Kritika #9 Keserédes csók


Kinézet:
Nos, nekem igazából a fejléc tetszik, hiszen imádom az animés dolgokat... Ennek ellenére, jobban ki lehetett volna dolgozni. Pl: sokkal több kép mehetett volna rá. Egy csomó remek képet lehet találni a neten, melyeket összemosva háttérré lehet alakítani és általában elég jól mutatnak. Ezen kívül a fejléc teljes mértékben tetszik.
A háttér egyszerű és nagyszerű, de sokkal jobb lenne ha beállítanád, hogy ne mozogjon a háttérrel. 
A lapok szövegének betűtípusával és méretével nincs bajom..., de a szegélyekkel már van. Először is teljesen feleslegesek... másodszor, ha mindenképpen ragaszkodsz hozzá, akkor legyen valami rózsaszínes... Illetve jobban nézne ki, ha oldalra a modulsávba tennéd őket... hiszen ez a kettő árván a fejléc alatt, nem igazán mutat jól. 
A modulsáv nekem nagyon üres. Először is kellene egy chat, aztán egy - két kép, gif esetleg videó amivel feldobhatod a blog külsejét és hangulatát..., ami viszont a legfontosabb, hogy egy normális sorrendet alakíts ki. A blogarchívumot én személy szerint egy külön lapra tenném, hiszen úgy könnyebben elérhetővé válna és a lapok száma is gyarapodna. 
A blog szövege legyen sorkizárt, mert úgy sokkal igényesebb... illetve lehetne más színű is, hiszen ez a túlzott rózsaszín egyáltalán nem passzol a címhez. 

Történet: 
Huhh, remekül fogalmazol..., ez már a prológusból lejött... Viszont iszonyat keveset írsz. Javaslom, hogy szabj egy határt magadnak, amit mindig betartasz... pl: 1500 szó... Én ennyit szoktam legkevesebbet írni... és szerintem ez egy méltányos szám. 
Aztán használj bátran írásjeleket a mondatok közepén is, gondolok itt a kötő jelekre. 
Amit mindenféleképpen figyelmedbe ajánlok az az lenne, hogy kerüld azokat a mondatokat, melyek 'és-sel, de-vel, hogy-gyal' kezdődnek, mert nem olyan igényesek. Nem a legnagyobb baj, de sosem vet valami jó fényt.
Ami még így első olvasásra lejött, az az ismétlés..., de csak egyetlen szó akadt ami felkeltette a figyelmem. Kicsit sokat használod a 'majd' szócskát, ami önmagában nem lenne rossz..., de ennyiszer olvasva kicsit furcsa.
Összességében a történet nekem nagyon tetszik, hiszen nem egy szokványos One Direction vagy éppen Justin Bieber fanfictionnal találkozhatunk..., hanem egy fantázia dús anime/manga világot magába foglaló történettel.



1 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a kritikát. A rövid részek azért vannak, mert igazából nem rögtön bejegyzésként írom meg, hanem először cicaneveldén, ahol a maximum karakterszám az 50... A szóismétlések, nos.. arra nincs mentségem, tényleg szoktam szavakat ismételni. ^^" A tanácsokat megfogadom, valamint a fejlécet ugye nem én készítettem szóval nem tudok vele mit csinálni... :3 Mindenesetre köszönöm, ez az első kritikám ami nem hurrog le mindent a blogomon. ^^

    VálaszTörlés