Tomlinson Sisters.15.fejezet.~

15.fejezet.


-A kulturálatlan disznaja!-fordult felénk egy idős néni.-Ilyen csúnyán beszélni.-pirított Louisra és nagyon csúnyán nézett rá.-Hány éves maga,hogy ilyen trágár kifejezéseket használ?A 12 éves kis unokám is szebben beszél.-mondta idegesen a néni és elment.
-Máskor ne káromkodj.-mondtam neki én is.
-De hát nagyon hideg volt.-nyávogott.-Még mindig az.!
[..]
Otthon raktunk egy borogatást a fejemre.Nagyon csúnyán belilult.
-Kérsz egy gyógypuszit?-fordult felém Niall a konyhában.
-Ha kapok.-léptem mellé,mire ő nyomott a arcomra egy nagy puszit.-Most már tökéletesen jól vagyok.-nevettem fel.
-Kész a túrós gombóc!-kiáltotta Daisy.
Soha nem értettem őt.Egyszer azt mondja,hogy utál főzni,egyszer meg csak túros gombócot készít egy hadseregnyit ráadásul.
-Ne kiabálj itt állunk melletted.-fogta be Niall a fülét.-De abból a gombócból adhatsz,.-csillantak fel a szemei.
-Állj!-emelte fel Daisy a kezét.-Először tálalok,majd utána együtt eszünk!Addig menjetek valahova,majd szólok!-parancsolt.
-Ahj de már éhes vagyok.-nyávogott Niall.
-Így jártál!-Daisy.-Kiféle.-lökte meg.
-Jó megyek.-mondta elszontyolodva.
Kimentünk a konyhából Daisyt egyedül hagyva .Felmentünk a Daisyvel közös szobámba és leültünk az ágyra.
-Annyira éhes pocak.-törte meg a csöndet Niall.-Nem akarod simogatni?
-Nem nem akarom.-húztam össze a szemöldökömet.
-Ahj...-szenvedett,majd hirtelen rám nézett és elvigyorodott.-Ellie..-mondta ki édesen a nevemet majd közelebb hajolt és megcsókolt.
Szájunk érzéki táncot járt a másikéval.
Ez a  fiú irtó jól csókol.-állapítottam meg magamban.
Mikor elhúzódott tőlem csak rám vigyorgott.Én próbáltam egyenletesen lélegezni,de nem nagyon sikerült.
-Hmm..ez jó volt.-villantotta ki fog szabályzóját és derekamnál fogva közelebb húzott magához.
-Azt hiszem én elájulok.-lélegeztem mélyeket.
-Miért?Olyan rosszul csókolok?-érdeklődött a vállamra támasztva buksiját.
-Nem,éppen az ellenkezője.-sóhajtottam egy hatalmasat.
-Ó.-kerekítette ajkával.
-Lehet jönni enni!-kiáltott Daisy.
-Na végre.-pattant fel Niall és szaladt ki az ajtón.
Én még kicsit kómásan de felálltam és utána mentem.
Lent összegyűltünk és megvacsoráztunk.
-Ez finom lett,kislány.-vigyorgott Zayn Daisyre.
-Tudom!-vágta rá Daisy.
Niall betolt vagy 8-9 gombócot.Soha nem értettem,hogy hogy fér bele ennyi étel.
-Jaj ennék még,de most tele vagyok.-pacskolta meg Niall a pocakját.-Pocak most jól van.-kezdte el simogatni .
[..]
-Menjünk mi is!-durcizott Niall.
-Mondtam,hogy menjél ha szeretnél.-válaszoltam nyugodtan.
-De én veled akarok menni.-nyavajgott.
-De Niall,én már ezerszer voltam állatkertben!-vágtam rá.-Nem akarok oda menni.
-Ahj.-szomorodott el majd leült mellém az ágyra.
-Most akkor ki is megy állatkertbe?-nézett fel  Daisy a laptopjából.
-Én nem.-válaszoltam nyugodtan.
-Bejöhetek?-dugta be a fejét Harry a szobába.-Daisy beszélhetnénk négy szem közt?-kérdezte majd ránk nézett.
-A házasokat inkább nem küldöm ki.Megyek 2 perc.-válaszolt Harry kérésére Daisy,majd gépelt még valamit és laptopja tetejét lecsukva felpattant,és távozott.
-Vajon mit beszélnek?-fordultam Niall felé,aki csak vállat rántott.
Fél óra elteltével Daisy még mindig nem tért vissza,így úgy döntöttem,hogy utána nézek testvéremnek.
Elindultam lefelé a lépcsőn,de mikor bekukkantottam a konyhába furcsa meglepetésben volt részem.Elkönyveltem magamban a láttakat és vigyorogva vittem a hírt Niallnek.



OLVASSAD EL!!--->>



Remélem,hogy tetszett ^^ 10 komi meglesz?*-*Annyira boldog lennél
HA NÉVTELENÜL KOM IZÓL KÉRLEK,TÜNTESD FEL A NEVDET ÉS KOMIZZ IS LÉCCI MERT NAGYON FONTOS LENNE!Ha meglesz a 100.000 oldalmegjelenítés akkor azt hiszem el fogok ájulni majd ha magamhoz tértem örömtáncot járni!Milyen szép is lenne ha meglenne a 100.000 olsdalmegjelenítés és 70(!) rendszeres olvasó:)) Twitteről is lehetsz rendszeres!Őő akkor még egy kis közlemény!Írtam egy novellát azt az előző bejegyzésben találjátok arra is lehet írni komit akár névtelenül!:)






11 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett:D :3 POCAK,fuu :@ XDD:D

    VálaszTörlés
  2. Whá de jó lett imádom *-* gyorsan kövit... Zsófi

    VálaszTörlés
  3. very good :D naon jó várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett most kiváncsivá tettél mit csináltak Harry-ék?:DD

    VálaszTörlés
  5. nagyon jóóóóó

    VálaszTörlés
  6. Nagyon nagyon jó lett!! Kövit gyorsaan!!

    VálaszTörlés
  7. nagyon jó :D imádom <3 kövit /Tamara/

    VálaszTörlés
  8. Meglepetés a blogunkon! ;) http://ourheartscards.blogspot.hu/ Remélem örülsz neki!! :)

    VálaszTörlés
  9. Hú ez olyan jó lett imádom o_O kövit gyorsan
    Kitti ;D

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó :) nagyon tetszik :D Niall és Ellie annyira aranyosak benne :) kövit :)/Eszti :)/

    VálaszTörlés