Little Horan/2 ~ Chapter. 5.



Sziasztok! Végre megjöttem az új fejezettel! Rettentően elfoglalt voltam, egész hétvégén olvastam egy könyvet pdfben, messze áll tőlem az olvasás, de azt hiszem rászokok.
Remélem, hogy kapok komikat, jó olvasást!



*Lizzie szemszög*


Azonnal kirontottunk a hátsó kertbe, velem az élen. Harry a medence szélénél állt, s fújtatott, Emma pedig a medencében kapálózott, s segítségért kiáltott.
- Nem tudok úszni! Segítség!
- Gyerünk Liam! Mentsd ki! - löktem meg, mire szegény beleesett a medencébe ruhástul. Hazza, és Niall felröhögtek.
- Ez jó volt - dicsért meg Niall, s még a vállamat is megveregette.
Liam szúrós pillantásokat vetett felém, majd megfogta a kislányt, és kirakta a medence szélére, s Ő is kimászott belőle.
Elég csúnyán nézett rám. Őszintén szólva, volt egy kis bűntudatom, hogy szerencsétlent, csak úgy belelöktem a medencébe, minden figyelmeztetés nélkül. Trauma.
- Mi a jó Isten folyik itt? - nézett végig Hanna mindenkin.
- Mi van itt?
- Harry bedobta a medencébe Emmát, Lizzie pedig belökte Liamet - röhögött Niall.
Hanna rám kapta a fejét, majd Harryre, s ismét rám, utána Haroldra.
- Értem - bólintott, majd felsegítette Emmát, s kézen fogta, majd bement vele a házba.
Mi csak követtük.
Egy csörömpölés hallatszott az emeletről, majd Liam szitkozódása. Mit csinált ez a barom?! Mit vert szét?
Úgy döntöttem, hogy rá nézek, nehogy szétszedje a berendezést.
Feltrappoltam az emeletre, majd a szobám felé vettem az irányt, mert onnan jött a hang.
- Mit csináltál te béna? - nyitottam be a szobába, de szó szerint elállt a lélegzetem, mikor Liamre néztem. Liam egy szál alsógatyában rohangált, fel s alá a szobámban.

- Á, csak éppen levettem a vizes ruháimat, mert valaki belökött a medencébe, és véletlenül lelöktem az éjjeli szekrényről mindent. - sorolta, majd végül elvigyorodott, s folytatta - Amúgy én vigyáznék a helyedben, mert kigurulnak a szemeid a helyéről.
- Micsoda? - ráztam meg a fejemet, majd felnéztem rá.
- Képet nem akarsz csinálni?
- Miről?
- Rólam, ne pózoljak? Tudom, hogy fotogén testem van!
- Én nem téged néztelek, hanem ott a földön azt a izét - próbáltam elfeketíteni az igazat.
- Aha, gondolom! Nekem is hurka töltésre kellett az óvszer.
- Oho! Most buktál le Payne! - mutattam rá, mire Ő csak megforgatta a szemét. - Amúgy, nem akarsz felöltözni?
- Zavar, hogy így látsz? - kérdezett vissza, mire én megrántottam a vállamat.
- Nem feltétlen, csak kicsit frusztráló! - bólogattam, majd odamentem az éjjeli szekrényem elé, összeszedtem a dolgokat, amit Liam ledobott.
- Halljátok.. Jézusom! Mi volt itt? Valami gyors menet? - toppant be Niall, s felhúzott szemöldökkel méregette, az éppen pólóját felvevő Liamet.
- Igen, Niall! Az volt! - fújta ki a levegőt mérgesen Liam, majd öltözött tovább.
- Mit akartál mondani?
Felálltam, majd Nialler felé fordultam, s végignéztem rajta.
- Jön Cassandra! Holnap délelőtt érkezik, s veletek fog iskolába járni, csak Ő végzős lesz! A szülei ideküldik, mert elvileg nagyon rosszak a jegyei, és rossz közösségbe került! - jelentette be.
- Ki az a Cassandra?! - érdeklődött Liam.
- Cassie, az unoka testvérünk! - feleltem kérdésére.
- Oh, és lány?
- Nem Liam, a Cassandra az fiú név - fakadt ki, majd elhagyta a szobát.
- Te hülye vagy - vágtam a fejéhez, mire Ő összevonta a szemöldökét, s úgy meredt rám.
- Komolyan, lassan már naponta sértegetsz - vágott egy fintort, majd végül becsatolta az övét,s elhagyta a szobámat.


*~*~*

Másnap délután, mihelyt hazaértünk az iskolából, egyből hozzánk mentünk. Alig vártam már, hogy találkozzak Cassie-val, nagyon régen láttam, talán 13 éves lehettem, mikor utoljára találkoztunk.
- Na végre megjöttek! - hallottam meg Harry morgását a nappaliból.
- Morcos a pasid - lökte meg Hanna Bertit, mire Roberta csak vállat rántott, s bementünk a nappaliba.
- Szevasztok csajok! Na, hogy ityeg a fityeg? - jött a kérdés Louis felől. Na, várjunk csak... Louis?! Louis eddig nem is volt itt!
- Lou, te hogy kerülsz ide?
- Visszatértem! Unalmas volt otthon, ugye Zayn?! - mondta egy fokkal hangosabban Zayn nevét. Szóval Zayn is visszajött Mullingarbe.
- Hogyne! - Zayn hangja a hátsó kertből. Biztos kiment elszívni egy szál cigit.
- Na végre! Sziasztok! - jött ki egy hosszú barna hajú lány a konyhából. Cassandra megérkezett. Intett egyet nekünk, mire én elmosolyodtam.
- Lizzie! Igazi nő lett belőled! - lépett elém, majd magához húzott,s átkarolt.
- Szia Cassie! Ezer éve nem láttalak!  - bontakoztam ki az öleléséből.
- Haha! - vigyorodott el. - Sziasztok! Ti vagytok Hanna, és Roberta, ugye?
- Igen! - válaszoltak a csajok kórusban.
- Sokat meséltek a fiúk rólatok! Főleg Harry áradozott Robertáról. Niall nem sokat mesélt rólad Hanna, evett egész délelőtt, vagy kiabált azzal az Emma nevű kislánnyal - fejtette ki a történteket Cassie.
- Tényleg, Emma merre van?
- Itt van! - jött be Liam egy kapálózó lánykával a kezében, majd ledobta Niall mellé a kanapéra.
- Liam papi! - nyávogott Emma. - Én akkor is nutellás kenyeret akarok! - kezeit mellkasán összefonta, s durcásan nézett Liamre, aki fújtatott egyet, majd leült Emma mellé a kanapéra, s magyarázni kezdett neki.
- Emma, figyelj! Már vagy ezerszer elmondtam, amint szépen kéred, kapsz nutellás kenyeret!
- Nem fogom szépen kérni! Nem az én stílusom! Amúgy, add vissza a rózsaszín ruháimat, mert ez a kék gönc undorító! - csapkodta a kanapét.
- Csak engem idegesít ez a kis csaj? - húzta fel szemöldökét Cassie, majd megforgatta szemeit.
- Nem vagy vele egyedül, pedig az én unoka húgom - bólogatott egyetértően Hanna.
- Hát ez jó - felelt Cassie, majd előhúzott egy doboz cigit a zsebéből, s öngyújtót.
- Állj! Cassandra! Maximum az udvaron! - utasította Niall, s a hátsó kert felé mutatott - Társulhatsz Zaynhez, de az én házamat nem füstölöd össze!
- Elnézést, hogy megbántottam uraságod! - emelte maga mellé kezeit Cassie, majd kiment a kertbe.
- Sziasztok! - lépett be a nappaliba Zayn, majd levágódott egy fotelba.
Én levágtam a táskámat, majd Cassie után mentem.
- Mióta cigizel? - érdeklődtem, mire Ő elvigyorodott, s rám fújta a füstöt.
- Tavaly nyár óta ! - felelt könnyedén, majd nagyot szippantott a cigijéből.
- Aha, és mire jó?
- Semmire. Ha ideges vagyok, akkor lenyugtat, amúgy semmire - rántotta meg a vállát.
- Értem - bólintottam, majd inkább visszamentem a nappaliba.

***

Délután a csajokkal együtt írtuk meg a házi feladatunkat, s magoltuk be a tanulandó dolgokat. A legnehezebb számomra a kémia volt. Sosem vágtam, annyira taszít, hogy az egyszerűen leírhatatlan. Roberta szokás szerint bevágott mindent, és már szaladt is Harryvel sétálni. szerencsétlenségükre Emma is szeretett volna sétálni, így magukkal kellett vinniük a kislányt, Harry legnagyobb örömére.
Már este fél hét volt, mikor kopogtak. Az utcán már sötét honolt.
- Bejöhetek? - nyílt ki az ajtó, s Cassie dugta be a fejét rajta.
Arrébb dobtam a kémia füzetemet, majd Cassie-re emeltem a tekintetemet. Hanna is hasonlóan tett,
- Gyere csak!
- Mit szólnátok, egy kis rosszalkodáshoz?


U.I::Megjegyzések;) :)


9 megjegyzés:

  1. Első vagyoooooooook :) *-*
    A rész valami fantasztikuuus :) és akkor ezzel még meg se közelítettem a valóságot :)
    Kíváncsi vagyok, hogy mit fognak csinálni :D
    Kövit de gyorsan :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagyon nagyon jó lett ! (mint mindig)
    Siess a kövivel *-*

    VálaszTörlés
  3. Na ne mért mindig ilyenkor hagyod abba.. :D Vajon mit fognak csinálni?? Gyorsan a kövivel.. :))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett!! Vajon mit fognak rosszalkodni?? Kíváncsi vagyok siessa kövivel!!

    VálaszTörlés
  5. Kíváncsi vagyok mit fognak trollkodni :D nagyon jó lett amúgy :)

    VálaszTörlés
  6. Tök jóóóó várom a következőt. Ma teszed fel?

    VálaszTörlés
  7. Imádom!!:)<3 Remélem hamar hozod a következőt:)

    VálaszTörlés
  8. Imádom ezt az egész blogot,és az összes történetet benne :D
    Várom a folytatást :)

    ui:Szeretném ezt a díjat neked is továbbküldeni!! :)
    http://jennaesaonedirection.blogspot.hu/2013/03/az-elso-dijam-koszonom.html

    VálaszTörlés