Little Horan/2~ Chapter 14.


Helooo! Meghoztam a következő részt! Remélem, hogy tetszeni fog, és hagytok megjegyzéseket! Kitettem oldalra egy szavazást, aki olvassa, szavazzon.
Jó olvasást!


*Hanna szemszög*


Azt hiszem a mai napot elkönyvelhetjük a világ legidegesítőbbjének. Szerencsére Emmát sikerült lepasszolnom, még délelőtt a nővéremnek, így megmaradt a napom, amiből a végére, egy nagy zűrzavar lett.
Roberta azóta sem került elő, viszont Liam, és Lizzie is eltűntek. Telefont nem veszik fel, egyikük sem. Valószínűleg eltévedtek az erdőben, és most Liam halálra stresszeli magát, mert jobban fél, mint Lizzie. Vagy fordítva.
- A kurva életbe! - vágta a földhöz Niall a kezében tartott játék figurát,s szitkozódva ült le a kanapéra - Elegem van! Nem elég, hogy a húgom lágy agyú barátnője eltűnik, még a húgom, és Liam is, komolyan mondom. A telefon luxus?! Mi a fenének van nekik, ha nem tudják felvenni?!
- Az erdőben nincsen tér erő te barom - oktattam ki, majd én is leültem mellé.
- Ez a mai nap! - járkált idegesen Harry fel, s alá. - Mindenki eltűnik?
- Sziasztok gyerekek! Mi folyik itt? Niall, kisfiam, miért káromkodtál olyan csúnyán az előbb? - lépett be Angela szatyrokkal a kezében, majd eltűnt a konyhában, azután újra megjelent.
- Roberta eltűnt - fakadt ki Louis - Aztán elmentünk megkeresni őket, Liam, és Lizzie az erdőbe mentek, még késő délután, azóta sem jöttek haza. Telefont nem veszik fel!
- Micsoda? Eltűntek? Három ember is eltűnt közületek?
- Úgy van - felelt Cassie.
- Hívjuk a rendőrséget! Ez nem játék! - rázta meg a fejét Angela.
- Erre semmi szükség, majd előkerülnek! Várjunk holnapig, és ha nem jönnek haza, akkor hívjuk a rendőrséget! Amúgy sem jönnének ki a rendőrök este - magyarázott nagyban Zayn.
- Jogos - vakarta meg a fejét Angela, majd aggódó tekintetét végigfuttatta rajtunk.
- Mit fog szólni a sajtó, ha megtudják, hogy eltűnt Liam? - fakadt ki Harry.
- Te mekkora egy álszent dög vagy! - kiáltott rá Niall - Jobban aggódsz a sajtó miatt, mint a saját csajodért, vagy Liamért? Csak gratulálni tudok.
- Engem a sajtó is érdekel, és egyáltalán nem aggódok jobban senki miatt, elő fognak kerülni!
- Gyerekek! Semmi értelme nincsen, hogy Ti is összevesszetek
- Ezt Niallnek mondd - felelt kurtán Harry, majd előkapta a telefonját, és pötyögni kezdett rajta.
- Itt alszol drágám? - lépett mellém mosolyogva Angela.
- Szerintem igen - bólintottam, majd hátradőltem a kanapén.
- Rendben, akkor addig is megcsinálom Niall szobáját, gondolom ott akartok aludni - sóhajtott fel, majd eltűnt. Inkább semmit nem szóltam, hiszen így is ideges szegény. A lányáról van szó, és a lányának a barátnőjéről. Meg a lánya barátjáról. Mennyi ember, istenem.
Egy sóhaj hagyta el a számat, majd elővettem a telefonomat, s felmentem twitterre. Ellenőrzöm a srácokat. Liam semmit nem írt ki, Zayn sem, és Louis sem. Niall csak annyit, hogy remek ez a mai nap, és Harry. Harryt megölöm!
Hirtelen pattantam fel a kanapéról, s indultam meg göndörke felé. Így is sokszor meg akartam verni, de most tényleg megfogom!
Kitéptem a kezéből a telefonját, majd a képébe dugtam az enyémet.
- Te normális vagy, Styles?! Normális? - ordítottam vele, Hazza csak megszeppenve bámult rám. - Te nyávogsz a sajtó miatt, erre kiposztolod twitterre, hogy eltűntek?! Normális vagy?
- Hogy mit csináltál? - kapta fel a fejét Niall, majd kivette a kezemből a telefont, és elolvasta.- Harry - nyögte elfúlóan, majd leült a kanapéra, s az arcát tenyerébe temette.
- Idióta, balfasz vagy! - vágtam a fejéhez, majd nagy levegőt véve leültem a kanapéra Niall mellé. Végigsimítottam a hátán.
- Nyugodj meg, meglesznek! Mindenki!  - próbáltam nyugtatni, de nem nagyon ment, mert Niall makacsul rázta a fejét.
- Na jó, valaki kapcsolja be a tévét a sztár híreknél! Hallani akarom, mikor bemondják, hogy a One Direction egyik tagja Liam Payne eltűnt, Niall Horan kishúgával együtt, blablabla - Zayn a kapcsolóért nyúlt, majd benyomta a tévét, s hírekre kapcsolta. Körülbelül tíz perc telhetett el, majd egy riporter élőben jelentkezett. Várjunk csak, ez nem..? Lizzieék háza! Itt vannak előttünk!
- Ezek a ház előtt vannak!
- Harry te fogsz beszélni velük! - kapta fel hirtelen a fejét Niall, s villámokat szóró tekintettel méregette barátját.
Pár perc elteltével csengettek. Harry kifújta a levegőt, majd Zaynt maga után ráncigálva kimentek.

*Harry szemszög*

Zaynnel az ajtóba álltunk, én pedig kitártam. Mihelyt kinyitottam egy pasas az orrom alá dugott egy mikrofont.
- Micsoda meglepetés! Harry Styles, és Zayn Malik! Meséltek nekem az eltűnt banda tagról, és Niall Horan húgáról? Ha jól tudom a te párod is eltűnt Harry.
- Hát, öhm, igen, mind a hárman eltűntek, de kiderült, hogy Roberta drágám már otthon van! Liam pedig, Lizzievel van az erdőben, holnapra előkerülnek! Biztos vagyok benne! - próbáltam minél összeszedettebb választ adni.
- Ezek szerint minden rendben, és a One Direction, teljes? - Jaj, de szellemes valaki!
- Igen - bólintott Zayn.
- Ha már itt vagyunk, megteszitek, hogy meséltek nekem az új albumotokról?
- Sajnálom, de erről nem adhatunk ki információkat, de most mennünk kell, lövik a pizsit. Jó éjt! - és becsuktam az ajtót. Zaynnel összenéztünk.
- Elmennek! - kiáltott Louis a nappaliból. - Vonul a sereg, és, már beültek a kocsiba, Jézusom észrevettek - Louis pontosan akkor bukott le az ablakból, mikor egy fotós odaemelte a fényképező gépét. Elvigyorodtam, majd felrántottam Louis, és egy puszit nyomtam az arcára, még a függönyt is elhúztam, hogy jól tudjon fotózni a fotós.
- Mit csinálsz te hülye gyerek? - lökött el magától Louis, majd megrázta a fejét, és arrébb ment.
- Gondoltam adok egy kis rágódni valót a Directionereknek, és a shippereknek - villantottam egy vigyort.
- Csodás, máskor ne velem! Így is azt hiszik, hogy buzik vagyunk  - fakadt ki Louis - Idegesít.
- Ne haragudj rám, Boo Bear.
- Ne becézgess! - nézett rám csúnyán Louis.
- Bocsánat, Louis! - emeltem védekezően magam mellé a kezemet. Úgy látszik, ma mindent elrontok. Egy szerencsétlen, csőd tömeg vagyok.
- Azt mondod, hogy elmentek a fotósok, és az újságírók?
- Aha - bólintott Lou, mire én felpattantam, és megiramodtam Robertáék háza felé. Szerencse, hogy itt vannak a szomszédban. Becsöngettem, és vártam. Legnagyobb meglepetésemre Roberta nyitott ajtót.
- Szia! - nyögtem.
- Szevasz - válaszolt, majd szemöldökét felhúzva kezdett vizslatni.
- Rettentően aggódtam érted! - húztam magamhoz, de Berti ellökött.
- Ne nyúlj hozzám!
- Hát, szeretnék bocsánatot kérni, idióta voltam, de meg kell értened, hogy rajongóink is vannak! Semmit nem tehetek ellenük, elküldeni meg nem fogom őket! Nem tehetek! Könyörgöm bocsáss meg nekem! - hadartam el egy szuszra a dolgot.
- Harry  - rázta a fejét Roberta, majd átkarolt - Egyik percben egy idióta vagy, másikban, meg halálosan szerelmes vagyok beléd!
- Akkor nem haragszol?
- Nem haragszom!
- Hol voltál délután? - érdeklődtem.
- Elmentem sétálni az erdőbe, nem rég értem haza, miért?
- Égen-földön kerestünk!
- Tényleg? Aranyosak vagytok - nézett fel rám, majd egy csókot nyomott az ajkamra.
- Lehet, de öm, akadt egy kis galiba! - motyogtam, mire Roberta felhúzta a szemöldökét.
- Lizzie, és Liam eltűntek, az erdőben!
- Micsoda? - kapta fel a fejét. - Anya, elmentem! Lizzieéknél alszom! - és kitolt az előszobából, majd becsapta az ajtót.
- Most hova mész?
- Lizzieékhez, beszélni szeretnék valakikkel!
- Itt vagyok!
- Mondom valakikkel!
- Jól van, bocsánat! - védekeztem.



U.I.: Megjegyzéseket lehet hagyni, mert nem kell kódot írni.


7 megjegyzés:

  1. Jézuus!!! Hát mikor fognak már előkerülni? Váá, megölsz engem. Hamar következőt! xx

    VálaszTörlés
  2. Jajj, ez király lett !! Tele van izgalmakkal.. :PP Jajj, és Liam meg Lizzie . Gyosrsan a kövivel :PP :DD

    VálaszTörlés
  3. Sztem ott az erdőben mocskos dolgok történhetnek! :D Mondjuk hurkát töltenek!! XDD
    Kövit :33

    VálaszTörlés
  4. nagggyon jooo *-*
    lett várom a kövit!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó. Imádom :-) várom a kövit

    VálaszTörlés
  6. IMádooooooooooooooooooooom Remélem a köviben töb Lizzie és Liam esemény Lesz <3 Siess :))))))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett, már nagyon várom a kövi részt :) Remélem minél előbb előkerülnek Liam és Lizzie, siess!! :)))

    VálaszTörlés