Tomlinson sisters 19.fejezet.~


19.fejezet.


*1 év múlva*


Azt hiszem az életünk fenekestül felfordúlt mióta összejöttünk ezekkel a helyes fiúkkal,azért beszélek többesszámban hiszem ott van Daisy is,akinek ugya Harry Styles majdnem jó 11 hónapja a barátja,nekem pedig Niall Horan.
Ez a felfordulás körülöttünk nem csak ezek a fiúk jelentették.Én például nagyon megváltoztam,mostmár jobban vonz egy csinos kis cipő és egy jó házibuli mint egy Shakespeares könyv.Azt mondják,hogy aki sokat olvas az okosabb lesz,akkor én nagyon okos lehetek már.
Ez a kisebb változás ez alatt a röpke év alatt következett be.Egyszer csak azon kaptam magamat,hogy én hívom el Daisyt vásárolni a plázába,nem pedig fordítva,ráadásul még örömömet is lelem a ruhásboltok között.Kijelenthetem,hogy a kis Ellie Tomlinson felnőtt.
Ez a mondat filmbe illő volt,tudom,tudom.
Nagy levegőt vettem ,majd tükörbe néztem,elég csinos vagyok azt hiszem.
-Ellie,mehetünk?-kiáltott Daisy a földszintről,én gyorsan felkaptam a bőröndömet.
-Megyek már persze.-válaszoltam és letipegtem a lépcsőn.
-Milyen csinos vagy te is Ellie.-mosolygott rám anyu.Hát igen anyu rájött,hogy túl sokat volt távol tőlünk,így egy olyan állást vállalt amit otthon is végezhet.
-Ne vigyelek ki titeket a reptérre?-anyu.
-Jó lenne.-mondta Daisy.
-Akkor indulás lányok.-mutatott anyu az ajtó felé,mid a ketten kimentünk rajta és beültünk a kocsiba,és elindultunk a reptérre.
Most fognak megérkezni a skacok Franciaországból és én Nillel egyből repülök Mullingarba a családjához,Daisy meg megy Harryékhez egy hétre,vagy mit tudom én mennyi időre a többiek pedig haza,vagyis Liam Wolwerhamptonba,Zayn Bradfordba és Louis meg hát ide haza,anyuhoz.
Mikor odaértünk a reptérre kipattantunk a kocsiból,a fiúk elvileg valami magán géppel érkeznek.
Elindultunk 3man körülnézni a reptéren,én vettem Niallnek egy kis fornettit,hiszen tudom úgy is éhes lesz.
Várakoztunk még egy jó 20 percet mikor bejelentették,hogy a One Direction magán gépe megérkezett.Vagy 500 lány sikított fel egyszerre.
-Még mindig nem bírom megszokni,hogy ezek a pasimért sikítoznak.-fionta karba mellén kezeit Daisy.
-Akkor szokd meg .-válaszoltam váll rántva.
-Olyan nehéz a bőröndöm.-nyávogott Daisy,igen még mindig ő a nyafisabb.
-Azonnal itt lesz Harry kislányom majd ő húzza neked.-mosolygott rá anyu.
-Óó remek ötlet.-Daisy.
Ekkor megláttuk szembe jönni a fiúkánkat.Mindegyiken napszemüveg volt és a szél lebegtette a hajukat,mint valami Loreal reklámban.
Mikor ideértek hozzánk elmosolyodtak,és egyszerre vették le a szemüvegüket és akasztották zsebükbe.
-Ez meg volt beszélve,igaz?-kérdeztem kuncogva.
-Igen.-vágták rá egyszerre.
-Ez is igaz?-Dasy.
-Nem.-válaszoltak megint egyszerre.
-És ez?-kérdeztük egyszerre Daisyvel és anyuval.
-És ez megvolt beszélve?-egyszerre kérdezték.
-Na jó!-mondtuk egyszerre Daisyvel.
-Édesem úgy hiányoztál.-lépett mellém Niall és átölelt.
-Te is nekem.-öleltem vissza.-Vettem neked kaját.-nyomtam az orra alá.Niallnek felcsillantak a szemei.
-Látjátok?Ezért tartom.
-Héhhéé,a húgom még mindig nem kutya.-idegeskedett Louis.
-Hát persze,hogy nem hát persze.-Niall,majd rám nézett  és arcon pustzilt.
Harry is odament Daisyhez és megcsókolták egymást.
-Mehetünk husi cica?-kérdezte Niall rám nézve.
-Hol van cica?-kapta ide a fejét Harry.
-Otthon.-mondta Louis.
-De fasza.-Zayn.-Na én rohanok le fogom késni a gépet,és akkor a csatlakozást is és ott talizunk Perrievel.-mondta  majd felrakta azt a sexy napszemüveget és mindenkivel lepacsizott majd elment.
-Igaza van Zaynee-nek.-mondta Liam.-Én is megyek,nehogy anyukám aggódjon.-tette szívére a kezét,mindenki furán nézett rá.
-Anyukád?Max az a csaj akiről senki nem tud semmit mert nem mondod el nekünk.-tört ki Louis.
-Louis,már vagy 1000x elmondtam,hogy nincsen semmiféle csaj.-mondta nyugodtan Liam.
-Én is ezt mondanám kukamatyi.-Louis vigyorogva.
-Na jó!Sziasztok.-mondta Liam majd küldött egy puszit mindenkinek és elment ő is.
-Nekünk is menni kéne.-fogott kézen Niall.-Anyukám percre pontosan főzi a húslevesemet,szóval sziasztok.
Én is elköszöntem mindenkitől ,megöleltem anyut és Daisyt meg persze Louist és Niallel elindultunk.

[..]

Amint leszállt a gépünk Dublinban,hívtunk egy taxit aki elfurikázott minket Mullingarba.
Már teljesen beesteledett ,mire oda értünk.
-Jaj de elfáradtam.-sóhajtottam kínlódva.
-Ne aggódj,anyu húslevesétől mentem erőre kapsz.-emelte meg ujját Niall.
-Gondolom-nevettem el magamat.
Niallel kézenfogva léptünk fel a verendára.
A szőke kinyitotta az ajtót és illedelmesen behúzta mindkettőnk bőründjét.
-Megjöttünk.-kiáltotta.
-Édes kisfiam.-jött ki a nappaliból Maura,Niall anyukája és megölelte fiát,majd hozzám fordúlt.-Szia ellie.-ölelt meg engem is.-Milyen csinos vagy.
-Nagyon köszönöm.-mosolyogtam.
-Bobby gyere már megérkezett a fiad.-kiáltott Maura Niall apukájának.
Bobby kijött a szobából és ő is ölelésben részesítette fiát.
-Szervusz Ellie.-köszöntött engem is.
-Hello Bobby.-vigyorogtam rá.
-Kicsit késő van már de nem vagytok é...-kezdett bele Maura de Niall a szavába vágott.
-De anyu nagyon.-rázta a fejét,és a szívére tette kezét.-Pocak szörnyen éhes.Mondd,hogy csináltál húslevest.
-Csináltam.-borzolta össze Maura Niall haját.
-Isten vagy.-Niall,és be is szaladt a konyhába.
-Na és Ellie hogy vagy?-jött a kérdés Niall apukájától.
-Köszönöm jól.-nevettem.-Benőtt a fejem lágya.
-Valóban?Azt hittem eddig is te voltál a normális a családotokban.
-Igen az könnyen lehet.-bólogattam,majd én is bementem a konyhába.Niall már az asztalnál ült,jó,hogy nem előke volt rajta.Nagyon nevettem volna.
-Előkét nem kérsz?-ültem le mellé.Niall lenézően tekintett rám.
-Nem.-válaszolt durcásan.-Anyu gyorsabban.-parancsolt.-
-Kisfiam ezt a mikrónak mondd.-Maura.
-Mikró bazdmeg éhes vagyok.
-Niall,hogy beszélsz?Erre tanítottalak én?-szídta Maura.
-Ohh bocsáss meg anyuci.-lett szelíd Niall hangja mikor Maura elé rakta a húslevesét.
-Te drágám nem vagy éhes?-nézett rám.-Van spagetti is ha kérsz.
-Hát persze,hogy kér.-simitotta kezét Niall az enyémre.-Ugye,Ellie?
-Igen.-mondtam mosolyogva.-Ha lehet akkor kérek.
-Helyes.-mondta Niall és habzsolni kezdett.
-Lassabban egyél,mert még az orrodon jön ki,vagy megfulladsz.-dorgáltam Niallt.
-Jójó.-mondta majd szép lassan kezdett kanalazni.
Miutáén megvacsoráztunk,így este fél 9kor felmentünk Niall szobájába,ahol már meg volt csinálva az ágy,gondolom Maura műve.
-Mész előbb fürdeni?-nézett rám a szőke hercegem.
-Mehetek,de akkor fel képne hozni a bőröndöt,okos.-emeltem vállára a kezemet.
-Hozom is főnök asszony.-mondta és kiment az ajtón.2 perc múlva már fel is húrcolta a bőröndöt.
-Danke.-nevettem.
-Bitte.-válaszolt.
-Mióta vágod a németet?-érdeklődtem.
-Mióta a csajom egy ilyen kisokos azóta,nekem is fel kell mu7tatnom valamit.-kuncogott.
-Ja,jó.
-Na menjél fürcsizni.-vigyorgott és a fürdő felé mutatott.-Mondjuk ha szeretnéd elkísérhetlek.-húzogatta szemöldökét.
-Jaj de édes vagy,de köszi kihagyom.-kacsintottam,majd bementem a fürdőbe de előtte kiszedtem a bőröndömből a pizsomámat.
Gyorsan lefürödtem,felvettem a pizsimet és már mentem is ki.
-Jaj hercegnő,mi tartott fél óráig?-forgatta szemeit Niall,én csak vállat rántottam.
-Mintha te kevesebbet lennél bent,tudom én mit csinálsz te ott bent,először a tükör elé állsz és 10 prcig csak áradozol magadnajk,hogy miylen jó pasi vagy stb. majd nézegeted a péniszedet,aztán rájössz,hogy talán kicsit sietni kéne és elkezdesz fürdeni.-magyaráztam,Niall meg csak felhúzott szemöldökkel nézett rám.
-Öhm..-motyogta.-Ez fura.-mondta és már ment is a fürdőbe.
Én önelégülten leültem az ágyára és kapcsolgatni kezdtem a tv-t.Teljesen otthon éreztem magamat.
Niall egy jó 20 perc múlva kijött a fürdőből.
-Na?Megbizonyosodtál róla,hogy jó pasi vagy?-kuncogtam,mire ő idejött,hátradöntött az ágyon és rám feküdt.
-Mondd meg te.-vigyorodott el.-Te ,hogy gondolod?Jó pasi vagyok?
-Óó a legjobb.-válaszoltam.
-Szerencséd.-vigyorgott tovább majd megcsókolt végre.
Csókunk közben én átkaroltam Niall hátát és jobban magamhoz húztam,lábaimat derekára kulcsoltam és csókoltam tovább.Lihegve váltunk el egymástól,de igazából csak az ajkunk vált szét.
-Azt hiszem most kéne leállni.-motyogta az ajkamba.
-Lehet,hogy igazad van,de lehet,hogy nem.-válaszoltam.
-Jaj de kis huncut valaki.Látom szöveggel is készültél.-susogta halkan.
-Igen,készültem.Direkt ilyen kis lapokra írtam fel a szövegeket,nem?-simítottam végig a hátán egyik kezemmel.
-Ki tudja,vagy olyan kis huncut.-cirógatta meg az arcomat.
-Nem akarod te megtudni,hogy milyen huncut vagyok.-suttogtam a fülébe.
-És ha mégis?-húzogatta szemöldökét.
-Biztos meg akarod tudni?
-Igen.-kaptam választ.
-Áá nem hiszem.-húztam még az agyát.
-De,de nagyon is tudni akarom milyen kis huncut vagy.-mondta halkan ,és én egyszer csak megéreztem lábai közt dudorodó férfiasságát.
-Hajaj,.-sóhajtottam.-Nagyon rakoncátlan a kis barátunk ott lent.-célozgattam.
-Ez igaz.-vigyorgott Niall.-Nagyon is.Nem tehet róla,tudod nehéz kontrolálni,hogy ha ilyen vonzó személyiség van mellette.
-Hol van itt vonzó személyiség ?-néztem körül.
-Tudod te azt jól.-Niall.
-Igen?Tudom?-élveztem ezt a kis szójátékot.
-Na jó!Én nem bírom tovább.-csókolt meg hirtelen Niall majd lejjebb haladt és a nyakamat kezdte csókolgatni.Lassan lehúzta azt a parányi kis pizsama felsőt rólam majd folytatódott az éjszakánk.AMIT NEM FEJTEK KI;D



Naí itt a kövi feji :)) Remélem örültök és tetszett!Szeretnék minél több komit ^^

12 megjegyzés:

  1. wááááááááá de jó lett imádom *.* kövit gyorsan :D

    VálaszTörlés
  2. omg!IMÁDOM!Ügyes vagy nagyon! :D *.*

    VálaszTörlés
  3. imádom *-* nagyon jó lett:DDDDD

    VálaszTörlés
  4. Nagyon nagyon jóó lett!! Kövit gyorsan imááádom!! *_*

    VálaszTörlés
  5. grr:D nagyon jóóó!:$ köviit!!!

    VálaszTörlés
  6. OMG *-* pfuu ez ez remek lett!! Hamar kövit!!! *-*

    VálaszTörlés
  7. ez nagyon jó gr:$ KÖVIT!*-*

    VálaszTörlés
  8. "mikró bazdmeg éhes vagyok".. annyira jó! imádom.

    VálaszTörlés
  9. http://onedirectonenci.blogspot.hu/2012/08/1resz.html lécci írnál kritikát a blogomhoz?? Nekem nagyon tetszik a blogod eddig még csak a tomlinson sistert olvasom de nagyon tetszik!Annyira jó olvasni hogy tegnap hajnal 1 ig fent voltam hogy végigolvassam előre is köszi

    VálaszTörlés