Tomlinson sisters.16.fejezet.~

16.fejezet.

-Niall.-léptem be a szobámba.-Nem fogod elhinni,hogy mit láttam.
-Párzó teheneket az udvaron?-nézett fel rám.
-Mi bajod?-néztem egy nagyot.-Amúgy Harryt és Daisyt csókolózni.Ezek még ma összejönnek.-vigyorogtam.
-Igen?-pattant fel Niall és kiszaladt az ajtón.-LOUIS!!!!-hallatszott a kiáltás.Ez ilyenkor mit érezhet?
Utána mentem,éppen Louis szobájába volt és papolt neki minden féle hülyeséget.
-Mi van?Lassabban.-mondta Louis majd leültette Niall az ágyra.
-Szóval,Daisy tudod az a húgod,és Harry tudod az a bizonyos Harry Styles, a konyhában csókolóznak,és a másik húgod Ellie.-mutatott rám.-Látta ezt,és múltkor mondtad,hogy bármi van közöljel.
-Niall egyszerűen csodás elméd van.-pacsizott le vele Louis,majd idegesen kimasírozott a szobából.-HAROLD EDWARD STYLES AZONNAL GYERE IDE.-emelte fel a hangját.
Mi követtük Louist a aki a konyháig futva ment.
-Mit csináltok ti itt?-hőkölt hátra Louis mikor belépett a konyhába.Mi bekukkantottunk mögötte.
Harry és Daisy éppen...olyan tevékenységet folytattak,VOLNA ha nem zavarjuk meg őket.Daisy a konyha pulton ült egy szál melltartóban Harry meg előtte állt póló nélkül.Rémülten meredtek ránk.
-Valaki kapjon el.-mondta Louis majd hátradőlt.Niall megfogta őt mivel ha én fogom meg akkor együtt esünk hátra.Hirtelen Louis talpra szökkent és villámló tekintettel nézett először Harryre majd Daisyre.
-Forró a helyzet.-kuncogott Niall.
-Eléggé.-nevettem el magam én is.
-Ti csak maradjatok csöndben.-vetett ránk csúnya pillantást Daisy.Daisy leszökkent a konyha pultról és felvette a földről a pólóját és magára húzta,majd diadalmasan távozott.Harry még mindig ott állt megszeppenve meztelen felső testtel.
-Én,én..nem akartam,csak annyira annyira..-dadogott Harry majd szemét lesütve felszedte ő is a pólóját és felvette.Mikor elment Louis mellett annyira csúnyán nézett rá testvérem,hogy Harryn látszott,hogy megbánta ezt az egészet.
-Haver.-emelte a kezét Louis vállára.-Beszélhetnénk négy szem közt?
Louis megrántotta a vállát és lerázta magáról legjobb barátja kezét.
-Hagyjuk őket.-fordultam Niall feléé,majd kézen fogtam és behúztam a nappaliba. Daisy is ott volt.
-Mesélj csak.-vigyorogtam rá, Daisy nagyon csúnyán nézett rám.
-Mit meséljek?-érdeklődött.
-Hát..nem akarod elmondani,hogy kerültetek olyan helyzetbe Harryvel?-hunyorogtam.
-Esetleg talán,de akkor Niall tipli.-mutatott az ajtó felé.Niall szomorúan kivonult a nappaliból kettesben hagyva minket tesómmal.
-Szóval?
-Gyere már közelebb nem akarok kiabálni.-mondta majd mellkasán keresztbe fonta a karjait és várta ,hogy közelebb menjek.Odamentem közvetlenül Daisy mellé és leültem.
-Igen?-nevettem el magamat.
-Na,hát annyi volt,hogy Harry bevallotta,hogy szerelmes belém,és akkor megcsókolt.-rántott vállat.
-És te mit érzel iránta?-tettem fel első kérdésemet.
-Hát..szerinted?-nézett mélyen a szemembe,kiolvasható volt a tekintetéből,hogy érez valamit Harry iránt,de még ő maga sem tudja,hogy mit akar.
-Hm..és mégis,hogy tepert le ilyen hirtelen.Mint láttam te sem voltál rest.-kuncogtam fel.
-Jó,na.Te ellen tudnál állni neki?-forgatta szemeit.
-Igen.-kezdtem el nevetni.
-De az te vagy.-bólogatott.-Én meg én,és én nem tudok neki ellen állni.-dörzsölte össze a tenyereit.Látszott,hogy kicsit zavarban van,és nem nagyon szeretne beszélni erről a kis kalandjáról.Inkább úgy döntöttem hagyom is.
-Jól van.Békén hagylak.-vigyorogtam rá.
-Kössz.-nevetett fel ő is.
Daisy-t a nappaliban hagyva indultam Niall keresésére,de sehol nem találtam.
Végül kimentem a hátsó kertbe.
Ott voltak mind kivéve Louis és Harry. Gondolom lelkiznek.
Az egész hátsó kert egyedien nézett ki.
Egy sátor volt felállítva a közepére ,mellette egy felfújható gumi nő ült.Liam éppen anyu petúniáit taposta el,mert oda is sátrat állítottak.Nem értem,mi értelme van a virágok közé egy sátrat állítani.No,meg azt sem értem,hogy minek kellenek a sátrak.
A sátraktól balra kettő kis medence volt felfújva és Zayn éppen vizet engedett egyikbe.

Niall éppen szögelt, egy kalapáccsal vert egy fába szöget,jó hangosan.
-Kész is a homokozó,jöhet a homok.-nézett körbe,mikor meglátott elvigyorodott.-Szia Ellie,akarsz segíteni?
-Megtudhatom,hogy mit is csináltok?
-Hát ez egy igazi kis profi One Direction tanya lesz.-bólogatott Zayn de hirtelen hátra lépett és belesett a mögötte lévő kis medencébe.
-Huhh,ez hirtelen jött kis fürdő,jól esett.-pislogott nagyokat a medencébe fekve.Hirtelen egy hatalmas nevetés hangzott fel a házból.A konyha ablakból nézett minket Louis,Harry és Daisy is.
-Segíthettek ti is.-kiabált nekik Liam.-Gyertek még meg kell csinálni a mese mondó sarkot.
-Jövünk,jövünk.-nevetett Harry.
Úgy látszik tisztázták a dolgokat.
-Hozzatok ki könyvespolcot.-kiabált nekik Liam.-És azokat a babzsákizéket.
-Hozzuk.-mutatott egy 'lájk' jelet Louis és eltűntek a konyha ablakból.
10 perc múlva egy nagy polccal jöttek ki a házból.
-Fiúk én mondtam hogy ne.-szaladt utánuk Daisy fejét fogva.
Ez a polc ismerős volt,sőt nagyon ismerős..hiszen ez az én polcom.
-MIT CSINÁLTATOK?-keltem ki magamból.-A drága könyveim hol vannak?Neee...-mondtam majd beszaladtam a házba egyenesen a szobába fel.De amikor beléptem azt hittem megőrülök.
Minden könyvem szét volt dobálva a szobában.
Azonnal munkába kezdtem.Egyesével összeszedgettem őket és egymásra helyezve az ágyamra rakosgattam őket.
Mikor elkészültem mérgesen tértem vissza a többiekhez.
-Jól vagy?-lépett mellém Niall.
-Nem,nem vagyok jól.-vágtam rá idegesen.-A drága könyveimet ledobálták a polcról.
-Ez szörnyű.-nevetett Zayn.Már nem volt vizes,és más ruha volt rajta.Ezek szerint átöltözött.
-Igen az!Tudod te mennyit érnek azok a könyvek?-nagy levegőt vettem és legzőgyakorlatot végeztem,hogy megnyugodjak.
-Jó is ,hogy mondod hozzuk ki a könyveket is!-Louis.
-A nénikédet.-vágtam a fejéhez.
-Az én nénikém a te nénikéd is.-figyelmeztetett.
-Tudom.-morgolódtam.
-Akkor miért szídod?-fonta össze a karjait mellkasán.
-Fúúúúúúú .-idegeskedtem,erre idejött  Fufu a macskánk és a lábamhoz dörgölőzött.-Jaj de jó még  te is ide szőrözöl .-mérgelődtem tovább majd felemeltem a macskát.-Na szóval, a könyveimet hagyjátok.!-néztem körbe mire Louis nagyot sóhajtott és bement a házba és kihozott pár mesekönyvet.Amik nem az enyémek legnagyobb szerencséjére.
-Már csak azok a babzsákok kellenek amire rűá tudunk ülni és mesedélutánt tudunk tartani.-emelte fel az ujját Liam.
Elszaladtak a fiúk azokért az izékért és oda raktál az ÉN polcom elé.
-Már csak a hálózsákok kellenek és el kell döntenünk,hogy ki melyik sátorban alszik.-Louis.





Hát őő remélem,hogy tetszett a feji...10 komi legyen meg.
1.) Melyik rész tetszett a FEJEZETBŐL?
2.)Nevettél ezen?
3.)100.000 oldalmegjelenítésnél szeretnél valami különlegeset?Ha igen mi legyen az?
4.)Kedvenc szereplőd?
5.)Hány éves vagy?


































10 megjegyzés:

  1. 1.) az egész :D
    2.) ahha, de mennyire :D
    3.) igen, de nemtudom mi legyen az :)
    4.) mindegyik :D nincs kedvenc, mindet szeretem :D
    5.) 15 :)
    Zsanett

    VálaszTörlés
  2. 1.) Melyik rész tetszett a FEJEZETBŐL?-Daisy Harry konyhában.XD
    2.)Nevettél ezen?-ühüm:D
    3.)100.000 oldalmegjelenítésnél szeretnél valami különlegeset?Ha igen mi legyen az?-Hmm,nekem mindegy:D
    4.)Kedvenc szereplőd?-Ellie,Louis.
    5.)Hány éves vagy?-100 :P:D

    VálaszTörlés
  3. Szia! :D
    1.)"-Niall.-léptem be a szobámba.-Nem fogod elhinni,hogy mit láttam.
    -Párzó teheneket az udvaron?-nézett fel rám." ez honnan jött?? xdd
    2.) Nincs olyan rész ezen a blogon amin ne nevettem volna.:P
    3.) Igen, nem tudom talán dupla fejezetet! :DD
    4.)kutya évben 91!! ;) Amúgy 13 :DD
    Egyéb megjegyzés: Imádom a blogodat, a poénokat egyedül találod ki?? Fenomenálisak! :D Jaj, ugye Harry & Daisy összejönnek?! ugye, ugye??? *-* Niall & Ellie olyan nagyon aranyosak!!! <3 <3

    VálaszTörlés
  4. 1.)Az egész tetszett!:DD
    2.)Persze:D
    3.)Mindegy csak valami legyen:D
    4.)Nincs kedvencem mindet szeressem!:)
    5.)15

    VálaszTörlés
  5. 1.) Melyik rész tetszett a FEJEZETBŐL? Daisy és Harry a konyhában:DDhát az annyira jo voolt,hogy 3-szor is visszaolvastam:D
    2.)Nevettél ezen? igeen:)
    3.)100.000 oldalmegjelenítésnél szeretnél valami különlegeset?Ha igen mi legyen az? nem tudom valamit Niallel és Ellievel:)
    4.)Kedvenc szereplőd? nincs kedvenc..mindenkit szeretek:))
    5.)Hány éves vagy?15

    VálaszTörlés
  6. 1.) Melyik rész tetszett a FEJEZETBŐL? amikor elkezdtek kint pakolászni :D
    2.)Nevettél ezen? szokásosa. :D
    3.)100.000 oldalmegjelenítésnél szeretnél valami különlegeset?Ha igen mi legyen az? dupla részt*-*
    4.)Kedvenc szereplőd? Niall <3
    5.)Hány éves vagy? 14

    VálaszTörlés
  7. 1.) Párzó tehenek az udvaron rész!
    2.)Persze,mint mindig!!
    3.)Szerintem extra hosszú fejezet!!
    4.)Liam,Niall,Ellie
    5.)13

    VálaszTörlés
  8. 1, az egész
    2, igen
    3, nem szeretnék különlegeset
    4, zayn
    5, 14

    VálaszTörlés
  9. 1 Az egész tetszett.
    2 Igen
    3 mondjuk lehetne egy extra hosszú rész.
    4 Niall és Ellie
    5 13 :)

    VálaszTörlés
  10. 1Az egészet imádtam...
    2nagyon
    3igen valami különleges és hosszú
    4Ellie és Niall
    514:)

    VálaszTörlés