Tomlinson sisters 21.fejezet.~


21.fejezet.


A boltban Niall megvette nekem azt a csinos cipőt amit kinéztem magamnak.
Olyan jól állt a lábamon,hogy az egyszerűen földöntúli volt.
Mikor kijöttünk az üzletből megszólalt a telefonom.Előkotortam a zsebemből és fel is vettem.
-Hallo.-szóltam bele.
-Ellie,képzeld el..-hallottam meg Louis zokogó hangját.
-Jézusom,történt valami?-rémültem meg teljesen.
-Mi a baj?-kérdezte Niall is.
-Me-Meghalt..-Louis.
-Ki halt meg?-nyitódtak nagyra a szemeim.
-Hát ,hát..nehéz ezt így elmondani.-szipogott.
-Ki halt meg?-rázogatta Niall a vállamat.
-Még én sem tudom.-fordultam felé.-LOUIS!-szóltam bele erélyesen a telefonba.-Nyögd már ki.
-Hát ez a Casandra!-nygte elfúló hangon.
-Ki az isten az a Casandra?-húztam fel a szemöldökömet.
-Hát Eduardo jegyese,és elvesztette.-sírt tovább.
-Hát te agyi beteg vagy.-válaszoltam.-Csak ezért hívtál?
-Nem elég ok?-szipogott még.
-Nem.-ráztam meg a fejemet.-Na szia Louis.-köszöntem és le is tettem a telefont.
-Na ki halt meg?
-Valami Casandra Eduardo jegyese.
-ÁÁáá az a kedvenc sorozatunk.-csillantak fel Niall szemei.-De,de meghalt Casandra?-borult ki.-Ezt nem hiszem el.Csúnya Maria,csúnya.-rázta a fejét.-Beszélnem kell Louissal-mondta és már tárcsázott is.
-Ti betegek vagytok.-ráztam meg a fejemet.-Nem megyóünk be enni valahova?-érdeklődtem mire Niall automatikusan indult meg egy Nando's felé.
Ott végig Louissal trécselt a telefonban.Én halál nyugodtan megebédeltem,Niall pedig félig meddig csak hiszen a Louissal való telefonbeszélgetése elhúzódott picikét.
-Letennéd már azt a telefont?-kérdeztem idegesen mikor már vagy fél órája beszélgettek bátyámmal.
-Jaaa,persze bocsi.-mondta majd elköszönt és lerakta.-Csak elmesélte a tegnapi és mai részt.Casandra..-kezdett volna bele de a szájára raktam a kezemet.
-Nem érdekel.-jelentettem ki.
-Ahj..-mondta.-Nem nézünk meg egy filmet?-húzogatta szemöldökét.
-Felőlem.-sóhajtottam,és elindultunk a mozi felé.
Valami akció filmre vett jegyet Niall amiben csak vér,vér ja és vér volt.Engem kicsit sem vonzott ez a film.Majdnem bealudtam a végére.
-Hát ez izgalmas volt!-jelentette ki Niall mikor kijöttünk a moziból.
-Ja,hát marhára,azt hittem elalszok.-sóhajtottam és ásítottam egyet színpadiasan.
-Olyan negatív vagy.-húzott magához Niall,majd megcsókolt.
-És ez téged zavar?-érdeklődtem.
-Kicsit sem.-húzogatta szemöldökét ,majd végül a derekamra csúsztatta a kezét és megint megcsókolt.
-Mi lenne ha bemennénk egy ruhaboltba és vennénk nekem szép,és új ruhákat?-vigyorodtam el mire Niall felnyögött.
-Jó,de csak a kedvedért vállalom be ezt a kínlódást.-forgatta szemeit.
-De édes vagy.-pacskoltam meg az arcát és megpusziltam.Ezek után berángattam egy ruha boltba ahol vettünk nekem 2 pólót,szerintem igenis jól álltak nekem.
Mikor kijöttünk a ruhaboltból kézen fogva sétálgattunk a plázában.
-Azt nézd.-mutatott Niall egy könyvesbolt felé.-Nem akarsz bemenni?
-Nem.-fintorogtam .
-Miért nem?
-Mert nem..azok könyvek,és és már réges régen nem olvasok könyveket.-magyaráztam.
-Akkor gyere be velem,biztos van ott egy könyv a One Direction éle történetéről,szeretem megvenni a friss számokat.-bólogatott és behúzott a boltba.
-Hmm..nagyon érdekes.-sétálgattam a könyvek között.ezeknek a nagy részét mind olvastam,szóval nem volt számomra egy nagy szám ez a könyvesbolt.Niall a sorok között szökdécselt és a Bibliáknál kereste azt a bizonyos könyvet.Mikor megtalálta egy kisfiús vigyort vett fel az arca és rám villantotta sexy mosolyát.
-Megvan.-kiáltotta örömében.
-PSSSSSSSSSSSSSSSSZZZZZZZZZZZZZZZZZZT.-szólták le az emberek.
-Elnézést.-suttogta.-Fizessünk és menjünk!-adta ki a parancsot majd a kasszához szökdécselt és kifizette a könyvet.Én megráztam a fejemet és mellé léptem.


Remélem örültök,hogy hoztam egy frisset!És azt is remélem,hogy tetszett:DDD Kérek 10-12 komit és jöhetnek a rendszeres olvasók is és növelhetjük az oldalmegjelenítések szűmát is.
1.)Tetszik az új kinézet?
2.) Mit gondoltál a feji elolvasása után?
3.) Nézz be ide is.------>>> http://loveandpopniall.blogspot.hu/ Másik blogom xd :D
4.) Egyéb megjegyzésed..:D

16 megjegyzés:

  1. 1.)Tetszik az új kinézet? - igen :)
    2.) Mit gondoltál a feji elolvasása után?-tetszett :DD
    3.) Nézz be ide is.------>>> http://loveandpopniall.blogspot.hu/ Másik blogom xd :D - alap,hogy benézek :)
    4.) Egyéb megjegyzésed..:D - Ellie és Niall aranyos párt alkotnak :)

    VálaszTörlés
  2. 1, igen
    2, nagyon jó kövít :)

    VálaszTörlés
  3. 1.imádom.
    2.alig várom a kövit! ;)
    3.alap h benézek.:))
    4.annyira aranyosak együtt/Ellie és Niall/ h elsírom magam ha valami romantikus rész van köztük:))

    VálaszTörlés
  4. 1,)igeeen
    2,)Nagyon tetszett...
    3,)Olvasom, azt is :))
    4,)Nagyon aranyosak együtt Niall-ék. :)

    VálaszTörlés
  5. 1) aha :)
    2) Ez is jó lett... mint mindig :)
    Várom a kövit! :D

    VálaszTörlés
  6. Csak megemlítem hogy egyszer írtam hogy meglepetés a blogomon, de látom azóta se nézted meg. Egy díj lenne a "meglepetés" de ha nem kell akkor....te tudod;) http://ourheartscards.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  7. 1.)Tetszik az új kinézet? igen:D
    2.) Mit gondoltál a feji elolvasása után? várom a kövit!:)
    3.) Nézz be ide is.------>>> http://loveandpopniall.blogspot.hu/ Másik blogom xd :D benézek mindig:DD
    4.) Egyéb megjegyzésed.: imádom ezt a blogot, tökjó 'romantikus' meg minden nagyon jó vároom már a köviit:)!

    VálaszTörlés
  8. KÖVETKEZŐ!:DD
    1.)Tetszik az új kinézet? rohadtúl(bocsi a kifejezésért!)
    2.) Mit gondoltál a feji elolvasása után? ez a csaj tök jól tud írni,ebből az egészből lehetne egy kis könyv:)
    3.) Nézz be ide is.------>>> http://loveandpopniall.blogspot.hu/ Másik blogom xd :D mindig benézek:))
    4.) Egyéb megjegyzésed.: imádom ezt a blogot, tökjó romantikus meg minden nagyon jó!

    VálaszTörlés
  9. jó lett a kövit!! *-*

    VálaszTörlés
  10. Már aznap elolvastam, hogy feltetted, de nem volt még időm komizni, szóval most pótolom. :)
    1) igen :)
    3) Jó, hogy kitetted. Azóta olvasom.
    4) Ez is jó rész lett. Várom a kövit! :D

    VálaszTörlés
  11. 1.) Igen!Nagyon :D
    2.) "Úristen!Ez rohadt jó!" idéztem :D
    3.) Meg lesz :D
    4.) Már régebben is olvastam a blogod de akkor csak 8 fejezet volt még, és elfelejtettem elmenteni a címét és elvesztettem :( de most megtaláltam és bepótoltam az olvasást!És imádom!! :D

    VálaszTörlés
  12. 1)igen nagyon!!
    2)imádom-és Lizit is
    3)nagyon jó
    4)ez is nagyon jó lett mint mindig várom a kövit!! :)csak igy tovább

    VálaszTörlés
  13. 1.)Nagyon is..
    2.)Mért nincsen még fent a kövi XD
    3.) Nézz be ide is.------>>> http://loveandpopniall.blogspot.hu/ Másik blogom xd :D..... már neki is álltam olvasni :D
    4.)Nagyon nagyon nagyon várom a kövi fejezetet.. :D S kérlek nézz be az enyémbe is :D http://onedirectionlovestor.blogspot.hu/
    http://1directionalldayallnight.blogspot.hu/
    köszike :))

    VálaszTörlés
  14. köviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit légyszi

    VálaszTörlés
  15. 1.)Tetszik az új kinézet?Igen :P
    2.) Mit gondoltál a feji elolvasása után?Imádom őket együtt <3
    3.) Nézz be ide is.------>>> http://loveandpopniall.blogspot.hu/ Másik blogom xd :D Perszeee :D :D
    4.) Egyéb megjegyzésed..:D
    mikor jön a köv i?? már nagyon régen nem volt új?!

    VálaszTörlés