Kritika #6 Horan and Styles

Hellósztok. Most egy kritikával jöttem remélem tudtam vele segíteni az illetőnek.
Plusz hozzáteszem nem szeretnék SÉRTŐDÉST a kritika miatt. Nem fogok finomkodni a kritikát illetően.
xx Ölelés
Horan and Styles
Alapsztori: 
Unalmas. A szokásos unalmas alapsztorival rendelkező blogok egyike. Túl sok a párbeszéd, nem írsz le semmi konkrétat se a környezetről, se a szereplőről na meg az érzésekről. Ajánlatos fejlesztened a szókincsed. Ennyit tudok írni.

Helyesírás:
Nem olvastam belőle túl sokat de találtam párat.

Fogalmazás:
Tanulnod kell még nagyon sokat. Fejleszd a szókincsed mert sok a szóismétlés.


Fejléc:
Értelmetlen és túl nagy. Nem látok rajta semmi olyan képet ami a történethez kapcsolódna.

Háttér:
Elmegy. "MONDJUK" megy a fejléchez de semmi máshoz . Szerintem cseréld le valami kevésbé mintásra.

Modulok:
Egyszerűen nem tudom úgy mondani hogy ne sértselek meg. Az elrendezés borzalmas és csúnya. A szöveg színének egyformának kéne lennie. A betűtípust is megváltoztatnám.

Teljes blog:
A blog kinézete úgy összegezve nagyon csúnya. Megváltoztatnám a blog sablonját meg úgy mindent.


4 megjegyzés:

  1. Porig aláztok mindenkit...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nem számít annak. Csak őszinték. Aki kritikát kér-akárkitől,akárhol-számítaon rá,hogy nem fogják agyondícsérni,ha nem érdemes.

      Törlés
  2. Köszönjük a véleményed, ám sajnos azt kell mondanom jobb lenne, ha fognál egy papírt, ráírnád az elkövetkező véleményeid, betennéd egy borítékékba, és feladnád annak aki kérdezett :)

    VálaszTörlés