Kritika ' You and I '


Fejléc: Én imádom :) Talán csak a felirat színe zavar egy kicsit ugyanis ehhez a sok kékhez én valami kék fejlécet tettem volna. És még azért egy főszereplő lány karakterét is elviseltem volna rajta. De viszont mivel ugye a történetet Liam meséli el, ezért a fejléc is bele illik a történetbe, szóval így nem annyira lényeges a lány karakter.

Háttér: Keresnék valami sötétebb színű kéket, ugyanis a fejléc egy picivel sötétebb. De aztán lehet, hogy csak a háttereken lévő virágok miatt tűnik világosabbnak. Őszintén megmondva én nem rajongok az ilyesfajta hátterekért. 

Történet: Örülök, hogy én lehet az aki először véleményt nyilvánít a blogodról és végre egy olyan blogról írhatok kritikát amit tényleg az egészet nyomon követek. Az első dolog ami megfogott az - az volt, hogy az egész Liam szemszögéből mesélődik. Kevés blog van olyan ami az Ő szemszögéből fut végig. És ez tetszik.
Először mikor elkezdtem olvasni, azt hittem, hogy megint egy sablon bloghoz van dolgom. Hisz Liam és Sissy szerelme tökéletes. A lány újra össze jön vele, vagyis a híres One Direction tagjával. Aztán olvastam tovább és az egyik fejezetben megjelentek a The Wantedos srácok. Na az volt az a pillanat, mikor rájöttem, hogy ennek a története semmi köze a sablon blogokhoz. A blogger világban kevés olyan történet van ahol egy One Direction FF-be bele keverik a The Wantedot. Őszintén nem értem, hogy miért, hisz mindenki tudja, hogy a két banda ki nem állhatja egymást, és a bloggerek ebből kifolyólag egy csomó klassz történetet tudnának írni. De a Te blogod volt az első ahol feltűntek, ráadásul elég durva szerepben. És én ennek kifejezetten örültem mert mindig is szerettem volna olvasni egy 1D vs TW fanficket. Ráadásul ennek köszönhetően megismerhettük Liamet egy rosszfiús szerepben. De nem csak itt mutatta ki a foga fehérjét. Ugyanis egy csomó részben kiállt a barátnője mellett amit szerintem a való életben is megtenne.
De ugye bár itt van még a mi kis gyönyörű Sissynk is, akit akár mennyire is próbálok megszeretni, nem sikerül. És ez nem a Te hibád, ugyanis tudom, hogy magadról mintáztad. De néha ne legyen már annyira szende tündér. Várom azt a pillanatot mikor végre előtörik belőle a rossz kislány és végre a sarkára áll és elfelejti ez a sírós énjét. Remélem, hogy a végén kapok egy nagy fordulatot felőle. 
A részek hosszúságával nincs gond, viszont van egy dolog ami engem kifejezetten zavar. Mégpedig az mikor Liam, babe - nak szólítja a lányt. És én sajnos allergiás vagyok arra mikor egy magyar blogban valaki angol kifejezéseket használ. A nyakamat teszem rá, hogy sok olvasódnak gőze sincs, hogy mit jelent a babe megnevezés. Oké Te, én és egy csomó másik directioner akik nyomon követik Liam twitter kiírásait tudják, hogy a fiú így becézgeti a rajongóit. Vagyis : Kedvesem, édesem...ennek a szónak sok jelentése lehet. Szóval én a helyedben a magyar megnevezőjét írnám le, mert így eléggé furán jönnek ki azok a mondatok.
Helyesírási hibád viszont nincs szóval ez jó és szépen is fogalmazol. Talán több leírást írnék, és jobban kifejteném Liam érzéseit. De ha nem változtatsz rajta, nekem ez is megfelel.
Összegségében örülök neki, hogy pont én írhattam kritikát a Te blogodról amit kifejezetten imádok. Remélem semmivel nem sértettelek meg...

1 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm szépen a kritikát Drága Do-m! Tervezek Sissyben egy fordulatot a rossz kislányos irányba vagyis inkább olyan vagányabb, de mindent a maga idejében :) Egy kicsit fáj, hogy nem szereted Sissy énjét, de nem baj nem kötelező szeretni. Bevallom mikor visszaolvasom akkor néha elszörnyedek, hogy tényleg egy ilyen hisztis picsa? (vagyok) De örülök, hogy ennek ellenére tetszik a történet :) A TW-s rész csak úgy eszembe jutott én azt hittem, hogy sokkal többen használják ki ezt, de egy picit talán örülök, hogy a ritkább esetbe tartozom. Sajnálom, de a baberől nagyon nehéz leszoknom, mert azt, hogy bébi nem szeretem, engem pedig ez zavar >< Sajnálom azzal nem tudok, majd mit kezdeni. De lehet megpróbálok megbékélni vele és megpróbálok részletesebben írni. Még egyszer nagyon köszönöm szépen a kritikát. És nem sértettél meg semmivel. Hiszen teljesen kulturáltan írtál le mindent. A háttér és a fejléc nem az én érdemem szóval abba nem szeretnék belekontárkodni :) Na tessék megint írtam egy regényt >< Tényleg nagyon köszönöm szépen! :)

    Ölel: Betti♥

    U.I: nem is tudtam, hogy ezen az oldalon te is társszerkesztő vagy :$ ^^

    VálaszTörlés