Little Horan/2~ Chapter 22. + Díj!

Sziasztok! Kicsit csalódott voltam, hogy mindössze 4 megjegyzést kaptam az előző fejezethez, hát mi van veletek?:O Nem tetszik, a sztori?! Mondjátok, mert akkor... javítom, vagy Isten tudja. De csinálok vele valamit!
Jó mind egy. Akit érdekel érdekel, akit nem nem. Jó olvasást! (Én rakom fel azért a friss részeket.)





-  Guten Tag, liebe/Jó reggelt, kedves../ gerlepár - csapódott ki az ajtó, s a bordáimba fúródott egy láb. 
-
- Louis, a vesém - morogta Liam, majd idegesen lelökte az ágyról a barmot.
- Ne harizz, má' - csüccsent le Louis Liam mellé, majd simogatni kezdte.
- Menj már innen - lökte meg újra. 
Nyüszörögve felültem, Louisra néztem.
- Szenvtelen nyomorék vagy - vigyorogtam rá.
- Mert?
- Azért, mert mi van, ha akkor törsz ránk, amikor éppen olyan tevékenységet folytatunk? - húzogattam a szemöldökömet, mire Louis csak megrázta a fejét.
- Ne aggódj, Lizzie, láttam már nemi szervet.
- Te komolyan beteg vagy - húztam el a számat, majd felálltam. De mielőtt a fürdőbe indultam volna, még az órára pillantottam. Pontosan fél 8. Atya ég! - kaptam a fejemhez. Roberta, s Hanna engem megölnek.
Futólépésben szaladtam be a fürdőbe, s végeztem el reggeli teendőimet. ezek után el sem köszöntem senkitől, csak szaladtam ki az ajtón.
- Megint elkéstél! - mutatott Hanna a karjára, amin nem volt óra.
- Jó, ne haragudjatok! Csak dolgom volt.
- Reggeli torna, vagy mi? - húzta fel a szemöldökét Roberta, mire Hanna, és Cassie felnevetett.
- Csak az - kuncogtam fel én is .
Gyors léptekkel battyogtunk az iskola felé. Mihelyt odaértünk, mindenki szaladt a saját órájára. Szerencsére osztályfőnöki ma az első, így nem kell sietni. Az osztályfőnök sosem írja be a későket.
Mind a hárman leültünk a helyünkre, s vártuk, hogy a tanár jöjjön.
Körülnéztem a termen, szerencsére Abigailt sehol sem láttam, így kicsit megnyugodtam.
Csengetés után pár perccel a terembe belépett az osztály főnökünk, mellette pedig Abigail jött, s nagyban magyarázott Mrs. Robinsonnak. Mrs. Robinson letette a dolgait a tanári asztalra, majd leült a helyére Abigail elküldve.
Felnézett az osztályra, s tekintete megállt rajtam.
- Elizabeth Horan, kérlek gyere ide.
- Én? - kérdeztem vissza, mire Mrs. Robinson megforgatta a szemeim.
- Van itt rajtad kívül más Elizabeth Horan?
- Nem hiszem - feleltem, majd felálltam, s odamentem a tanári asztalhoz.
- Hozz ide egy széklet, beszélnünk kell.
- Mert? Mi?
- A lényeg, hogy hozz ide egy széket, és ülj le! - adta ki az utasítást Mrs. Robinson. Felsóhajtottam rápillantottam Hannára, majd Robertára, s egy széket az első sorból a tanári asztal mellé húztam, majd leültem.
- szóval - nézett rám Mrs. Robinson, de a hang erelyét lehalkította. - Olyasmit hallottam Abigailtől - itt megforgattam a szememet -, hogy valamiféle gyereked van. Tudni szeretném, hogy ez igaz-e, vagy Abigail..hát agy szüleménye?
- Abigail agy szüleménye - vágtam rá, mire Mrs. Robinson szemöldöke az égbe szökött.
- Hozzám őszinte lehetsz! - tette a kezét az enyémre Mrs. Robinson, de én azonnal elkaptam onnan az enyémet. Mit fogdos ez? Pedofil?
- Nekem nincs gyerekem - ráztam a fejemet hevesen.
- Figyelj, tudod, hogy ez nem szégyen!
- Nincs gyerekem! - emeltem fel a hangomat, így minden szem rám szegeződött. Roberta, s Hanna együtt kuncogtak a hátsó sorban. Ja, hát nagyon vicces...
- Rendben, csak.. érdekelt - mosolygott rám Mrs. Robinson, majd hagyta, hogy a helyemre sétáljak.
Mesés, Abigail azt terjeszti, hogy gyerekem van, és ezt a legbutábbak el is fogják hinni neki. Mindez Emmuska miatt. Megölöm azt a gyereket, ha a kezeim közé kerül...

***

Iskola után négyesben ballagtunk haza a lányokkal. Cassie elmesélte, hogy ma mennek Zaynnel randizni. Szurkolok nekik, aranyos pár lennének. Elmosolyodtam a gondolatra, majd ránéztem Cassie-ra, aki mikor meglátta, hogy nézem felhúzta a szemöldökét, s kicsit meglökött.
- Mi van? elfelejtettem tesi után pólót venni? Vagy mit bámulsz?
- Bocsi, csak semmi - ráztam meg a fejemet, majd kicsit felkuncogtam.
Az út további része csöndben telt, de amikor a házunk elé értünk elég kellemetlen meglepetésben lehetett részünk. A rendőrök álltak a házzal szemben az úton, és egy törött személy gépkocsi. Itt meg mi történt? Mentő, ahol éppen becsukták az ajtót, s a kocsi elhajtott.
- Itt meg mi folyik? - tátotta el a száját Roberta, s rögtön Hazza keresésére indult.
- Végre itt vagytok! - hallottam meg Niall hangját. 
- Mi történt? - kérdeztem mikor ideért. Hanna mellé lépett, majd egy csókot váltottak.
- Emmát elütötte egy autó - húzta el a száját.
- Mégis hogyan? - tátotta el a száját Hanna, s nagyokat pislogott.
- Louissal fogócskáztak, és hát kiszaladt az útra, nagy csattanás, puff, dirr durr  és páv és és.. nyáú, dáw ts, és ....
- Oké értjük! - intettem le bátyámat. Nem kell most ide a baromsága. Senkiek semmi szüksége sincs rá.
- Akkor őt vitte el a mentő. Valaki vele ment a kórházba? - kérdezősködtem, mire Niall megrántotta a vállát.
- Liam vele ment.
- Gondolhattam volna - fontam keresztbe a kezeimet a mellem alatt.
- Ne kezd a féltékenykedést, jó, hogy vele ment - szólt rám Hanna, mire én felhúztam az orromat, s arrébb léptem. Nem akartam féltékenykedni, szerintem is jól tette Liam, hogy vele ment, és nem ahgyta egyedül. Nem vagyok idióta. 
- Louisnak bűntudata van - motyogta Niall.
- Hol van? 
- A rendőrrel beszélgetnek. Helyszínelnek - ismertette a történéseket Niall. 
Cassie, és Zayn halkan felszívódtak az egyik mellékutcában. Harry, s Berti kézen fogva álltak az egyik fa árnyékában.
Egy sóhaj kíséretében elindultam a házba, hogy letegyem a cuccomat. A szobámban ledobtam a táskámat, s mobilomat a kezembe vettem. Liam számát tárcsáztam. Azért érdekel, hogy mi történt a taknyossal. Bármennyire utálom is, azért ha baj van csak mellette állok.


Díjat kaptam, és szeretném megosztani veletek, illetve tovább küldeni!

1. Alap kérés, miszerint köszönd meg a díjat attól akitől kaptad.
2. Tedd ki a díjat az oldaladra akármilyen formátumba, hogy mások letudják menteni.
3. Válaszolj a kérdésekre, amit kérdeztek tőled.
4. Küldd tovább maximum öt tehetséges blogírónak.

Köszönöm a díjat Fanni Székelynek!

1. Mennyi időt szoktál áldozni egy rész megírására? - Hm, van, hogy fél óra, de van amikor 2 napon keresztül dolgozom vele.
2. Az egyik szereplőben teljesen megtalálható te vagy valamelyik barátnőd. - Igen, hahi. 
3. Szoktál zenét hallgatni egy-egy rész megírásakor? Ha igen, akkor mit? - Igen, mindig. Zene nélkül, talán már írni sem tudnék.
4. Mi illetve ki szokott inspirálni? - Barátnőim, olyan dolgok, amik megtörténtek velem, illetve a sok drága olvasóm.
5. Mi az álom helyed? - London, illetve Amerika.



Akiknek küldöm:
Sajnálom, több blogot nem olvasok, és ezek a kedvenceim. <33




5 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jó a történet, én nagyon szeretem! Igaz, mostanában elejtesz egy-két helyesírási hibát, amik régebben nem voltak, de annyira élvezem az olvasást, hogy nem törődöm velük! Csak így tovább. xx

    VálaszTörlés
  2. Jajj. Nagyon jó lett! :) És igen,van akit még érdekel! Legalábbis engem biztosan! :) Siess a következővel!c:

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett:) engem érdekel és ne h abba hagyd azok miatt akik nem képesek írni:)*

    VálaszTörlés
  4. jó lett a rész és gratulálok a díjhoz :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jóóóóóó de kérlek olvassatok bele az én blogomba is kösziii http://mycrazylife1d.blogspot.hu/2013/05/3.html ja és ha tetszik komizz

    VálaszTörlés