Little Horan/2~ Chapter 13.


Sziasztok! Megérkeztem az új fejezettel! :) Nincs sok hozzáfűznivalóm, ja de csak annyi, hogy hagyhatnátok komikat, mert nekem is jól esik a visszajelzés..



*~*~*

Másnap délután Roberta, és Harry között egy vita tört ki. Az okát, még senki sem tudja, de eléggé kiéleződött már. A mi házunkban kiabálnak egymással, mi  többiek pedig egy sarokba húzódva hallgatjuk az összetűzést.
- Nem fogod fel, hogy elegem van belőled? - ordította Roberta Harrynek.
- Neked van eleged belőlem?! És akkor én mit mondjak? Nem tehetek róla, hogy vannak rajongóim!
- Nem, nem tehetsz! De tehetnél ellenük! - Roberta felkapott egy párnát, és Harryhez vágta.
- Nem kéne leállítani Őket?! - súgta nekem Hanna. - Még megölik egymást.
- Nem kéne leállítani Őket? - jött Louis felől ugyan ez a kérdés.
- Hallod, Lizzie, nem kéne leállítani Őket? - érdeklődött Cassie csöndesen.
- De le kéne - mondtam a kelleténél hangosabban, hogy mindenki meghallja.
- Undorító féreg! - visongott Roberta, és egy újabb párnát vágott Hazza fejéhez.
- Én vagyok a féreg?! Én? Fordulj fel Roberta! - vágott vissza Harry.
- Igen? Forduljak fel? Fordulj fel Te! Idegesítő majom! Nem én csaltalak meg! - vitte fel a hangsúlyt a mondat végére Roberta, majd idegesen hozzávágta a kezében tartott párnát Harryhez, s kiviharzott a házból. Ez nem volt semmi!
Harry felnézett ránk, majd lehajtotta a fejét, s lerogyott a kanapéra.
- Komolyan megcsaltad? - lépett előre Niall, majd leült Harry mellé a kanapéra.
- Dehogy csaltam! Csináltam egy fényképet egy rajongóval! Adtam egy puszit az arcára, és ez nem tetszett Bertinek - magyarázta Hazza a történteket.
- Utána megyek - sóhajtott fel Hanna, s már itt sem volt.
- Én is! - jelentettem ki, s elindultam kifelé.
- Hé, várj meg! - szólt utánam Cassie.
- Gyere - mondtam nyugodtan, s mentem tovább. Mikor kiértem az utcára, Cassie beért, s egymás mellett sétáltunk a járdán.
- Hova ment Roberta? - érdeklődött.
- Szerintem haza! De nem tudom - húztam el a számat. Amikor odaértünk Robertáék házához, Hanna jött ki onnan a fejét rázva.
- Hazament?
- Nem, nem tudom hol lehet - nyögte elfúlóan, majd felsóhajtott. - Eltűnt.
- Szóljunk a többieknek, meg kell találnunk, mielőtt valami hülyeséget csinál - ajánlotta Cassie, én csak egyetértően bólintottam.


Visszamentünk hozzánk, s közöltük a többiekkel az információkat.
2-es csoportokra bomlottunk. Hanna, Niall együtt. Zayn, és Cassie is együtt. Harry, s Louis is együtt, én és Liam is.
Mindenki más felé indult. Természetesen, mi kaptuk Liammel az erdőt. Hanna, és Niall a házunktól jobbra indultak, Zayn, és Cassie balra. Harry, és Boo Bear, pedig követte Zaynt, és Cassiet, majd valahol leválnak Tőlük.
- Liam muszáj az erdőbe menni? - nyögtem elfúlóan. Utálok az erdőben lenni, túl sok a fa.
- Hallottad Mrs.MindentudokmerténvagyokHanna parancsát - rántotta meg a vállát, majd kézen fogott, és húzni kezdett egy ösvény felé.

***

Már vagy órák óta az erdőben bolyongunk, s már be is sötétedett. Mondanom sem kell, hogy majd' össze szarom magamat, úgy félek.
Vajon megtalálták Robertát?! Ki találta meg, ha egyáltalán megtalálták?
- Liam, - bújtam hozzá közelebb - Én félek, menjünk haza, kérlek.
- Az jó, mert én is - Tessék?! Jól hallottam.
- Még jó, hogy férfi emberrel vagyok az erdőbe - forgattam meg a szememet.
- Elnézést, hogy nem vagyok tökéletes neked - tépte ki a kezét az enyémből, majd elindult az egyik irányba. Azonnal utána eredtem, majd megfogtam a kezét.
- Ott ne hagyjál, ne haragudj. Semmi értelme összeveszni, de örülnék, ha nem engednéd el a kezemet, mert rettentően félek - magyaráztam, mire Liam felém fordult, majd közelebb húzott magához.
- Nem haragszom - felelt nyugodtan - És most merre? - bökött a kezével, a két ösvény felé. - Váljunk szét.
- Hogyne, biztos, hogy nem válunk ketté! Bárhol, bármikor lerázhatsz, de itt, és most biztos, hogy nem fog sikerülni.
- Nem akarlak lerázni, csak közöltem, hogy két út van. Tér erő nincsen - rázta meg a fejét, majd halál nyugodtan fogta magát, és leült egy fa tövébe.
- Most mit csinálsz? - tátottam el a számat, majd elé léptem.
- Hát, úgy látszik, ma itt éjszakázunk, építek levelekből egy ágyat. Nincs nálad tű, és cérna? Láttam a túlélés törvényeiben, hogy hogyan kell. Meg, ha itt kell leélnünk az életünket, akkor meg kell tanítsalak vadászni, állatokat fogunk enni. Tüzet kell csiszolnunk, és halat fognunk. A ruháink is levelekből lesznek, és mókusokkal fogunk beszélgetni - hadarta el egy szuszra mondandóját. Szemöldökömet felhúzva meredtem rá a sötétben.
- Mondd csak Liam, nem töltesz te túl sok időt Louissal?
- Ő, de lehet - bólintott. Csak megrántottam a vállamat, majd levettem a pulcsimat.
- Te most sztríptízelni fogsz, mert akkor azt hiszem kamerázok - vigyorgott rám Liam, mire csak idegesen kifújtam a levegőt, majd leterítettem a földre a pulcsit, és ráültem.
- Nem fogok sztriptízelni - válaszoltam egy gúnyos mosoly kíséretében.
- Kár - jött a válasz azonnal.
- Aj, Liam, mit csináljunk? - döntöttem vállának a fejemet, s közelebb csúsztam hozzá.
- Van pár ötletem..
- Ne most perverzkedj! - szóltam rá.
- Akkor nem tudom...
Ez olyan szexi:D


Szeretnék egy kicsit blogokat hirdetni.-->
Ugyebár barátnőm kezdett egy blogot, és örülne, ha bekukkantanátok. ---> Wild Ones ~
Másik barátnőmmel is van egy közös blogunk, amiben nem az egész 1D van benne, hanem csak Harry, és Liam! ---> Bitter Sweet

17 megjegyzés:

  1. Szia nem vagyok új olvasó csak végre csináltam fiókot nagyon jóó lett :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon örülök neki hogy csináltál fiókot:) És fel is iratkoztál, húú:) Köszönöm :)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Nálunk is szokott sztriptíz lenni, a fiúk sajnálatára nálunk is addig tart míg levesszük a pulcsit XDD Jó lett a rész :D

    VálaszTörlés
  4. Hehehe az a kép a végén feldobta! :D
    Jó lett!! :P

    VálaszTörlés
  5. Állati egy fejezet lett!! xD
    Remélem semmi baja nem lesz Robertának,és Liamék is kijutnak az erdőből.

    - Aj, Liam, mit csináljunk? - döntöttem vállának a fejemet, s közelebb csúsztam hozzá.
    - Van pár ötletem..
    - Ne most perverzkedj! - szóltam rá.
    - Akkor nem tudom...

    ejnye ejnye Liam,milyen kis perverz vagy xD

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    ùj olvasò vagyok! Nagyon ótletes a fantàziàd! :)) Kövi mikor lesz? :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen, és szerintem napokon belül:)

      Törlés
  7. Jujj,nagyon szupi lett! :D Liam és a perverzsége...:D Gyorsan hozd a kövit!!

    VálaszTörlés
  8. Szia. Szinte egy levegővétellel olvastam el az összes részt. Csodálatosan írsz. Nagyon ügyea vagy:)*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon köszönöm, és rettentően örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  9. Új részt!! <3<3*-*

    VálaszTörlés