Kritika #7 Remember



Kinézet: 
Nos, nekem a fejléc nem nagyon jön be. Kicsit, mint ha túl lenne zsúfolva.. Néha, a kevesebb több! 
A két főszereplő kivágása jó, bár a lányén lehetne még mit javítani..., ha nem olyan szépen tudod körbe vágni a szereplőket [ ami természetesen nem baj, mert nekem sem sikerül mindig ] akkor keresgélj a blogok között esetleg rendelj valakitől egy png képet. 
A háttér tetszik, bár beállíthattad volna, hogy ne mozogjon együtt a bloggal... valahogy úgy, jobban mutatna. A modulsáv elrendezése tetszik, de azt a chat-et sürgősen megváltoztatnám. Vagy legyen fekete vagy pedig átlátszó. Én az utóbbit javaslom. Továbbá javaslom, hogy a feliratkozók modult rakd feljebb, mert az olvasók számára fontosabb, mint az információk vagy éppen a verseny plakátok. 
Az oldal szövegének színét állítanám kicsit szürkésebbre, mert ez az erős fehér, nagyon szúrja így a szemet. 

Történet
Először is, ami nekem feltűnt, hogy nincs prológus (lehet csak rosszul láttam, mert fáradt vagyok ) és én hiányolom kicsit.
Nekem tetszik a történet, de az a baj..., hogy nagyon sok hasonló van... Ennek ellenére teljes mértékben meg vagyok elégedve a fogalmazással és a helyesírással is.
Nos, a részek hosszúságába picit bele kötnék... hiszen akkor jó és izgalmas egy rész, ha legalább 4 oldal  (word-ben ) ennél alább sose add!
Nagyjából ennyi lenne, amit mondani tudtam... hiszen olyan nagy kivetni való nincs a történetben.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése