Little Horan/2~Chapter 9.


Sziasztok! Már késő van, de mára ígértem még egy részt. Nyugi, nem fogom később frissíteni a blogot, csak ma nem volt internetem, ezért késtem. Remélem, hogy tetszeni fog. Köszönöm az előző bejegyzéshez a 13 megjegyzést*____________________________*

Megnyertem egy novella versenyt. Rettentően örültem neki!:)
A novellát elolvashatjátok ITT.



Nem is fecsérelem tovább a szót! Jó olvasást!



Az igazgató úr nem tudom kit hívhatott fel a rokonaink közül, de vagy ötször telefonált, abból háromszor vették fel a telefont. Elképzelni sem merem, hogy kimet hívták ide.
Egy fél óra elteltével kopogtattak az ajtón. Mr. Morgan felpattant, és nagy léptekkel az ajtó felé ment, majd kitárta.
- Uraim, fáradjanak beljebb! - mosolygott a titkos emberekre.
Magamban vagy 20 imát elmondtam, hogy ne Nialléket hívják ide, de úgy néz ki Isten szabadnapot vett ki.
- Ez kész vicc - röhögött fel hirtelen Hanna, mikor meglátta a két belépő fiatal embert. Az ajtóban Liam, és Niall állt. A nevetést Roberta is folytatta végül rám is átragadt, így együtt nevettünk az igazgató irodában.
- Szenvtelen lányaik vannak ! - említette meg Liaméknek Mr. Morgan a nyilvánvalót.
- Miért is lettünk ide hívva? - érdeklődött Niall, majd helyet foglalt az igazgató íróasztalával szemben lévő egyik széken, a másikat Liam foglalta el.
- A lányok a folyosómon rohangáltak, és ezt tiltja az iskola szabályzata! - csattant fel Mr. Morgan, mire Niall, és Liam hátrahőköltek.
- Értem, és most mi is lesz velük?
- Igazgatóit kapnak, hacsak nem kérnek bocsánatot. Mondja meg a lányának, hogy kérjen bocsánatot.
- Rendben! Kérjetek bocsánatot! - fordult hátra Niall, mire Hanna ismét röhögni kezdett, mi meg folytattuk.
- Megbánom minden bűnömet papi, tényleg, ne haragudjon Mr. Morgan, csak tudja engem otthon papi ver, és valahol ki kell élnem magamat, ahol papi nem bánt ! Kérlek apuci, ne bánts, kitakarítom a kutya ólat, csak ne bánts - mondta Hanna a lehető legmeggyőzőbb hangján, mire mi Bertivel folytattuk a kuncogást.
- Rendben,. elfogadom a bocsánat kérést ilyen fiatalosított módon is, de a másik két leányzó, még nem kért bocsánatot!
- Hát, én is nagyon sajnálom! Csak otthon apu kolbásszal ver - néztem vigyorogva Liamre, mire neki elkerekedtek a szemei.
- Maga molesztálja a gyerekét? - emelte tekintetét az igazgató Liamre, mire Ő zavartan elvigyorodott.
- Úgy értem disznó kolbásszal - helyesbítettem.
Szegény Robertára nézett mindenki, aki kezét a szájára szorítva ült, és fuldoklott a röhögéstől. Hanna is halkan kuncogott.
- Elnézést - nyögte ki végül Roberta, majd nagy levegőket véve ismét ajkára szorította kezét.
- Rendben, még egy ilyen, és kivágom a lányokat az iskolámból - morogta Mr.Morgan, majd az ajtó felé nézett.
- Menjünk! - sóhajtott fel Liam, majd elindult kifelé. Mi csak követtük, s mikor kiértünk az irodából ismét elkapott minket a röhögés. Azt hittem megfulladok.
Niall becsukta az igazgatói ajtaját, s ránk nézett.
Összenéztünk a lányokkal, s hahotázni kezdtünk. Liam, és Niall semmit nem értett belőle valószínűleg.
- Szerintem megbolondultak - lépett Niall Liam mellé, aki csak helyeslően bólogatott. - Ilyet szól, kutya ólat takarítani.
- Nekem mondod? Én mióta verem a húgodat kolbásszal?
- Eléggé félreérthető volt..
- Na kuss legyen! Szerintem várjuk meg őket a kocsinál! - ajánlotta Liam, majd elvonultak.
- Jaj, meghalok! - csúszott le a fal mellet Hanna.
- Szerintem ideje lenne menni! - húzta ki magát Roberta.
- Menjünk - sóhajtottam fel, s nagy levegőket vettem.
Összeszedtük a táskáinkat. Próbáltunk úrrá lenni magunkon, miközben mentünk ki a kocsi felé.
Mihelyt végre kiértünk a kocsihoz, egy ismételt meglepetésben volt részünk.
- Hát ezek mit csinálnak itt?  - húzta fel Roberta a szemöldökét, mikor megláttuk a másik 3 jómadarat.
- Jó sztori! Szóval Liam kolbásszal ver téged? - húzogatta a vezető ülésen ülő Louis a szemöldökét, mire én ismét nevetni kezdtem.
- Kitakaríthatod a kutya ólunkat Bradforban - kacsintott Zayn Hannára, mire Ő is röhögni kezdett. Roberta pedig csatlakozott.
- Ennyit röhögni - forgatta a szemét Harry - Inkább üljetek be a kocsiba, és menjünk haza!
- Oké, Hazza menjünk haza - röhögött fel Louis.
- Jaj, de kis szellemes vagy ma Boo Bear.
- Megint bele kell ülnünk az öletekbe? - fintorgott Hanna.
- Pontosan! - csapta össze a tenyerét Niall, majd beültünk a kocsiba pontosan ugyan úgy, mint a múltkor.
Roberta Hazza ölében közében. Jobb oldalon én és Liam,, bal oldalon Hanna, és Niall.
Nagyban kocsikáztunk haza, mikor hirtelen Hanna felemelkedett Niall öléből, Niall pedig kidülledt szemeket meresztett a fenekére.
- Az ott Emma? - nézett Hanna nagy szemekkel ki a kocsi ablakán.
- Majd összeszedjük máskor! - taposott bele Louis a gáz pedálba, s a kocsi suhant tovább.
- Ojaj, ennyire dögös, haver? Mutasd! - hajolt Niall felé Harry, mivel Ő is látta Niall szemeinek megnövekedését.
- Harold Styles! Amint kiszállunk innen feltett szándékom megverni téged! - jelentette ki Hanna, majd idegesen az ablak felé meredt.
- Haver! Látod mit tettél?! Eddig jó kedve volt! - morogta Niall Harry felé fordulva.

*~*~*

Mihelyt hazaértünk Hanna, és Niall elviharoztak megkeresni Emmát.  Roberta hazament, Harry pedig követte. Zayn, és Louis bevonult a nappaliba sakkozni, Liam pedig bírót játszott. Minek egy sakkhoz bíró? Ezt tőlük kérdezzétek meg.
Alig ültem le a kanapéra tévézni, a bejárati ajtó kivágódott, s Cassie fújtatva rontott be rajta.
- Eljöttök az iskolába, erre engem ott hagytok?! Van pofátok otthagyni? Mindjárt megeszem a kalapom - dobbantott egyet. A fiúk fel sem néztek a játszmából, így Cassie beviharzott és fellökte a sakktáblát. A három fiú riadtan ugrott hátra.
- Ezt most miért kellett?! Cassandra! - háborodott fel Louis - Életemben először porig aláztam volna Malikot - emelte meg a kezét, majd visszaejtette maga mellé.
- Még te vagy felháborodva Tomlinson? - folytatta kikelését Cassie, majd ledobta a táskűáját, és idegesen kiviharzott a hátsó kertbe, gondolom cigizni.
- Ojaj! Igazi kis vadmacska - röhögött fel Louis. Liam nagyot sóhajtva kezdte el összeszedni a szétszóródott bábukat, majd a dobozába rakosgatta őket.Végül a szekrényre helyezte a dobozt, és leült mellém.
- Milyen csöndben vagy, nem szokásod! - vigyorgott rám, mire csak megforgattam a szememet.
- Megjöttem! - hallatszott Emma hangja, majd megjelent a nappaliban.
- Ne! - csapta magát homlokon Liam, majd fejét ingatni kezdte jobbra, és balra.
- Na én most húztam haza, mert Zoeynak hiányzok már biztos - intett Hanna, majd már itt sem volt.
- Liam, itt a drágaságod - mutatott Niall Emmára.
- Minek hoztátok iode? Nem Hannának az unoka húga? Ennek ellenére én vigyázok rá mindig - tört ki Liamből, majd felsóhajtott.
- Hanna úgy gondolja, hogy neked adja, úgy is olyan jóban vagytok! - Hogy mi? - sápadt el Liam, majd fel akart állni, de Emma megiramodott felé, és beleült az ölébe.
- Liam apuci - villantott rá egy vigyort, mire Liamnek kitágultak a szemei.
- Az kéne még - motyogta, majd megrázta a fejét, és kiemelte az öléből Emmát.


U.I.: Megjegyzéseket ne felejtsétek el. Leírhatnátok, hogy mi tetszett a fejezetben, s mi nem. Meg minden...
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=350705635039593&set=a.350357435074413.1073741825.234229590020532&type=1&theater 
LÁJKOLJÁTOK NEKEM EZT IS KÉRLEK SZÉPEN!

5 megjegyzés:

  1. Nekem ma nagyon szar napom volt . viszont ezt a fejezetet végigröhögtem XDXDXD a kocsis rész tetszett a legjobban. no meg az igazgatóis XD

    VálaszTörlés
  2. jaj,de rég komiztam ide:DDDD "- Oké, Hazza menjünk haza - röhögött fel Louis."
    "Apa kolbásszal ver" és társai XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD istenem:DDD

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett!! Kövit te vadmacska!! :DD

    VálaszTörlés
  4. Hát egy ilyen borzalmas nap után, ez a jó kis rész kellett ! Imádtam, ráadásul épp ittam, mikor a kolbászos jelnetet olvastam, és hirtelen nevettem fel, szóval majdnem megfulldtam ! Hamar követkzőt !!! ♥

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó volt az egész!
    Mondjuk azért az igazgatós nem volt semmi. xD
    "Csak otthon apu kolbásszal ver." xD hát itt mit mondjak?? :D
    Jó lett,mint mindig. :)

    VálaszTörlés