Kritika #11 People Change, but Memorias don't.


Kinézet:
Huh. Nos, nekem a fejléc egyáltalán nem tetszik. Először is: az összemosott háttér annyira el lett halványítva, hogy ki sem lehet venni mi van a háttérben.... A szereplők kivágása nem a legjobb, hiszen a One Direction-os fiúknak a itt - ott le van vágva a haja, rosszabb esetben az arcukba is bele lett vágva... Még Selena úgy, ahogy de elmegy... Nekem a fejléc olyan hatást kelt, mintha egy rosszul elsült png lenne és mögé lenne dobva egy rózsaszín háttér... 
A háttér, hát az sem a legjobb. Sokkal jobb egy olyan fejléc, amin nincs annyi motívum, szöveg és a többi..., mert bármihez passzol. 
A blog sablonja, borzalmas. Mindig is utáltam ezt a típust, mert szinte semmihez sem passzol... maximum egy - két png fejléchez...., de nagyon ritka, ha jól mutat. Javaslom, hogy cseréld le vagy egyszerű vagy pedig vízjelre... [ az egyszerű sablon sokkal jobb lenne ] 
Az elrendezés szintén nem nyerte el a tetszésem. Először is egy ízléses, rendezett modulsáv kellene. 
(1. A nyelv kiválasztása, de szerintem ez fölösleges )
1. Leírás
2. Bloglovin link
3. Ki készítette a fejlécet.. [ javaslom, hogy ne a fejléc alá, hanem ide a modulsávba tedd ] 
4. A kérdőív... 
5. Feliratkozók
6. Oldalmegjelenítések
7. Chat [ javaslom, hogy állítsd át átlátszóra a hátteret, mert az mindenhez passzol és nem kell mindig állítgatni ]
8. A főszereplők modul... [ nos e helyett inkább egy idézetet tettem volna ki a képpel, de így sem olyan rossz ] 
9. Nézz be ide is. 
10. Az én kedvenc blogjaim 
11. Írói modul 
A lapok szövegét is meg kellene picit változtatni. Lehetne valami feltűnőbb szín vagy betűtípus. Esetleg nagyobb méret. 
Ami szerintem még fontos, hogy a blog szövege legyen sorkizárt, mert úgy sokkal rendezettebb és ízlésesebb is. 

Történet: 
Hát, a prológus rövid... és szinte semmit sem mond el. A legfontosabb, hogy legyen egy bizonyos mennyisége a részeknek..., mert egy olyan történetbe nem szívesen kezd bele az ember, ahol a részek hosszassága a nullához közelít. 
Ami, először eszembe jutott a történetről ez: "Honnan ilyen ismerős nekem?" - és a választ is megkaptam. Kb, minden harmadik fanfiction így kezdődik... 
Véletlenül Harry neki megy és természetesen a lány nem ismeri őt. Nos, hogy őszinte legyek ilyen nem nagyon van és a történetnek kellene, hogy legyen valami valóság alapja. 
Nekem kicsit furcsa, hogy Melanie rögtön elárulja a nevét... pedig lehetséges, hogy egy gyilkos áll vele szembe... aztán meg még mesél is magáról. 
Összességében nem jön be. Szerintem nincs eléggé kidolgozva, nincs semmilyen átmenet a részek között... [ természetesen látszik, hogy dolgozva van vele... de nem eleget és ezt lécci ne vedd sértésnek ] 
Mivel még csak pár rész van fent, javaslom, hogy töröld őket és fogalmazd meg újra... Jobban, hosszabban kevesebb hibával és életszerűbben. Annyi jó bloggerina van akitől segítséget kérhetsz, de az is elég ha egy barátnőnek átküldöd: javítson bele, mondja meg min kellene változtatni... ilyenek. 
Hidd el sokkal jobb lenne és még egy szép kerek, eredeti történet is lehetne.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése