Little Horan/2 ~ Évadzáró!

Sziasztok! A Little Horan második évadának utolsó részéhez érkeztünk. Ígérem, a harmadik sokkal hosszabb, s jobb lesz, mint az első kettő évad. A harmadik tartalmasabb is lesz, s lesz benne egy név változtatás is. Majd meglátjátok, hogy mi is lesz. Számomra talán ez az évad a legkedvesebb. Ha jól számolom, akkor ma van a blog születésnapja! egy éves lett a blogom. WOW! 



   Egyenesen a szobámba mentem. Utálom ezt a helyzetet. Miért jó ez Hannának és Niallnek?! Hanna a barátnőm Niall a bátyám. Nem tudom jó magam kinek az oldalára álljak. Ha Niallére, akkor Hanna megsértődik, ha Hannáéra Niall sértődik meg. Valószínűleg az utóbbi lehetőséget fogom választani, ugyanis Niall a bátyám, nem utálhat meg örökre. Ha meg mégis megtenné, majd bevetem a kiskutya szemeket, illetve a kislányos bájomat. 
Idegesen levágódtam az ágyamra, majd előkaptam a laptopomat. Borzasztóan ideges voltam. Ebben a percben meg tudnék ölni bárkit. Felmentem Twitterre, illetve Facebbookra. Facebookot azonnal bezártam, amikor megláttam, a száz ismerősnek jelölést. Átléptem Twitterre. Az első oldalon rögtön Niall világfájdalmas kiírásai fogadtak, a rajongók pedig mind szíveztek neki, és odaírták, hogy kitartás. 
Gondoltam egyet, s úgy döntöttem, én is kommentálom drága testvérem kiírását.

@NiallOffical: Rosszkor rossz helyen.. Ilyen az én formám. Köszi szépen @Hanna01. Sosem gondoltam volna ezt rólad. 
Ez hülye. Az rendben van, hogy szerelmi bánata van, és fáj neki ez az egész, de akkor sem kell világgá kürtölni. 

@LizzieH. Gratulálok! Megint okos voltál. És akkor csodálkozol, ha az emberek azt mondják rád, hogy agyatlan szőke vagy.

Alig telt el három perc, jött is a válasz.

@NiallOffical Szerintem te ne szólj bele. Jobb lenne, ha csöndben maradnál. Senki sem kíváncsi rád.

@LizzieH. Ezzel is saját magadat minősíttted Niall. Nem én leszek kint az újságok címlapján, mint "megértő, jó testvér".

@NiallOffical Még kikerülhetsz.;)

@LizzieH. Sürgősen állíts a modorodon. Azt hiszed menő vagy, mert megjátszod magadat a rajongóid előtt.  Szerintem kurvára nem.

@Real_Liam_Payne Logikus. Egy házban vannak, de twitteren veszekednek. #fucklogic

@NiallOffical Liam szerintem maradj ki ebből. Nem vetne rád sem jó fényt, ha egy buta kislány beszólásai miatt kerülnél címlapra.

@LizzieH. "Buta kislány." Jaj, köszi. Csak árad belőled a szeretet. Jól esik, hogy az egész világ előtt figurázol ki.

@NiallOffical Én azért visszanézném ki szólt be először.

@LizzieH. Mert én kiállok a barátnőm mellett, és meghallgatom, nem rögtön kiposztolom, hogy mekkora egy szemét.

@NiallOffical Néha azt kívánom, bárcsak meg se születtél volna.

Lefagyva meredtem a képernyőre. Oké, veszekedünk, de azáért most Niall rettentően messzire ment. Döbbenten húztam végig az ujjamat a billentyűzeten, majd leírtam az utolsó hozzászólásomat.

@LizzieH. Gyere ide, és kérlek mondd a szemembe. 

Ezután, csak lecsuktam a laptopomat, és az ágyam alá csúsztattam. Niall nagyon elvetett a sulykot ezzel a "beszólásával". Leírta magát a szememben, de rendesen. 
Döntést meghoztam, hivatalosan is Hanna pártján állok, Niall pedig forduljon fel a szar életével, és a rajongóival együtt. Való igaz, Hanna hibázott, és Niall jogosan van kiakadva, de magának csinálta. Ő hallgatózott, és vágta ki a balhét. Szerintem meg lehetett volna beszélni ezt kettesben diszkréten is nem Hanna fejéhez vágni a dolgokat az utca közepén. Akkor most nem lenne az a helyzet, hogy engem is vérig sért.
Felsóhajtottam, majd az éjjeli szekrényemről leemeltem a telefonomat, hogy tárcsázzam Hanna számát.
- Nem vagyok elérhető - szólt bele enyhén szomorkás hangon Hanna.
- Szia! Twitter, vészhelyzet. Nézd meg! - hadartam el címszavakban a dolgokat Hannának.
- Mi bajod?!
- Menj fel twitterre, és meglátod.
- Ja, várj egy kicsit - motyogta, majd pakolászást lehetett hallani, s egy öt perc múlva Hanna becsapott valamit, s szét is tört egy tárgy.- Azonnal ott vagyok - Még válaszra se várt, csak letette a telefont.
Felpattantam az ágyamról, telefont még ledobtam oda, s kiléptem a szobámból. Lementem a nappaliba, ahol Liam tévét nézett. Amikor meglátta, hogy ott vagyok elmosolyodott, majd kicsit oldalra döntötte a fejét.
- Mi az? - fontam keresztbe kezeimet mellem alatt.
- Semmi - fordult meg teljesen a kanapén, így már az egész arcát láttam. - Jól vagy?
- Nem, nem vagyok jól. Mint olvastad, mert tudom, hogy elolvastad, a saját bátyám feleslegesnek tart - rántottam meg a vállamat, majd egy gúnyos mosolyt villantottam Liam felé.
- Hé, én semmi rosszat nem mondtam.
- Ja, láttam. De azért mégis szólhattál volna valami normálisat is.
- Én nem fogok egyikőtökkel sem összeveszni. Pártatlan vagyok, oké?
- Nem, nem oké. 
Liam felsóhajtott, majd szemeit megforgatta, s felállt a kanapéról. Közeledett felém, de én nem akartam, hogy ide jöjjön, mert egyszerűen rossz, hogy nem hajlandó az én pártomra állni egyszer az életben. 
- Megtennéd, hogy egyszer az életben félreteszed a makacsságodat, és nem haragszol az egész világra azért, mert Niallnek rossz napja van, és megsértett?
- De Liam - néztem fel rá kiskutya szemekkel, majd közelebb mentem hozzá, s átkaroltam őt elölről. - Nem érted? Nagyon szarul esik, hogy Niall ennyire utál.
- De nem utál, csak rossz napja van - simított végig a hátamon. Percekig állhattunk így, csak akkor váltunk el egymástól, amikor az ajtó kivágódott, s Hanna rontott el mellettünk.
- Ez meg mit keres itt? - vonta fel a szemöldökét Liam, mire kezemet a homlokomhoz emeltem, s lassan dörzsölgetni kezdte.
- Semmit, jött rendet tenni - feleltem nyugodtan, majd lassú léptekkel elindultam az emeletre.
- Ezt meg kell hallgatni! - szaladt fel előttem Louis a lépcsőn. Ez hogy került ide?
- Várjatok, én is jövök! - Harry szinte eltiport, úgy félre lökött. 
- Azt hiszem lent megvárom a fejleményeket - mondtam ki hangosan gondolataimat, majd inkább visszafordultam a lépcsőn, s nappaliban leültem a kanapéra.
- Azt hiszem lehozom Emmát - közölte Liam, majd eltűnt a lépcsőn. Másodperceken belül pedig megjelent Emmával a kezében, majd letette a törött lábú kislányt a kanapé másik végébe, s átkapcsolta a tévét valami zene csatornára, mert állítása szerint fejleszteni kell Emma zenei ízlését.
Fetről egy ajtó csapódást lehetett hallani, majd Hanna leordította Louis, s Harry fejét, hogy mit képzelnek magukról, és hogy mernek hallgatózni. Tíz perc múlva két megszeppent fiú battyogott le a lépcsőről, majd leültem a fotelekbe, azonban Harry épp, hogy eült, már fel is pattant, s elhagyta a házat. Á, biztos Bertihez megy.
- Mi ez a nagy balhé? - tette fel kérdését Emma, mire csak felsóhajtottam, s szemeimet forgatni kezdtem.
- Inkább ne akard tudni - vágtam rá azonnal.
- Miért?
- Mert tragikus ami itt zajlik.
- De mégis mi zajlik itt?
- Majd Hanna elmondja - mutatott Liam az éppen a lépcsőről lebaktató Hannára. 
- Mit is?
- Na mi van? - pattantam fel, s mentem oda Hanna elé.
- Megbeszéltük a dolgokat. Szünetet tartunk.
- Akkor szakítottatok?! - tátotta el a száját Liam.
- Igen, szakítottunk! - bólintott egyet Hanna, majd elmosolyodott. - Niall azt üzeni, hogy menj fel hozzá - pillantott rám jelentőségteljesen, s az emelet felé mutatott.
- Pf, ha akar valamit jöjjön le Ő.
- Lizzie, könyörgöm.
- Hajrá, könyörögj! Én biztos, hogy nem fogok odamenni ehhez a kétszínű disznóhoz.
- Na jó! - sóhajtott fel Liam, majd egy percen belül Niallel a hátán jelent meg. Jézusom! Ez most komoly? Fogta, majd Niallt ledobta a kanapéra, és felém fordította.
- Tessék! Már lépcsőt sem kell másznod.
- Szuper! - mondtam, majd egy kecses mozdulattal leültem egy fotelba Niallel szemben. 
- Szóval.. - kezdtem bele. - Felhívtad már az árvaházat, hogy mikor visznek el?
- Aj, lizzie. Szerintem hagyjuk.
- Mit hagyjunk? Te mondtad, hogy bárcsak ne születtem volna meg. Azt hittem, hogy szeretsz valamennyire, mert mégis csak a húgod vagyok, de rettentően nagyot csalódtam benned. Kétszínű dög vagy.
- Azért te sem vagy egy Szent - szólt vissza Niall.
- És ki mondta, hogy az vagyok?
- Senki. Jó, figyelj, mind a ketten csúnya dolgokat vágtunk a másik fejéhez. Én szeretnék bocsánatot kérni, és fátylat az egészre. Na mit szólsz?
- Oké, igazad van - néztem fel rá, majd megráztam a fejemet, s elmosolyodtam. - Elvégre neked is lehet szar napod.
- Eléggé szar volt - motyogta lehajtott fejjel Niall.
- Elhiszem - ültem át mellé, majd megöleltem. Nem sűrűn szoktuk egymást ölelgetni, de úgy gondolom a pillanat lehetővé tesz most egy ölelést. 
- Jól hallom, hogy rendeztétek az ügyet? - lépett be Hanna.
- Azt hiszem igen - álltam fel, s közelebb léptem hozzá.
- Akkor én megyek is. Sziasztok! Jó éjt! - intett, s elballagott.
- Mi történt? - tért észhez Louis, majd körülnézett, s elsasszézott az emeletre.
Ez sem normális, az egyszer száz. 
- Liam papi, vigyél fel az emeletre, fáradt gyermeteg szervezetem - magyarázott Emma. Liam felhúzta a szemöldökét, majd felnevetett. Elkapta Emmát, majd felmentek az emeletre. 
Niall lehajtott fejjel, szótlanul felbattyogott az emeltre. Csendben követtem, s megvártam, míg bemegy a szobájába. Ezután én is birtokba vettem kuckómat, majd elmentem zuhanyozni. Fürdés után hajat szárítottam, majd kimentem a szobámba. Liam az ágyon ült, s újságot olvasott. Amikor meglátta, hogy a helységben vagyok letette a magazint, s rám emelte szép barna szemeit.  
- Mehetek ? - kérdezte, mire én csak bólintottam, majd leültem az ágyra, s elővettem a laptopom. Amíg Liam zuhanyzik felnézek twitterre. 
Liam becsukta maga után a fürdő ajtaját, s hallottam, ahogy megnyitja a csapot.
Rákattintottam a böngészőre, majd begépeltem , hogy twitter. Mihelyt behozta a twitter fő oldalát a gép, szinte a lepedőn landolt az állam. Ezer tweet csak nekem, hogy mekkora köcsög vagyok, és undorító a viselkedésem. Ó, egek. Annyira felesleges ez a sok idegeskedés. Fogtam magamat, majd írtam egy tweetet arról, hogy milyen döbbenetesek az emberek, és a reakciójuk azokra a dolgokra, amiről semmit sem tudnak, aztán véglegesen felfüggesztettem a twitter fiókomat. Elégedetten dőltem hátra az ágyban, s csuktam le, illetve kapcsoltam ki a laptopomat. Megspórolok két heti idegeskedést. 
A fürdőben a csap elzáródott, majd két pillanaton belül megjelent Liam egy szál bokszerben. Hmm...
Hogy lehet valaki ennyire szexi? 
Ledobta a törölközőjét, majd leült mellém. 
- Alszunk? - érdeklődött, mire én csak bólintottam. Odament a villany kapcsolóhoz, s leoltotta azt, azután visszajött mellém. Éreztem, ahogy besüpped mellettem a puha szivacs. Én is lejjebb csúsztam, s elfeküdtem az ágyon. Liam vállára fektettem a fejemet, majd halkan megszólaltam:
- Utálnak engem a rajongóitok.
- Dehogy utálnak - jött a válasz.
- De, csak nézz fel twitterre. Minden második tweet nekem szól, és arról, hogy mennyire szánalmas ember vagyok.
- Ne foglalkozz velük.
- Nem is. Töröltem magamat twitterről.
- De.. Jó, mind egy, te tudod. Talán jobban tetted.
- Így jobb lesz..
- Rendben, ha te mondod! - sóhajtotta, majd megpuszilta a fejem búbját, s közelebb húzott magához.

U.I.: Mindjárt jön a meglepi! 

5 megjegyzés:

  1. Jó lett. :) Várom a kövit! :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóó alig várom a kövit <3 :D BEST BLOG :D

    VálaszTörlés
  3. Áhh, én miért nem lepődöm meg a fejlécen... ami egyébként gyönyörű? Ugorjunk...
    A részhez annyi hozzáfűzni valóm, hogy mivel évadzáró nem éppen veszekedésre számítottam, viszont így megleptél, szal... úgy is tudod mit gondolok! Csúcs szuper mint mindig! ;) xoxo

    VálaszTörlés
  4. Nagyon várom már a harmadik évadot, és örülök, hogy a veszekedés után ki is békültek. Mármint Lizzie és Niall. Remélem a harmadik évadban újra lesz Hanna-Niall páros, mert velük kerek a történet! xx

    VálaszTörlés
  5. Az elsőbe Laurának hivtak Harry csajat most mért Roberta???

    VálaszTörlés