Tomlinson Sisters.20.fejezet.~


20.fejezet.

Reggel simogatásra ébredtem.Nyüszörögve nyújtóztam egyet,majd kinyitottam a szememet.
-Jó reggelt,szépségem.-ölelt magához Niall.
-Szia.-mondtam vigyorogva.
-Remélem,jól aludtál.-hunyorgott rám.
-Tökéletesen.-nyomtam egy puszit az arcára.
-Akkor jó!-vágta rá.-Ne fogod elhinni,olyan dolgot fogok mondani.
-Na?
-Éhes vagyok.
-Ez természetes,mit nem fogok elhinni ezen?-húztam fel a szemöldökömet.
-Az agyamban jobban hangzott.-vakarta meg a fejét.
-A midben?-vigyorogtam rá,mire ő csúnyán nézett rám.
-Ez szörnyen gonosz volt.-állt fel mellőlem,ekkor kaptam észbe.Anyaszült meztelenek voltunk mind ketten.Niall halál nyugodtan flangált végig a szobán a szekrényéig ahonnan kikapott egy alsót és felvette,én figyeltem tevékenységét.Mikor teljesen felöltözött megszólaltam:
-Niall,nem akarsz adni valami ruhát a bőröndömből?-támasztottam meg a kezemmel fejemet,és oldalra fordultam.
-Na mi az?Csak nem szégyenlős valaki?-kuncogott.
-Nem,ilyenről szó sincs,csak messze van a bőrönd.-mondtam logikus magyarázatomat.
-Ezt te sem gondoltad komolyan.-fonta karba kezeit mellkasán.-Tudom,hogy nem mersz előttem meztelenül felállni,stb.-vigyorodotott el.
-Nem?-húztam fel a szemölödökömet.-Azt te csak hiszed.-mondtam és már fel is álltam.A bőrönömhöz mentem és kinyitottam,majd kiszedtem belőle ruhákat,aztán felöltöztem.
-Szóval nem merem?-fordultam felé.
-Te-tessék?-dadogott majd megrázta a fejét.-Micsoda?Mi?Mivan?-erre csak felnevettem,és odamentem hozzá.Nyakába fontam a karjaimat és megcsókoltam,Niall a derekamra helyezte kezét és végigsimított rajta.-Nem akarod elmondani,hogy mit mondtál?
-Nem,legközelebb ne stíröljél,hanem figyelj arra amit dumálok neked.-pacskoltam meg arcát.
-Én nem stíröltelek.-háborodott fel.
-Akkor?
-Én csak hát..na jó igazad van.Ezt nem magyarázom ki.
-Remek meglátás.
-Van egy remek ötletem!
-Mondd.-sóhajtottam nagyot.
-Menjünk reggelizni.-csillantajk fel a szemei és már itt sem volt.Kis lüke.
Megráztam a fejemet és Niall utűn mentem.
-Jó reggelt.-köszönt Maura,mikor leértem.
-Neked is.-ültem le Niall mellé.
Maura elénk rakott pirítóst és teát.Miután Niall rendesen megreggelizett,úgy döntöttünk,hogy meglátogatjuk az itteni plázát.


[..A plázában..]

-Olyan vonzó az a gyrosos.-sóhajtott nagyot Niall és nagyot szippantott a levegőből.
-Most reggeliztél.-szorítottam meg a kezét.
-Nem igez,az fél órája volt.-vágta rá.
-Jézusom!Niall Horan!Csináljunk egy képet.-sikkantott fel 2 lány akik éppen szembe jöttek velünk.Megforgattam a szememet és elengedtem Niall kezét,aki rám pillantott.
-Menjél fotozkodni.-löktem meg kicsit.
Niall elhúzta a száját és úgy nézett rám mikor visszaért a fotozkodásból.
-Ellie,én sajnálom,hogy..
-Jaj,ne szabadkozz!-fogtam kézen.-Inkább menjünk tovább.
-Nem haragszol rám?-érdeklődött,majd átkarolta a derekamat,és úgy mentünk tovább.
-Nem.Miért haragudnék?Tudom én,hogy ezzel jár a hírnév.-macska körmöztem a levegőben.-Amúgy meg megszoktam,hogy 2 percenként meg kell állni fotózkodni.-rántottam vállat.
-Akkor most megnyugodtam.-nyomott egy puszit az arcomra.-Amúgy ha valami tetszik akkor szóljál..
-Hidd el szólni fo..-kezdtem volne bele de hirtelen ,szinte arrébb löktem Niallt mert megláttam egy irtó csinos cipőt.-Az kell nekem.-mutattam a magassarkú cipőre.Niall mögöttem röhögcsélt.
-Hát menj be drágám,és próbáld fel.-fogta meg ismét a kezemet Niall.
-Gyere.-rántottam el,és behurcoltam a boltba.

Itt a friss ebből is jöhetnek a komik és úgy gondolom,hogy ennek a sztorinak is közeleg a vége.Nem akarom ezer fejezetesre írni..


12 megjegyzés:

  1. Ez is jó rész lett. Várom a kövit! :D
    U.i.: Én pedig örülnék ha sok fejezetből állna.

    VálaszTörlés
  2. ne hogy abba hagyd nagyon imádom *.*

    VálaszTörlés
  3. nee kérlek ne legyen rövid!! én imádom és nem szeretném ha vége lenne max ha tomlinson sisters 2 is lenne xddd am nagyon jó volt ez a rész is mint mindegyik :))

    VálaszTörlés
  4. neeee! kérlek imáádomm nagyon jóóó!*-*

    VálaszTörlés
  5. Ne hagyd abba mert IMÁDOM !!!*-*

    VálaszTörlés
  6. nagyon várom a kövit...<3 :DD siess :$$

    VálaszTörlés
  7. ezek nagyon nagyon jook várom a kövit és ne legyen rövid !!!! :D

    VálaszTörlés
  8. szerintem ne hagyd abba, mert ténleg eszméletlenül jól írsz!! Szerintem senki sem akarja, es örülnénk ha ezer fejezetes lenne! Igaz, hogy már annyoira nem is szeretem a oneDirection-t, de ez a történet akkor is lfoglalt, és szivesen olvasom. Ne hagy abba kérlek,...és nagyon izgatototan varom a következő részt. A 21.,22.,23.,..........50. stb.:D

    VálaszTörlés
  9. Szia!Ez nygon jó!Kérlek ne haygd abba!Ha abba haygod akkor emg legyen LH.!!!!!Mert csodálatosan írsz!Jobban mint bárki más!Pedig egyszerre olvvasok vyg 10 blogot!A tied a legjob!!!Kérlek ne hayg abba!

    A legnaygobb rajongód Mészáros Lili:P

    VálaszTörlés
  10. Fantörpikus.! :D Imádom. Gyorsan kövit ;D
    °Della°:)

    VálaszTörlés