Tomlinson Sisters 18.fejezet.~

18.fejezet.

-Nincs semmi baj.-mondta szomorkásan Liam,de látszott rajta,hogy tiltakozása ellenére is van valami vele.
-Én pedig Top Modell vagyok-vett fel egy pózt Louis.-Na nyögjed.
-Nem lényeges.-rázta meg a fejét.
-Ha nem mondod el két percen belül esküszöm teszek róla,hogy ma csak leves legyen vacsorára,és csak kanállal lehessen enni.-fenyegette Daisy.
-Ahj istenem,Daniellel szakítottunk...
-Oh.-kerekítette mindenki egyszerre ajkával.
-Jajj haver nagyon sajnálom.-ült le mellé Louis és ölelte meg.
-Olyan rendes vagy Louis.-ölelte vissza Liam .Vagy 5 percig így ölelkezhettek,mikor egyszer csak Harry is odament hozzájuk és ő is beszállt az ölelkezésbe,végül Zayn is és Niall is egy szendviccsel a kezében.
-Haver,ha a hajam vajas lesz..te nem eszel többé bablevest.-fenyegetőzött Zayn.
-Nyugi,a szendvicsbe kentem a vajat csodálatos precizitással,egy csepp sem lesz a hajadon.-nyugtatta Niall.
-Nagyon örülök,hogy ennyire szerettek,hogy mindenki engem ölelget,de emberek,máskor az aki volt ne itt eressze l ezt a galambot,mert kicsit csípős az illata.-szólalt meg Liam a másik 4 fiú alól.-Ja meg kicsit nehezek vagytok.
-Jaj haver,bocsi.-szálltak le róla.
-De ettől az öleléstől jobban lettél igaz?-Harry.
-Teljes mértékben.-vakarta meg a fejét.-Ki kente rám a vajat,Niall?
-ÉN?-Niall.-Nem igaz.Zayn volt.-mutatott rá és hirtelen hozzávágta a szendvicsét a fejének.
-Én mondtam,hogy ha a hajam vajas lesz,akkor te nem éled meg a holnapot.-indult meg Niall felé Zayn.
-Ellie,drágám.-rántott maga elé,én azt sem tudtam mit csináljak.-Védj meg a csúnya bácsitól.
-Nőj már fel,hány éves vagy?Úgy sem tesz benned kárt.
-Azt e csak hiszed,mivan ha belök abba a 2 kismedencébe ott kint?Hát mily lelki traumát okozna ez nekem?Évekig kéne pszihológushoz járnom.-magyarázta szakszövegét.
Jó duma.-röhögött Harry.-Már értem..-kuncogott.
-Mit?-Daisy.
-Áá nem lényeges,viszont Daisy nem jössz el velem így este kicsit mozizni?-mosolygott Daisyre Harry.
-De,mehetek.-pirult el Daisy.
-Szuper.-ugrott egyet Harry.-Akkor indulás.-és már el is emntek.
-Remek,gerlepár elvonult,viszont most Ellie menj onnan,vagy ha nem akkor kénytelen leszek benned is kárt tenni.
-Tegyél.-rántottam meg a vállamat.
Zayn megindult felém én meg autómatikusan bújtam Niall mögé.
-Látod?Mondtam én,hogy elmész.
-Ellie,mit tettél?-siránkozott Niall.-Szóval ennyit jelentek neked?-színészkedett.
-Dehogyis.-ráztam a fejemet.
-Ó Rómeó miért vagy te Rómeó?-fordult hirtelen Louis Liam felé aki kikerekedett szemekkel nézett rá.-Mondd már a szöveget.-suttogta neki.
-Ja,hogy is van?-Liam.-Áá megvan,óó Júlia miért vagy te Júlia?
-Mert apám ezt a nevet adta nekem.-dőlt be Louis színpadiasan Liam ölébe.
-Érteme egyenlő a nullával.-vakarta meg a fejét Zayn.-Na de azt hiszem megyek hajat mosni,de te .-mutatott Niallre.-Megbánod még.-suttogta hát borzongatóan,és felment az emeletre.
-Öhm..emberek,mivel ezen túl vagyunk,nem akarjátok vissza vinni a polcomat?-érdeklődtem csöndesen.
-Ellie,nem látod,hogy Júlia haldoklik?-nézett rám mérgesen Liam majd az ölébe fekvő Louisra.
-Hallod-e most szakítottál a barátnőddel és iylen felhőtlenül vidám vagy.-húztam össze a szemöldökömet.-Hogy csinálod?
-Áá köszi,hogy emlékeztettél,kezdett egy kicsit jobb kedvem lenni,erre te emlékeztet.-dőlt hátra a kanapén.
-Bocsi,én nem akartam.
-Nem,semmi baj!-vágta rá.-Viszont vidítsatok fel.
-Mi?-kezdett el rángatózni Louis Liam ölében.-Szakítani akarsz Rómeó?Ne tedd ezt,esküszöm legközelebbi alkalomnál védekezünk,és nem lesz több gyerek.
-Őőő oké.-Liam.
-Akkor nem szuakítunk édes?-ült bele rendesen Louis Liam ölébe és karjait a nyakába fonta.
-Nem.-rázta rémülten Liam a fejét.-És akkor azt mondod ,hogy nem vagy buzi.
-Nem is.-röhögött Louis,majd kiszállt Liam öléből.






Na hoztam ebből is egy kis frisset erre a szép csütörtök délutánra ^^ És kérek SOK -sok komit!Remélem,hogy tetszett itt egy kép:D



8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó az egész blog!:) Imádom:) Minnél hamarabb kövi részt:D
    •Delle• :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett kövit gyorsan..<3 Kitti<3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon jó lett siess a kövivel!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jólett*---* Siess a kövivel:DD
    xx Nao

    VálaszTörlés
  5. Szia! Most találtam rá erre az új történetre... Mindegyik történetedet olvastam már ami ezen a címen van és mindegyiket imádtam. Szerintem jó öltet volt, hogy most úgy fogsz írni, hogy a Tomlinson csajok szemszögéből. :D
    Várom a kövi részt! :)

    VálaszTörlés