Little Horan/3~ Chapter 3.

Sziasztok. Kösz a komikat az előző fejezethez:D Jó olvasást, ide is írhatnátok párat, mert eléggé KEVÉS JÖN CSAK SAJNOS. Nem tudom miért, de többen tetszikeltek. NEM KELL KÓDOT ÍRNI, INKÁBB MEGJEGYZÉST HAGYJ EMBER.



*~*~*


  Gyönyörű szállást foglaltak a srácok! Közvetlen a tengerpart mellett, a nap még a szobába is besüt. Csodálatos! A házban hat darab szoba, egy közös tágas konyha, tíz személyes asztallal, két fürdőszoba, és egy nappali van. Tökéletesen megfelel az elvárásainknak. Két szobának a terasza közvetlen a tengerre nyílik, így a szerencsések, kik olyan szobát kaptak - köztük én is Liammel, ugyanis kiharcoltam - kimehetnek mindene este a tengerhez, és ha kedvük van megnézhetik a naplementét. A házban azt is imádom, hogy két emelete van, így a felső emeleten van egy fürdőszoba, és négy hálószoba, míg az alsón, a két teraszos szoba, konyha, másik fürdő, s a nappali. A másik tengerpartra nyíló teraszos hálót Cassie, és Zayn foglalja, ugyanis Blake-et szócsatában magason megverte Cassie. Érdekes jelenet volt, ahogy küzdenek a szobáért.
- Halihó! Lányok! Eleget gyönyörködtetek a házban! -- kiabált Louis a nappaliból - Ideje kimenni a partra! bikiniket fel! - föttyentett egyet, majd trappolást lehetett hallani, s Louis eltűnt az emeleten.
- Hallottad? Megyünk fürcsizni! - pattogott mellettem Liam, majd szinte felszakította a bőröndjét, és kikapta belőle a fürdő nadrágját, rögvest öltözködni kezdett. - Te miért nem öltözöl? - állt meg egy pillanatra.
- Nem tudom - feleltem nyugodtan.
- Mi bajod? Menstruálsz?
- Nem - rántottam vállat egyszerűen.
- Akkor meg?
- Ja, semmi - motyogtam, majd bőröndömhöz léptem, s keresgélni kezdtem benne

Tíz perc múlva mindenki a nappaliban gyülekezett bikiniben, illetve fürdő gatyában, egyedül Louis feszített egy Supermanes fecskében, mondhatom üdítő látvány volt. A törölközőmet szorongatva figyeltem Harry vezényszavaira.
- Akkor irány a part! - mutatott a bejárati ajtó felé, majd futásban indult meg, a többi srác meg utána, mint a vaddisznók az erdőben. Mihelyt a tengerhez értek belegázoltak a vízben törülközőjüket a partra dobva.
Lágyan nyaldosta puha homokot a tenger vize. A csajokkal ledobtuk a törölközőnket, s mi is megmártóztunk a kellemes hőmérsékletű tengerben. Hála a jó Istennek, rajongók itt nincsenek, ugyanis kibéreltük ezt a területet, és őrzik, elvileg. Csak mi mehetünk ki, be azonban senki sem jöhet.
- Bomba!! - vágódott mellettem a vízbe Louis, ugyanebben a pillanatban Cassie Hanna szemébe fröcskölt egy liter vizet. Hanna felhúzta a szemöldökét, majd egy pillanat múlva már Cassie az víz alatt is volt. Komolyan, mint az óvodában, bár lehet, hogy az ovisok jobban vannak nevelve.
- Jaj szegénykém, de egyedül vagy - pacskolta meg a vállamat Niall, majd egy pillanat múlva szó szerint felnyaltam a tenger alját. Amint felbukkantam a vízből, a számban lévő vizet Niall képébe köptem. Szegény egy percig csukott szemmel, s összeszorított szájjal állt, majd mikor észlelte, hogy nem éri több víz az arcát kinyitotta a szemét, majd felhúzta a szemöldökét.
- Most mi van?
- Jó sok víz fér a szádba, Liam ennek biztos örül - húzogatta a szemöldökét Niall, mire meglöktem a vállát, de ellöknöm nem sikerült.
- Hülye perverz állat.
- Jézusom! Azt nézd! - mutatott Niall Liam, s Blake felé. Blake és Liam egymással szemben álltak. Blake ütésre emelte a kezét, de Liam a víz alá bukott. Úristen! Most megöli?! Rémületemben a számhoz kaptam, s úgy figyeltem az eseményeket. Blake Liam után vetette magát a víz alá. Csak a víz keveredését lehetett látni, majd Blake feje bukkant ki a víz alól.
- Jézusom! Szedjétek már le róla - kiabáltam Harrynek, és Louisnak, kik tátott szájjal bámulták a dulakodókat.
- Majd én! - lépett előre Hanna, majd odasietett Blake-hez, s beszélni kezdett hozzá. Pillanatokon belül Liam felbukkant a víz alól, kiköpte a szájában lévő vizet, majd köhögött egy sort, s mérges tekintettel indult el felénk.
- Ugye jól vagy? Mégis mi a fene történt? - tettem kezemet Liam mellkasára, amikor ideért mellém.
- Ja, semmi, ez az állat nekem jött, mert ránéztem Hannára.
- Mi?
- Odanéztem, amikor Cassie, és Hanna  a vízben játszottak, ez meg féltékeny lett, majd fenyegetni kezdett, és majdnem megölt - magyarázta hadarva. Ez a Blake közveszélyes!
- Még egyel több ok, hogy elhúzzon innen - morogta Niall magában.
- Ez egy állat - jelent meg Zayn Liam mellett- Minden oké haver?
- Ja, mondjuk. De ez soha többé ne jöjjön a közelembe. Nem elég, hogy egy méterrel magasabb nálam, de még erősebb is.
- Jó! Nyugalom! - fogtam meg a kezét a víz alatt. - A lényeg, hogy élsz.

6 megjegyzés:

  1. Blake takarodjon haza, mert mostmar nagyon ideges vagyok ra! :cc Hamar kovetkezot, hogy minel hamarabb elhuzzon az a pocs! Minek Hannanak egy ilyen degeneralt allat? MARS HAZA !! -.-

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett.!!Hamar hozd a kövit.!! :)
    xXOrsi <3

    VálaszTörlés
  3. szupeer *-* ♥ imádlak siess a köviveel *-* :D

    VálaszTörlés
  4. Azt a..... mikor az elején volt Blake név, nem tudtam hirtelen kiről van szó. Aztán szépen sorjában leesett, há' nyár van, vazze, este van, vazze, álmos vagyok vazze, és fáj a fejem. Te haldokolsz, én Liamért, és az Alonéért imádtkozok a Hanna meg kiküi, hogy: szia! Há' vazze!
    Megvagyok hülyülve, de azért a megjegyzés, az mégis csak megjegyzés, és ez számít! XDDDD xoxo

    VálaszTörlés
  5. Csatlakozom az előttem szólókhoz. :) Blake takarodjon haza. Megjegyezem: tudtam, hogy az a srác csak bajt fog jelenteni, "Kíváncsian várom" ki a következő "áldozata". A rész pedig (mint mindig most is) jó lett.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó rész lett. Remélem hamar hozod a kövit.

    VálaszTörlés