Little Horan/2~ Chapter 16.


SZIASZTOK! Megjöttem a friss fejezettel, sajnálom, hogy ennyit késtem, az internet hibája.
Ebben a fejezetben Hanna is írt.
OLVASD EL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!--> 
Nos, az előző bejegyzésem egy novella volt, ahova megjegyzésben egyik kedves névtelenem tett egy kérést, miszerint szeretné, ha Lizzie, és Liam egy teljes fejezetben együtt lennének, és romantikáznának, illetve viccelődnének. Ez természetesen majd a további történet során lesz, csak még kitalálom, hogy mikor foglaljam bele.
Ha nektek is van ilyen kívánságotok! BÁRMI!!! Azt szívesen belefoglalom a 20.,21.,22.,23.,24.,25 stb. fejezetekbe, mert most a 19.fejezetig van megírva!
Megjegyzésben várom az ötleteket! Számítok rátok! Komolyan... mostanában egyre kevesebb komit kapok, és nem tudom miért. Nem szeretném bevezetni a komihatárt, de ha muszáj, akkor muszáj!



*~*~*



   Másnap reggel egy nagy kiabálásra ébredtem.Nagyon hangos volt! Gondolkodás nélkül kipattantam az ágyból majd lerohantam a lépcsőn. Kezembe vettem a biztonság kedvéért az esernyőt ami a lépcsőnek volt döntve. Óvatos lépésekkel elindultam a konyha felé. Megálltam az ajtónál és lassan kikukucskáltam.
- Látsz valamit? - hallottam egy hangot a hátam mögött, mire ugrottam egy nagyot.
- Te normális vagy?! - kiáltottam fel hevesen vágtázó szívvel.
- Teljesen! Na, de látsz valamit?!
- Sajnos sokat is! - fintorogtam.
- Szerintem másszunk ki az ablakon! - jelentette ki Hanna miután Ő is benézett a konyhába.
- Igen, ez jó ötlet! Vannak hosszú lepedőim!
- Mire készültök lánykák? - hallatszott Louis hangja, mire egyszerre ugrottunk fel.
- El innen jó messzire!
- Nem tetszik az új stílus?! - érdeklődött, majd beállt egy pózva, és 'szexin' végighúzta a kezét a teste mentén.
- Hallod ez rohadt szexi volt! - néztünk rá egyszerre. Persze ez szarkazmus volt!
- Ugye? Meg akarjátok érinteni a kockáimat? Ez nem olyan kocka amit a milka papír rejt - kacsintott ránk.
Még válaszolni sem tudtunk, mikor megjelent Liam, és Niall Calvin Kleinos alsóban. Hannával egyszerre kaptuk a kezünket a szemünkre.
- Miért vagytok bokszerben? - érdeklődtem.
- Ez Harold Edward Styles angol-ír ünnepe! 
- Miért kellett bevezetni? - jött a következő kérdés Hannától.
- Nem hallod? ÜNNEP! - felelt Niall kihangsúlyozva az ünnep szót.
- Miért takarjátok el a szemeteket? 
- Mert ez Lizzie feat. Hanna ünnepe - mondta Hanna magabiztos meggyőződéssel.
- Nem tudtátok? Ma van az ünnepek ünnep napja! - szellemeskedett Louis.
- Mi most megpróbálunk lila térd nélkül bemenni a konyhába! - jelentettem ki, majd elindultunk az egyik irányba. 
- Jobbra menj, jobbra!
- Nem balra van!
- Mondom, hogy a jobb!
- Nem másik jobb!
Addig veszekedtünk az irányon, míg egyszer csak észleltem, hogy közeleg a padló. Hanna pedig átesett rajtam.
- Lányok, mit csináltok? - érdeklődött Harry.
- Csak megnéztük a padló fényességét! 
- Mintha láttam volna egy penit! - morogtuk majd nagy nehezen feltápászkodtunk. Kicsit sokkolt Berti és Harry látványa. Nem ahogy kinéznek ha nem ahogy Berti ül rajta. Kicsit khm..khm.
- Öhm...mi volt ez a nagy kiabálás? - kérdeztem majd megigazítottam a hajam.
- Ja csak elfogyott a pirítós - rántotta meg a vállát Berti. - De találtam édesebbet - mosolyodott el, majd Harry felé fordult és megcsókólta. Mi meg egyszerre kezdtünk öklendezni Hannával.
- Látjátok mire képes a szerelem? - fordult felénk Zayn. Ő is csak egy alsóban feszített.
- Szép jó regg... - akadt meg Cassie a mondat közepén. - Mi a fészkes fene folyik itt? Ma mindenki megőrült? Sikításra ébredtem, ráadásul Louis bepózolt nekem mielőtt bejöttem a konyhába. Ú, Zayn milyen jól nézel ki!
- Én? - kapta fel a fejét Zayn, majd Cassiere kacsintott.
- Egyre furább ez a mai reggel - súgtam Hannának.
- Az nem lehet, hogy van itt egy kandi kamera? - kérdezte majd egyszerre néztünk körbe. De semmi.
- Na de Liam papi mit művelsz? - állított be Emma a rózsaszín kis topogós cipőjével.
- Csak szellőztetem a lábaimat. - vakarta meg Liam a tarkóját.
- Szemérmetlen suhancok! - dobbantott egyet Emma. - És mi dudorodik ott lent? - siklott le Emma tekintete arra a részre. Hannával alig bírtuk ki röhögés nélkül.
- Tudod Liam egy zoknit tömött a nadrágjába ne hogy valami baja legyen. Túl súlyos szegénynek és már alig bírja - csapkodta meg Louis Liam vállát.
- De mi olyan nehéz? - kérdezte Emma. 
- Na jó ezt hagyjuk - fogta be Niall Emma fülét. - Nem rá tartozik szerintem.
- Hidd el Niall ez a kislány már hallott egy két dolgot a szüleitől. Sőt akció közben is megleste őket - mondta Hanna. - Meg se kottyan neki.
- Vedd már le a koszos kezed a makulátlan fülemről! - sipítozott Emma. - Most mehetek megmosni - morgott majd ott hagyott minket.
- Menjetek és vegyetek fel rendes ruhát! - legyeztem a kezemmel a levegőben az emelet felé mutatva.
- Most ne mondd, hogy nem tetszik! - rázta a fejét hitetlenkedve Liam.
- És ha azt mondom, hogy nem?!
- Akkor megsértődöm!
- Hajrá - mosolyodtam el majd helyet foglaltam a lovagoló Berti mellett. Kicsit kínos pozíció.
- Ez az ülés nem illegális? - kérdeztem fintorogva.
- Szerintem igen - sóhajtott Hanna és ő is lehuppant az egyik székre.
- Ti is nyugodtan tarthatnátok Harry Styles ünnep napot - kacsintott Zayn.
- Csak akarod.
- Igen akarjuk - nézett ránk Harry.
- Perverz disznók! - forgatta szemét Hanna.
- Mi?! Perverzek?! - húzta fel a szemöldökét a konyhába belépő Liam.



***

- Kérlek, öltözzetek fel! - könyörgött Hanna a srácoknak, akik a kanapén terpeszkedtek, és Spongyabobot néztek. Egész délelőtt bokszerben szaladgáltak, s már délután fél hat van. Roberta, háromszor, jól olvassátok, háromszor vonult félre Harryvel, és nem akarom megtudni, hogy mit csináltak kettesben. Ijesztő.. meglehetősen ijesztő, tudván, hogy Harry egy perverz disznó, nem hiába nevezik Harry 69 Stylesnak. Számomra érthetetlen, hogy honnan fakad  a perverzsége, de hát fiúból van, és köztudott, hogy a srácok könnyen bekanosodnak. Már aki..
- Nagyon gyerekesek vagytok! - ráztam meg a fejemet, majd leültem az egyik szabad fotelbe, s lábamat  kereszteztem a másikkal.
- Miért lennénk gyerekesek? - húzta fel a szemöldökét Zayn.
- Mert egy épelméjű, normális, felnőtt ember, nem szaladgál bokszerben, és nem talál ki kamu ünnepeket! - erősítette meg Hanna szavaimat.
- Tudod Harold Edward Styles ünnepe rohadtul nem hamisítvány, több éve ünnepeljük - húzódott egy gúnyos mosoly Louis szájára, majd ránk nyújtotta a nyelvét.
- Letépem Tomlinson! - kezdtem el bólogatni.
- Tudom, hogy nem mered! - vigyorodott el, majd még jobban kinyújtotta a nyelvét.
- Nem? - villantottam egy furcsa mosolyt, majd megiramodtam Louis felé, és el akartam kapni a nyelvét, de akárhányszor megfogtam volna, annyiszor elhúzta. A nagy küzdelemben, elég félreérthető pozícióba kerültünk Louissal. Szinte az ölében ültem.
 -Ti mit csináltok? - lépett be Roberta a nappaliba, s végignézett rajtunk.
- Rám mászott Lizzie - rázta meg a fejét Louis, mire én erősen vállon csaptam, s lemásztam róla.- Ez csípett - kezdte simogatni a karját, s közben legörbítette az ajkát.
- Nem maradnátok kussban? Tévét néznék - forgatta meg a szemeit Niall, majd arrébb lökte Louis maga mellől.
U.I.: Bejegyzés elejét olvassátok el!!!!!! Megjegyzéseket ne felejtsétek! 

9 megjegyzés:

  1. - Szemérmetlen suhancok! - dobbantott egyet Emma. - És mi dudorodik ott lent? - siklott le Emma tekintete arra a részre. Hannával alig bírtuk ki röhögés nélkül.
    - Tudod Liam egy zoknit tömött a nadrágjába ne hogy valami baja legyen. Túl súlyos szegénynek és már alig bírja - csapkodta meg Louis Liam vállát.

    HÁT EZ NAGYON NAGY VOLT! XDDD

    Roberta, háromszor, jól olvassátok, háromszor vonult félre Harryvel, és nem akarom megtudni, hogy mit csináltak kettesben. Ijesztő.. meglehetősen ijesztő, tudván, hogy Harry egy perverz disznó, nem hiába nevezik Harry 69 Stylesnak.

    EZ MEG A MÁSIK! FETRENGEK A RÖHÖGÉSTŐL!! XDDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Jó kis fejezet lett! :D
    Most nem jut eszembe semmi kívánság,de Liamm és Lizzie tényleg közelebb kerülhetnének egymáshoz,mert szerintem nem nagyon látszik,hogy szeretik egymást. ;)

    VálaszTörlés
  3. Helló! Nagyon jó fejezet lett! Nincs semmi ötletem se kívánságom,hogy mi legyen,csak így tovább!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett, siess a kövivel! Agyon röhögtem magam mikor Emma kérdezősködni kezdett XD. Kívánságom az nincs :D

    VálaszTörlés
  5. Szia!!!! Egy pár napja kezdtem olvasni a blogod és nagyon tetszik!!!!!!!! Szerintem naon jól irsz. Csak így tovább!!!! :)
    Lola

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Egyszerűen szuper lett ez a rész!! A vicces jelenetek határtalanok úgy lázom!! XD

    VálaszTörlés