hogy nem tetszik amit csináltam és ne máshoz ugorjatok rögtön... mert úgy is megtudom, hiszen jó pár szerkesztőt ismerek.

A LÉNYEG, HOGY HATÁROZATLAN IDEIG SZÜNETELEK, KÉRLEK NE RENDELJETEK TŐLEM! 
ez csak a fejlécre vonatkozik, minden más jöhet:)

Az eddig érkezett rendeléseket még elkészítem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése