Little Horan/3~ Chapter 5.

Sziasztok! Már itt is a friss. A blogverseny eredményei lassan kerülnek ki. Nyertesek listája oldalt lesz megtalálható. 
Remélem, ehhez a fejezethez méltattok komizni...



   Amikor hazaértünk a strandról mindenki lepakolt a saját szobájában. Az emeletről meglehetősen furcsa hangokat lehetett hallani, majd egy halk puffanást a homokon. Azonnal megiramodtam az emeletre. Hanna szobájából jött az eszeveszett csapkodás, és dobálás. Kopogás nélkül nyitottam be, éppen amikor egy póló repült ki az ablakon. 
- Elmondanád, hogy mégis mi a fenét művelsz? – kértem számon barátnőmet, aki még mindig szorgosan dobálta ki az ablakon Blake holmijait.
- Megszabadulok a felesleges cuccoktól – felelt hadarva, majd folytatta eddig szorgos műveletét. Alig várom, hogy Blake megérkezzen, és kiakadjon, hogy mi történt becses dolgaival. Még nekiesik Niallnek, mert Hanna kidobálta a ruháját. Tőle kitelik.  


*~*~*


- Szép jó reggelt! - léptem be a konyhába. Egyenesen a konyhapulthoz mentem, és kivettem onnan a mogyorókrémet, majd a hűtőből kivettem a kechupot, és vágtam egy szelet kenyeret.  Leültem a lányok közé az asztalhoz, ugyanis a fiúk még nagyban aludtak, mert eléggé mozgalmas esténk volt. Na, ne tessék félre érteni, nem a perverzkedésre gondolok, hanem valami teljesen másra. Blake besurrant a cuccaiért. Hanna meghallotta, és le akarta ütni egy cipővel, azonban Blake gyorsabb volt. Mihelyt meglátta, hogy nincsenek a helyén a dolgai, már el is sietett. Hallottam még, amikor idegesen szitkozódni kezd Hanna emeleti ablaka alatt. Akkor találta meg a kellékeit valószínűleg.  Megnéztem volna azt a bamba, csúnya fejét, amikor rálel az ablakon kivágott dolgokra. Mulatságos látvány lehetett.
- Megkérdezhetem, hogy mit csinálsz? – húzta fel szemöldökét Hanna, s úgy méregetett engem. Nem értettem, hogy mi baja van most. Sosem látott még embert, aki mogyorókrémes kenyérre ketchupot nyom, majd müzlit szór rá, és úgy eszi meg? Ebben mi a meglepő? Ki kell próbálni új dolgokat.
- Hogy tudod lenyelni azt az ocsmányságot? – szörnyülködött Cassie is. 
- Szerintem finom – rántottam vállat, majd folytattam a csöndes táplálkozást. Cassie, és Hanna megütközve tekintettek rám. Mintha valami bolond lennék.
- Szerintem menj el orvoshoz. Ilyen kombinációt, még maga Niall sem enne meg – közölte csendesen Hanna.
- Nem? Én megetetem vele, amint felébred – jelentettem ki. Ezután a lányok csöndben várták, míg befejezem különleges reggelimet. 
Alig telt el pár perc három fiú totyogott be a konyhába. Fáradtan lehuppantak egy-egy székre, és az asztalra könyököltek. Niall, Liam, és Zayn pontosan egyszerre ugyanolyan fáradt szemekkel néztek fel ránk. Ezeknek meg mi bajuk? Nem is aludtak keveset, sőt, vagy hatszor többet, mint én.
- Niall – fordult Hanna Niallhoz, mire Niallnek felcsillantak kék szemei.
- Tessék? 
- A húgod azt állítja, hogy azaz undormány, amit éppen eszik finom. Megtennéd, hogy megállapítod?
- Mit eszel? – fordult felém fintorogva Niall.
- Kenyeret mogyorókrémmel, ketchuppal és müzlivel.
- Fúj – kiáltott fel egyszerre Zayn, és Liam.
- Hagyjatok már – mondtam, amikor lenyeltem az utolsó falatot, ezután sértődötten hátradőltem a székemen. – Nekem ízlett. Törődjetek bele.
- Biztos, hogy nem fogok olyat enni, mint Ő – rázta hevesen a fejét Niall.
- Bár fogadtam volna veled – húzta el a száját Hanna.
- Remek, téma lezárva – morogtam halkan. – És mit csinálunk ma?
- Jelentem! Ma egész nap tévézni fogok! – emelkedett fel Zayn a székről, majd Cassie mellé sétált és megragadta a kezét. – Gyere – húzta maga után.
- Ez azt jelenti, hogy ma egész nap aludni fogunk? – érdeklődtem. Hm, nem haragudnék meg érte. Most, hogy így belegondolok, jól esne egy kis szunyókálás.

15 megjegyzés:

  1. Csak én vettem észre, vagy tényleg egyre rövidebbek lesznek a részek? Azt hittem a végén Lizzie tényleg valami perverzre gondol, de ha nem hát nem.:D Jó lett! :) xoxo Patricia F.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igen, a részek rövidülnek, sajnálom. A következőt majd hosszabbra, és tartalmilag dúsabbra írom.
      Köszönöm!
      Ölel,
      L.T.P.~

      Törlés
  2. Patricia jól vetted észre! Rövidebbek, összecsapottak és látszik, hogy már nem élvezi ezt... És kiírásod, hogy "Remélem méltóztadtok írni...".. Nem vagy olyan jó író, hogy ilyen nagy pofád legyen :)))))))))

    VálaszTörlés
  3. Drága Névtelen! ( Tudod a drága megszólítás a köszönés egy formája becses anyanyelvünkön, ami neked, - mint látom - nem igazán megy.
    Köszönöm a szemrehányást, jól esett. Okoztál két perc sokkot, de az első másodperc a sokkhatásom alatt az az volt, hogy NÉVTELENÜL mondod, hogy nem vagyok jó író. Lehet, de pont leszarom egy névtelen véleményét. Hogy miért? Mert nem meri felvállalni, hogy Ő mit tud. Kérlek, mutasd meg, TE miként fogalmazol, írsz, és mondd el, hány órát dolgozol egy részre a blogodban, (ha egyáltalán van blogod).
    A sokkhatásom második pillanata az az volt, hogy a gondolataim közé röppent egy meglehetősen okos feltevés. HA NEM TETSZIK AMIT CSINÁLOK, MIÉRT OLVASOD?! MINEK NYITOD MEG? MINEK ÍROD LE A NEGATÍV VÉLEMÉNYEDET?! Neked jól esne, ha odamennék a blogodba, és odaírnám, mennyire összecsapott, és látszik, hogy unod?! Szerintem Te is hasonlóan éreznél, mint én. Te is azt gondolnád, hogy "mit pofázik egy névtelen?" Ugye? Remélem elgondolkozol ki a nagyképű, és ki tud rendes hangnemben megválaszolni egy utálkozó kommentárt.
    Ölel,
    L.T.P.~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. SZIA!!!!!!!!!!!!!
      Eddig imádtam a részeidet, mind a 3 évadot RÖPKE EGY NAP ALATT OLVASTAM EL. Az Alone blogodra fel is vagyok iratkozva, mivel abba a blogba mindent beleadsz, látszik, hogy élvezed. De ami nem megy, nem kell erőltetni. A részeid már nagyon össze vannak csapva és nem is nagyon élvezetes az olvasása.
      Miért névtelen? Mert nincs blogspotom, mert nem akarok. Igen, névtelenül írok, volt, hogy pozítiv véleményt, most negatívat. Te azt várod, hogy írjunk és én le is írtam amit gondoltam.
      Második észrevételem ha már itt tartunk, hogy egyre nagyképűbb vagy! A Brothers Life, Love And Pop, Testemben a Lelked, Little Diamond(Imádtam a mai napig a kedvenc blogom!!!!!) blogodat végig olvastam, de innentől nem fogom ezt olvasni, hogy miért? Mert már nem is válaszolsz a komikra, hogy köszi vagy valami. Amíg mi vesszük a fáradtságot, hogy írunk, addig te leszarod, hogy visszaírj és teljesen elvette az eszed a blogger! Igen, kb. mindegyik blogodon van vagy 70 feliratkozód, de ez engem nem érdekel és ha utálni fognak akkor is leírtam a véleményem. Szerintem kicsit fogd vissza magad és ha nem akarod, nem írsz részt, ha fáradt vagy, alszol.. stb. Remélem innentől megfogadod a tanácsom és nem leszel nagyképű, nem vagy te olyan hú de jó, mert van nálad 1000x jobb író, csak azokat még nem ismerik.
      Nem utálkozó, őszinte kommentár.
      Üdv, Bea.

      Törlés
    2. Szia! (ismét.)
      Kezdjük az elején. Én nagyon örülök neki, hogy elolvastad a blogjaimat, tényleg, meglepett ez a fordulat, hogy olvasod/olvastad. Ugyanakkor egy valamit nem értek; Miből gondolod, hogy leszarom a megjegyzéseiteket? Nagyon örülök, ha valaki ír nekem, de ezentúl majd válaszolok, jó? :) Mint látod, most is vettem a fáradtságot, és visszaírtam neked - Most is azt teszem. -

      Tudod az előző megjegyzésed csöpögött a gúnytól, és ez idegesített fel a leginkább. Nem is az, hogy azt mondtad, össze van csapva, meg, hogy igénytelen a munkám, nem, hanem a gúny. A ":)))))))))" befejezése a kommentárodnak.
      Hányszor mondjam még el, hogy nem vagyok nagyképű? Kérlek, jelölj be facebookon, ismerj meg, és utána ítélj el. Köszönöm.
      Ki mondta, hogy olyan hű, de jó író vagyok? Senki, oké, és nem is tartom magamat annak. Tudod miért írok? Mert szeretek írni, és számomra az írás már nélkülözhetetlen. Remélem, Te is elismered, hogy mennyit fejlődött az írásom Love&Pop óta, és most tényleg nem nagyképűségből, de így van, szerintem.
      " Remélem innentől megfogadod a tanácsom és nem leszel nagyképű, nem vagy te olyan hú de jó, mert van nálad 1000x jobb író, csak azokat még nem ismerik. "
      1.) Nem vagyok nagyképű, ismétlem; ISMERJ MEG! Tényleg, jelölj be, és ismerj meg.
      2.) Nem vagyok hú, de jó. Tudom, de ezt is kifejtettem már.
      3.) Van nálam ezerszer ezerszer jobb író. TUDOM, Bea, tudom. Nem értem mire jó ez az összehasonlítgatás. Tudom, hogy Bri mennyivel jobb nálam, tudom, hogy Fantasygirl, vagy MissMe, és még sorolhatnám, mennyivel jobbak nálam. Megkérhetlek, hogy ne vágd a képembe?..
      Nekem is vannak érzéseim, emberből vagyok.

      Ölel,
      L.T.P.~


      Törlés
  4. Szió! :)
    Húha látom, hogy jókor akarok írni._. Na mindegy, azért leírom :D
    Nem értek egyet a névtelennel, csak annyiban, hogy mindegyik blogodat elolvastam :) (Vagyis épp ebben a percben olvastam végig a harmadik évadot ebből, a Love and Popnál meg már a 12.résznél tartok.. :D:Dd)
    Én kifejezetten szeretem, ha egy - egy rész rövidebb, összefoglaltabb és lényegretörőbb :)
    Na mindegy, már kaptál tőlem díjat is (meztelen Liam..muhaha :D) és nem akarom húzni az időt, csak annyit akartam mondani, hogy szeretem az irásodat én az egyik legjobb írónak tartalak, de komolyan, nem nyáladzásnak szántam!!! Nekem mivel elég sok bloghoz volt szerencsém és elolvasni a kritikás oldalaim miatt, elmondhatom, hogy színvonalakkal magasabban jársz, mint több 100 blogger és te nem csak a felesleg vagy a blogspot nagy - nagy világában :)
    Ui1.: Nem nyalizás volt, tényleg.
    Ui2.: Remélem azért jobb kedved van :)
    Ui3.: Várom a kövit:33
    Ui4.: Xoxo, Zsuu :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Zsuu_Lorant!
      Tökéletesen időzítettél a kommentároddal! Rettentően aranyos vagy, nagyon szépen köszönöm, amiket írtál. Hidd el, én nem veszem nyalizásnak, nekem is vannak olyan blogom, melyek tetszenek, és rendszeresen követem őket, és hagyok nekik olykor érzelmesebb megjegyzéseket. Szerintem ezzel nincs semmi gond.:)
      Meztelen Liamet azt mutathatsz még (értsd: szó szerint meztelen Liamet akarok.)
      Szóval, egy tündér vagy! Feldobtad a napomat! :)
      Ölel,
      L.T.P.~

      Törlés
  5. Hatalmasat csalódtam benned, Eliza...

    Nem, most nem a résszel kapcsolatban, azzal nincs semmi baj.
    Csak, ugye a blogger világában a hírek gyorsan terjednek, s hozzám is eljutott egy - két dolog.
    Drága ( nem is olyan drága, sőt!) L.T.P~, ha már írok neked, akkor légy oly kedves válaszolni is.

    Szóval, mint a kommentelkben van, TE is admin vagy, vagy voltál. Hatalmasat csalódtam benned, mert TE is voltál kezdő fanfiction író, s még vagy is. Ha feljebb léptél egy fokkal, akkor sem vagy még profi, hanem haladó! Nincs semmi jogod neked sem, s a többi idiótának, nonamenak ilyen blogot nyitnia! Benned és Julia Booban csalódtam, mert igen, rátok nem gondoltam volna! De mint a mondás tartja, a látszat néha csal. De még mennyire! Ha admin voltál, vagy esetleg te vagy az egyik noname MissBabevel, akkor is, ez a dolog SZÁNALMAS dolog volt! Szégyeljétek magatokat! Igen, ezt oda is leírom, nem érdekel!

    Mit ártottak Nektek a kezdő írók? Te is, s még a társaid is voltatok kezdők, a felére még azt is mondanám!
    Garantálom, ha kiderül, hogy te vagy a noname 1, s MissBabe a noname 2, akkor figyeljétek meg; rengetegen megutálnak Titeket! SZÁNALMAS A BLOG!!!

    Ha viszont mégis Te vagy az egyik noname, akkor még arra is volt pofád, hogy még a barátnőd blogját is felírják!?
    Szép kis barátnő vagy, mondhatni!

    Azt viszont tudom, hogy MissBabe az egyik noname, ki is lehetne? Tíz - tizenegy évesen nem a blogger világában van a helye, káromkodni, s ilyen blogokat létrehozni, mert egy; Ő is csak kezdő, s semmi helye itt!

    Benned viszont csalódtam, Liza!

    Hogy miről is beszélek? Szerintem tudod, de ha mégsem, akkor itt van : http://blogszanalas2013.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Benned csalódtam a legjobban, L.T.P~ , mert tiszteltelek, mint írót, s olvasód voltam...eddig.
      Ennyi, a szememben már csak egy kis gerinctelen beképzelt noname lettél, ennyi. Nem éri már meg a időmet pocsékolni a blogjaidra, mert egy szánalmas lány lettél.
      NEM GONDOLTAM VOLNA!!!!!!

      Törlés
    2. Az utolsó dolog, amit mondani akarok:

      " A sokkhatásom második pillanata az az volt, hogy a gondolataim közé röppent egy meglehetősen okos feltevés. HA NEM TETSZIK AMIT CSINÁLOK, MIÉRT OLVASOD?! MINEK NYITOD MEG? MINEK ÍROD LE A NEGATÍV VÉLEMÉNYEDET?! Neked jól esne, ha odamennék a blogodba, és odaírnám, mennyire összecsapott, és látszik, hogy unod?! Szerintem Te is hasonlóan éreznél, mint én. Te is azt gondolnád, hogy "mit pofázik egy névtelen?"

      EZZ PONT TE MONDOD, AKI EGY ILYEN BLOGON ADMIN NONAMEKÉNT?!?!?!?! PFF, SZÁNALOM.

      Törlés
    3. http://blogszanalas2013.blogspot.hu/
      Ez MI???És mit jelentsen hogy admin vagy rajta??Mi ez az egész??És egyáltalán normálisak akik vezetik ezt a szart???L.T.P.~,te is benne vagy?????? :(

      Törlés
    4. Sziasztok! Remélem visszatértek és elolvassátok, amit most írok nektek.
      Rendben, lehet utálni, elítélni, ÉS IGAZATOK VAN! Miért? Mert hibáztam. Benne voltam, de leléptem azonnal. AZONNAL LELÉPTEM! ISTENEMRE MONDOM, HOGY SENKIRŐL SEMMI ROSSZAT NEM ÍRTAM, CSAK BENNE LETTEM VOLNA! VOLNA!!!! Tudom, hogy nem vagyok tehetséges, tudom, hogy nem írok annyira fergetegesen. Megbántam, hogy BENNE LETTEM VOLNA. Távoztam, mielőtt bárkinek is írtam volna valamit a blogjáról. Ez elég gyenge mentség tudom. Sajnálom, és valószínűleg távozni fogok a blogger világából ezek után...

      Törlés
  6. ennyi lenne a véleménye, DIREKT ARRÓL A PROFILRÓL! :)

    VálaszTörlés
  7. Szia L.T.P~!
    (Nem az a névtelen vagyok aki eddig írt)
    Nagyon imádom a blogjaid-at de az összes közül ez a kedvencem! Hogy miért? Mert baromi jól írsz, szabadjára engeded a fantáziádat és így nem minden blogger ír!! ( BOCSI mindenkinek) És hallotam a hírrõl, hogy abba hagyod ezt a blogot. :(( Én NAGYON-NAGYON sajnálom, hogy abba hagyod!!! De attól még olvasom a többit! :))
    xoxo Emmy

    VálaszTörlés