Tomlinson Sisters.17.fejezet.~

17.fejezet.~

-Muszáj nekem is sátoroznom?-nyafiztam.
-Igen!-vágta rá Niall.-Veled akarok aludni.-csillantak fel a szemei.
-Na,de álljon meg a menet.-emelte magasba Louis mutató ujját.-Együtt alvásról nem volt szó!Azt lenyeltem,hogy nyáladoztok,de együtt alvás..nonononoo.
-Öhm..én nem úgy gondoltam.-vakarta meg Niall a fejét.-Mármint..nem akartam OLYAT.
Harry önkéntelenül is felnevetett.
-Ne röhögj!Nem én tepertem le Daisyt a konyha közepén.-vágta oda Niall.
-Szép is lett volna,hiszen akkor a vejed már dobott volna.-röhögött rám nézve Harry.
-Na jó!-hagytam rájuk és felmentem a szobámba.Annyira üres volt minden.Szegény könyves polcom.Fogtam és felkaptam az egyik könyvemet és visszamentem közéjük.
Leültem abba a bizonyos mese sarokba olvasni.Egyszer csak arra eszméltem,hogy mindenki körülöttem ül és néznek.
-Öhm..ti mit bámultok?-érdeklődtem zavartan.
-Téged szépségem.-fogta meg Niall a kezemet.
-Őőő..oké.-pislogtam nagyokat.-De mi olyan érdekes?
-Olvasol nekünk hangosan?-nézett rám Liam mint valami fogyatékos.
-Nem,mi vagyok én?Óvonő?-fintorogtam.
-Naaaa...lécci,lécci.-Niall.
-Ahj istenem de csak most az egyszer.-húztam össze a szememet,majd a könyvbe néztem és olvasni kezdtem.Mire befejeztem a hangos olvasást már este lett,Louis kihozta a hálózsákokat és elosztottuk a sátrakat.
Én Niallel és Liammel kerültem egy sátorba.Legeslegnagyobb örömömre.
Mindenki lefürdött a házba majd még kicsit kiültünk közösen a kertben a babzsákokra ,majd elmentünk aludni.Természetesen a fiúk nem akartak aludni így én sem tudtam.
Török ülésben ültem magam elé meredve,mikor egyszer csak Liam felkiáltott.
-Vidd innen.-húzódott a sátor egyik végébe,mivel Niall egy kanalat tartott felé.
-De finom a puding kostold meg.-nevetett Niall idétlenül.Én csak nagyot sóhajtottam és néztem a kis játékukat.
Egy jó negyed óráig még szórakoztatták egymást.El tudom képzelni mit hallhattak a többiek mert igen fura hangokat adtak ki magukból,néhányszor még én is nevettem.
-Nem lehetne kicsit halkabban párosodni?Valaki aludna.-rántotta ki Zayn a sátor ajtaját majd vissza.
-Párosodni?-tárultak ki a pupilláim.
-Párosodhatunk.-húzogatta Niall a szemöldökét.
-Akkor én távozom.-nyíltak tágra Liam szemei is.
-Haveeer.-tette Niall Liam vállára a kezét.-Maradhatsz,hárman jobb abuli.
-Szerintem elég volt a perverzkedésből mára.-húztam el a számat.
-Naa,most miért?-lett csalódott Niall hangja.-Tuti,hogy élveznéd.
-Ja,biztos!-vágtam rá.-Nem akarunk aludni?
-De,de aludhatunk.-vigyorodott el,majd leoltotta a kisvillanyt.
[..]
Reggel arra ébredtem,hogy senki nincsen már a sátrunkban csak én.
Kimásztam és körülnéztem,senki sehol.így bementem a házba,ekkor megleltem mindenkit a konyhában.
-Hogy eltűntetek!-húztam össze a szemöldökömet.
-Nem akartunk felkelteni Csipkejózsika.-vigyorgott rám Louis.
-Ja köszi.-rántottam vállat majd leültem.
-Hol van Liam?-nézett körbe Louis.-Nem rég még itt volt.
-Elment,Daniellel van találkája.-csapta össze tenyereit Zayn.-El tudom képzelni mi lesz ott.-húzogatta szemöldökét,gondolom beindult a perverz fantáziája,hát nem csak neki.
-Lesz majd ott ki,be,ki,be csissz csissz,csussz.-röhögött Harry.
-Jaj nagyon vicces a konyhánkban is lett tegnap majdnem ki,be,ki,be,csissz,csussz.-mosolyogtam gúnyosan.
-Az más.-mondta Harry,Daisyre néztem aki csöndben irult pirult.
[..]
Ez a nap unalmasan telt,csak este jött egy kis izgalom.
Liam lépett be a nappaliba,úgy nézett ki mint akit most mosott ki egy mosógép.
-Mi a baj haver?Borzalmasan festesz.-lépett mellé Louis és helyezte kezét a vállára.



Remélem ,hogy tetszett eza  feji ^^ :d Jöhetnek a komik remélem,hogy a 10 komi meglesz és szavazzatok oldalt,és rendszeres olvasóknak is örülnék:))



11 megjegyzés:

  1. olyan jókat írsz hogyaz hihetetlen.:dd♥
    kööövit.!♥♥

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett...XD

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon jó lett gyorsan kövit!!!! :D <3
    Puszii Lorii<3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon nagyon jó lett!!! Ügyii vagy!!!

    VálaszTörlés
  5. ohh Ellie miért utasította le a kis perverzeket xdd am nagyon jó kövit!! :)

    VálaszTörlés
  6. -Lesz majd ott ki,be,ki,be csissz csissz,csussz.-röhögött Harry.
    -Jaj nagyon vicces a konyhánkban is lett tegnap majdnem ki,be,ki,be,csissz,csussz.-mosolyogtam gúnyosan.
    meghaltam:DDDDDD

    VálaszTörlés
  7. Nagyon nagyon jó lett..<3 kövit <3

    VálaszTörlés
  8. Fantasztikus ez a blog :D egyre jobb és jobb :D nagyon sokat szakadtam ezen a fejin x'D Niall a kis perverz <3 :D

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszett főleg Niall <3 gyorsan kövit ..

    VálaszTörlés
  10. no comment..
    egyszerűen imádoom :DD

    VálaszTörlés