Little Horan/2~ Chapter 21.

Sziasztok! Meghoztam az új részt. Remélem, hogy tetszik fog, és sokan komiztok. Örülök az új olvasóknak, nagyon cukik vagytok!
Szeretnélek megkérni Titeket, hogy nézzetek be az új Zaynnes blogomba: ::.ALONE.:: KATT KATT KATT KATT! Köszönöm szépen!
Liam kedvelőknek tudom ajánlani: Brothers Life ... KATT KATT KATT KATT KATT! Remélem benézek, és feliratkoztok.
Jó olvasást!




  Imáim sajnos nem találtak el Istenhez, ugyanis Abigail állt előttem teljes élet nagyságban. 
- Szia Abigail - intettem egyet, mire Ő sikítozva a nyakamba ugrott. Nem, á dehogy nézhettem hülyének. 
- Ő ki? - hallottam meg Emma hangját.
- És Ő? - mutatott Abigail Emmára, amikor lekászálódott rólam.
- Miért ölelgeted az anyukámat? - kapta el a kezemet ismételten Emma, mire én csak az ég felé néztem. Remek, Abigail elterjeszti az iskolában, hogy van egy nem létező gyerekem, s nekem végem van. Én azt hiszem megfojtom Emmácskát. 
- A midet? - emelte kezeit Abigail a szájára, s tekintetét köztem, és Emma között kapkodta. Ezt Ő sem gondolja komolyan. - Lizzie, neked van egy gyereked?
- Hallod, kettő is ! - vágtam rá azonnal, mire Abigail szemei felcsillantak, s közelebb lépett hozzám.
- Hogy hívják őket?
- Ez most komoly? - hallottam meg Liam hangját, kinek az arcán egy furcsa arckifejezés ült. - Nem akarunk hazamenni?
- De akarunk - sóhajtottam fel.
- Menjünk haza Liam papi - rántotta el a kezét Emma, mire én fellélegeztem.
- Kitől vannak? Tőle? - tágultak ki Abigail szemei miközben Liamre nézett. 
- Abigail nekem nincs gyerekem - szorítottam össze a számat, mire Abigail csak legyintett.
- Nem kell szégyellni! - simogatta meg a vállamat, majd elszökdécselt az ellenkező irányba.
- Ez flúgos - rázta a fejét Liam, mire én felkuncogtam, majd összekulcsoltam a kezeinket Liammel.
- Az, viszont Liam, beszélgethetnél Emmával. Elég kínos volt, hogy egy néni előtt az anyjának nevezett. Mellesleg utálom Emmát - néztem egyenesen az előttünk szökdécselő kislányra.
- Na, hisz nem tett semmi rosszat. Csak játszani akart veled biztos.
- Hát persze, azt mondta, hogy utál - nevettem fel halkan, mire Liam szemöldöke az égbe szökött.
- Utál?
- Igen, én pedig megmondtam neki, hogy én is Őt.
- Jaj már. Hihetetlen, hogy itt kell kitörnie a harmadik világháborúnak.

***

Amikor hazaértünk a játszótérről, már besötétedett. Én felmentem a szobámba, s felnéztem twitterre, meg facebookra. Mindenhol ezer üzenet, és csomó értesítés várt. Pár embert visszakövettem twitteren, és facebookon válaszolgattam néhány üzenetre. A nagyja csak arról szól, hogy én vagyok-e Niall húga, mármint az az igazi profilom, vagy sem? Mindig azt írom, hogy lehet, s akkor nem kérdezősködnek tovább a kíváncsi fanok. Egyszer írtam egy csajnak, hogy igen én vagyok, rögtön jött a sablon kérdéseivel, hogy milyen híres ember húgúnak lenni, milyen a One Direction. S a többi idegesítő, unalmas kérdés. 
 Az ajtó kinyílt, s belépett Liam. 
- Mit csinálsz? - érdeklődött, majd leült mellém, s benézett a képernyőbe.
- Semmit - csuktam le a laptop tetejét, majd letettem a földre az ágy mellé. Liam felpattant, majd bekapcsolta a tévét, s a zene csatornára tette. 
- Mész zuhanyozni, vagy mehetek? - kérdeztem Liamtől mire Ő megrántotta a vállát, majd lecsüccsent mellém.
- Menjél - nyomott egy könnyed puszit az arcomra, mire én felálltam, s összeszedtem a pizsamámat, s az egyéb szükséges cuccokat. Bemasíroztam a fürdőbe, majd gyorsan lecsutakoltam magamat. Amint elkészültem, s felöltöztem kijöttem, majd levettem a polcról egy haj gumit, majd haj koronámat előre dobtam, s egy kontyba összekötöttem a fejem tetején.
Utálok kiengedett hajjal aludni, reggelre mindig tiszta gubanc lesz a hajam. 
Levágódtam Liam mellé az ágyra, és kivettem a kezéből a telefonját. 
- Há', mit művelsz?  - tátotta el a száját, majd vigyorogva felém gördül, s egy csókot nyomott a számra. 
- Nem mész fürdeni? - érdeklődtem, amikor ajkaink szétváltak.
- De megyek - Liam felsóhajtott, majd feltápászkodott rólam, s felkapkodta a dolgait, majd bement a fürdőbe. Hallottam, ahogy a zárat elfordítja, majd megnyitja a vizet.
Egy apró mosoly kíséretében felemeltem a telefonját, s nézegetni kezdtem. Twitteren volt fent éppen, amikor elkoboztam tőle a mobilt.  Érdeklődve nyitottam meg a kezdőlapot, ahol egy kép díszelgett. Ez hülye, feltett magáról egy képet, amin a nyelvével megnyalja az orrát. Felkuncogtam a kép láttán, ennek valószínűleg a rajongók is örülni fognak. 
Éppen ki szerettem volna lépni twitterről, amikor Liam telefonja megcsörrent. A kijelzőn egy bizonyos Samantha név villogott. Felhúztam a szemöldökömet, majd felvettem a telefont.
- Hallo tessék? Liam Payne telefonja.
- Te meg ki a franc vagy? - hallottam meg egy keserű hangot a vonal másik végén.
- Öhm, Liam barátnője - feleltem hasonló flegma hangvételben. 
- Mi van? Jó nem érdekelsz! Csá! - erre letette a telefont. Hát jó! Ez valami bolond..
Az addig rendben, hogy bolond, és flegma, meg bunkó, de mégis ki ez a Samantha, és miért hívta Liamet? Kezdek komolyan aggódni.
A telefont az éjjeli szekrényre tettem, s a tévére koncentráltam. 
Mikor Liam kilépett a fürdőből, egy bokszer alsó volt csak rajta, semmi több. Hajaj.. 
Rám nézett, és elmosolyodott. A törölközőjét ledobta a székem hát támlájára, majd lehuppant mellém az ágyra.
- Van valami baj? - érdeklődött, majd arcon puszilt.
- Ki az a Samantha? 
- Samantha? Ja, hogy Sam! - nevetett fel. - Felhívott? Azt hittem, hogy nem fog. Mit mondott?
- Igazából semmi érdekesen, azt hittem megöl telefonon keresztül, olyan flegma, és bunkó modora volt.
- Jaj, ne foglalkozz vele, Sam ilyen.
- De mégis ki ez? - emeltem fel a hangomat, mire Liam kicsit hátrébb húzódott.
- Az unoka testvérem - tartotta maga elé a kezeit védekezően.
- Na, köszönöm, hogy végre válaszolsz! - forgattam meg a szememet, majd kifújtam a levegőt. Felálltam, majd leoltottam a nagy lámpát. Ezután bebújtam az ágyba Liam mellé. Egy mély levegőt vettem, majd lefeküdtem az ágyra.
- Mondott valamit neked? Lizzie, kérlek válaszolj - karolt át hátulról Liam.
- Nem, tényleg semmit! - fordultam felé. - Felvettem, megkérdezte, ki a franc vagyok, megmondtam, erre azt mondta, hogy nem érdeklem, és letette - rántottam meg a vállamat.
- Szerintem visszahívom - motyogta Liam, majd felkapcsolta az éjjeli lámpát, s a telefonjáért nyúlt.  Nyomkodni kezdte a készüléket, majd a füléhez emelte.
- Szia Sam! - szólt bele. Egy hirtelen ötlettől vezérelve fogtam magamat, s beleültem Liam ölébe. Egy pillanatra elcsodálkozott, majd rám mosolygott .
- Persze.... - motyogta a telefonba. - Nem, de máskor lehetnél kedvesebb is. Te bolond vagy! Dehogy. Na jó. Azt hiszem ezt most fejezzük be. Én sem szólok bele a Te magánéletedbe, így jobban tennéd, ha Te sem tennéd ezt az enyémmel. Fú, szia Sam ! - s a telefont letette, majd idegesen az éjjeli szekrényre rakta.
- Mi a baj? - simítottam meg arcát, mire Liam a vállamra támasztotta állát.
- Semmi, elegem van belőle. Folyton azt akarja, hogy találkozzam a barátnőjével.  
- Milyen barátnőjével?
- Elvileg nagy rajongó, de nem akarok - rázta meg a fejét, mire nekem minden aggodalmam elszállt. Nem akar vele találkozni.. Áldom az eget. Akkor lenne baj, ha találkozni akarna vele. 
- Ideje lenne aludni - montda, majd mozgolódni jkezdett.
- Zavar, hogy itt ülök? - nevettem fel halkan, mire Liam megrázta a fejét, majd ajkát az enyémre nyomta.
Csók után kimásztam Liam öléből, s mellé feküdtem. Liam is elhelyezkedett, majd leoltotta a kis lámpát. 

U.I.: Benézni a bejegyzés elején említett blogokba, s komizni!!

6 megjegyzés:

  1. Hát Emma nem változik :"D Am nagyon jó lett,imádom az összes blogodat és siess a kövivel :)*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! Imádom! <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333 Annyira jó vagy <333333333 Imádom! Alig várom az új részt :333333333 <333333333333

    VálaszTörlés
  3. Imádom! <3 nagyon ügyes vagy! ;)

    VálaszTörlés
  4. Aranyosak voltak a végén! ♥
    Tyűű,hallod,azt hittem már hogy Samantha valami "nem rokon" csajszi.Persze rájöttem,hogy ilyet még feltételezni is szörnyű.
    Hát,mondjuk elég érdekes lenne,ha Lizzie-nek két gyereke lenne...bár,ha Liamtől lennének...xD
    Na jól van,tetszett a fejezet,várom a következőt!! :D

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Annyira jó, hogy már nem tudok mit írni :D xx
    http://darklouisfanfictionhu.blogspot.hu/2013/05/dijak_7458.html#comment-form

    VálaszTörlés