Little Horan/2 ~ Chapter. 6.


Sziasztok! Hát, öhm haragudhattok rám, nagyon elhanyagoltam a blogokat, a drága Szürke, Sötét, Szabadság 50 árnyalata című könyv miatt. E.L. Jamest kell hibáztatni!!! Nem engem!
Na, mind egy, itt a friss, és remélem, hogy nem vesztettem el a megjegyzést hagyó angyalkáimat.
Jó olvasást!


- Ezt mégis, hogy érted? - néztem Cassie szemébe, mire Ő még hátranézett, majd becsukta maga után az ajtót.
- Tudjátok, én 15 éves koromban próbáltam ki először a cigit! - egy huncut vigyor húzódott Cassandra szájára, majd leült mellém az ágyra.
- ezzel te most azt akarod mondani, hogy mi is.. - esett le Hannának a lényeg, majd hevesen rázni kezdte a fejét.
- Igen, egy száltól senkinek nem lesz semmi baja - dobta háta Cassie a haját.
- Mi ez a kupak tanács? - nyílt ki az ajtó, s belépett rajta Roberta.
Cassandra Robertának is sejtelmesen elmagyarázta, hogy mire szeretne rávenni minket, mire Roberta tátott szájjal nézett vissza rá.
- Ez most komoly?
- Igen, figyelj, nem fogsz belehalni! - rántotta meg a vállát, majd ismét vigyort villantott. - Csajok! Tudom, hogy benne vagytok, hiszen ezt egyszer úgy is ki kell próbálni!
- Szerintem meg nem! - állt le vele veszekedni Hanna, mire Cassie megforgatta a szemeit.
- De! Egy szálba még nem halt bele senki, Te sem fogsz, Hanna! Nyugodj meg!
- Oké.. de.. én.. mind egy.
- És honnan lesz ? - tettem fel az első kérdésemet.
- Mármint cigi? Sajnos, nekem elfogyott, így majd kölcsönvesztek 3 szálat a barnától .
- Mi? Ellopjuk Zayntől?
- Nyugi, ez nem számít lopásnak! - magyarázott Cassie - Ha jól láttam a kabátja zsebében tartja! Én lefoglalom Őt, addig meg az egyikőtök kiveszi a cuccost!

Sosem gondoltam volna Cassandraról, hogy ilyen jó a beszélőkéje, s bárkit rá tud venni bármire. Ahogy elnézem Hannát, és Robertát, teljesen belebeszélte a fejükbe, hogy senkinek nem lesz semmi baja, és ez természetes.
Nekem azért kicsit furcsa volt ez a dolog. Életemben nem fordult meg a fejemben, hogy cigizzek, vagy akár kipróbáljam, de azt hiszem ma meg fog történni.
Nagyot nyeltem, majd várakozóan felálltam az ágyról.
- Ki csórja el a cigit? - húztam ki magamat.
- Majd Hanna - mutatott Berti Hannára - Ő jó ezekben!
- De jó nekem - morgott halkan a jelölt, majd Cassie-val elindultak lefelé.


- Szerinted ez jó ötlet? - fordult felém Roberta, mire én megrántottam a vállamat.
- Őszintén? Nem tudom!

Eme hosszú beszélgetés után, csönd telepedett a szobára. Egyikünk sem szólalt meg, csak feszülten vártuk a fejleményeket. Vajon sikerül Hannának eltulajdonítani a cigarettát? Vagy lebukik, és elvesztjük a srác bizalmát? Ilyen gondolatok közepette, nyílt ki hirtelen az ajtó, s lépett be rajta Hanna, majd utána pár percre Cassie.
- Na? - Berti.
- Itt van _ libbentette meg a 3 szálat a levegőben Hanna, majd szétosztotta köztünk. Mindenki zsebre vágta a sajátját, majd Cassie felé fordultunk.
- És most?
- Most elmentek sétálni! - rántotta meg a vállát - Tessék! Öngyújtó! - rakta a kezembe, majd megint felvette arca a diadalittas vigyort. - Itt van rágó! Ha elszívtátok vegyétek be, és ne tüdőzzétek le, mert akkor megfulladtok, vagy nem! Ki tudja - nevetett fel halkan, majd elkezdett kitolni minket az ajtón.
Lementünk az emeletről, majd kijelentettük, hogy elmegyünk sétálni. Cassie az ajtóból integetett nekünk, majd becsukta utánunk.
Hanna ment előre, Berti mellette, én pedig utánuk kullogtam.
Sosem gondoltam volna, hogy egy szeptemberi estén cigizni fogok menni a barátnőimmel.
- Menjünk be a bokor mögé, ott van egy pad - iramodott meg Hanna, majd mikor odaértünk levetette magát a padra. Mi Robertával mellé ültünk.elővettük mindannyian a cigit, s kérdően rá pillantottunk.
- Ki kezdi? - tette fel Roberta a kulcs kérdést.
- Gyújtsuk meg mindenkinek, és egyszerre! - vetettem fel az ötletet. A lányoknak tetszett, így nekiláttunk gyújtogatni. Először Bertiét gyújtottam meg, majd Hannáét, utána pedig a sajátomét.
- Mehet? - Hanna.
- Persze! - válaszoltuk egyszerre Robertával, majd a szánkhoz emeltük a bagót. Beleszívtam. Semmi érdekes nem történt. Beleszívtam még egyet, majd a füstöt Hanna fejére fújtam.
- Hé! Ne izélj össze! - majd Ő is rám fújta.
- Kellene érezni valamit? Mert én nem sokat érzek - motyogta Roberta, majd beleszívott még egyet Ő is.
Ekkora beleszívtam egy jó mélyet, s azt hittem hogy megfulladok. Köhögni kezdetem, s vagy 2 percig abba nem hagytam.
- Jól vagy? - vált aggodalmassá Roberta hangja.
- Hogyne, csak mindjárt meghalok - válaszoltam két köhögő roham között.
Miután abbahagytam a köhögést, inkább ledobtam ezt a büdös vackot és rátapostam. Soha többé!
Majdnem belehaltam!
- Menjünk haza! - dobták el a lányok is, majd rátapostak a csikkre.
- Szerintem is! Itt a rágó - osztottam szét köztük.
Hazafelé vettük az irányt. Mihelyt hazaértünk, megpróbáltunk a szobámba slisszolni, de Niall elénk lépett.
- Hol voltatok? Nem szoktatok esti sétákat tenni! - húzta fel kérdően a szemöldökét, mire én csak vállat rántottam.
- Új szokás!
- Aha.. - S neki ennyi elég is volt.
Épp az emeletre indultunk fel, mikor Zayn elment mellettünk, nagy levegőt vett, de hirtelen megállt levegő vétel közben.
- Lányok! Várjatok csak kicsit!
Ideje lenne már feljutni a szobába, mert anya is nem sokára hazaér.
- Igen? - fordultunk vissza egyszerre, s Zaynt kezdtük vizslatni.
- Hol voltatok?
- Sétálni - hazudott könnyedén Hanna.
- Cassie is veletek volt?
- Nem! - vágtam rá automatikusan.
- Akkor miért van cigi szagotok? - húzta fel a szemöldökét, mire mi összenéztünk a csajokkal. Hát persze, a szag! Hogy lehetünk ekkora retardált idióták?
- Nem tudom miről beszélsz - sütöttem le a szememet, s próbáltam nem elnevetni magamat. Sosem hazudtam valami jól.
- Aha, na persze! Gyertek csak le a nappaliba! Srácok! A lányokkal el kell beszélgetni! - szinte már kiabált az utolsó mondatnál.
- Mi a szitu? - jelent meg Liam, Harry, Louis, s Niall, majd Cassie is mögöttük. Biztató pillantásokat küldött felénk.
- Bűzlenek a dohány szagtól - mutogatott Ránk Zayn, mire a srácok elsápadtak.
- Hogy mi? - tátotta el a száját Liam.
- Hogy mi? - esett le Niall álla.
- Hogy mi? - tágultak ki Harry szemei.
- Hogy mi? - nézegette Louis a körmeit. - Vagyis.. hogy mi? Ti cigizni voltatok? - meresztett ránk hatalmas szemeket.
- Mi történt? Miről maradtam le? Én nekem mindenről tudnom kell! - tolakodott előre Emma, s ránk nézett nagy szemekkel.
- Irány a nappali - változott át Niall arc kifejezése szigorúvá, s elindult a nappali felé. Életemben nem láttam még ilyen határozottnak.
Összenéztünk a csajokkal, majd követtünk. Ha jól látom, most fog bekövetkezni a vég..


U.I.: Megjegyzések.

8 megjegyzés:

  1. annyira jóó *-* egyszerűen imádom ! ♥

    VálaszTörlés
  2. Képzeld Lizi, el merészeltem olvasni a régi Little Horan-t. És azt kell, hogy mondjam.....EZ SOKKAL DE MILLIÓSZOR JOBB MIT A RÉGI <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett!! Kövit, de gyorsan asszem függő lettem!! ;) Boldog Directionre napot Csajok!! :DD

    Xxx

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon jó lett! A régit is szerettem, de ezt imádom! Gyorsan a kövit! :))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jo! Kaptal egy uj angyalkat! :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó!:) Annyira szeretem :) Siess a következővel,mert elvonási tüneteim lesznek!:D ♥

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett! Gyorsan a következőt! Függővé tesz engem ez a blog!!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon nagyon tetszik ez a blog olyan jól letudod írni az egészet hogy magam előtt látom a történéseket :3 gyorsan a köviiiit :D

    VálaszTörlés